Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Dviračių takai Klaipėdoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • nnm
    replied
    Po tam tikros darbinės pertraukėlės grįžtu į gimtąją Klaipėdą. Turėdamas keletą laisvų dienų, nutariu rytą pradėti pasibėgiojimu. Po pasibėgiojimo ir nusiprausimo prisiminiau, kad per tą laiką, kai manęs čia nebuvo, Liepų gatvėje atsidarė antrasis McDonald's mieste, tad dėl to ir kadangi gražus, saulėtas rudens rytas, nutariu ten ir papusryčiauti (nors ir sportuoju, bet nesu didelis sveikuolis). Tad pasiimu savo lauke prie stulpo prirakintą seną grabą (dviratį viena pavara) ir pasuku ta kryptimi. Bevažiuodamas pamačiau, kad padangos pusiau nuleistos ir tas truputį stabdo sklandų važiavimą. Galvoju, nieko tokio: yra gi degalinių, plovyklų Liepų gatvėje, kur rasiu oro kompresorių ir prisipūsiu. Tad nuvažiuoju aš į tą naująjį McDonald's ir privažiavęs prie įėjimo ieškau stovo, kur prirakinti savo dviratį. Nieko nerandu ir laiko paieškoms po visą parkingą neskiriu, tad tiesiog prirakinu prie tvorelės ir tiek. Papusryčiavęs pasuku Liepų gatve centro link ir ieškau, kur prisipūsti padangas. Privažiuoju Baltic Petroleum degalinę. Na, tai vatnikų degalinė, bet gal rasiu nemokamo oro? Suku suku aplink tą degalinę. Nieko nerandu. Važiuoju toliau. Toliau pamatau apynauję Skulo autoplovyklą. Įsuku ten ir suku ratus, ieškau kompresoriaus – nerandu. Ok, gal pravažiuosiu pro naujai sutvarkytą Skulptūrų parką ir rasiu ten? Važiuoju Liepų gatve iki Skulptūrų parko. Palei parko pakraštį niekas neužkliūna, taigi suku parko vidun ir važiuoju pro jį dviračiu taku link Mažvydo alėjos. Nieko. Mažvydo alėja važiuodamas pastebiu, kiek dar visokių naujų skulptūrėlių jame pridėliota. Mintyse pradeda kirbėti mintys apie Klaipėdos valdžios potraukį visokiam chlamui, „gražinančiam miestą“ be jokios pajautos praktiškesniems dalykams (kaip antai – oro kompresorius dviračio padangai prisipūsti). Taigi pravažiuoju Mažvydo alėja ir nieko ten neaptikęs suku H. Manto gatve Senamiesčio link. Gal bus prisipūsti prie naujai sutvarkyto Muzikinio teatro prie tos vietos, kur skaičiuoja pravažiuojančius dviratininkus. Važiuoju – ne, nėra. Tai gal visgi bus kas tame sutvarkytame Dangės skvere? Pamenu, kad ten kažkas anksčiau buvo, bet oro kompresorių šlangelės buvo nutrauktos. Gal pataisė? Privažiuoju vieną oro kompresorių. Prie įjungimo mygtuko parašyta „Kompresoris išsijungia automatiškai“ (kalba netaisyta). Tempiu šlangelę prie ventilio. Šlangelė labai trumpa, ratą kažkaip bandau priploti kuo arčiau, nors tai truputį trukdo padaryti staliuko virš kompresoriaus briauna. Taigi įkišu aš tą ventilį į pistoleto angelę ir spaudžiu mygtuką. Neveikia. Rezultatas – pusiau nuleista priekinė padanga virto visiškai nuleista. Ok, galvoju, dar ne viskas prarasta. Netoliese, parke, turėtų būti kitas kompresorius. Ten – tas pats. Taigi pasukau namo link, 20 minučių vesdamasis dviratį su, kompresoriaus dėka, visiškai išleista padanga. Istorijos pabaiga.
    Paskutinis taisė nnm; 2024.10.07, 11:35.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Pagaliau kažkas juda. Keista, kad projekto rengimas užtruko taip ilgai, kai patį projektą jau atrodo gerokai pažengusį mačiau jau prieš kelis metus. Dar labai reiktų normalaus dviračio tako Baltijos pr. tarp Minijos g. ir Taikos pr. Dabar ten net normalais šaligatvio nėra, nors dviračių takas ten turėjo atsirasti su Decathlon parduotuve.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Kapitaliai atnaujins Minijos gatvės takus
    https://www.atviraklaipeda.lt/2024/0...-gatves-takus/
    Parengtas pėsčiųjų ir dviračių takų Minijos ir Pilies gatvėse kapitalinio remonto projektas. Klaipėdos savivaldybė, rengdamasi pirkti šiuos remonto darbus, viešai paskelbė techninių specifikacijų projektą ir laukia rinkos dalyvių pastabų.

    Pirmasis projekto etapas apima Minijos g. atkarpą nuo Baltijos pr. iki Varnėnų g. (įskaitant atkarpą iki Nemuno g. 8 sklypo). Čia suplanuotų pėsčiųjų ir dviračių takų ilgis siekia 602 m.


    Antrasis projekto etapas – Minijos g. atkarpa nuo Varnėnų g. iki Minijos pl. 19 sklypo. Čia suplanuotų pėsčiųjų takų ilgis – 780 m, dviračių takų – 896 m.


    Trečiasis etapas – Minijos g. atkarpa nuo iki Sausio 15-osios g. ir Pilies g. sankryžos bei Pilies gatvės atkarpa iki Priešpilio g. Čia pėsčiųjų takų ir dviračių takų ilgis siekia 706 m.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Dviračių takas į Melnragę kainuos beveik 1,4 milijono eurų
    https://www.atviraklaipeda.lt/2024/0...milijono-euru/
    Klaipėdos savivaldybė liepos 26 d. pasirašė 1 379 060 eurų vertės sutartį dėl dviračių ir pėsčiųjų takų kapitalinio remonto Prano Lideikio gatvėje, nuo Liepojos iki Molo gatvių, rangos darbų. Sutarta visus darbus ir procedūras užbaigti iki 2026 metų vasaros.

    Pėsčiųjų ir dviračių takas bus tiesiamas palei Prano Lideikio gatvę, kurios ilgis – apie 500 metrų. Toliau – jau Audros gatve. Dabar čia esama prastos būklės pėsčiųjų tako, kuriuo pėstiesiems ir dviratininkams yra sudėtinga judėti. Darbai bus vykdomi pagal UAB „Plentprojektas” parengtą kapitalinio remonto projektą, už kurio parengimą savivaldybė 2022 metais įsipareigojo projektuotojams sumokėti 43,9 tūkst. eurų.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    500m + 300m +500m. Wow. Viso net 1.3km. Net visos 4 minutės važiavimo. Skirtingose vietose.
    ​​
    O kiek reikia? Bepigu bambėti paskaičius tik straipsnio ištrauką, tad papildau:
    Sausio 15-osios gatvėje tiesiami takai – ne vieninteliai šiais metais. Kituose objektuose kol kas naudojamos įprastos tokiems darbams priemonės. Darbai neseniai startavo Baltijos prospekte, atkarpose nuo 45 iki 51A sklypų bei kitoje gatvės pusėje – nuo 8A iki 8C sklypų. Čia taip pat bus įrengti takai pėstiesiems, dviratininkams, naujas apšvietimas. Be to, šiais metais ties Baltijos pr. viduriu bus įrengta ir nauja jungtis su Dubysos gatve.

    Darbai vyksta ir ties Sąjūdžio parku: čia nuo Liubeko g.13 iki parko taip pat įrengiamas bendras pėsčiųjų ir dviračių takas su apšvietimu.

    Dviračių ir pėsčiųjų tako remontas numatomas ir Prano Lideikio gatvėje, visame ruože nuo Liepojos gatvės iki pat Melnragėje esančios Molo gatvės. Šiuo metu vykdomos rangos darbų viešųjų pirkimų procedūros. Tai didelės apimties projektas, tad darbai čia bus pradėti šiemet ir tęsis ateinančiais metais, skelbia savivaldybė.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    500m + 300m +500m. Wow. Viso net 1.3km. Net visos 4 minutės važiavimo. Skirtingose vietose.
    ​​

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Klaipėdoje – daugiau dviračių takų
    https://www.atviraklaipeda.lt/2024/0...dviraciu-taku/
    Klaipėdos savivaldybė praneša apie naujus uostamiestyje nutiestus ar įrenginėjamus dviračių takus. Darbai neseniai baigti Šilutės plente ties bendrovės „Klaipėdos energija“ teritorija, taip pat – Dubysos gatvėje. Šilutės plente įrengta daugiau nei pusė kilometro naujų takų, Dubysos gatvėje – daugiau nei 300 metrų. Abiejuose ruožuose įrengtas ir naujas apšvietimas.

    Teigiama, jog netolimoje ateityje patogesnė dviratininkams bei pėstiesiems bus ir Sausio 15-osios gatvė. Čia darbai jau vyksta – atnaujinamas beveik pusės kilometro ruožas nuo sankryžos su Taikos prospektu iki Tilžės gatvės. Šio projekto įgyvendinimo detalės – kiek kitokios nei įprastai tiesiant dviračių takus – čia pirmą kartą bus panaudotas energetikos įmonėje deginant nepavojingas atliekas susidaręs šlakas. Šlakas bus naudojamas kaip viena iš sudedamųjų medžiagų dviračių tako pagrindo įrengimui.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Dviračių takų ženklinimas: nėra daug šiurkščių klaidų?
    https://www.atviraklaipeda.lt/2024/0...rksciu-klaidu/
    Dviračių takų plėtra ir priežiūra Klaipėdoje rūpinasi net trys savivaldybės skyriai ir viena viešoji įstaiga, tačiau miesto Tarybos Miesto plėtros ir strateginio planavimo komitetas, posėdžiavęs pirmadienį, kritikavo esamą situaciją. Ir rekomendavo dviratininkų reikalų koordinavimą perduoti Transporto skyriui.

    Minėto komiteto nariai (kai kurie ta proga į posėdį atvažiavę ne automobiliais, o dviračiais) stebėjosi, kad jų pavedimu Transporto skyriaus specialistai uostamiesčio dviračių takų ženklinimo būklę vertino „naudodamasis „Google Maps“ žemėlapiu bei miesto naudojama GIS sistema”.
    Šioje situacijoje tinka patarlė "Devynios auklės – vaikas be galvos".
    Straipsnyje aprašyto posėdžio įrašas

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Nėra ten jokio dviračių tako ir po remonto irgi nebus. Arba tegul planuoja tikrą dvirtakį, arba vadina dalykus savo vardais - šaligatvio remontas.
    Nuo Herkaus Manto gatvės sankryžos iki geležinkelio viaduko bus padorus dviračių takas.

    Pagrindinė problema, kurią reikia spręsti, tai 14 metrų pločio automobilių kilimo ir tūpimo takas. Ten nėra ir niekada nebus tokių eismo srautų, kad būtų reikalinga 4 eismo juostų magistralė. Bent vieną eismo juostą perimus visuomenės poreikiams gautųsi kuo puikiausias 3 metrų pločio dviračių takas, be jokių kapitalinių remontų.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Nėra ten jokio dviračių tako ir po remonto irgi nebus. Arba tegul planuoja tikrą dvirtakį, arba vadina dalykus savo vardais - šaligatvio remontas.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Dviračių takui į Melnragę remontuoti jau ieškoma rangovų
    https://www.atviraklaipeda.lt/2024/0...skoma-rangovu/
    Pėsčiųjų ir dviračių takas bus tiesiamas palei Prano Lideikio gatvę, kurios ilgis – apie 500 metrų. Toliau – jau Audros gatve. Dabar čia esama prastos būklės pėsčiųjų tako, kuriuo pėstiesiems ir dviratininkams yra sudėtinga judėti.

    Sprendiniai prasideda ties žiedine sankryža su Panerių g. ir Audros g. ir užsibaigia ties Vokiečių karių kapinėmis. Visame ruože, kur automobilių leistinas važiavimo greitis siekia 70 km/h, numatyta įrengti kelio atitvarą, kuris apsaugos pėsčiuosius ir dviratininkus nuo automobilių ir taip pat apsaugos automobilius nuo nuvažiavimo nuo šlaito, kuris yra pylime kylant link viaduko. Šiame pylime taip pat numatyta įrengti tvorelę skirtą pėstiesiems ir dviratininkams. Įvertinus apsaugos zonas pėstiesiems ir dviratininkams, nuo atitvarų ir tvorelių nuo ruožo pradžios projektuojamas bendras pėsčiųjų ir dviračių takas, kurio plotis 2,5 metro ir atkarpoje, kurioje ant pylimo artėjama link viaduko siekiant išsaugoti esamus želdinius šlaite ir išlaikyti sprendinių vientisumą su tako pločiu ant viaduko (tako geometrija ant viaduko nekeičiama, atnaujinama tik danga) projektuojamas 2,0 metrų pločio pėsčiųjų takas, kuris vėl pereina į bendrą pėsčiųjų ir dviračių taką, kai sprendiniai ant šlaito paplatinus taką nebesiekia želdinių augančių jame.

    Komentuoti:


  • Babaras
    replied
    Tai va toks banalių, bet reikšmingų detalių palyginimas.

    Atsitiktinai pamačiau per StreetView pavaikščiojęs po Vilnių aplink Tolminkiemio gatvę, kur, pagal Romas pasidalinta žinią, neseniai partrenkta aštuonmetė.

    Panašūs takai, prie panašių reguliuojamų perėjų-pervažų, abu tiesti 2022-metais.Click image for larger version  Name:	klaipeda_tilzes_54.jpg Views:	0 Size:	211,6 kB ID:	2116120
    • Klaipėdoje – takas už 1 km nuo miesto centro prie istorinio Malūno tvenkinio parko.
    • Takai susikerta aštriais 90 laipsnių kampais.
    • Maldavimo mygtukas (beg button) pritaikytas tik vienas. Dviratininkas turi išeiti į priešpriešinę tako juostą, kad išmaldautų leidimą pervažiuoti gatvę.
    Click image for larger version  Name:	vilnius_vyduno_14.jpg Views:	0 Size:	187,9 kB ID:	2116121
    • Vilniuje – takas už 7 km nuo miesto centro, „miegamajame“ miesto rajone.
    • Takai susikerta užapvalintais kampais.
    • Maldavimo mygtukai (beg button) du – vienas pėstiesiems, kitas – dviratininkams. Dviratininkui nereikia atsistoti priešpriešinėje juostoje, kad paspaustų mygtuką.
    Ai, dar pamiršau paminėti, kad pėsčiųjų takas ko gero platesnis eilinėje Pilaitės gatvėje negu prie dviračių takų esantys pėsčiųjų takai Malūno parke, kur vos telpa du žmonės einantys greta, todėl dauguma (įskaitant save) nesibodi vaikščioti „magistraliniais“ dviračių takais.

    Click image for larger version  Name:	maluno_parkas.jpg Views:	0 Size:	171,5 kB ID:	2116126
    Paskutinis taisė Babaras; 2024.03.09, 17:00.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Sausio 15-osios gatvėje kapitaliai remontuos dviračių taką
    https://www.atviraklaipeda.lt/2023/1...dviraciu-taka/
    Klaipėdos savivaldybė jau ieško rangovų pėsčiųjų ir dviračių takui Sausio 15-osios gatvėje (nuo Tilžės g. iki Taikos pr.) kapitalinio remonto rangos darbams atlikti.
    Savivaldybė siekia, kad dviračių takas Sausio 15-osios gatvėje būtų kapitaliai atnaujintas per metus. O rangovų pasiūlymų laukia iki gruodžio vidurio. Galima projekto vertė neskelbiama. Jį rengiamasi finansuoti Europos Sąjungos lėšomis, tačiau atitinkama paraiška dar nėra pateikta.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašykit, kad savivaldybė paprašytų savinininko patraukti krūmus nuo tako ir/arba skirti baudą už tako užtvėrimą. Įdomu, ką atsakys.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Netyčia užmatyta savivaldybės problemų registravimo sistemoje.

    Aprašymas: Laba diena, Reikalingas augmenijos genėjimas - visiškai blokuojamas dviračių takas.

    Problemos adresas: Vakarų st., 93269 Klaipėda, Lietuva
    Užregistruota: 2023.11.13 12:00
    Problemos tipas: Medžių ir krūmų genėjimas
    Būsena: Įvykdyta
    Būsenos laikas: 2023.11.13 13:51
    Sprendimas: Minimas takas yra registruotame sklype. Savivaldybės lėšomis nėra tvarkomi privatūs registruoti sklypai.
    Atsakingas asmuo: Vyriausioji specialistė
    Trumpai apibendrinant, problema buvo "išspręsta" rekordiškai greitai, susirūpinęs dviratininkas pasiųstas minti pedalus nch

    Komentuoti:


  • 1252
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    ir vėl Klaipėdoje ties kiekvienu įvažiavimu į kiemą linksmieji kalneliai
    Pėstieji, kurie šiame kvartale – daugiausia mamos su vežimėliais ir šunų vedžiotojai, irgi nelabai įsitenka tame kiek daugiau nei metro pločio takelyje, iš kurio taktilinės plytelės su pora plytelių ir bortu viename šone atima dar trečdalį. Bet šis takas niekur iš esmės neveda (atsitrenkia į greitkelį – Palangos plentą be jokios galimybės važiuoti ar eiti toliau), o vietiniai gyventojai susisiekimui praktiškai išimtinai naudoja nuosavus automobilius, todėl, kiek ten teko praeiti/prabėgti/pravažiuoti šį pavasarį-vasarą, tai dviratininkų beveik nesutikau.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    ir vėl Klaipėdoje ties kiekvienu įvažiavimu į kiemą linksmieji kalneliai

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Klemiškės g. dviračių takas 2023 08 21:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230821_142131.jpg
Views:	1023
Size:	850,9 kB
ID:	2078276 Click image for larger version

Name:	IMG_20230821_142134.jpg
Views:	1024
Size:	1,51 MB
ID:	2078277 Click image for larger version

Name:	IMG_20230821_142151.jpg
Views:	1022
Size:	1,84 MB
ID:	2078279 Click image for larger version

Name:	IMG_20230821_142202.jpg
Views:	1021
Size:	1,66 MB
ID:	2078280 Click image for larger version

Name:	IMG_20230821_142221.jpg
Views:	1019
Size:	1,73 MB
ID:	2078281 Click image for larger version

Name:	IMG_20230821_142226.jpg
Views:	1026
Size:	1,34 MB
ID:	2078278

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Taiso dviračių taką
    https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...palikta-broka/
    „Atvira Klaipėda” jau rašė apie gana operatyviai Varpų g. nutiestą dviračių ir pėsčiųjų taką, sujungusį tarp Sąjūdžio parko ir Smiltelės gatvės esančius dviračių takus.
    Visgi netrukus paaiškėjo, jog darbai šioje vietoje atlikti nekokybiškai ir savivaldybė rangovams nurodė likusį broką ištaisyti.
    „Atviros Klaipėdos” žurnalistė pasiteiravo, ar jie taiso tai, ką netinkamai padarė anksčiau.

    „Kur jūs matote broką?” – klausimu atsakė vienas iš vyriškių, pridūręs esą čia ir buvo numatyta išasfaltuoti sandūrį ties pakilimu ir nusileidimu. Tuo metu kitas vyriškis pastarąjį paragino apskritai su fotografuojančia moteriške nieko nekalbėti.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Tikrai prastas projektas, kaip tokiai svarbiai vietai. Gaila, kad į Klaipėdą iki šiol neatėjo supratimas, kad autobusų stotelei įvaža nebūtina.

    Komentuoti:

Working...
X