Antram plane irgi koriai. Čia legalu, jog stovėjimo vietos arčiau negu 5m iki langų?
Nelegalu ir neatitinką reglamentuojančių dokumentų. Bet tikriausiai koks Stasys iš 5 aukšto visada ten stato savo Šaraną ir jam reikia, kad būtų auto po langais. O VMS nuolankiai vykdo rinkėjo norus, nes Birutė iš pirmo aukšto nesiskundė dėl to.
*(veikėjų vardai išgalvoti)
Kodėl pasirinkti šie vieninteliai namai kaimynijoje, kurie nerenovuoti, bet turės sutvarkytus šaligatvius, įvažiavimus ir vietoje tešlynu įrengtus parkingus (kad įteisina nelegalų parkingą ant žalių erdvių padarydami korius čia atskira tema). Ten gyvenantys žmonės nudrožia savo aplinką, stato ant šaligatvių, namų net neketina renovuoti, bet gauna geresnes sąlygas negu kiti.
Na ne visai. Teko ten gyventi ir ant ex žalios vejos statančiųjų Rinktinės 42 ir 46 namų gyventojų ten būdavo absoliuti mažuma. Daugiausia aplinką niokodavo kitų, aplinkinių namų gyventojai, turgaus lankytojai ir į centrą ar į ten vykstančius renginius atvažiavę žmonės. Kodėl KET 303 ženklas absoliučiai neturi jokios prasmės, čia jau kitas klausimas.
Antram plane irgi koriai. Čia legalu, jog stovėjimo vietos arčiau negu 5m iki langų?
Akivaizdžiai po pat langais. Ir labai panaši situacija (StreetView), kaip ir Birželio 23-iosios g. 1 (rašiau anksčiau). Tik ten parašius į tam ID Vilnius jie atrašė, jog neįrenginės nieko dėl gyventojų skundų.
Čia tai turbūt reikia rašyt jiems patiems, savivaldybei ir sakyti, jog toks projektas neatitinka STR.
Rinktinės g. 42-46 vidiniuose kiemuose įrengė korius parkavimui, tvarko šaligtvius. Rinktinės g. 46 tai pagal naują kiemų atnaujinimo programą.
Antram plane irgi koriai. Čia legalu, jog stovėjimo vietos arčiau negu 5m iki langų?
Kodėl pasirinkti šie vieninteliai namai kaimynijoje, kurie nerenovuoti, bet turės sutvarkytus šaligatvius, įvažiavimus ir vietoje tešlynu įrengtus parkingus (kad įteisina nelegalų parkingą ant žalių erdvių padarydami korius čia atskira tema). Ten gyvenantys žmonės nudrožia savo aplinką, stato ant šaligatvių, namų net neketina renovuoti, bet gauna geresnes sąlygas negu kiti.
Šiaip iš praktikos, tai labiau priklauso nuo numerio plokštelės būklės ir švarumo. Vienam automobiliui, kurio numeris kaip neturėjo jokių simbolių, dėl kurių galima suklysti (J I, 1 ar pan.), buvo pradėję ne visai teisingai nuskaityti kai po smulkaus įvykio (...)
Kai įvažiavau į "Baldų rojaus" aikštelę pirmą kartą, tai visai neprastai lijo.
Tačiau firmos SOFTRA aitišnikų sukurti taškinio mąstymo algoritmai kažkodėl išleido iš aikštelės "naują" numerį su 1 vietoj "i".
Negi nėra kažkokio what - if apėjimo, kad negali būti dviejų įvažiavusių mašinų tuo pačiu numeriu ir jei tokia situacija pasitaiko, tai laiką skaičiuoti nuo vėliausio įvažiavimo, o ne lupti pinigus už kelias paras.
Šiaip iš praktikos, tai labiau priklauso nuo numerio plokštelės būklės ir švarumo. Vienam automobiliui, kurio numeris kaip neturėjo jokių simbolių, dėl kurių galima suklysti (J I, 1 ar pan.), buvo pradėję ne visai teisingai nuskaityti kai po smulkaus įvykio buvo šiek tiek sulenktas numeris. Nors žiūrint akimis tai viskas buvo lengvai perskaitoma, bet kameros kažkaip būdavo pradėjusios dažniau blogai nuskaityti. Aišku čia aš nevertinu žiemos periodo, kai būna sniegu ar purvais tas numeris aplipęs ir net objektyviai matoma, kad jo teisingai neperskaitys.
Taip, lietaus metu dažniau pasitaiko neteisingų nuskaitymų. Paprastai automobilio švarumas yra pakankamas, na gali būti visokių numuštų vabzdžių prilipę ant numerio, visada užmiestyje pravažiavus vsaraos metu jų būna.
Pas mane yra J raidė, tai ko tik nebuvo nuskaitę, nuo I iki arabiškų raidžių Galima galvoti, kad viena aikštelė vis dar skaičiuoja stovėjimo kainą numeriui prasidedančiam raide Æ
Šiaip iš praktikos, tai labiau priklauso nuo numerio plokštelės būklės ir švarumo. Vienam automobiliui, kurio numeris kaip neturėjo jokių simbolių, dėl kurių galima suklysti (J I, 1 ar pan.), buvo pradėję ne visai teisingai nuskaityti kai po smulkaus įvykio buvo šiek tiek sulenktas numeris. Nors žiūrint akimis tai viskas buvo lengvai perskaitoma, bet kameros kažkaip būdavo pradėjusios dažniau blogai nuskaityti. Aišku čia aš nevertinu žiemos periodo, kai būna sniegu ar purvais tas numeris aplipęs ir net objektyviai matoma, kad jo teisingai neperskaitys.
Čia grynai sistemos "softo" problema. Mano mašinos numeryje irgi yra i raidė, bet nebuvo niekur kilę jokių problemų ir per metus eksploatacijos nesusidūriau, kad klaidingai nuskaitytų (nei LT, nei PL ar LV).
Pas mane yra J raidė, tai ko tik nebuvo nuskaitę, nuo I iki arabiškų raidžių Galima galvoti, kad viena aikštelė vis dar skaičiuoja stovėjimo kainą numeriui prasidedančiam raide Æ
Šiaip tie SOFTRA aitišnikų sprendimai labai primena 2002 metų laidos Kaliningrado muitininkų išsidirbinėjimus. Turėjau vieną kartą progos matyti kaip vokiečių ekskursinis autobusas išvažiavo iš Kaliningrado ir netyčia išsivežė 'vrememnnyj voz" (laikino įvežimo) lapelį (o gal patys rusai jį pradangino), o paskui tas vokietis po poros savaičių su tuo pačiu autobusu ant Lenkijos - Kaliningrado sienos. Pagal rusišką logiką jei negrąžinai lapelio, tai pardavei mašiną ir pasikėsinai sugriauti Rusijos ekonomiką nemokėdams muitų. Tai, kad vokietis su tuo pačiu autobusu vėl pasirodė ant sienos (kažkodėl jo nepardavęs Rusijoje), rusiškuose algoritmuose muitininkų nebuvo numatytyta ir jie uždavinėjo reto kvailumo klausimus, pvz. "sprasi u nego, kakoj u niego kilometraž".
Gal mūsų forumo IT specialistai galėtų pakomentuoti, ar labai sudėtinga numatyti uždubliavimus su 'i" ir '"1".
Biški ne į temą, bet kokiais 2007 BY pasienyje "pagavo" furą, nes jos LT numeris sutapo su vogtos HU lengvosios
Čia grynai sistemos "softo" problema. Mano mašinos numeryje irgi yra i raidė, bet nebuvo niekur kilę jokių problemų ir per metus eksploatacijos nesusidūriau, kad klaidingai nuskaitytų (nei LT, nei PL ar LV).
Nežinau ar kam nors teko susidurti su tokiais IT kuriozais parkuojant .
Ketvirtadienį turėjau reikalų "Sigmoje", pasistačiau mašiną prie "Baldų Rojaus". Dvi valandos nemokamai, jokių problemų
Kitą dieną važiavau pro šalį, trumpam vėl užsukau į "Sigmą".
Po pusvalandžio bandau išvažiuoti; rašo - eik susimokėti.
Kažkas iš Baldų rojaus darbuotojų paaiškina, kad kažkur Treinio gatvėje yra "būdėlė".
Važiuoju, patikrinu - man mokėti reikia 21 EUR, vietoj pusvalandžio - jie priskaičiavo beveik 21 mokamą valandą.
Pamatau, kad mano mašinos numeris nufotkintas du kartus skirtingais rakursais.Vadinasi jie kažką supainiojo.
Susirandu pagalbos telefoną. Ten tokia ponia paklausia "ar jūsų numeris ne toks ir toks". Matote, jei numeryje yra "i" trumpoji raidė , tai ji gali būti supainiojama su "1". Apie atsiprašymą už sugaištą laiką nebuvo jokios kalbos. Išvažiavau, dar paklausiau kas ten tvarko tos aikštelės apmokestinimą - SOFTRA.
Pasijutau kaltas, kad važinėju su numeriu, kur yra "i" raidė
Nežinau, kaip tie SOFTROS aitišnikai rašo savo algoritumus, bet kilo klausimas, kodėl jie jie išleidžia iš aikštelės mašiną, kuri "nebuvo įvažiavusi" (trijų raidžių vietoje vietoj "i" atsirado "1"), o paskui kodėl reikalauja nerealių sumų už parkavimą,. bet kokiu atveju kažkas pas juos netvarkoj.
Gerai kad atvažiavau ten kitą dieną, nes atvažiavus po savaitės jie turbūt paprašytų kelių šimtų eurų.
Šiaip tie SOFTRA aitišnikų sprendimai labai primena 2002 metų laidos Kaliningrado muitininkų išsidirbinėjimus. Turėjau vieną kartą progos matyti kaip vokiečių ekskursinis autobusas išvažiavo iš Kaliningrado ir netyčia išsivežė 'vrememnnyj voz" (laikino įvežimo) lapelį (o gal patys rusai jį pradangino), o paskui tas vokietis po poros savaičių su tuo pačiu autobusu ant Lenkijos - Kaliningrado sienos. Pagal rusišką logiką jei negrąžinai lapelio, tai pardavei mašiną ir pasikėsinai sugriauti Rusijos ekonomiką nemokėdams muitų. Tai, kad vokietis su tuo pačiu autobusu vėl pasirodė ant sienos (kažkodėl jo nepardavęs Rusijoje), rusiškuose algoritmuose muitininkų nebuvo numatytyta ir jie uždavinėjo reto kvailumo klausimus, pvz. "sprasi u nego, kakoj u niego kilometraž".
Gal mūsų forumo IT specialistai galėtų pakomentuoti, ar labai sudėtinga numatyti uždubliavimus su 'i" ir '"1".
Delfi.lt 2024.06.07 Katino dienos baigėsi: paskelbė sąrašą, kur Vilniuje už stovėjimą turės mokėti ir elektromobilių vairuotojai
Elektromobilių vairuotojai ilgą laiką galėjo naudotis įvairiomis nuolaidomis, tačiau, panašu, kad sostinėje sumažinus ir A juostų skaičių, kuriomis gali naudotis šio transporto vairuotojai,
Vilniaus miesto savivaldybė nutarė mažinti ir nemokamo elektromobilių stovėjimo zonas. Naujausias pakeitimas – violetine spalva žymimos aikštelės, kuriose su stovėjimą privalės susimokėti ir elektromobilių vairuotojai. (...)
Vilniaus miesto savivaldybės atstovaspatikslino, kad violetine spalva žymimos ne rinkliavos zonos, o SĮ „Susisiekimo paslaugos“ patikėjimo teise eksploatuojamos automobilių stovėjimo aikštelės be užtvaro. (...)
Laisvės pr. 5 (PARODŲ) aikštelė
Geležinio vilko g. 6 (EIGULIŲ) aikštelė;
Savanorių pr. 31 (SAVANORIŲ) aikštelė;
Laisvės pr. 31 (MERKURIJAUS) aikštelė;
Ateities g. 48 / Gabijoniškių g. 97 ir 99 (ATEITIES) aikštelė;
Kalvarijų g. 272 (DIDLAUKIO) aikštelė
Komentuoti: