Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Dviračių takai Klaipėdoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • nest
    replied
    Griaunama baldų fabriko pastato dalis užstojusi praėjimą palei Dangės krantą.

    Iš kitos pusės panašu, kad jau įrenginėjama pėsčiųjų ir dviračių tako atkarpa.
    Paskutinis taisė digital; 2022.08.09, 18:38. Priežastis: atkurtos nuotraukos

    Komentuoti:


  • LAZAS_
    replied
    Šaunu, kad ant šaligatvio su dažais pateplioti "Dviračių Takai" priskiriami prie rekonstruotinų. Įdomiai (labai optimistiškai) atrodo 5 dviejų lygių sankryžos Baltijos prospekte, kai didžiausią naudą duotų rekonstruotas pravažiavimas po Taikos prospekto-Baltijos prospekto žiedine sankryža. Ar ji ten liks po Baltijos prospekto rekonstrukcijos?

    Aišku dviratis ne automobilis, niekas apylankų daryti per daug nelinkęs, bent jau kol kas retas kuris jį naudos susisiekimui. Kol kas daugumoje laikomas rekreaciniu dalyku, kas taip pat atsispindi ir tame, kad daugiausia įsigyjama MTB tipo dviračių, kurie neergonomiški (nepatogi susikūprinusi sėdėjimo laikysena ir t.t.).

    Taip pat reikia tikėtis, kad LG ir miestas kaip nors išspręs/susitars dėl pėsčiųjų/dviračių tilto per geležinkelį išlaikymo problemos.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Nieko sau kokie planai... Įspūdingas dviračių takų kilometrų skaičius, galima tik pavydėti .
    Paskutinis taisė Xedos; 2015.04.01, 22:21.

    Komentuoti:


  • groundzer
    replied
    Neblogai padirbėjo. Šiek tiek netikslumų yra brėžiniuose (pvz: Minijos gatvėje tarp Jūrininkų pr. ir Kalnupės gatvių jau kaip ir įrengti dviračių takai abiejose gatvės pusėse). Labai patiko, kad planuojamas dviračių takų tinklas apie Dangės upę, bei viadukai. Dabar tik reikia tuos brėžinius paversti realybe.
    Paskutinis taisė groundzer; 2015.04.01, 22:51.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    KLAIPĖDOS MIESTO DVIRAČIŲ INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS SPECIALUSIS PLANAS

    Komentuoti:


  • wertis
    replied
    Ir suoliukai su šiukšlinėmis
    Attached Files

    Komentuoti:


  • wertis
    replied
    Tokią dangą mes jau turime poilsio parke porą metų gal. Išbandyta vaikštant bei važinėjant dviračiu. Nuomonės aišku galų skirtis, bet man ji buvo atradimas. akmenukai sutrinti vos ne į miltus, jokio svsudymo nėra. Lieka žymės po stabdymo, bet greitai savaime uzsilygina.

    Komentuoti:


  • Panev
    replied
    Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimą
    Yra projektuotojai, kurie gerai suprojektuoja ir yra statybininkai - rednekai, kuriems tik pataupyt ir ką nors nusukt rūpi..
    Bet dar yra tie kurie priima baigtus darbus, galų gale savivaldybės kažkurie darbuotojai turėtų irgi turėtų matyti kaip vyksta statybos ir bent kažkiek gal pakontroliuoti.
    Iš paskutinių nuotraukų matau Klaipėdoje panaudojo neįprastą Lietuvoje dangą tokiems takams. Panašų sprendimą teko matyti viename Turku parke. Iš kart galiu pasakyt kad tiem kas neturi purvasargių (tiek priekinių, tiek galinių) tokia danga gali būti nelabai malonu važiuoti, nes ratai pakels akmenukus ir svaidys bene visom pusėm

    Komentuoti:


  • URBANISTAS
    replied
    Parašė Panev Rodyti pranešimą
    Aš nesuprantu negi Lietuvoj nėra normalių projektuotojų. Su dviračių takais pridirbta kiekviename mieste. Na negi jiem taip sunku suprojektuot logiškai, aiškiai???
    Yra projektuotojai, kurie gerai suprojektuoja ir yra statybininkai - rednekai, kuriems tik pataupyt ir ką nors nusukt rūpi..

    Komentuoti:


  • wertis
    replied
    Prasiėjau šiandien taku palei danę šiaurinėje dalyje. Danga - smulki skaldelė. Teigiamai vertinu šį pasirinkimą. Tokia danga nusileidžia lygumu asfaltui, bet yra natūralesnė, netvoks smala karštą vasarą, yra pakankamai patogi tiek vaikščioti tiek važiuoti dviračiu, nesunkiai ar beveik savaime susitaisanti.
    Tiltelių ir tako sujungimas be papildomų nelygumų. Šioks toks kalnelis yra dangos susitikime su asfaltu. Kai kur skaldelės galėtų būti daugiau lyginant su bortelių aukščiu. Tilteliai mediniai, neobliuotu lentų, mediena neipregnuota ir nedažyta.
    Bendrai paėmus atkarpa man patiko.
    Į Klaipėdos gatvę toje vietoje statūs laiptai. Nuovažos į taką matyt nebus, tai gal bent lovelį galima būtų įrengti dviračiui užvesti į viršų.
    Kaži ar tęsinys už Klaipėdos gatvės planuojamas.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Dviračių take uostamiestyje – pabaigtuvės

    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...8#.VGUNdZ-Oeq0

    Komentuoti:


  • wertis
    replied
    Trasoje palei dan(g)ę šalia joniškės kapinių prigrybinta stipriai. Bet reikia pastebėti ir tai, kad status takų susikirtimas galutiniam variante ištaisytas. Tas smagu.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tai čia bent pasivažinėjo kelias dienas, jei nemeluoja. Kitais atvejais net nesivargina ortofoto projektuotojai pasižiūrėti esamą situaciją.

    Komentuoti:


  • Panev
    replied
    Aš nesuprantu negi Lietuvoj nėra normalių projektuotojų. Su dviračių takais pridirbta kiekviename mieste. Na negi jiem taip sunku suprojektuot logiškai, aiškiai???

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Dar vienas straipsnis

    Pajūrio dviračių takams – grandioziniai planai
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...-planai-658727

    "Daugiausia pritarimo sulaukė trečioji pasiūlyta schema", bet "nuspręsta visas idėjas sujungti į vieną bendrą." Ir gausis vienas bendras š.

    Komentuoti:


  • URBANISTAS
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Kažkaip įdomiai. Jeigu jau keičia dangą, kodėl nedaro asfalto? Ar čia nori išlaikyt įvaizdį: raudonos pailgos trinkelės mieste?
    Yra tokios pėsčiųjų ir dviračių takų įrengimo taisyklės, pagal jas rekomenduojama dviračių takams naudoti rausvas trinkeles.

    Komentuoti:


  • LAZAS_
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Dėl dviračių takų koncepcijos - diskusijų audros

    http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...udros-1260784/
    Jei nepamiršiu ir pasitaikys proga įmesiu kelias nuotraukas kur Olandų projektuotojai vieną kitą liapsusą dviračių takuose sugebėjo įvelti. Taip, kad tikėtis kažko iš Lietuvos projektuotojų per daug nereikia - bus geras Š*****. Retas kuri iš jų (projektuotojų) naudoja dviratį susisiekimui, nėra tam nei vietinių žinių nei kultūros. Taip dievinamiems automobilių keliams ir tai sugeba vietiniai projektuotojai neapgalvotų sprendimų privelti, tai kaip ir minėjau, priprojektuotų dviračių takų sprendimų kokybė bus nekokia...

    Teigiamas aspektas nebent, tas kad pasimokys iš savo klaidų ir galiausiai, reikia tikėtis, kas išsirutulios iš šių bandymų kas nors, kas bus pritaikyta Lietuvos sąlygoms.
    Paskutinis taisė LAZAS_; 2014.11.08, 14:11.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Dėl dviračių takų koncepcijos - diskusijų audros

    http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...udros-1260784/

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Pagrindinė problema lyjant ar po lietaus, susidėvėjusioje pėsčiųjų pusėje ilgai talkšos balos ir pėstieji eis dviračių taku, kaip senoje atkarpoje.
    Konfliktų padės išvengti remontas

    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...2#.VEz-XiuOeq0

    Suremontuos ir šaligatvį.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Pagrindinė problema lyjant ar po lietaus, susidėvėjusioje pėsčiųjų pusėje ilgai talkšos balos ir pėstieji eis dviračių taku, kaip senoje atkarpoje.

    Komentuoti:

Working...
X