Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Dviračių takai Klaipėdoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Blaze
    replied
    Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
    Įkėliau pranešimą apie problemą mieste klaipeda.lt (https://www.klaipeda.lt/lt/problema-mieste/view2802):



    Po kelių dienų gaunu el. laišką apie priimtą sprendimą. Pranešimo statusas pakeičiamas į „įvykdyta“:



    Ar aš labai priekabus, ar iš tikrųjų toks „įvykdymas“ ir atsakymas manęs neturėtų tenkinti? Tuo labiau, kad Klaipėdos problemų pranešimo sistemoje „įvykdytos“ problemos pašalinamos iš problemų žemėlapio praėjus 20 dienų nuo šio statuso įgavimo.
    Darbo imitavimas. Reiktų kreiptis pakartotinai, nes atsakymo pasiūlymui nėra.

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Įkėliau pranešimą apie problemą mieste klaipeda.lt (https://www.klaipeda.lt/lt/problema-mieste/view2802):

    Aprašymas: Visas šaligatvis, kartu su dviračių taku ir Naujojo Turgaus stotelės paviljonu, yra 4,7-4,8 metrų pločio. Stotelė intensyviai naudojama, žiemą mažai ar visai nevaloma nuo sniego (valymo technika nepravažiuoja; rankiniu būdu nevaloma), prie pat paviljono prisiplojęs siaurutis dviračių takas. Aplink visą šaligatvį: iš vienos pusės – įvaža autobusams, iš kitos – prekybcentrio parkingas automobiliams. Turbūt net nereikia šnekėti, kokia absurdiškai nepatogi ir pavojinga pėstiesiems ir dviratininkams ši vieta. Matau tik du variantus šiai probleminei vietai: 1) naikinti autobusų įvažą, vietoj jos čia įrengiant stotelės paviljoną ir šaligatvio dalį pėstiesiems, o arčiai parkingo praplėsti dviračių taką. Taip laisvai galima padaryti, nes šis Taikos prospekto ruožas turi A juostą ir priklauso C1 gatvių kategorijai, kur viešojo transporto stoteles galima įrengti be įvažos; 2) atrėžti dalį, greta šaligatvio esančio, parkingo ir čia perkelti dviraičų taką.

    Click image for larger version  Name:	resize_1000x1000_d1_mpv-shot0005.jpg Views:	0 Size:	50,0 kB ID:	1945881
    Click image for larger version  Name:	resize_1000x1000_export_3167192815491520905.png Views:	0 Size:	1,01 MB ID:	1945882
    Po kelių dienų gaunu el. laišką apie priimtą sprendimą. Pranešimo statusas pakeičiamas į „įvykdyta“:

    Sprendimas: Susipažinau. Dėl šaligatvio valymo informacija perduota MTS.
    Ar aš labai priekabus, ar iš tikrųjų toks „įvykdymas“ ir atsakymas manęs neturėtų tenkinti? Tuo labiau, kad Klaipėdos problemų pranešimo sistemoje „įvykdytos“ problemos pašalinamos iš problemų žemėlapio praėjus 20 dienų nuo šio statuso įgavimo.
    Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.01.27, 11:56.

    Komentuoti:


  • biesatis
    replied
    Bus viešinamas projektas?

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Iš asmeninių pažinčių girdėjau, kad jau įsibegėjo dviračių tako projektavimas Minijos gatvėje nuo jos pradžios iki sąnkryžos su Baltijos pr. Nuo Signalo sąnkryžos iki Minijos g. 9 namo kiemais eis paprastas piesčiųjų takas. Dviračių takas prasidės nuo Minijos g. 9 namo ir eis rytine gatvęs puse. Ties sąnkryža su Rūtų gatve takas vėl nutrūks. Į pietus nuo Rūtų gatvės takas persikels į vakarinę Minijos gatvės pusę ir taip eis iki Balitijos pr. Pats takas turės papildomą apšvietimą.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Šalia ir Paryžiaus komunos gatvė

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Komuniagų gatvė???

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    2 minučių laukti nereikės, bet minutę tai tikrai, kaip jau įprasta prie kitų naujų šviesoforų. O esant neintensyviam eismui raudoną šviesą galima ignoruoti

    Keista, kad apie šią rekonstrukciją spaudoj nesimatė jokios info, projektinių pasiūlymų irgi nebūta. Tik "triukšmelis" dėl medžių buvo kilęs. Gatvė, nors ir 4 eismo juostų, per siaura - jei pirmoje juostoje autobusas, važiuojant antroje jau reikia lipti ant dvigubos ištisinės. Gal geriau būt buvę siauresnė gatvė su dviem padoraus pločio juostomis, o vietoj šviesoforo pakelta perėja?
    Tilžės gatvę gal ir galėtu siaurinti iki 2 juostų, bet atvžiuojant nuo Sendvario vistiek turėtu būti papildoma juosta posukiams į Komunarų gatvę. Tačiau padarius salelę šviesoforo galbūt ir pavyktu išvengt, nors vieta ten ir labai bjauri.

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Nedidelį eismą aš suprantu kaip vieną ar kelis automobilius, matomame ruože kirsiančius reguliuojamą perėją/pervažą. Tai tokioj situacijoj, kai laukia praeiti/pravažiuoti tiek pat ar daugiau pėsčiųjų ir dviratininkų, pirmenybė, mano nuomone, turėtų būti pėstiesiems ir dviratininkams. Bet visgi kirsti automobilių eismą per raudoną tokioje situacijoje būtų pavojinga.

    Aišku, idealiam tokiam sureguliavimui reikėtų pėsčiųjų/dviratininkų jutiklių, sujungtų su šviesoforais, bet kol kas Klaipėdoje tokie „išmanieji“ šviesoforai būna sujungti tik su automobilių eismo jutikliais, kai, pvz., esant neintensyviam eismui ir nuspaudus perėjos mygtuką, žalia įsijungia daug greičiau.

    Prie temos pridėsiu Bikko dviračių parduotuvės dviračių stovus

    Click image for larger version

Name:	IMG_0931_dated.JPG
Views:	1292
Size:	1,15 MB
ID:	1942753 Click image for larger version

Name:	IMG_0932_dated.JPG
Views:	1257
Size:	1,23 MB
ID:	1942754
    Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.01.10, 22:19.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    2 minučių laukti nereikės, bet minutę tai tikrai, kaip jau įprasta prie kitų naujų šviesoforų. O esant neintensyviam eismui raudoną šviesą galima ignoruoti

    Keista, kad apie šią rekonstrukciją spaudoj nesimatė jokios info, projektinių pasiūlymų irgi nebūta. Tik "triukšmelis" dėl medžių buvo kilęs. Gatvė, nors ir 4 eismo juostų, per siaura - jei pirmoje juostoje autobusas, važiuojant antroje jau reikia lipti ant dvigubos ištisinės. Gal geriau būt buvę siauresnė gatvė su dviem padoraus pločio juostomis, o vietoj šviesoforo pakelta perėja?

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Šio ženklo dydis čia mažiausia problema; ypač, kai jis kaip ir niekur neišsikiša ir nieko neužstoja. Bet įspūdį visgi padaro važiuojant dviračių taku .

    Nuo Mokyklos g./Šilutės pl.–Tilžės g. sankryžos iki Sendvario progimnazijos dviračių takas jau baigtas tiesti pernai gruodį. Tik dar nesužymėtas horizontalus ženklinimas. Bet Klaipėdoj jo faktiškai nereikia, o žiemą tai išvis reikia džiaugtis, kad bent jau kažkur dviračio tako aplinkoje būna nuvalytas miksuotas pėsčiųjų/dviračių tako ruožas, tad baltos linijos kažkokios funkcijos vis tiek neatliktų.

    Šviesoforo dar laukiu. Dar kai nežinojau, kad ten bus šviesoforas, galvojau, kad reiks dėl tos vietos rašyt savivaldybei, nes ten kaip ir buvo dviračių pervaža, bet daugelis vairuotojų visiškai ją ignoruodavo – riedančio nenorėdavo praleisti, tai prie Komunarų g. dažnai tekdavo lipti nuo dviračio ir jau eiti per perėją kaip pėstysis. Tik baiminuos, kad tai bus dar vienas, pėsčiųjų ir dviratininkų atžvilgiu, tragiškai sureguliuotas šviesoforas, prie kurio reikės stoviniuoti 1-2 minutes net, kai eismas nedidelis.
    Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.01.10, 20:27.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Prieš įvažiavimą į žiedą nuo Šilutės plento irgi toks gigantas stovi, leistinas greitis ten viso labo 50. Bet tai nėra blogai - kryptys matosi aiškiai ir iš tolo, galima ramiai spaust visą šimtą.

    Tilžės gatvėje nuo Lidlo iki Sendvario mokyklos tiesiamas naujas dviračių takas, sankryžoje su Komunarų gatve įrenginėjamas šviesoforas. Bus saugiau.
    Paskutinis taisė Briedis; 2022.01.10, 20:08.

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Click image for larger version  Name:	IMG_1057_dated.JPG Views:	1 Size:	1,11 MB ID:	1942725
    Klaipėdai negaila metalo. Prie dviračių tako. Maksimalus leistinas greitis gatvėje – 70 km/h, tačiau ženklas yra prieš įvažiavimą į žiedą.
    Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.01.10, 19:20.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Kas kaltas: dviratininkas ar klaidinantis dviračių tako ženklinimas?
    https://www.atviraklaipeda.lt/2021/1...viraciu-takas/
    Klaipėdos apylinkės teismas lygtine laisvės atėmimo bausme nuteisė dviratininką, kuris sunkiai sužalojo moterį, ėjusią dviračių taku. Teismo nuomone, šis sprendimas turėtų paskatinti dviratininkus pasirinkti saugų važiavimo greitį, būti atidesniems bei važiuojant vengti pašalinių veiksmų.

    Tuo metu dviratininko advokatas mano, jog kalčiausia šioje situacijoje yra Klaipėdos miesto savivaldybė, kurios specialistai ne tik šioje, bet ir kitose vietose klaidinančiai ženklina dviračių takus bei netinkamu būdu juos atskiria nuo pėsčiųjų takų. Tai eismo dalyviams esą sukelia ne tik daug problemų, bet kai kuriais atvejais – ir realų pavojų.


    Dviračių takas šioje vietoje tiesiog nupieštas vidury šaligatvio, įsiterpęs tarp spaudos kiosko ir autobusų stotelės, tad juo žmonės vaikšto ne tik žiemą, bet ir vasarą. Palmiros Mart nuotr.


    Dviračių takui toliau vingiuojant šalia galinės stotelės sienos ir šioje vietoje nuolat būriuojantis autobusų laukiantiems žmonėms, neatmestina, jog čia gali nutikti dar ne vienas panašus eismo įvykis. Palmiros Mart nuotr.

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Na, grioviai ir grioveliai, jei ne visuomet, tai tikrai nemažai padėtų per atlydžius. O nuvalytą sniegą reikia pūsti ne į griovius ir ant nuolydžių, bet už jų. Greit užgriebiau porą keletą ištraukų iš Oulu, kur matosi nuolydžiai ir grioviai. Tik gaila, nelabai radau video, kur būtų panašus oras kaip dabar Klaipėdoje (-3 - +4) su atlydžiais ir užšalimais. Bet tokie orai pas juos reti, o pas mus gali tęstis ir penkis mėnesius su pačiais įvairiausiais ledo, plikledžio ir sniego variantais. Įdomu, kaip kokiame Osle ir Stokholme tvarkomasi ir važinėjama (ir vaikščiojama), kur panašesnis klimatas.

    https://www.youtube.com/watch?v=JZDlsWmlh10?t=3242
    https://www.youtube.com/watch?v=JZDlsWmlh10?t=3459
    https://www.youtube.com/watch?v=AFeebpgEAeY?t=3499

    Nors pas juos irgi tikrai ne viskas tobula:

    https://www.youtube.com/watch?v=JZDlsWmlh10?t=2438
    Paskutinis taisė Ångstrom; 2021.12.04, 21:01.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
    Šiandienos pavakarys Klaipėdoje (važiuojant nuo Slengių iki Klaipėdos).
    Jokie nutekėjimo grioveliai ar nuolydžiai nepadės, jei takas nebus nuvalytas. Ir reikia pripažinti, kad esant tokiems permainingiems orams sunku išlaikyti takus sausus. Nutekėjimo grioveliai mažai padėtu, nes su traktorium jų neišvalysi, tai jie vis tiek liks užnešti. Bent jau toje vietoje padėtu toligus nuolydis link Danės, kuris neleistu vandeniui kamptis vienoje vietoje.

    Šiaip mechanizuotas valymas turi savo trūkumų. Jei daug sniego, takas po tokio valymo beveik kaip apkasas, apsuptas sniego krūvos iš visų pusių. Tos sniego krūvos blokuoja vandens nutekėjimą, dėl ko net ir šiaip sausose vietose ima kauptis vanduo. Plius, taip valant yra užnešami šalutiniai takai, dėl ko išeiti iššalutinio į pagrindinį taką gali tapti iššukiu. Apie stulpus, nelygius takus ir takų susiaurėjimą manau neverta net pradėt.
    Paskutinis taisė digital; 2021.12.04, 11:13. Priežastis: ištrintos bereikalingai cituotos nuotraukos

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Šiandienos pavakarys Klaipėdoje (važiuojant nuo Slengių iki Klaipėdos).

    Takas Klaipėdos link prie Slengių.

    Click image for larger version  Name:	IMG_0664.JPG Views:	0 Size:	1,10 MB ID:	1933952
    Ties Gindulių dobilo lapo formos sankryža.

    Click image for larger version  Name:	IMG_0666.JPG Views:	0 Size:	1,26 MB ID:	1933953 Click image for larger version  Name:	IMG_0667.JPG Views:	0 Size:	1,20 MB ID:	1933954
    Už sankryžos į Vakarus. Priekyje – Klaipėda.

    Click image for larger version  Name:	IMG_0668.JPG Views:	0 Size:	1,11 MB ID:	1933955
    Jau Klaipėdoje. Vakar ryte čia buvo sniego ir sutrypto, suledėjusio sniego ruožas. Vakar vakare pradėjo keistis orai – nemažai lijo, didelė dalis ledų nutirpo (tačiau ne viskas). Po to, naktį ar rytą vėl pasnigo. Kažkuriuo metu ryte ar dieną dviračių ir pėsčiųjų takas buvo nubrauktas. Po to sekė teigiama temperatūra, patirpdžiusi tą ploną ledo ir sniego sluoksnį, paliktą nubraukus sniegą. Po to, vakarėjant, temperatūra vėl krito – ir tas patirpimas vėl užšąlo. Bet čia dar nebuvo pernelyg slidu.

    Click image for larger version  Name:	IMG_0670.JPG Views:	0 Size:	917,5 kB ID:	1933956
    Šiame ruože, prie Jaunystės stotelės – plonas, kietas ledas – tiek dviračių, tiek pėsčiųjų take. Čia ir mano dviračio 47 mm storio padangos su giliu protektoriumi neatlaikė ir slydo į dešinę, o aš į kairę. Laimei, apsiėjau tik su mėlyne ant klubo. Pabandžiau paeiti šia vieta, tai pasirodė dar blogiau nei važiuoti – pavojingas kiekvienas žingsnis. Kaip to buvo galima išvengti? Nesu tikras dėl būtent šiandienos situacijos, bet manau, kad vandens nutekėjimo grioveliai ir tinkami nuolydžiai į juos bent iš dalies problemą turėtų išspręst. Seku Pekka Tahkola kanalą Youtube, tai Oulu gana didelį dėmesį teikia ledo ir sniego tirpsmo vandens nutekėjimui nuo takų.

    Po šio griuvimo svarstau apie žiemines padangas (su dygliukais), kurių, galvojau, man nereikia.

    Click image for larger version  Name:	IMG_0672.JPG Views:	0 Size:	982,6 kB ID:	1933957
    Toliau – nevalytas (bet šįkart pravažiuojamas dėl aptirpimo) takas ties Joniškės gatve.

    Click image for larger version  Name:	IMG_0674.JPG Views:	0 Size:	860,2 kB ID:	1933958
    Paskutinis taisė Ångstrom; 2021.12.03, 21:27.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    ​Vasarą teko važiuoti nuo senosios iki naujosios perkėlos dviračiu, tai apie nenuleistus bordiūrus, laiptus net nekalbu, vietomis apskritai net nėra jokio techninio šaligatvio, nors tai realiai ne kažkoks užkampis, o miesto centras, čia būtų ką veikti net ir pėsčiomis eiti. Klaipėdoje realiai tik viena gera atkarpa yra nuo Akropolio link centro raudono tako, visur kitur važiuoti dviračiu kaip į karą eiti.
    Iš pradžių važiuojant viskas dar atrodo ok, turim ant šaligatvio trinkelių nupieštą vilnietišką zuoko laikų taką, nesam išlepę skandinavai, galim tokiu važiuoti, bent nėra bordiūrų ir stulpų viduryje.


    Bet vėliau prasideda visi siurprizai, o normalaus tako turim tik kokius 50 metrų ties vienu servisu, komentarų manau nereikia. ​​
    Pilies gatvės šaligatvis tarp tilto ir Priešpilio gatvės dabar yra išplatintas ir tuo pačiu padarytas šiek tiek normalesnis dviračių takas. Tačiau bent manes tai netenkina, nes Pilies gatve turėtu eiti magistralinis dviračių takas, toks koks yra dabar tarp Akropolio ir Avitelos, bet ten didelė problema yra Pilies tiltas, kurį reikia platinti.

    Dar viena tragiška atkarpa yra Šilutės pl. tarp Debreceno g. ir Statybininkų pr. Ten irgi parkovkė ant parkovkės.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    ​Vasarą teko važiuoti nuo senosios iki naujosios perkėlos dviračiu, tai apie nenuleistus bordiūrus, laiptus net nekalbu, vietomis apskritai net nėra jokio techninio šaligatvio, nors tai realiai ne kažkoks užkampis, o miesto centras, čia būtų ką veikti net ir pėsčiomis eiti. Klaipėdoje realiai tik viena gera atkarpa yra nuo Akropolio link centro raudono tako, visur kitur važiuoti dviračiu kaip į karą eiti.
    Iš pradžių važiuojant viskas dar atrodo ok, turim ant šaligatvio trinkelių nupieštą vilnietišką zuoko laikų taką, nesam išlepę skandinavai, galim tokiu važiuoti, bent nėra bordiūrų ir stulpų viduryje.

    Click image for larger version

Name:	image_117853.png
Views:	727
Size:	1,52 MB
ID:	1933718
    Bet vėliau prasideda visi siurprizai, o normalaus tako turim tik kokius 50 metrų ties vienu servisu, komentarų manau nereikia. ​​
    Click image for larger version

Name:	image_117854.png
Views:	721
Size:	1,17 MB
ID:	1933719 Click image for larger version

Name:	image_117859.png
Views:	722
Size:	1,28 MB
ID:	1933722 Click image for larger version

Name:	image_117860.png
Views:	712
Size:	1002,2 kB
ID:	1933723 Click image for larger version

Name:	image_117858.png
Views:	720
Size:	1,20 MB
ID:	1933724 Click image for larger version

Name:	image_117852.png
Views:	723
Size:	714,4 kB
ID:	1933717 Click image for larger version

Name:	image_117856.png
Views:	721
Size:	1,38 MB
ID:	1933720 Click image for larger version

Name:	image_117857.png
Views:	727
Size:	1,58 MB
ID:	1933725 Click image for larger version

Name:	image_117855.png
Views:	719
Size:	1,59 MB
ID:	1933721
    Paskutinis taisė Lettered; 2021.12.03, 00:35.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Dviračių takai nevalyti, užtat gatvės idealiai švarios. Vienintelė problema buvo nubristi sniego pliurze užverstu šaligatviu nuo laiptinės iki automobilio
    Atvažiavus į Klaipėda iš kart pasijaučia, kad esam rytoje Europoje, tiek pagal eismo kultūrą, tiek infrastruktūrą, nieko keisto, kad takai net nevalomi normaliai...

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Rūpinimasis dviratininkais – čia jau aukštesnė kategorija, nes mūsų krašte ir vasarą žmonės dviračiais į darbą (beveik) nevažinėja. Labiau šokiruoja visiškas abejingumas pėsčiųjų infrastruktūrai ir jos priežiūrai: einant greta švariai nuvalytos gatvės, kiekvienas žingsnis tau primena (paironizuosiu):

    Click image for larger version  Name:	tu_rupi.jpg Views:	0 Size:	35,2 kB ID:	1933684

    Komentuoti:

Working...
X