Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Dviračių takai Klaipėdoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • groundzer
    replied
    Čia tikra gėda mūsų miestui. Tikėsimės vasara jau bus galima normaliai važiuoti per miestą, nesijaudinant papulti į avarines situacijas, ar "laužyti galvą" dėl nesąmoningo ženklinimo.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Valdžia žada dviračių takus paženklinti teisingai
    2010 m. balandžio 23 d.


    http://www.ve.lt/?data=2010-04-23&ru...rub=1190113119
    Geras komentaras po tuo straipsniu:
    Ir vel Klaipedos valdziazmogiai (toliau VZG) apsijuoke - vaziuoti 2 automobiliais inspektuoti dviraciu taku buvo esmine klaida, didziausias neprofesionalumo demonstravimas ir eilinis pasityciojimas is dviratininku problemu
    Ka galima pamatyti per 15 minuciu "nuskridus" automobiliu nuo Jurininku pr. iki Priestocio g.? Nejaugi VZG galvoja, kad per 15 min galima ivertinti 10 metu kurtas nesamones visame mieste? Manyciau, kad ne. Drisciau teigti, kad niekas is ipareigotuVZG ir nesiruosia problemu spresti is esmes!
    Neabejoju, kad pro automobiliu langus ypatingoji komisija be keletos neteisingu vertikaliu zenklu net nepastebejo kitu problemu, ypac ties sankryzomis, kur:
    - nera pervazu zenklinimo, todel per sankryzas dviracius lyg ir reiketu stumtis, nors dviraciu takai daznai priklauso pagrindiniam keliui ,
    - dviratuko simboliai ant tako dangos sudelioti tik prie sankryzu, nors daznai konfliktai kyla tarp pesciuju ir dviratininku, todel sie zenklai turetu buti kas 30-50 metru (dazai nera brangus);
    - nera sviesaforu dviratininkams, todel kyla klausimas, ar dviratininkai turi paisyti pestiesiems skirtu sviesaforo signalu?
    - daugelyje vietu ant dviraciu taku stovi klombos, kioskai, stulpai ir kt.
    - daugelyje "dviraciu taku" nuovazu nera arba jos per stacios;
    - mieste atsiradusios 100-200 metru dviraciu juostos prie gatviu netinkamos naudoti, pvz., Baltijos pr. ar Naujojo uosto gatveje; nes ju viduryje stovi stulpai, zenklai nurodo vaziuoti pievomis ir t.t...

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Valdžia žada dviračių takus paženklinti teisingai
    2010 m. balandžio 23 d.
    Uostamiesčio valdžia pagaliau pabudo iš letargo miego: su sveika logika prasilenkiantys Klaipėdos miesto dviračių tako ženklai bus keičiami arba statomi nauji.
    http://www.ve.lt/?data=2010-04-23&ru...rub=1190113119

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Dviračių takas Klaipėdoje: 10 km nesąmonių
    2010 m. balandžio 07 d.
    http://www.ve.lt/?data=2010-04-07&ru...&id=1270583545

    Puikus fotoreportažas.

    Komentuoti:


  • normaliai.jo
    replied
    Kaip isvengti nelaimiu

    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Dviratininkai pateko į spąstus

    Eglė Petkutė

    Įsibėgėjus vasarai apskrities valdininkai susirūpino dviratininkų saugumu. Pavojaus zona tapusį kelių kilometrų ruožą palei Karklę būtina nedelsiant sutvarkyti.

    Klaipėdos apskrities viršininkas Vytautas Rinkevičius paragino miesto ir rajono savivaldybes atkreipti dėmesį į metų metus nesprendžiamą problemą, kol neįvyko skaudžių nelaimių kelyje.

    Pajūriu Karklės link vingiuojantis dviračių takas ties Olando Kepure staiga pasibaigia. Poilsiautojai priversti riedėti plentu, keldami pavojų ne tik sau, bet ir pro šalį skriejančioms mašinoms.

    „Dviračių takais važiuoja kas netingi – ir motociklai, ir keturračiai. Neaišku, kas tuos takus turi prižiūrėti. Dalis trasų eina bendro naudojimo keliais. Dviratininkams sudėtinga laviruoti tarp sunkvežimių“, – sakė V.Rinkevičius.

    Netrukus jis ketina kviestis savivaldybių vadovus tartis, kaip išvengti nelaimių beveik trijų kilometrų ruože iki Karklės gyvenvietės pabaigos, kur dviračių takų kol kas nėra. Buvęs dviratininkų komandos gydytojas, Klaipėdos apskrities gydytojo tarnybos vedėjas Valdemaras Anužis įsitikinęs, kad būtina pasirūpinti poilsiautojų saugumu ir iki tol, kol bus sujungtos nutrūkusios trasos.

    „Reikėtų laikinai pažymėti papildomą eismo juostą dviračiams, apriboti automobilių greitį, pastatyti laikinus kelio ženklus“, – siūlė jis.

    V.Rinkevičius tikino, kad lėšų takams nutiesti atsirastų, tereikia tik savivaldybių noro.

    www.kl.lt
    Minkit tiesiai palei Einikio nama, per "Žilviti", pacia Karkle, tvorom juk neuztverta. Islysit uz parduotuveles ir to baisiojo ruozo kokie 200m lieka. Na nebent pasimaratonint iki kokio Ventspilio susiruose, tada tai tik asfaltas jooo ir ne bele koks dar, ane?

    Komentuoti:


  • normaliai.jo
    replied
    Pasiulymas

    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Vaizdas atgal
    Atvaizdas


    Miško pabaiga
    Atvaizdas


    Tako pradžia nuo Labrenciškės gatvės
    Atvaizdas


    Vaizdas 90 laipsnių kampu nuo prieš tai matomos nuotraukos, į dešinę. Labrenciškių gatve bus pasiekta Liepojos gatvė ir gretimi rajonai. Šis galas su žvyru ant asfalto, šalia statybos.
    Atvaizdas


    Pabaiga.

    Takas patiko, juo patogu pasiekti Girulius Labrenciškių, Tauraulaukio, Plytinės, Mažojo Kaimelio(šiaurinės dalies) gyventojams.
    "Misko pabaigoje" greit neminkit arba netgi pestute pasivaiksciokit po gyvuliu kapinyna(tipo arkliu, karviu ir vskt...). "Kvapas" zinoma jauciasi tik anksti pavasari, kai "pasalas iseina" ar wtf... bet vistiek turetu but smagu.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    2010-01-22
    Sprendimas dėl dviračių takų – pavasarį
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...avasari-259767

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Dviračių takų tinklas plečiasi ir žiemą
    http://www.ve.lt/?data=2009-12-14&ru...rub=1190113119

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    2009-09-22, 16:52
    Šaligatvis Klaipėdos centre padalintas dviratininkų naudai

    2009-09-22, 17:15
    Dėl dviračių takų Klaipėdos centre - diskusija (papildyta 17.15 val.)

    Komentuoti:


  • Bandit_romis
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Važiuojamosios dalies sąskaita...Tiltų gatvėje grindinys, krosinėm padangom nemalonu, apie plentinius patyliu... Be naujo tilto per Dangę nieko gero nebus turbūt.
    Manau, jau geriau ant gatvės su autobusais ir akmenuota tiltų gatve, nei su pėsčiaisiais ant šaligatvio.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Dviračiai mieste: valdžia taisys klaidas
    2009 m. Rugsėjo 16 d.

    Važiuojamosios dalies sąskaita...Tiltų gatvėje grindinys, krosinėm padangom nemalonu, apie plentinius patyliu... Be naujo tilto per Dangę nieko gero nebus turbūt.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    25.

    Link marių. Tai ir keliukas į gyventojų kiemus, ir pėsčiųjų bei dviračių takas.

    26.


    27.

    Link pirmosios perkėlos.

    28.

    Vaizdas atgal. Jachtklubas.

    Takas smagus.
    Pabaiga
    Paskutinis taisė digital; 2022.08.03, 19:17.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    21.


    22.


    23.

    Šiemet sustatyti piketai.

    24.

    Toje vietoje prasideda ir karo laikų "betonkė" link kopose esančios baterijos.
    Paskutinis taisė digital; 2022.08.03, 19:16.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    17.


    18.


    19.


    20.

    Priekyje kita sankirta su plentu.
    Paskutinis taisė digital; 2022.08.03, 19:16.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    16.

    Neužsižiopsokite
    Paskutinis taisė digital; 2022.08.03, 19:15. Priežastis: atkurta nuotrauka

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    9.


    10.

    Čia fiziškai sunkiausiai įveikiama viso tako vieta, bet tik užfiksuotų dviratininkių judėjimo kryptimi. Po sankirtos su plentu, kuri įveikiama labai pristabdžius ar pėsčiomis, iškart prasideda stati įkalnė. Įveikiama pakankamai normaliai, bet ne visiems.

    11.

    Stabdžių gedimas šioje vietoje nepageidautinas

    12.

    Priekyje "salotinė atkarpa".

    13.

    Vaizdas atgal link "tamsiai žaliosios atkarpos".

    14.

    Šioje atkarpoje reljefas ne kalvotas.

    15.
    Paskutinis taisė digital; 2022.08.03, 19:14. Priežastis: atkurtos nuotraukos, kurias buvo įmanoma

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Dviračių takas Smiltynė II-Smiltynė I

    09 06 26.



    Važiavau ir fotografavau nuo antrosios perkėlos. Tamsiai žalia pažymėta atkarpa nuo antrosios perkėlos iki pirmosios sankirtos su Smiltynės - Nidos plentu (toje vietoje oficialiai dar Smiltynės gatvė). Salotine spalva pažymėta likusi atkarpa iki kitos sankirtos su keliu prie Smiltynės jachtklubo ir gabaliukas nuo kelio iki krantinės.

    1.


    2.

    Iš priešingos pusės 30km/h nesunkiai įsibėgėjama, taigi ir per vartus įdomiau važiuoti

    3.


    4.

    Čia kapojau lašinius. Visame take trys ar keturios tokios poilsio vietos.

    5.


    6.


    7.


    8.

    Komentuoti:


  • Fanas
    replied
    Parašė zilviz Rodyti pranešimą
    O kur apšvietimas? Nebus?
    Per Lalūnos žinias sakė kad bus ir apšvietimas

    Komentuoti:


  • zilviz
    replied
    Parašė Remigijus Rodyti pranešimą
    Palei Danę nusidrieks dviračių takas



    http://www.ve.lt/?data=2008-11-06&ru...rub=1190113119
    O kur apšvietimas? Nebus?

    Komentuoti:


  • Fanas
    replied
    Palei Danę nusidrieks dviračių takas

    Uostamiestis, tiesa, negreitai, geriausiu atveju 2010-ųjų vasarą, galės pasigirti dar vienu dviračių ir pėsčiųjų taku. Palei Danės upės slėnio teritoriją, nuo Biržos tilto iki Palangos kelio planuojama nutiesti 9,629 km ir 4 m pločio taką.

    UAB "Pamario projektai" architektė Nomeda Vaišnoraitė sakė dar negalinti pasakyti, kada dviračiu taku galės naudotis miestiečiai.

    "Per vienerius metus šis projektas tikrai nebus įgyvendintas. Dar tik bus skelbiamas konkursas", - sakė ji.

    Dviračių tako techninis projektas buvo patvirtintas prieš mėnesį.

    Kelias, prasidedantis nuo Biržos tilto, drieksis Danės krantine Jono kalnelio link, po to tęsis Gluosnių, Joniškės gatvėmis, nusileidus Liepų gatvės tiltu ves per Danės parką, sodininkų bendrijas, Ąžuolyno gatvę, KU Botanikos sodą bei kino studiją Palangos kelio link. Paskutinė stotelė bus ties Purmalių piliakalniu.

    Senamiesčio teritorijoje esančio tako dalis iki Jono kalnelio bus iš granito plokščių, įrėmintų bazalto trinkelėmis, toliau kelio danga bus asfaltuota.

    Šalia naujojo dviračių ir pėsčiųjų tako įsikurs net 68 skirtingų tipų poilsio aikštelės. Vienose iš jų bus įrengti stovai dviračiams, stalai ir suoliukai. Bus ir dvi aikštelės riedutininkams, tačiau 200 kv. m. plote planuojama tik danga, be įrangos.

    Taip pat numatomos trys aikštelės kilnojamiems tualetams ir tekstilinės architektūros pavėsinėms.

    Techniniam projektui parengti Europos Sąjungos regioninės plėtros fondas skyrė 400 tūkst. litų.

    http://www.ve.lt/?data=2008-11-06&ru...rub=1190113119

    Komentuoti:

Working...
X