Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Marijampolės aplinkkelis tarp Marijampolės vakarų (Tarpučių) ir Marijampolės šiaurės (Puskelnių) mazgų
Foto 2024.05
Pervažiavimas į kitą juostą
Prasideda akustinės sienelės
Kelio RK 2607 Marijampolė - Šunskai viadukas
Ženklas liepiantis laikytis atstumo
Marijampolės šiaurinio mazgo pradžia šalia "Orlen" degalinės
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Bendrinis komentaras, gal forumui vertėtų irgi turėti vizualaus mapo rodyklę būtent kelių infrastruktūroms projektams, panašiai kaip lenkai pasidarę: https://www.ssc.siskom.waw.pl/
Galima būtų ir Kaunas-Lenkijos siena atkarpas suskaidyt, tiesiog būtų vizuali rodyklė. Deja viskas, kas su paišymu ir paveikslėlių redagavimu susiję, man gaunas kreivai šleivai, tai pats tokiam darbui nesisiūlau, nebent jei reikėtų padėt administruoti.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Marijampolės vakarinis mazgas
Būsimoji trasa po viaduku
Matosi, kokio storio bus pagrindas ir apatiniai sluoksniai
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąAišku, kad susiję, kol neprasideda palyginimai nutolinantys diskusiją nuo temos.
Ten pastabėlė apie temas buvo dėl tamstos pasiūlymo apie A5 paskutinį etapą (patį laukiamiausią) diskutuoti atskiroje, o ne A5 temoje.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Rekonstruojamas III etapas (72,5 - 56,8 km) nuo Skardupių iki Marijampolės Šiaurinio mazgo / Puskelnių
Foto 2024.05
Skirtingai nuo anksčiau buvusių 6 ar 7 pervažiavimų į kitą juostą, šį kartą gana ilgą atstumą buvo galima nuvažiuoti nesisukiojant
Kelio RK5122 Vilkaviškis - Liudvinavas viadukas
Kelio RK2609 Marijampolė - Keturvalakiai viadukas
Apsauginės tvorelės
Tolumoje matosi "Emsi" degalinė
Antras pervažiavimas į kitą juostą
Trečias pervažiavimas į kitą juostą
Tarpučiai arba Marijampolės vakarinis mazgas
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąNu atsiprašau, nežinojau kad Via Balticos kelio žymėjimas nėra susijęs su Via Balticos tema.
Ten pastabėlė apie temas buvo dėl tamstos pasiūlymo apie A5 paskutinį etapą (patį laukiamiausią) diskutuoti atskiroje, o ne A5 temoje.
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąTai gal jūs susikurkit atskirą naujo Via Baltica rekonstrukcijos etapo čatą ir ten diskutuokite?
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Tuo tarpu ties spamo riba vykusi bendro pobūdžio diskusija apie nusitrynusius ženklinimus labiau tiktų ne šioje, o kitoje temoje - pvz. apie kelių ženklinimą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Pranešimai nors kiek susiję su tema. Vat tamstos eilinis kitų auklėjimas kaip diskutuoti yra tikras spamas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąŠioje temoje labai patogu susirasti reikiamą informaciją apie rekonstruojamos A5 "Via Balticos" eigą nuo Kauno iki Lenkijos sienos.
Todėl "pasiuntimas toliau" diskutuoti apie visų laukiamą rekonstrukciją iki sienos yra ne vietoje ir ne itin mandagus.
Tuo tarpu ties spamo riba vykusi bendro pobūdžio diskusija apie nusitrynusius ženklinimus labiau tiktų ne šioje, o kitoje temoje - pvz. apie kelių ženklinimą.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Valstybinės reikšmės magistralinio kelio Nr. A5 Kaunas-Marijampolė-Suvalkai ruožo nuo 16,465 iki 23,32 km rekonstravimo techninio darbo projekto projektiniai pasiūlymai.
Ištraukos iš projektinių pasiūlymų
https://www.krs.lt/media/56420/pp-via-lietuva.pdf
Bendra numatomų projektuoti statinių schema
(paspaudus - didesni brėžiniai)
Vakarinė dalis. Mauručiai- Juragiai
Rytinė dalis. Stanaičiai - Garliava
Visi brėžiniai: https://www.krs.lt/media/56421/via-v...7-2_merged.pdf
Viešojo svarstymo skelbimas: https://www.krs.lt/savivaldybe/struk...e%C5%A1inimas/Paskutinis taisė Romas; 2024.05.28, 17:14.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Kauno rajono savivaldybės įkelti brežiniai visuomenės svarstymui ruožui tarp Mauručių ir Garliavos mazgo.
Tarp Juragių ir mastaičių numatytas viadukas, bus nutiesta daug jungiamųjų kelių
Garliavos mazgas toliau lieka nelogiškas, kai pagrindinis srautas iš Marijampolės link IX forto važiuos ne tiesiai, o toliau turės sukti ratus "dobilo lapu".
Kauno rajono savivaldybė 2024.05.28
Valstybinės reikšmės magistralinio kelio Nr. A5 Kaunas-Marijampolė-Suvalkai ruožo nuo 16,465 iki 23,32 km rekonstravimo techninio darbo projekto projektiniai pasiūlymai.
Viešasis susirinkimas įvyks 2024.06.13 16:00 val. Kauno rajono sav., Garliavos apylinkių sen., Juragių k., Girininkų g. 6.
Galimas nuotolinis prisijungimas per MS Teams programą: https://teams.microsoft.com/l/meetup...1LTlhYjYtNjlkN zRkMWE0ZWYy%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%22a2728528-eff8-409c-a379-7d900c45d9ba%22%2c%22Oid%22%3a%226efc3063-8582-4d1e-9924-c316572e5697%22%7d
https://www.krs.lt/savivaldybe/struk...e%C5%A1inimas/
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąTai gal jūs susikurkit atskirą naujo Via Baltica rekonstrukcijos etapo čatą ir ten diskutuokite?
Todėl "pasiuntimas toliau" diskutuoti apie visų laukiamą rekonstrukciją iki sienos yra ne vietoje ir ne itin mandagus.
Tuo tarpu ties spamo riba vykusi bendro pobūdžio diskusija apie nusitrynusius ženklinimus labiau tiktų ne šioje, o kitoje temoje - pvz. apie kelių ženklinimą.Paskutinis taisė Romas; 2024.05.28, 17:04.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Donidavu Rodyti pranešimą
Paprašė gi nespaminti apie tuos jūsų dažus. Susikūrkit atskirą dažytojų chatą.FYI forumas tam ir skirtas, kad diskutuoti įvairiais klausimais. Ir atskleisiu paslaptį, vienoje šakoje vienu metu gali vykti daugiau nei viena diskusija.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pagaliau prasidės IV etapas.
Via Lietuva 2024.05.27
Netrukus prasidės kelio „Via Baltica“ rekonstrukcijos darbai prie Lenkijos sienos
Praėjusią savaitę „Via Lietuva“ pasirašė sutartį dėl paskutiniosios kelio „Via Baltica“ nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos atkarpos rekonstrukcijos darbų atlikimo. Planuojama, kad intensyvūs modernizavimo darbai šiame kelio ruože turėtų prasidėti jau birželio pradžioje, baigtis – kitų metų antroje pusėje. (...)
4-ojo ruožo prie Lietuvos-Lenkijos sienos darbus atliks „Via Lietuva“ skelbtą viešąjį konkursą laimėjusi AB „Kauno tiltai “, darbų vertė – 154,7 mln. Eur be PVM.
https://vialietuva.lt/naujienos/nauj...enkijos-sienos
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Laure23 Rodyti pranešimąKontekstui dėl Lenkijos vs. Lietuvos kelių
Vienas km. magistralės Lenkijoje 2020 m. kainavo 60 mln. zlotų - apie 14,1 mln. eurų. https://www.statista.com/statistics/...uilding-roads/
Vienas km. magistralės Lietuvoje 2025 m. kainuos 12,9 mln. eurų. (darbų vertė 154,7 mln. eurų, ruožas 12 km.) https://vialietuva.lt/naujienos/nauj...enkijos-sienos
Gal iš papildomų lėšų lenkai įsigijo kokybiškesnių dažų.
Kitas dominantis klausimas tai tos triuksma slopinancios sienutes. Ar yra planuojamas ju apzeldinimas ar taip ir paliks? Manau visi supranta kaip jos atrodys po keleto metu jei nebus apzeldintos.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąO tas ženklinimas toks ir likęs šiai dienai? Ar čia kiekvieną kartą atsidarius google metų senumo nuotraukas užsiimsime saviplaka? Nes tiksliai neatsimenu vietos, bet berods kažkuriame iš A5 ruožų, neseniai mačiau naująją Kelių priežiūros ženklinimo šalinimo mašiną, kuri kaip tik valė tas nutrupėjusias linijas.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Iš Via Lietuva FB:
„Via Baltica“ modernizavimas įgauna pagreitį!
Netrukus prasidės paskutiniosios atkarpos ties Lietuvos-Lenkijos pasieniu atnaujinimo darbai.
Šio kelio modernizavimo projektas pagal kuriamos naujos infrastruktūros kiekį bei statybų greitį yra didžiausias šalies kelių statybos projektas per visą Lietuvos nepriklausomybės laikotarpį.Jį įgyvendindami ne tik kuriame istoriją, bet ir investuojame į šalies ekonomikos augimą bei karinio mobilumo jungčių vystymą.
„Via Baltica“ nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos modernizavimo projektą sudaro 4 skirtingų atkarpų atnaujinimo etapai. 2 atkarpų atnaujinimas baigtas praėjusių metų pabaigoje, 1-oje, ilgiausioje atkarpoje ties Marijampole darbai intensyviai vyksta šiuo metu, 4-osios, paskutinės likusios atkarpos atnaujinimas prie Lenkijos sienos modernizavimas bus pradėtas birželio pradžioje.
Paskutinės kelio atkarpos atnaujinimo metu numatyta įrengti:
3 tunelinius pravažiavimus transporto priemonėms
3 tunelinius praėjimus gyvūnams
2 viadukus
žaliąjį tiltą gyvūnų migracijai
10 žiedinių sankryžų
apie 15 km jungiamųjų ir apjungiamųjų kelių
5 km ilgio akustinės sienos
padidinti ir modernizuoti prie išvažiavimo iš Lietuvos esančią automobilių stovėjimo aikštelę lengvajam ir krovininiam transportui
Džiaugiamės, jog šis projektas yra vykdomas nenukrypstant nuo grafikų, taip kaip suplanuota: laiku ir kokybiškai.
Video nuorodoje:
https://fb.watch/skgvD4BdnY/
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąO tas ženklinimas toks ir likęs šiai dienai? Ar čia kiekvieną kartą atsidarius google metų senumo nuotraukas užsiimsime saviplaka? Nes tiksliai neatsimenu vietos, bet berods kažkuriame iš A5 ruožų, neseniai mačiau naująją Kelių priežiūros ženklinimo šalinimo mašiną, kuri kaip tik valė tas nutrupėjusias linijas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O tas ženklinimas toks ir likęs šiai dienai? Ar čia kiekvieną kartą atsidarius google metų senumo nuotraukas užsiimsime saviplaka? Nes tiksliai neatsimenu vietos, bet berods kažkuriame iš A5 ruožų, neseniai mačiau naująją Kelių priežiūros ženklinimo šalinimo mašiną, kuri kaip tik valė tas nutrupėjusias linijas.
Kadangi diskusija vyksta tik principu "pas kaimynus žolė žalesnė ir medus saldesnis", tai galite pasižvalgyti ir suprasti, kad klaidų pasitaiko visur
S61 – „Google“ žemėlapiai tokių vietų šiai dienai važiuojant aplink Suvalkus yra ir daugiau, tik jų ponas Googlas dar neužfiksavęs.
Komentuoti:
Komentuoti: