Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Dviračių takai Klaipėdoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PoDV
    replied
    Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
    Gražu (nors iš nuotraukų atrodo, kad asfaltas kai kur kažkoks banguotas), bet kam ta tvora? Jei jau nepavyko dviejų lygmenų gatvės padaryti, tai ar nebūtų užtekę borto ar plonos vejos juostos su bortais? Dabar, pvz., norint kur nors nusukti pas kokį kaimyną ar į savo paties namus, to net negali padaryti dėl tokio tvorelinio eismo apribojimo.
    Jo, toks mikro mikro dalykas, o labai praverstų dviračių takų tiesime prie 1+1 gatvių/kelių.
    Gal nenumatytas toks standartas, tai nerengia.

    Sutinku, kad ir tuos aptvarus reiktų išgyvendinti. Pasirodo sukuria feikinį saugumo jausmą. Užtektų borto.

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Gražu (nors iš nuotraukų atrodo, kad asfaltas kai kur kažkoks banguotas), bet kam ta tvora? Jei jau nepavyko dviejų lygmenų gatvės padaryti, tai ar nebūtų užtekę borto ar plonos vejos juostos su bortais? Dabar, pvz., norint kur nors nusukti pas kokį kaimyną ar į savo paties namus, to net negali padaryti dėl tokio tvorelinio eismo apribojimo.

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    Click image for larger version  Name:	d2.jpg Views:	0 Size:	665,9 kB ID:	1985163 Click image for larger version  Name:	d1.jpg Views:	0 Size:	671,9 kB ID:	1985164
    Click image for larger version  Name:	d3.jpg Views:	0 Size:	1001,6 kB ID:	1985165


    Prieš kokį mėnesį išasfaltuota Danės g. Trušelių kaime prie Klaipėdos, su dviračių/pėsčiųjų taku ir cute mažais ženkliukais čia: https://www.google.co.uk/maps/@55.75...7i13312!8i6656

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Baltijos žiedui funkcionuoti – geležinkelio tilto rekonstrukcija
    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...ekonstrukcija/
    Projekte taip pat numatyta įrengti 3 metrų ploto pėsčiųjų ir dviračių taką nuo Klaipėdos LEZ. Tikimasi, kad pabaigus šį projektą ir Baltijos prospekto bei Šilutės plento sankryžos rekonstrukciją, bus iš esmės pagerintos viso transporto bei pėsčiųjų eismo sąlygos.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Uostas taisys pajuokos etalonu tapusią dviračių tako tiesimo klaidą
    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...iesimo-klaida/

    Kelio ženklas „įrodinėja”, kad dviračių takas tęsiasi. Palmiros Mart nuotr.


    „Projektuojamo tako vietoje yra veja, nėra jokių kietų dangų”, – tokį „atradimą” padarė projektuotojai. Palmiros Mart nuotr.

    Rekonstruojant gatvę numatoma įrengti trūkstamas pėsčiųjų dviračių tako dalis. Takas bus 2,5 m pločio, su 8 cm asfalto danga ir tvirtais, šalčiui atspariais jos pagrindais.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Dviračių tako jungtį po viaduku tikisi atnaujinti per dvejus metus
    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...u-tako-jungti/
    Savivaldybė šiuo metu ieško projektuotojų, kurie suprojektuotų pėsčiųjų ir dviračių taką po šiuo viaduku, rytinėje Herkaus Manto gatvės pusėje, vadovaujantis statybos techniniu reglamentu. Tai yra, suprojektuotų taką, atitinkantį visas jam teisės aktais ir rekomendacijomis taikomus reikalavimus.
    Savivaldybė pravažiavimui dviračiais po viaduku rytinėje gatvės pusėje projektuoti ir vykdyti statybos priežiūrą numatė 21 tūkst. eurų ir 16 mėnesių terminą su galimybe jį pratęsti. Tad šiuolaikiška dviračių ir pėsčiųjų jungtis čia gali rastis tik po poros metų.
    Jūrininkų ir Baltijos prospektus sujungs vientisas dviračių takas
    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...viraciu-takas/
    Nauja dviračių takų jungtis bus nutiesta tarp Jūrininkų prospekto ir Sąjūdžio parko pietinėje miesto dalyje. Kapitališkai remontuoti pasirengta ir dviratininkų nekantriai laukiamą jungtį Varpų gatvėje, nuo Sąjūdžio parko iki Smiltelės gatvės.
    Kapitališkai bus remontuojamas ir dviračių bei pėsčiųjų takas Dubysos gatvėje, nuo 31a iki 37c objektų. O taip pat – Šilutės plento atkarpa, nuo 26 numeriu pažymėto objekto iki geležinkelio pervažos.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Pirmoji dviračių gatvė Klaipėdoje
    https://www.klaipeda.lt/lt/naujienos...laipedoje:2979
    Smiltynės gatvės dalis nuo senosios perkėlos iki Jūrų muziejaus tampa dviračių gatve. Tai yra pirmoji dviračių gatvė Klaipėdoje ir – dar viena priemonė, skatinanti darnų judrumą mieste.

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Ai, vis pamirštu, kad visi lietuviai į uždarą FB platformą sulindę... Kita vertus, savivaldybė neprivalo skaityti FB komentarų.
    Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.06.16, 18:03.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Rumpiškių kvartalo grupėje jau senai klausinėjama apie tas saugyklas. Kiek suprantu jos iki šiol nėra priduotos.

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Istorinis Klaipėdos dviratininkijos įvykis. Pirmą kartą, praėjus nežinia kiek laiko (kada tos dviračių saugyklos pastatytos – pernai pavasarį?), oficialiai (na, Klaipėdos skundų sistemoje) susidomėta bent viena iš 6 dviračių saugyklų Rumpiškės kvartale. Iki šiol nemačiau nei vienoje iš jų nei vieno dviračio ar paspirtuko. Vienoje saugykloje jau ilgai sandėliuojamos kažkokios kėdės.

    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2022-06-16 at 15-30-09 Praneškite apie problemą mieste Klaipėdos miesto savivaldybė.png Views:	0 Size:	37,0 kB ID:	1974828
    Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.06.16, 14:35.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Už poros metų turėsime tikrą dviračių taką į Melnragę?
    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...ka-i-melnrage/
    Klaipėdos savivaldybė planuoja nutiesti pėsčiųjų ir dviračių taką nuo Herkaus Manto gatvės iki pajūrio Melnragėje. Jis bus tiesiamas palei Prano Lideikio gatvę, kurios ilgis – apie 500 metrų. Toliau – jau Audros gatve.
    Projektuojami pėsčiųjų ir dviračių takai turi atitikti bekliūtės trasos reikalavimus. Pėsčiųjų takų danga – trinkelės ar plytelės, dviračių takų danga – raudonas asfaltas, o nesant galimybės įrengti atskirus takus, nurodoma projektuoti bendrą taką su asfalto danga. Siekiant suprojektuoti kuo platesnį taką, esant poreikiui šlaite turi būti numatytos atraminės sienutės.

    Pėsčiųjų ir dviračių tako į pajūrį Melnragėje kapitalinio remonto projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugoms savivaldybė numatė 44 tūkstančius eurų ir 18 mėnesių terminą. Vertinant viešųjų pirkimų procedūras, geru atveju, ši trasa atsiras tik po poros metų.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Klaipėdos savivaldybė: įsibėgėja gatvių atnaujinimo darbai
    https://ve.lt/aktualijos/klaipeda/kl...ujinimo-darbai
    Planuojama atnaujinti Taikos prospekto šaligatvio atkarpą tarp Raudonės g. ir Taikos pr. 80 (vakarinę pusę) įrengiant ir dviračių taką bei Naujakiemio gatvės šaligatvį, čia taip pat kartu bus įrengtas dviračių takas. Toliau bus vykdomi ir einamieji blogos būklės šaligatvių remonto darbai. Šiais metais taip pat planuojama pradėti įgyvendinti tris naujus pėsčiųjų ir dviračių takų įrengimo projektus: Varpų g. (nuo Sąjūdžio parko iki Smiltelės g.); nuo Jūrininkų pr. iki Sąjūdžio parko; Šilutės pl. atkarpoje nuo „Klaipėdos energijos“ iki geležinkelio pervažos.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Keistas grafikas. Kokia prasmė rodyti dviejų metų vidurkius, o ne kiekvienus metus atskirai?

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Na, gruodis, tai suprantama: pernai sniego gruodį Klaipėdoje (beveik?) nebuvo, šiemet jo buvo nemažai. Kodėl taip su lapkričiu – nežinau. Nors apskritai, kiek teko pravažiuoti tuos skaičiuoklius, tai ne kartą jie atrodė sugedę (pvz., rodė nulius).

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied

    Iš straipsnio: https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...am-optimizmui/

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Įvažos kai kur ištikrųjų reikalingos, pavyzdžiui Baltijos st. link centro, bet Taikos pr. absoliučia daugumą įvažų reikia naikinti. Prie Eglės problema, kad ta aikštelia pagrinde naudojasi gretimo daugiaukščio gyventojai. Todėl naikinant aikštelę, kiltu daug verksmų, tiek išgyventojų, tiek iš IKI. Prie Žardės geriau, ten kiek esu pastebėjęs probleminė aikštelės dalis menkai naudojama. Todėl gal ir IKI labai nepyktu.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Reikia kuo daugiau rašyti, ir pasikeis tas požiūris. Aišku, jei nieko nedarysi, tai iš tikrųjų gana naivu tikėtis, kad kažkas pasikeis.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Tiek prie Eglės, tiek prie Žardės vienareikšmiškai reikia naikinti įvažas. Bet Klaipėdoje iki to dar toli - dabar masiškai juda įvažų įrengimo procesai ten kur jų nėra, tai tik po 10-15 metų galima tikėtis kažkokių žingsnių link jų panaikinimo.

    O matant kokios aistros verda įvairių miesto fb grupių komentaruose vos palietus parkavimo temą, tikėtis kad šioje vietoje problema būtų išspręsta panaikinus nors vieną automobilių stovėjimo vietą yra mažų mažiausiai naivu.

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Labai abejoju, kad kas nors ten pasikeis. Būtu turbūt pirmas kartais per daug metų, kai automobilių sąskaita buvo pagerintas piesčiųjų ir dviračių judėjimas. Dar viena panaši vieta yra visai šalia Žardės stotelėje.
    Dėl anos rašiau analogišką skundą: gavau lygiai tokį patį atsakymą. Aš irgi daug vilčių nededu į pokyčius. Bet faktas, kad prie šių stotelių esančių tankiai apgyvendintų „miegamųjų“ rajonų artimiausiu metu irgi nesiruošia griauti, taigi žmonių, kurie šias siaubingas vietas turės praeiti ir pravažiuoti dar ilgai bus pakankamai. Tiesa, kad Klaipėdoj niekas dar nebuvo atimama iš automobilių, bet gi ir Vilniuje ne taip seniai buvo panaši situacija. Kita vertus, dabartinės ilgalaikės tendencijos su Klaipėdos detroitizacija, jaunimo bei protų nutekėjimu daug vilčių neprideda...
    Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.01.27, 13:09.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
    Įkėliau pranešimą apie problemą mieste klaipeda.lt (https://www.klaipeda.lt/lt/problema-mieste/view2802):



    Po kelių dienų gaunu el. laišką apie priimtą sprendimą. Pranešimo statusas pakeičiamas į „įvykdyta“:



    Ar aš labai priekabus, ar iš tikrųjų toks „įvykdymas“ ir atsakymas manęs neturėtų tenkinti? Tuo labiau, kad Klaipėdos problemų pranešimo sistemoje „įvykdytos“ problemos pašalinamos iš problemų žemėlapio praėjus 20 dienų nuo šio statuso įgavimo.
    Labai abejoju, kad kas nors ten pasikeis. Būtu turbūt pirmas kartais per daug metų, kai automobilių sąskaita buvo pagerintas piesčiųjų ir dviračių judėjimas. Dar viena panaši vieta yra visai šalia Žardės stotelėje.

    Komentuoti:

Working...
X