Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Dviračių takai Klaipėdoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Briedis
    replied
    Projektas.

    Tiltų g. perėja


    Kūlių Vartų g. perėja


    Perėja prie Turgaus stotelės


    Turgaus stotelė


    Prie buvusio dispanserio


    Prie Saturno


    Sausio 15-osios stotelė


    Avitela

    Attached Files

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Išties būtu įdomu pamatyti projektą. Labai idomu, kas bus daroma su Avitelos ir Saturno aikštelėmis.Spėju būtent dėl šių aikštelių ir užtruko projekto rengimas.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Pagal UAB „ATAMIS” parengtą paprastojo remonto aprašą bus remontuojama 0,565 km ilgio atkarpa dešinėje Taikos prospekto pusėje.
    Rašo, kad dešinėje pusėje, bet paveiksliuke parodyta kairė pusė. Kuo tikėt?

    Komentuoti:


  • kuk
    replied
    Parašė Gorgon Rodyti pranešimą
    Pagaliau remontuos varganą Taikos prospekto šaligatvį

    Galvojau niekad nesulauksim, ši atkarpa jau seniai prašėsi.
    Kur tą projektą galima pažiūrėt?

    Komentuoti:


  • Gorgon
    replied
    Pagaliau remontuos varganą Taikos prospekto šaligatvį

    Parengtame projekte numatoma įrengti 2,5 m pločio pėsčiųjų taką (vietomis platesnį) ir atskirą raudono asfalto dviračių taką 3,5 m pločio (siaurose vietose 2,5 m pločio).
    Galvojau niekad nesulauksim, ši atkarpa jau seniai prašėsi.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą

    Suskaičiuokite klaidas take
    Yes.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    Ner zenklinimo, per siauras pagal str jei sugretinti su pesciuju, pasaliniai irenginiai salia dviraciu tako (pagal str turi but nutole kazkiek metro), nera perspejimo neregiams kad cia dviraciu takas (nors lt nera regalmentavimo dar kiek suprantu), ant kelio matau nupaisyta pereja.... na na na
    Dar suleistas bordiūras, kurio ten išvis neturi būti.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Ner zenklinimo, per siauras pagal str jei sugretinti su pesciuju, pasaliniai irenginiai salia dviraciu tako (pagal str turi but nutole kazkiek metro), nera perspejimo neregiams kad cia dviraciu takas (nors lt nera regalmentavimo dar kiek suprantu), ant kelio matau nupaisyta pereja.... na na na

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Nutiesė trūkstamą dviračio tako jungtį Perkėlos gatvėje
    https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...kelos-gatveje/
    Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija pietinėje uostamiesčio dalyje nutiesė dviračių tako atkarpą, sujungiančią taką į vientisą trasą: nuo šiol dviratininkai Kuršių marių link galės riedėti be kliūčių.



    Suskaičiuokite klaidas take

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Į tai byloje yra atsakymas – nesate įgaliotas ginti viešo intereso, jūsų turtinės teisės nepažeistos, atsakymas jums pasekmių nesukelia.
    Nesu egzpertas ir nesakau, kad esi neteisus, bet kiekvienas viešasis interesas susideda iš konkrečių privačių interesų. Gi kai kilo skandalas su Perlu, buvo kalbų, kad prokuratūra ar vartotojų organizacijos turėtų ginti viešąjį interesą. Puiku, bet aš, kaip buvęs Perlo klientas, taip pat galėjau ginti savo asmeninį interesą. Pareiškėjas gi neprašo nemokamai duoti bulkučių vaikams mokyklose ar įpareigoti savivaldybę įrengti Vilniuje tramvajų, kas tikrai būtų viešasis interesas. Jis sako, kad savivaldybė, pažeisdama teisės aktus, sudarė JAM netinkamas keliavimo sąlygas. Va jei jis gyventų kitoj savivaldybėj ir niekad tuo keliu nebūtų važiavęs, sutikčiau, kad tai jau būtų lindimas ne į savo daržą.

    Vėlgi, turėkim omenyj teismų krūvius ir gaunamus atlyginimus. Gavus tokią bylą labai lwngva nusimuilinti prisidengiant viešuoju interesu, nes nu kažin ar pareiškėjas eitų toliau iki Europos žmogaus teisių teismo. Teismus pasiekia daug neadekvačių skundu, pvz., esu matęs pareiškimą, kur atsakovas yra Ateiviai, o jų adresas - vienos iš jau nebeveikiančių psichiatrinės įstaigos. Tai gali būt, kad ant teisėjo stalo atsigulus skundui dėl kažkokių užtvarų dviračiui, teisėjas gali pagalboti, koks čia durnius gali skųsti, tegu su mašina važinėja, o jei nevažinėja, tai turbūt neturi pinigų, o jei neturi pinigų, tai vadinasi tikrai durnius. Nu tai čia tada viešas interesas ir viso gero, case closed.

    Komentuoti:


  • kuk
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    kuk, taip, esi teisus, kad AGK nesilaiko įstatymo ir savo veiklos rėmus smarkiai susiaurina. Bet juk el. paštu jau pačiam rašiau kaip galima priversti savivaldybę parašyti ne „informacinio pobūdžio“ atsakymą.
    Šita diskusija buvo iki tavo el. laiško.

    O kalbant apie viešąjį interesą, tai nesupratau AGK atsakyme to paminėjimo, kad neturiu teisės ginti viešąjį interesą, kai to daryti neketinau:

    Pažymėtina, jog pareiškėjas nepatenka į subjektų ratą, galinčių ginti viešąjį interesą, taip kaip apibrėžta ABTĮ 55 straipsnio 1 dalyje. Be kita ko, toks interesas galėtų būti ginamas tik kreipiantis į teismą, o ne Komisiją. Komisijai nėra suteikta kompetencija nagrinėti viešojo intereso gynimo bylų.
    Jei atvirai, nežinojau, kaip konkrečiai formuluoti tas „man sukeliamas teisines pasekmes“, bet aiškiai buvau parašęs, kad trukdo man ir kokias mano teises šie atitvarai pažeidžia:

    Skundžiamo Savivaldybės Atsakymo, kuriuo atsisakoma pašalinti Take įrengtus atitvarus, teisinė
    pasekmė man yra SEAKĮ 4 straipsnyje įvardytais principais neužtikrinama teisė naudotis saugiomis ir
    vienodomis visiems eismo dalyviams eisme sąlygomis, neužtikrinama teisė tinkamai vykdyti eismo
    dalyvio pareigas – žinoti ir laikytis valstybės nustatytos eismo tvarkos, taip pat, remiantis SEAKĮ 6
    straipsnio 9 punktu, neužtikrinama teisė į eismo saugumą, skatinant (prioretizuojant) saugių ir aplinką
    tausojančių transporto priemonių įsigijimą ir naudojimą.
    Paskutinis taisė kuk; 2023.03.24, 08:23.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Į tai byloje yra atsakymas – nesate įgaliotas ginti viešo intereso, jūsų turtinės teisės nepažeistos, atsakymas jums pasekmių nesukelia.
    Turtinės teisės neprivalo būti pažeistos. Pvz., savivaldybė neteisėtai pastato ženklą "Eismas draudžiamas" ir dėl to negali įvažiuoti į savo individualaus namo kiemą.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

    Pareiškėjas skundžia konkretų neveikimą, kuris pažeidžia jo teises (apsunkina jo eismą).
    Į tai byloje yra atsakymas – nesate įgaliotas ginti viešo intereso, jūsų turtinės teisės nepažeistos, atsakymas jums pasekmių nesukelia.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Bmweda, paties pavyzdžiai yra iš civilinių ir asmeninių bylų, t.y kai skundžiami asmeniškai suinteresuotų žmonių atžvilgiu priimti individualūs teisės aktai, o ne iš viešo intereso gynimo srities, tad jie čia nelabai tepadės.
    Pareiškėjas skundžia konkretų neveikimą, kuris pažeidžia jo teises (apsunkina jo eismą).

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    kuk, taip, esi teisus, kad AGK nesilaiko įstatymo ir savo veiklos rėmus smarkiai susiaurina. Bet juk el. paštu jau pačiam rašiau kaip galima priversti savivaldybę parašyti ne „informacinio pobūdžio“ atsakymą.

    Bmweda, paties pavyzdžiai yra iš civilinių ir asmeninių bylų, t.y kai skundžiami asmeniškai suinteresuotų žmonių atžvilgiu priimti individualūs teisės aktai, o ne iš viešo intereso gynimo srities, tad jie čia nelabai tepadės.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Pabandyk policijos paprašyti suderintosios schemos. Nieko nedetalizuok jiems. Jos numerį ir pavadinimą skųsk naujai tai komisijai.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė kuk Rodyti pranešimą

    Tai ką tada reiškia šitas IAGTĮ 20 straipsnio 1 dalies 3 punktas? Kokie tada yra tie pažeidimai, kuriuos administracinių ginčų komisija gali įpareigoti administravimo subjektą pašalinti?
    Nežinau, pabandyk paskaitinėti vyriausiosios administracinių ginčų komisijos praktiką, gal ką rasi naudingo
    Komisijos praktika | Lietuvos administracinių ginčų komisija (lrv.lt)

    Parašė kuk Rodyti pranešimą
    Taip ir lieka klausimas – kaip administracine tvarka šitą problemą išspręsti? Jei savivaldybė visada atsirašinėja „informacinio pobūdžio dokumentais“, kurių reikalavimas panaikinti yra beprasmis
    Tai tada arba prašai įpareigoti išnagrinėti iš naujo (nes tu prašei pašalinti, o jie į tavo prašymą nei teigiamai, nei neigiamai neatsakė, o tik pradėjo motyvuoti, kad viskas ok), arba skundi neveikimą (neatsakymą į tavo prašymą). Tuos reikalavimus gali pateikti alternatyviai: "Komisijos prašau X, o komisijai nusprendus netenkinti X, prašau Y."

    Parašė kuk Rodyti pranešimą
    turėčiau paprašyti schemos, o ją gavęs, prašyti panaikinti administracinį aktą, kuriuo ta schema yra patvirtinta?
    Variantas.



    Komentuoti:


  • kuk
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Tai tu lyg ne to prašai, o prašai įpareigoti pašalinti atitvarus. Kas bus įpareigojus iš naujo nagrinėti, nežinau, turbūt gausi kažkiek pakeistą atsakymą.

    Turbūt prašyti "įpareigoti iš naujo nagrinėti" paminint, kad negavai schemos, nors ši schema naudojama atsakant į tavo prašymą.

    Čia iš kitos teismo nutarties. Jei labai nori pradėti gilintis, gal užves ant kelio:
    teismai nėra viešojo administravimo institucijos ir neatlieka viešojo administravimo atitinkamoje srityje, dėl ko negali įpareigoti viešojo administravimo subjekto priimti konkretaus turinio administracinį sprendimą, o gali tik pavesti iš naujo atlikti veiksmus, kurie pripažinti atliktais nesilaikant teisės aktų reikalavimų[/I]
    Tai ką tada reiškia šitas IAGTĮ 20 straipsnio 1 dalies 3 punktas? Kokie tada yra tie pažeidimai, kuriuos administracinių ginčų komisija gali įpareigoti administravimo subjektą pašalinti?

    20 straipsnis. Administracinių ginčų komisijos sprendimų rūšys. Sprendimo turinys, bylos nutraukimas, skundo (prašymo) palikimas nenagrinėto

    1. Administracinių ginčų komisija, išnagrinėjusi skundą (prašymą), priima vieną iš šių sprendimų:
    1) atmesti skundą (prašymą) kaip nepagrįstą;
    2) panaikinti skundžiamą individualų administracinį aktą ar jo dalį;
    3) įpareigoti viešojo administravimo subjektą pašalinti padarytą pažeidimą ar įvykdyti kitą administracinių ginčų komisijos nurodymą.
    Taip pat:

    5 straipsnis. Lietuvos administracinių ginčų komisijos ir jos teritorinių padalinių
    kompetencija


    2. Lietuvos administracinių ginčų komisijos teritoriniai padaliniai nagrinėja skundus
    (prašymus) dėl teritorinių valstybinio administravimo subjektų ir savivaldybių administravimo
    subjektų, esančių jų veiklos teritorijoje, priimtų individualių administracinių aktų ir veiksmų
    (neveikimo) teisėtumo, taip pat dėl šių subjektų vilkinimo atlikti jų kompetencijai priskirtus
    veiksmus.
    Kaip eiliniui, teisiškai neišprususiui, piliečiui, skaitant įstatymą ir teismų praktiką, sunku suprasti, kuo, bent mano konkrečiu atveju, skiriasi „įpareigojimas pašalinti padarytą pažeidimą“ (atitvarų pastatymą, atsisakymą ar nereagavimą į prašymą pašalinti atitvarus laikau pažeidimu) nuo „įpareigojimo priimti konkretaus turinio administracinį sprendimą“.

    Be to, kaip ir pradžioje minėjau, komisija jokiu atveju net nebūtų nagrinėjusi mano skundo, nes galiausiai vis tiek nuspręsta, kad „administracinis aktas yra informacinio pobūdžio ir neturi teisinių pasekmių“. Buvo pateiktas toks pasiūlymas ištaisyti skundo trūkumą:

    Vadovaujantis Lietuvos vyriausiojo administracinio teismo praktika, prašant teismo
    (Komisijos) įpareigoti atsakovą atlikti jo prašomus veiksmus, turėtų būti išreikštas reikalavimas dėl
    administracinio akto panaikinimo (žr., Lietuvos vyriausiojo administracinio teismo 2020 m. birželio
    17 d. nutartis administracinėje byloje Nr. AS-411-261/2020). Nereiškiant reikalavimo dėl
    administracinio akto panaikinimo, negali būti reiškiamas ir reikalavimas dėl įpareigojimo atlikti
    veiksmus.
    Mano atveju, administracinis aktas – „informacinio pobūdžio dokumentas“, todėl negalėjau nieko reikalauti nuo pat pradžių. Kol negauni iš savivaldybės kažko daugiau nei „informacinio pobūdžio dokumentų“, bet kokie skundai, vadovaujantis administracinio teismo praktika, administracinių ginčų komisijos yra nenagrinėjami. Todėl savivaldybės darbuotojo pasiūlymas apskųsti „informacinio pobūdžio dokumentą“ yra mažų mažiausiai beprasmis (mano atveju – apgaulingas).

    Taip ir lieka klausimas – kaip administracine tvarka šitą problemą išspręsti? Jei savivaldybė visada atsirašinėja „informacinio pobūdžio dokumentais“, kurių reikalavimas panaikinti yra beprasmis ir tuo pačiu administracinėse bylose Nereiškiant reikalavimo dėl administracinio akto panaikinimo, negali būti reiškiamas ir reikalavimas dėl įpareigojimo atlikti veiksmus, kaip galima skųstis dėl savivaldybės veikimo (neveikimo)?

    Matyt, tu teisus. Eismo organizavimo schema, matyt, nėra vien informacinio pobūdžio dokumentas, bet turi ir teisines pasekmes. Išeina, kad turėčiau paprašyti schemos, o ją gavęs, prašyti panaikinti administracinį aktą, kuriuo ta schema yra patvirtinta? Nors, jei schemos tiesiog negaučiau, tai tada vėl lieku ant ledo, nes neturėčiau jokio „naikintino administracinio akto“
    Paskutinis taisė kuk; 2023.03.21, 22:10.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė kuk Rodyti pranešimą
    O tai kas atsitiks, „įpareigojus iš naujo nagrinėti“ mano prašymą?
    Tai tu lyg ne to prašai, o prašai įpareigoti pašalinti atitvarus. Kas bus įpareigojus iš naujo nagrinėti, nežinau, turbūt gausi kažkiek pakeistą atsakymą.

    Parašė kuk Rodyti pranešimą
    Jei savivaldybės prašau pašalinti pažeidimą (ne informacijos prašau), o savivaldybė man atsakyme tiesiog pateikia informaciją be jokio įsipareigojimo, tai kaip kitaip reikia išlupti tą savivaldybės įsipareigojimą (administracinį aktą), kurį administracinių ginčų komisija turėtų panaikinti ir pašalinti jo padarinius (pažeidimą – atsisakymą pašalinti neteisėtai įrengtus atitvarus)?
    Turbūt prašyti "įpareigoti iš naujo nagrinėti" paminint, kad negavai schemos, nors ši schema naudojama atsakant į tavo prašymą.

    Čia iš kitos teismo nutarties. Jei labai nori pradėti gilintis, gal užves ant kelio:
    Pažymėta, kad vienas iš pareiškėjų skundo reikalavimų buvo įpareigoti atsakovą išduoti rašytinį sutikimą statyti tvorą ant sklypo ribos. Teisėjų kolegija atkreipia dėmesį, kad teismai nėra viešojo administravimo institucijos ir neatlieka viešojo administravimo atitinkamoje srityje, dėl ko negali įpareigoti viešojo administravimo subjekto priimti konkretaus turinio administracinį sprendimą, o gali tik pavesti iš naujo atlikti veiksmus, kurie pripažinti atliktais nesilaikant teisės aktų reikalavimų

    Byla A-1150-502/2018 - eTeismai

    Realiai aš suprantu yra taip: jei savivaldybė paimtų griežtą poziciją, o tu nesamdai advokato, tai pralaimėjimo atveju savivaldybė realiai išlaidų nepatirtų, tai savivaldybei tavo tie prašymai, net jei jie yra pagrįsti, yra niekiniai. Aišku, čia nevertinant, kad eisi pas žurnalistus ir sakysi, kaip taip teisinėj valstybėj negali būti. BET, jei jau administraciniuose teismuose būtų konstatuota, kad savivaldybė neteisėtai užtvėrė kėlią, tai galėtum eiti į civilinį teismą su įpareigojimu pašalinti atitvarus, nes savivaldybė yra kelio savininkas, o neteisėti atitvarai pažeidžia tavo kaip dviratininko interesus.
    Paskutinis taisė Bmweda; 2023.03.21, 19:47.

    Komentuoti:


  • kuk
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

    Su tais įpareigojimais yra toks dalykas, kad nelabai teismuose tas praeina. Ta prasme, čia ne iš tos serijos, kad savivaldybė turi tavo daiktą ir tu prašai teismo/komisijos įpareigoti savivaldybę tą daiktą perduoti tau.
    Į teismą (dar) nesikreipiau, bet skundą administracinių skundų komisijai teikiau, remdamasis pačios savivaldybės administracijos darbuotojo siūlymu (kokio velnio siūlyti skųsti neskundžiamą „informacinį“ administracinį aktą?) bei Ikiteisminio administracinių ginčų tvarkos įstatymu. Cituoju 20 straipsnį:

    20 straipsnis. Administracinių ginčų komisijos sprendimų rūšys. Sprendimo turinys, bylos nutraukimas, skundo (prašymo) palikimas nenagrinėto

    1. Administracinių ginčų komisija, išnagrinėjusi skundą (prašymą), priima vieną iš šių sprendimų:
    1) atmesti skundą (prašymą) kaip nepagrįstą;
    2) panaikinti skundžiamą individualų administracinį aktą ar jo dalį;
    3) įpareigoti viešojo administravimo subjektą pašalinti padarytą pažeidimą ar įvykdyti kitą administracinių ginčų komisijos nurodymą.
    O tai kas atsitiks, „įpareigojus iš naujo nagrinėti“ mano prašymą? Savivaldybė gali nors ir tą patį atsakymą patėkšti, kurį galiu iš naujo skųsti administracinių ginčų komisijai (arba to nebus jau galima padaryti, nes skundas savo esme bus laikomas tuo pačiu „išnagrinėtu“ skundu), kuri galės vėl savivaldybę „įpareigoti iš naujo nagrinėti“ – ir taip pasaka be galo. Tai kur čia to IAGTĮ 20 straipsnio 1 dalies 3 punkto vaidmuo „įpareigoti viešojo administravimo subjektą pašalinti padarytą pažeidimą“?

    Jei savivaldybės prašau pašalinti pažeidimą (ne informacijos prašau), o savivaldybė man atsakyme tiesiog pateikia informaciją be jokio įsipareigojimo, tai kaip kitaip reikia išlupti tą savivaldybės įsipareigojimą (administracinį aktą), kurį administracinių ginčų komisija turėtų panaikinti ir pašalinti jo padarinius (pažeidimą – atsisakymą pašalinti neteisėtai įrengtus atitvarus)?

    Tą „informacinį administracinį aktą“ traktuočiau kaip neveikimą, ką iš esmės ir dariau pirminiame skundo variante, kur neminėjau, kad prašau panaikinti kažkokį administracinį aktą. Bet dabar kažkokia keista praktika nusistovėjusi (reikaujama visais atvejais prašyti panaikinti administracinį aktą), kuri, iš pažiūros, nebeatitinka IAGTĮ, pvz.:
    1 straipsnis. Įstatymo paskirtis

    1. Šis įstatymas nustato ikiteisminio skundų (prašymų) dėl viešojo administravimo subjektų
    priimtų individualių administracinių aktų ar veiksmų (neveikimo) viešojo administravimo srityje
    nagrinėjimo tvarką
    , Lietuvos administracinių ginčų komisijos ir jos teritorinių padalinių sudarymo
    tvarką ir kompetenciją.

    7 straipsnis. Skundo (prašymo) padavimas administracinių ginčų komisijai

    2. Administracinių ginčų komisijai paduodamame skunde (prašyme) turi būti nurodyti:
    6) konkretus skundžiamas veiksmas (neveikimas) ar teisės aktas, jo įvykdymo (priėmimo)
    data;
    Paskutinis taisė kuk; 2023.03.21, 19:41.

    Komentuoti:

Working...
X