Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • eLVIZz
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kauno rajono savivaldybės įkelti brežiniai visuomenės svarstymui ruožui tarp Mauručių ir Garliavos mazgo.
    Tarp Juragių ir mastaičių numatytas viadukas, bus nutiesta daug jungiamųjų kelių
    Garliavos mazgas toliau lieka nelogiškas, kai pagrindinis srautas iš Marijampolės link IX forto važiuos ne tiesiai, o toliau turės sukti ratus "dobilo lapu".

    Kauno rajono savivaldybė 2024.05.28
    Valstybinės reikšmės magistralinio kelio Nr. A5 Kaunas-Marijampolė-Suvalkai ruožo nuo 16,465 iki 23,32 km rekonstravimo techninio darbo projekto projektiniai pasiūlymai.
    Tikriausiai, sprendimai dėl srautų Via Balticos trasa Garliavos (o kartu ir 9 forto) mazguose bus sprendžiami su šiuo projektu: https://vialietuva.lt/naujienos/prad...mo-sprendiniai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Marijampolės aplinkkelis tarp Marijampolės vakarų (Tarpučių) ir Marijampolės šiaurės (Puskelnių) mazgų
    Foto 2024.05






    Pervažiavimas į kitą juostą






    Prasideda akustinės sienelės




    Kelio RK 2607 Marijampolė - Šunskai viadukas






    Ženklas liepiantis laikytis atstumo






    Marijampolės šiaurinio mazgo pradžia šalia "Orlen" degalinės


    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Bendrinis komentaras, gal forumui vertėtų irgi turėti vizualaus mapo rodyklę būtent kelių infrastruktūroms projektams, panašiai kaip lenkai pasidarę: https://www.ssc.siskom.waw.pl/
    Galima būtų ir Kaunas-Lenkijos siena atkarpas suskaidyt, tiesiog būtų vizuali rodyklė. Deja viskas, kas su paišymu ir paveikslėlių redagavimu susiję, man gaunas kreivai šleivai, tai pats tokiam darbui nesisiūlau, nebent jei reikėtų padėt administruoti.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Marijampolės vakarinis mazgas




    Būsimoji trasa po viaduku








    Matosi, kokio storio bus pagrindas ir apatiniai sluoksniai

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Aišku, kad susiję, kol neprasideda palyginimai nutolinantys diskusiją nuo temos.

    Ten pastabėlė apie temas buvo dėl tamstos pasiūlymo apie A5 paskutinį etapą (patį laukiamiausią) diskutuoti atskiroje, o ne A5 temoje.
    Nesupratusiems - čia buvo sarkazmas nuo a iki z. Nes realybėje aš nesuprantu tokių kaip jūs ir jūsų nurodinėjimų. Sakote, kad "pasiuntimas toliau diskutuoti apie visų laukiamą rekonstrukciją iki sienos yra ne vietoje ir ne itin mandagus", o jūsų (kolektyvinio jūsų) pastabos ar yra mandagios? Nes viską ką parašiau, tai 180 laipsnių išverčiau ką parašėte jūs. Grįžtant prie to ką parašėte, gal galite parodyti forumo taisyklę, kuri teigia, kad paskelbus kažką (daliai forumiečių) aktualaus, forumo veikla turi būti pristabdyta ir nevalia jos atnaujinti, kol neprisikaups pora puslapių komentarų ta tema (t.y. kaip čia kažkas išsireiškė, kol visi spės pasidžiaugti)? Nes kaip jau minėjau, vienoje forumo šakoje gali vykti kelių temų nagrinėjimas vienu metu. Ar čia koks vaikiškas pyktis, kad "aš paskelbiau kažką tiek svarbaus, bet forumiečiai to nepastebėjo ir eina prie kitų temų, cry cry cry"? Bet kokiu atveju, daugiau su jumis diskutuoti neketinu, nes paliekate susireikšminusio teisuolio įspūdį. Rašykite apie ką norite, o aš taip pat rašysiu apie ką noriu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Rekonstruojamas III etapas (72,5 - 56,8 km) nuo Skardupių iki Marijampolės Šiaurinio mazgo / Puskelnių
    Foto 2024.05




    Skirtingai nuo anksčiau buvusių 6 ar 7 pervažiavimų į kitą juostą, šį kartą gana ilgą atstumą buvo galima nuvažiuoti nesisukiojant


    Kelio RK5122 Vilkaviškis - Liudvinavas viadukas






    Kelio RK2609 Marijampolė - Keturvalakiai viadukas




    Apsauginės tvorelės


    Tolumoje matosi "Emsi" degalinė


    Antras pervažiavimas į kitą juostą




    Trečias pervažiavimas į kitą juostą


    Tarpučiai arba Marijampolės vakarinis mazgas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Nu atsiprašau, nežinojau kad Via Balticos kelio žymėjimas nėra susijęs su Via Balticos tema.
    Aišku, kad susiję, kol neprasideda palyginimai nutolinantys diskusiją nuo temos.

    Ten pastabėlė apie temas buvo dėl tamstos pasiūlymo apie A5 paskutinį etapą (patį laukiamiausią) diskutuoti atskiroje, o ne A5 temoje.
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Tai gal jūs susikurkit atskirą naujo Via Baltica rekonstrukcijos etapo čatą ir ten diskutuokite?

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Tuo tarpu ties spamo riba vykusi bendro pobūdžio diskusija apie nusitrynusius ženklinimus labiau tiktų ne šioje, o kitoje temoje - pvz. apie kelių ženklinimą.
    Nu atsiprašau, nežinojau kad Via Balticos kelio žymėjimas nėra susijęs su Via Balticos tema. Ateičiai žinosiu.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Pranešimai nors kiek susiję su tema. Vat tamstos eilinis kitų auklėjimas kaip diskutuoti yra tikras spamas.
    Ir vėl senų žaizdų išsilaižymas vyksta

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Šioje temoje labai patogu susirasti reikiamą informaciją apie rekonstruojamos A5 "Via Balticos" eigą nuo Kauno iki Lenkijos sienos.
    Todėl "pasiuntimas toliau" diskutuoti apie visų laukiamą rekonstrukciją iki sienos yra ne vietoje ir ne itin mandagus.

    Tuo tarpu ties spamo riba vykusi bendro pobūdžio diskusija apie nusitrynusius ženklinimus labiau tiktų ne šioje, o kitoje temoje - pvz. apie kelių ženklinimą.
    Pranešimai nors kiek susiję su tema. Vat tamstos eilinis kitų auklėjimas kaip diskutuoti yra tikras spamas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Valstybinės reikšmės magistralinio kelio Nr. A5 Kaunas-Marijampolė-Suvalkai ruožo nuo 16,465 iki 23,32 km rekonstravimo techninio darbo projekto projektiniai pasiūlymai.
    Ištraukos iš projektinių pasiūlymų








    https://www.krs.lt/media/56420/pp-via-lietuva.pdf

    Bendra numatomų projektuoti statinių schema
    (paspaudus - didesni brėžiniai)
    Vakarinė dalis. Mauručiai- Juragiai


    Rytinė dalis. Stanaičiai - Garliava


    Visi brėžiniai: https://www.krs.lt/media/56421/via-v...7-2_merged.pdf
    Viešojo svarstymo skelbimas: https://www.krs.lt/savivaldybe/struk...e%C5%A1inimas/
    Paskutinis taisė Romas; 2024.05.28, 17:14.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kauno rajono savivaldybės įkelti brežiniai visuomenės svarstymui ruožui tarp Mauručių ir Garliavos mazgo.
    Tarp Juragių ir mastaičių numatytas viadukas, bus nutiesta daug jungiamųjų kelių
    Garliavos mazgas toliau lieka nelogiškas, kai pagrindinis srautas iš Marijampolės link IX forto važiuos ne tiesiai, o toliau turės sukti ratus "dobilo lapu".

    Kauno rajono savivaldybė 2024.05.28
    Valstybinės reikšmės magistralinio kelio Nr. A5 Kaunas-Marijampolė-Suvalkai ruožo nuo 16,465 iki 23,32 km rekonstravimo techninio darbo projekto projektiniai pasiūlymai.
    Viešasis susirinkimas įvyks 2024.06.13 16:00 val. Kauno rajono sav., Garliavos apylinkių sen., Juragių k., Girininkų g. 6.
    Galimas nuotolinis prisijungimas per MS Teams programą: https://teams.microsoft.com/l/meetup...1LTlhYjYtNjlkN zRkMWE0ZWYy%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%22a2728528-eff8-409c-a379-7d900c45d9ba%22%2c%22Oid%22%3a%226efc3063-8582-4d1e-9924-c316572e5697%22%7d

    https://www.krs.lt/savivaldybe/struk...e%C5%A1inimas/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Tai gal jūs susikurkit atskirą naujo Via Baltica rekonstrukcijos etapo čatą ir ten diskutuokite?
    Šioje temoje labai patogu susirasti reikiamą informaciją apie rekonstruojamos A5 "Via Balticos" eigą nuo Kauno iki Lenkijos sienos.
    Todėl "pasiuntimas toliau" diskutuoti apie visų laukiamą rekonstrukciją iki sienos yra ne vietoje ir ne itin mandagus.

    Tuo tarpu ties spamo riba vykusi bendro pobūdžio diskusija apie nusitrynusius ženklinimus labiau tiktų ne šioje, o kitoje temoje - pvz. apie kelių ženklinimą.
    Paskutinis taisė Romas; 2024.05.28, 17:04.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Donidavu Rodyti pranešimą

    Paprašė gi nespaminti apie tuos jūsų dažus. Susikūrkit atskirą dažytojų chatą.
    Tai gal jūs susikurkit atskirą naujo Via Baltica rekonstrukcijos etapo čatą ir ten diskutuokite? FYI forumas tam ir skirtas, kad diskutuoti įvairiais klausimais. Ir atskleisiu paslaptį, vienoje šakoje vienu metu gali vykti daugiau nei viena diskusija.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pagaliau prasidės IV etapas.


    Via Lietuva 2024.05.27
    Netrukus prasidės kelio „Via Baltica“ rekonstrukcijos darbai prie Lenkijos sienos
    Praėjusią savaitę „Via Lietuva“ pasirašė sutartį dėl paskutiniosios kelio „Via Baltica“ nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos atkarpos rekonstrukcijos darbų atlikimo. Planuojama, kad intensyvūs modernizavimo darbai šiame kelio ruože turėtų prasidėti jau birželio pradžioje, baigtis – kitų metų antroje pusėje. (...)

    4-ojo ruožo prie Lietuvos-Lenkijos sienos darbus atliks „Via Lietuva“ skelbtą viešąjį konkursą laimėjusi AB „Kauno tiltai “, darbų vertė – 154,7 mln. Eur be PVM.
    https://vialietuva.lt/naujienos/nauj...enkijos-sienos

    Komentuoti:


  • deep'as
    replied
    Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
    Kontekstui dėl Lenkijos vs. Lietuvos kelių

    Vienas km. magistralės Lenkijoje 2020 m. kainavo 60 mln. zlotų - apie 14,1 mln. eurų. https://www.statista.com/statistics/...uilding-roads/
    Vienas km. magistralės Lietuvoje 2025 m. kainuos 12,9 mln. eurų. (darbų vertė 154,7 mln. eurų, ruožas 12 km.) https://vialietuva.lt/naujienos/nauj...enkijos-sienos

    Gal iš papildomų lėšų lenkai įsigijo kokybiškesnių dažų.
    Butu idomu palyginti kaip irenginejami pagrindai Lietuvoje ir Lenkijoje, gal kas turi priejima prie skersinio pjuvio schemutes?

    Kitas dominantis klausimas tai tos triuksma slopinancios sienutes. Ar yra planuojamas ju apzeldinimas ar taip ir paliks? Manau visi supranta kaip jos atrodys po keleto metu jei nebus apzeldintos.

    Komentuoti:


  • Donidavu
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    O tas ženklinimas toks ir likęs šiai dienai? Ar čia kiekvieną kartą atsidarius google metų senumo nuotraukas užsiimsime saviplaka? Nes tiksliai neatsimenu vietos, bet berods kažkuriame iš A5 ruožų, neseniai mačiau naująją Kelių priežiūros ženklinimo šalinimo mašiną, kuri kaip tik valė tas nutrupėjusias linijas.
    Paprašė gi nespaminti apie tuos jūsų dažus. Susikūrkit atskirą dažytojų chatą.

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Iš Via Lietuva FB:

    „Via Baltica“ modernizavimas įgauna pagreitį!
    Netrukus prasidės paskutiniosios atkarpos ties Lietuvos-Lenkijos pasieniu atnaujinimo darbai.
    Šio kelio modernizavimo projektas pagal kuriamos naujos infrastruktūros kiekį bei statybų greitį yra didžiausias šalies kelių statybos projektas per visą Lietuvos nepriklausomybės laikotarpį. Jį įgyvendindami ne tik kuriame istoriją, bet ir investuojame į šalies ekonomikos augimą bei karinio mobilumo jungčių vystymą.
    „Via Baltica“ nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos modernizavimo projektą sudaro 4 skirtingų atkarpų atnaujinimo etapai. 2 atkarpų atnaujinimas baigtas praėjusių metų pabaigoje, 1-oje, ilgiausioje atkarpoje ties Marijampole darbai intensyviai vyksta šiuo metu, 4-osios, paskutinės likusios atkarpos atnaujinimas prie Lenkijos sienos modernizavimas bus pradėtas birželio pradžioje.
    Paskutinės kelio atkarpos atnaujinimo metu numatyta įrengti:
    3 tunelinius pravažiavimus transporto priemonėms
    3 tunelinius praėjimus gyvūnams
    2 viadukus
    žaliąjį tiltą gyvūnų migracijai
    10 žiedinių sankryžų
    apie 15 km jungiamųjų ir apjungiamųjų kelių
    5 km ilgio akustinės sienos
    padidinti ir modernizuoti prie išvažiavimo iš Lietuvos esančią automobilių stovėjimo aikštelę lengvajam ir krovininiam transportui
    Džiaugiamės, jog šis projektas yra vykdomas nenukrypstant nuo grafikų, taip kaip suplanuota: laiku ir kokybiškai.

    Video nuorodoje:
    https://fb.watch/skgvD4BdnY/

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    O tas ženklinimas toks ir likęs šiai dienai? Ar čia kiekvieną kartą atsidarius google metų senumo nuotraukas užsiimsime saviplaka? Nes tiksliai neatsimenu vietos, bet berods kažkuriame iš A5 ruožų, neseniai mačiau naująją Kelių priežiūros ženklinimo šalinimo mašiną, kuri kaip tik valė tas nutrupėjusias linijas.
    Manau kad neatidžiai skaitote ka rašau, nes rodos jau minėjau, kad A5 reguliariai važinėju, bent kartą kas pora savaičių. Paskutinį kartą važiavau ne šį, bet praeitą savaitgalį ir situacija su kelkraščiais buvo dar blogesnė, nei pas Google. Jei situacija pasitaisys - apie tai informuosiu ir mielai kartu pasidžiaugsiu. Bet kol kas jokių realių darbų nemačiau. Be visa ko, parodžiau kad ir naujame ruože daromos tos pačios klaidos.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    O tas ženklinimas toks ir likęs šiai dienai? Ar čia kiekvieną kartą atsidarius google metų senumo nuotraukas užsiimsime saviplaka? Nes tiksliai neatsimenu vietos, bet berods kažkuriame iš A5 ruožų, neseniai mačiau naująją Kelių priežiūros ženklinimo šalinimo mašiną, kuri kaip tik valė tas nutrupėjusias linijas.

    Kadangi diskusija vyksta tik principu "pas kaimynus žolė žalesnė ir medus saldesnis", tai galite pasižvalgyti ir suprasti, kad klaidų pasitaiko visur
    S61 – „Google“ žemėlapiai tokių vietų šiai dienai važiuojant aplink Suvalkus yra ir daugiau, tik jų ponas Googlas dar neužfiksavęs.

    Komentuoti:

Working...
X