Vėl iš naujo, bet kairė pusė, važiuojant link Palangos kelio.
Sankryža su Artojo gatve (ji dešinėje) ir nugriauti Liepų gatvės 71 ir 73 namai, 75 dar liko.
Bendrai Lietuvoje ir ypač Vilniuje aktuali problema, lietaus sunešamas purvas...
Nors ir neturėjau tikslo nieko "gaudyti", bet moteris pamačiusi fotoaparatą mikliai perstatė vežimą į pėstiesiems skirtą pusę. Bėga laikas, atsiranda supratimas. Pažanga.
Posūkis lin Paryžiaus komunos gatvės
Paskutinis taisė digital; 2022.08.06, 14:17.
Priežastis: atkurtos nuotraukos
Nuo naujosios perkėlos į pietus iki pat Kiaulės nugaros yra pilna keliukų kur su kalniniu dviračiu gali draskytis. Gali nueit į www.velouostas.lt/forumas pasiklausinėt daugiau.
Realiai tavo trokštamu trasu galima rasti tarp Juodkrantes ir Nidos arba ant olando kepures tarp Giruliu ir karkles, bet nesu net megejas kalnų dviračiu ir čia yra tik teorinis pasiulymas... Gal ka kopetitingiau žinote?
Bendrovė "Klaipėdos mediena" planuoja baldų cecho plėtrą, po kurios sumažėtų tarša, o palei Danės upę atsirastų juosta dviračių takui.
Atsižvelgiant į miesto interesus palei Danę paliekama 6 metrų juosta dviračių takui. Planuojama, kad ateityje iš Tauralaukio į miesto centrą grožintis paupiu bus galima nukakti dviračiu.
Matyt p.Ružinskas nematė dviračių lenktynių Paris - Roubaix ... iš 250 km apie 50 km akmenų grindiniu - bruku špygos storumo padangomis.
O čia tik 500 m itin lygiu grindiniu.
Manau, kad geriausias variantas būtų aplieti akmenis specialia guma palei šaligatvius ir paskirti dviračiams, bei sumuontuoti vieną kamerą ir skirti 5000 lt baudą visiems kas drįstu su mašina važiuoti dviračių taku.
2010-11-04, 15:45 Tiltų gatvės šaligatviai – tik pėstiesiems
Ketvirtadienį ant šios gatvės šaligatvių kelininkai nupiešė ženklus, informuojančius, jog čia pėsčiųjų zona. Dviratininkams siūloma važiuoti gatve.
Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda tvirtino, jog Tiltų gatvės šaligatvius skirti tik pėstiesiems nuspręsta seniai.
„Kelininkai praėjusį kartą ženklus nupiešė gatvės pradžioje ir gale, tačiau sankryžose pamiršo. Dabar jie nupiešti prie kiekvienos sankryžos. Norime, kad būtų daugiau aiškumo. Iš šalutinės gatvės išvažiavę dviratininkai nevažiuotų pėsčiųjų taku“, – komentavo L.Dūda.
Lietuvos dviratininku bendrijos tarybos narys Saulius Ružinskas abejojo, ar nupiešti ženklai ką nors pakeis. Anot jo, nors dviratininkai turėtų važiuoti gatve su autobusais, jie mieliau renkasi šaligatvius.
„Tiltų gatve dviratininkai dažniausiai važiuoja šaligatviais. Važiuojamoji kelio dalis dviratininkams nepatogi. Ją gali važiuoti tik su kalnų, o ne paprastais dviračiais. Nemanau, kad ženklai ką nors pakeis. Tokia tvarka buvo ir anksčiau. Trūko tik ženklų“, – dėstė S.Ružinskas.
Komentuoti: