
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Dviračių takai Klaipėdoje
Collapse
X
-
Dviračių takai nevalyti, užtat gatvės idealiai švarios. Vienintelė problema buvo nubristi sniego pliurze užverstu šaligatviu nuo laiptinės iki automobilio
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąĮmeskit geriau vaizdų kaip važiavot su dviračiu į darbą ir pan.
Malūno parkas: regis, rytą dviračių/pėsčiųjų takas prabrauktas, bet ne per visą plotį, likę daug ledukų, kurie tako pabaigoj žymiai pagausėję (nevalymo pastarąsias kelias dienas priežastis. Kita vertus, šis takas pernai žiemą išvis buvo beveik nevalomas. Progresas?).
Tako pabaiga ir perėja per Bangų gatvę (priėjimas prie jos iš abiejų pusių visiškai nevalytas):
Šaligatvis prie Bangų gatvės (pastarąsias dienas nevalytas. Klaipėdoj sniegingi orai buvo nuo Lapkričio 29 d.):
Dviračių takas ties Joniškės gatve (visiškai nevalytas). Tokia situacija visame take ties šia gatve nuo pradžių iki pabaigos. Kai kur daug blogiau – prie švariai nuvalytos gatvės ant dviračių ir pėsčiųjų takų nudrėbti sniego gniutulai. Po kurio laiko kankinantis važiuojant šiuo ledo ir sniego grumstais ir po sniegu patirpusiu ledu, nusprendžiau važiuoti tiesiog gatve, kurioje vyksta gana intensyvus piko meto automobilių eismas.
Liepų gatvės dviračių takas link Gindulių. Šįryt nevalytas, tačiau iš dalies (su pridrabstytais sniego ruožais vidury tako, vėliau – suledėjusiais; kitur – nugriebta tiek nedidelis šonas dviračių tako greta pėsčiųjų tako) buvo valytas vieną ar kitą dieną prieš. Tokia, iš esmės pakenčiama, situacija iki miesto ribos.
Toliau šiuo taku važiavau tik iki pirmos šalutinės gatvelės. Dviračių/pėsiųjų takas nuo maždaug Klaipėdos ribos iki Gindulių praktiškai nepravažiuojamas (nes visiškai nevalomas). Kita vertus, važiavimas tamsoje (nors ir su ryškiaspalve liemene ir žibintais) per Gindulių dobilo formos sankryžą nesijautė saugus: automobiliai piko metu lenkė labai arti vairo, į dešinę spaustis daug neišeina, nes ten sniego kalnai su geru mėtančios pliurzos ruožu greta. Taip pat teko rikiuotis į antrą juostą važiuojant tiesiai. Tarp galūnių išsisukimo, susilaužymo ant tako šiandien rizikavau tapti skaičiumi žuvusiųjų dviratininkų statistikoje.
Kokia išvada (bent mano situacijai)? Tuos <10 km nuvažiuoti dviračiu iš esmės galiu (beveik) bet kokiu oru (pernai be problemų prabrauktais takais važiuodavau ir -20 - -15 laipsnių Celsijaus rėžiuose). Tačiau, kai nesuteikiamas pasirinkimas tai saugiai padaryti – tokiais atvejais esu priverstas tapti ekstremalu ar mazochistu.Paskutinis taisė Ångstrom; 2021.12.02, 20:11.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Klaipėdos dviratininkai skambina pavojaus varpais – vietomis mieste važiuoti dviračių taku yra rizikinga
Video: https://tv.lrytas.lt/zinios/lietuvos...6/?jwsource=cl
Komentuoti:
-
Naujas Klaipėdos takas prie Taikos pr. išilgai išsikilnojęs. Grioveliai tokie, kur atsiranda žvyrkelyje, kai vanduo po lietaus bėga į šonus. Arba traktorius pervažiuoja. Šiaip jau Vilniuje tokius brokuotus takus skuta lauk ir rangovas perkloja savo lėšomis naują dangą.
Komentuoti:
-
Aprašo apie esamą dviračių takų būklę Klaipėdoje:
Dviračiu per miestą – su kliūtimis
https://www.atviraklaipeda.lt/2021/0...-su-kliutimis/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Įdomu dar būtų pamatyti vakarinę nuotrauką ar tie šviestuvai pasiekia apšviesti tolimąją dviračių tako pusę.
Komentuoti:
-
Pavyzdinis pavyzdysTaikos pr.
Nuotrauka Gediminas Paplauskas, FB grupėje Apginkime Lietuvos miškus
(https://www.facebook.com/groups/1700...9812193867035/)
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Pernai(?) nutiestas takas Liepojos g. Ties Jūrininkų ligonine.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Dviračių tako projektiniai pasiūlymai nuo Šilutės pl. "Maximos" iki Taikos pr.
https://www.klaipeda.lt/data/public/...92-tdp-pp2.pdf
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
- 3 patinka
Komentuoti:
-
-
Planai nutiesti tako tęsinį įstrigo
Ketinimai nutiesti dviračių ir pėsčiųjų tako palei Dangę tęsinį kol kas nebus įgyvendinti. Pagal projektą jis turi driektis per mišką, tad reikia pakeisti miškotvarkos schemą...
Komentuoti:
-
Namą tam demagogui reikia griauti, mažai dar išgriauta. Per to namo kiemą galima plačiausią taką nutiesti. Išgriauti tvorą ir sovietinius menkaverčius pastatus.
Komentuoti:
-
Dviračių takus riš į magistralę
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...trale-1547621/
Pašnekovas pažymėjo, kad pietinėje miesto dalyje, Minijos gatvėje iki Baltijos prospekto, iki naujosios Smiltynės perkėlos yra gana geri, nors ir ne magistraliniai dviračių takai.
Pavyzdžiui, priešais buvusį policijos komisariatą, viduryje Naujojo Uosto gatvės stovi namas. Dviračių takas turėtų jį kirsti. Šį pastatą reikėtų imti visuomenės poreikiams ir griauti, o jo vietoje nutiesti normalų dviračių ir pėsčiųjų taką
O kaip darys su Pilies tiltu? Ten gi irgi 2,5 metro pločio takas netilps. Vėl rekonstrukcija?..
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąDviratininkai sulauks naujo tako
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...jo-tako-805977
Planuoja naują dviračių taką
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...-taka-1544585/
Komentuoti:
-
Dviratininkai sulauks naujo tako
Uostamiestyje ketinama sutvarkyti šiuo metu chaotišką dviračių taką nuo Baltijos prospekto ir Minijos gatvės sankirtos iki Naujosios Uosto gatvės pabaigos. Vos žengus pirmuosius žingsnius planuojant taką, paaiškėjo, kad teks išspręsti nemažai klausimų.
Planuoja naują dviračių taką
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...-taka-1544585/
Komentuoti:
-
Planuojamas dviračių tako tęsinys
Uostamiestyje rengiamasi tiesti pėsčiųjų ir dviračių tako Danės upės slėnyje tęsinį. Numatoma, kad jis drieksis nuo Klaipėdos gatvės tilto iki miesto ribos. Darbus ketinama pradėti kitais metais.
Komentuoti:
-
Dviračių takas pakeis kryptį
"Šiuo metu jis yra koreguojamas, kadangi projektui tuoj sueis 10 metų. Įgyvendindami jau ir pirmąjį etapą susidūrėme su tam tikrais sunkumais - nebuvo atlikti geologiniai tyrimai, dėl to buvo reikalingi pakeitimai. Pats projektas nebeatitinka šiandieninių reikalavimų", - pažymėjo G. Dovidaitis.
Planuojama, jog bendrai trasa tęsis apie 10 km. 7,2 km jau nutiesta, dar trys bus tiesiami pakoregavus minėtą projektą.
"Yra šiokių tokių trasos pasikeitimų. Anksčiau žadėta, kad takas įsikirs į Palangos plentą, tačiau jį buvo nuspręsta pasukti į Medelyno gatvę buvusios plytinės link. Tai yra racionalesnis variantas, kadangi takas bus labiau susietas su šalia esančiais gyvenamaisiais rajonais", - sakė G. Dovidaitis.
Komentuoti:
-
Komentuoti:
Komentuoti: