Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Luckeris Rodyti pranešimą
    Šitas planas buvo anksčiau įdėtas forume ir viskas aiškiai parodyta
    Šie brėžiniai buvo įdėti šios temos 53- me puslapyje 2019.05.01. Per 3 metus ir 4 mėnesius kažkas gal pasikeitė sprendiniuose.
    Labai gaila, kad pas mus nebuvo nutiesta nė metro autostrados

    Magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 56,83 iki 97,06 km rekonstravimo specialiojo plano sprendiniai
    https://www.miestai.net/forumas/foru...51#post1718851

    Comment


      Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
      Kelio link Lenkijos sienos ruožo rekonstrukcijai paskelbtas konkursas
      https://www.vz.lt/nekilnojamasis-turtas-statyba/2022/08/26/kelio-link-lenkijos-sienos-ruozo-rekonstrukcijai-paskelbtas-konkursas[/URL]
      Sudomino frazė apie dviem metais anksčiau nei numatyta pastatysimą autostradą iki Lenkijos sienos:
      „Baltijos šalis jungiančios „Via Balticos“ modernizavimas – vienas prioritetinių infrastruktūros projektų. Į modernią 4 juostų magistralę apie 40 km ilgio ruožą nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos rekonstruoti planuojame iki 2024 m. pabaigos, dvejais metais anksčiau nei planuota“, – pranešime teigia Marius Skuodis, susisiekimo ministras
      https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...btas-konkursas
      Iš kur ministras paėmė tuos "dvejus metus anksčiau"?

      2021.12.03 LR Susisiekimo ministerijos kleių strategijoje ir buvo numatyti 2024 metai

      https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/su...ija-iki-2035-m

      2018.05.30 labai neambicingoje LAKD kelių strategijoje buvo numatyti 2025 metai

      https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/ilg...-tinklo-pletra

      Tačiau nepavyko surasti, kur dokumentuose buvo parašyta kad autostradą A5 iki Lenkijos sienos sienos statys iki 2026 metų.
      Panašu, kad čia tik PiaRinis triukas

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Nu laba diena... Vilnius - Kaunas buvo autostrada, tik intensyvėjant eismui jau prie Lietuvos buvo pažeminta iki paprasto kelio (berods, kai buvo leista važiuoti automagistralėje iki 130), paskui pakelta iki greitkelio.
        Ne, nebuvo. Ten kas kelis kilometrus, po kiekvieno išsukimo, stovėjo ženklai lengvosioms 100, krovininėms 80. Kokiais 1991–1992 metais grįždami iš pajūrio su tėvu suskaičiavom jų 20. Žali automagistralės ženklai važiuojant nuo Klaipėdos baigdavosi ties IX fortu, Vilnius–Kaunas buvo mėlyni. Paskui ruožą tarp Kauno ir Rumšiškių pakėlė iki greitkelio statuso apie 2008 metus, dar po keleto metų likusią dalį tarp Rumšiškių iki Grigiškių (su tarpu Vievyje) pavertė greitkeliu. Jokio statuso pažeminimo niekada nebuvo. Žali automagistralės ženklai tarp Vilniaus ir Kauno atsidaro tik pernai.

        Comment


          Gerbiamieji, apie A1 galima diskutuoti Lietuvos kellių arba A1 temoje.

          Comment


            Parašė alga Rodyti pranešimą

            Ne, nebuvo. Ten kas kelis kilometrus, po kiekvieno išsukimo, stovėjo ženklai lengvosioms 100, krovininėms 80. Kokiais 1991–1992 metais grįždami iš pajūrio su tėvu suskaičiavom jų 20. Žali automagistralės ženklai važiuojant nuo Klaipėdos baigdavosi ties IX fortu, Vilnius–Kaunas buvo mėlyni. Paskui ruožą tarp Kauno ir Rumšiškių pakėlė iki greitkelio statuso apie 2008 metus, dar po keleto metų likusią dalį tarp Rumšiškių iki Grigiškių (su tarpu Vievyje) pavertė greitkeliu. Jokio statuso pažeminimo niekada nebuvo. Žali automagistralės ženklai tarp Vilniaus ir Kauno atsidaro tik pernai.
            Netgi iki 1990-ųjų niekada nestovėjo žali ženklai? Atsiranda kas kalba, kad sovietiniais metais buvo žali autostrados ženklai. Tik neteko girdėti koks ruožas galėjo tuos ženklus turėti, nejaugi visas kelias Vilnius-Klaipėda be pertrūkių galėjo būti žalia magistralė?

            Beje, pamenu atsirado greitkelio ženklai pradžioje tarp Rumšiškių ir Žiežmarių. Vėliau apie 2010-2011 m. pralėtė atkarpą tarp Grabučiškių ir Vievio bei Vievio ir Grigiškių apylinkių (ant kalno).
            Po 2012 m. buvo prailgino atkarpą iki dabartinės autostrados atkarpos ilgio. Dabar visur pakeitė greitkelio ženklus į autostrados. (beje 2012 m. autostrados ir greitkelių ženklai atsirado ties Klaipėda, klausimas ar gera mintis ten juos rengti, kol bent jau nesutvarkyta Vlantanos pėsčiųjų perėjimas).

            PAPILDYMAS:
            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Gerbiamieji, apie A1 galima diskutuoti Lietuvos kellių arba A1 temoje.
            Tik dabar mano mintys apima visą A1 kelią. Nors labiausiai tinka Vilnius-Kaunas temoje.

            Comment


              Vilnius - Kaunas buvo automagistrale, tik (giliau pasiaiškinau), kelias galėjo netekti šito statuso 1987 m. sausio 1 d., kai buvo įvestos naujos eismo taisyklės. Jos leido automagistralėse greitį iki 110 km/h lengviesiems, o iki tol buvo 90 km/h, taip pat, kur tai leidžia kelio būkle, galėjo būti nustatytas ir didesnis greitis.
              Turint omenyje, kad 1987 m. Kaunas - Klaipėda dar nebuvo baigta, tai pilnai galėjo būti, kad statuso pažeminimas tarp Vilniaus ir Kauno įvyko ir kiek vėliau.
              Viskas, daugia apie A1 nerašau šioje temoje.
              Paskutinis taisė Al1; 2022.08.27, 07:09.

              Comment


                Lietuvos radarų direkcija (buv. kelių direkcija) ir LR susi..kimo ministerija (buv. Susisiekimo ministerija) pramušė impotencijos ir biurokratinio idiotizmo dugną
                Vietoj "anksčiau 2 metais numatomo nutiesti", bet dar nepradėto greitkelio - užrašas, kiek surinkta baudų

                Lrytas.lt 2022.10.14
                Iš Lenkijos grįžtantį vairuotoją „nudžiugino“ toks pasitikimas: „Niekur neteko matyt tokio absurdo“
                Negalėjom patikėti matydami tvarkomus ir nutiestus naujus kelius, kurie neatrodo kaip dešimt kartų sulopytos kelnės. Lenkija greitu laiku ruošiasi pilnai atidaryti greitkelį . Galima tik pasidžiaugti ir pavydėt, kad per 30 metų Lenkija gerokai aplenkė Lietuvą ne tik keliais.
                .. 30 km ruožas iki sienos Lietuvos pusėje tapo neįveikiamas valdininkams per skalambijamą laisvės 30-metį. Ir, atrodo, geriausiu atveju, kaip kelias į Bezdonis... Bet apie „Via Baltica“... Kaip čia pasakius. „Via Baltica“ prasideda už sienos. Lenkų pusėje...

                Dar kas labai „nudžiugino“ įvažiavus į Lietuvą – didžiulis geltonas skydas su šviečiančiomis dviem eilėmis. Ne „Sveiki atvykę į Lietuvą“, „Sveikinam grįžtant namo“. Nepatikėsit, pirma eilutė: „Šiame kelyje nubausta xxxxx vairuotojų“. Antra eilutė: „Surinkta (skirta?) baudų xxxxxx Eur“. Bet čia normaliai... Ne? Tik mums kažkaip keistai atrodo, labai keistai. Na, niekur neteko ES ar ne ES matyt tokio absurdo...


                Vilniaus oro uoste irgi reiktų švieslentės: „Šiame oro uoste sugauta 1500 kontrabandininkų“... „Teismo paskirtų bausmių vidurkis 6,5 metų laisvės atėmimo griežto rėžimo kolonijose“.

                https://www.lrytas.lt/bendraukime/ma...urdo--24862559

                Comment


                  na, vairuokite pagal kelių eismo taisykles, tai nebus kuo piktintis

                  Comment


                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                    na, vairuokite pagal kelių eismo taisykles, tai nebus kuo piktintis
                    Nesąmonių nekalbėk. Prie ko čia vairavimas pagal taisykles, čia apie kelių direkcijos požiūrį kalba eina. Ne policijos valstybėje gyvename, bet akivaizdu, kad link to judame ir yra nemažai žmonių nieko blogo tame nematančių.

                    Comment


                      Tokie dideli geltoni ženklai apie baudas ir žuvusius turi būti šalinami, nes tiesiog info triukšmas.
                      Geriau skatinti geresnį informavimą apie kryptis ir sankryžas.

                      Darė tyrimą JAV, tai tokie ženklai apie žuvusius net šiek tiek paskatino avaringumą, o ne sumažino
                      Paskutinis taisė PoDV; 2022.10.15, 15:21.

                      Comment


                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                        na, vairuokite pagal kelių eismo taisykles, tai nebus kuo piktintis
                        Gerai būtų centrinėse miestų aikštėse įrengti kartuves kaip prevencines nusikalstamumo priemones.
                        Paskutinis taisė Sula; 2022.10.15, 19:03.

                        Comment


                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                          Tokie dideli geltoni ženklai apie baudas ir žuvusius turi būti šalinami, nes tiesiog info triukšmas.
                          Geriau skatinti geresnį informavimą apie kryptis ir sankryžas.

                          Darė tyrimą JAV, tai tokie ženklai apie žuvusius net šiek tiek paskatino avaringumą, o ne sumažino
                          Kaip sumažina aišku - susimasto apie žuvusius ir atsargiau važiuoja.O kaip paskatina mirtis ženklas apie žuvusius?

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą
                            kaip paskatina mirtis ženklas apie žuvusius?
                            Variantas A: "Ai, tiek daug jau žuvo, tai vienu daugiau ar mažiau... Galima minti ant pedalo."
                            Variantas B: "<drebėdamas> Oi kaip baisu, kaip baisu. Oi kaip baisu, kaip baisu. Oi kaip baisu, kaip baisu. Kas, čia b****, fūra stovi ant kelio?!!"
                            -

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą

                              Kaip sumažina aišku - susimasto apie žuvusius ir atsargiau važiuoja.O kaip paskatina mirtis ženklas apie žuvusius?
                              Dar buvo paminėta, kad tai nėra kažkoks groundbreaking tyrimas, nepamenu ar kad paklaidos ribose (t.y. nieko nepagerina kaip ir nepablogina), ar dėl dar kažko, nors dalis JAV valstijų jau ėmė nuiminėti tokius ženklus. Vis tik tyrimas pokytį padarė, ir manau, kad į gerą, o ne į blogą.

                              Aš asmeniškai skeptiškai vertinu tuos esą gąsdinančius info stendus. Reikia iš kito galo dirbti: visų pirma saugi infrastruktūra, po to susitvardantys eismo dalyviai. LAKD dar turės nueiti ilgoką kelią to mokindamasi. Ji turi atlikti savo darbą darydama infrastruktūrą, sankryžas saugesnes, įrengti apšvietimą kur reikia. Nors surprantu bendra edukacija yra būtina, bet stebint LAKD puslapį atrodo perspaudžiama į tą reklaminę prevenciją, o ne į pačius eismo saugumo gerinimo infrastruktūros projektus.
                              Paskutinis taisė PoDV; 2022.10.15, 23:41.

                              Comment


                                Paskelbta apie ruožo nuo 72,50 iki 79,00 km sutarties skyrimą.
                                II dalis: Objektas
                                II.1.7) Bendra pirkimo vertė
                                Vertė be PVM: 46142675.48 EU


                                V dalis: Sutarties skyrimas
                                V.2.3) Rangovo pavadinimas ir adresas
                                UAB „Fegda“
                                Turbūt darbus pradės po žiemos pertraukos.
                                Paskutinis taisė Kirstukas; 2023.02.12, 20:49.
                                Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)
                                Kauno susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)

                                Comment


                                  Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
                                  Paskelbta apie ruožo nuo 72,50 iki 79,00 km sutarties skyrimą.

                                  Turbūt darbus pradės po žiemos pertraukos.
                                  Neįtikėtina kaip išbrango 1 km statybos darbų atlikimo kaina lyginant su „Via Baltica“ ruožu nuo Kauno iki Marijampolės.

                                  Comment


                                    Parašė Leaf'as Rodyti pranešimą

                                    Neįtikėtina kaip išbrango 1 km statybos darbų atlikimo kaina lyginant su „Via Baltica“ ruožu nuo Kauno iki Marijampolės.
                                    Dar reiktų pridėti, kad šis ruožas bus su plačiais, pilnai asfaltuotais jungiamaisiais keliais, kurie jungsis prie rajoninių kelių (Kaunas-Marijampolė ties keliom gyvenvietėm asfaltuotas keliukas, o daugiausia arba žvyrkelis į laukus, arba iš vis jokio nėra).

                                    Vienas sankirtos pavyzdys (paspaudus nuotrauką viso ruožo brėžiniai):
                                    Paskutinis taisė Kirstukas; 2022.10.26, 15:59.
                                    Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)
                                    Kauno susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)

                                    Comment


                                      Keista, kad LAKD jokio PR šiuo klausimu dar nepaskelbė Sutartis juk ne eilinė Lietuvai tiek iš sumos, tiek iš svarbos. Įdomu kokia numatyta darbų trukmė

                                      Comment


                                        Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                                        Keista, kad LAKD jokio PR šiuo klausimu dar nepaskelbė Sutartis juk ne eilinė Lietuvai tiek iš sumos, tiek iš svarbos.
                                        Turbūt lauks arba darbų pradžios, arba kai bus pasirašyta sutartis kitam ruožui (79,00-85,00 km).

                                        Įdomu kokia numatyta darbų trukmė
                                        skelbimo apie pirkimą:
                                        II dalis: Objektas
                                        II.2.7) Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
                                        Trukmė mėnesiais: 20
                                        Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
                                        Paskutinis taisė Kirstukas; 2023.02.12, 20:50.
                                        Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)
                                        Kauno susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)

                                        Comment


                                          Tikriname kaip ten yra su ministro pažadais
                                          „Baltijos šalis jungiančios „Via Balticos“ modernizavimas – vienas prioritetinių infrastruktūros projektų. Į modernią 4 juostų magistralę apie 40 km ilgio ruožą nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos rekonstruoti planuojame iki 2024 m. pabaigos, dvejais metais anksčiau nei planuota“, – pranešime teigia Marius Skuodis, susisiekimo ministras
                                          https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...btas-konkursas
                                          Pirmajame 6,5 km ruože (72,50 iki 79,00 km) konkursas jau pasibaigė.
                                          Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
                                          Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
                                          Trukmė mėnesiais: 20
                                          skelbimo apie pirkimą:
                                          Jei pasirašytų iki mėnesio pabaigos, tai būtų 2024.07.01 d.

                                          Neaišku kaip vyks konkursai dėl likusių ruožų (~33 km)
                                          Tam, kad ministro pažadai būtų įvykdyti, visos sutartys turės būti pasirašytos per pusmetį - iki kitų metų gegužės 1 d. ir su sąlyga, kad vykdymo terminai nebus ilgesni.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X