Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dziugas99
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Aš skaityt moku, bet moku ir analizuoti situaciją.
    Kadangi jau 17.30 (kas realiai yra labai anksti, nes per kamščius net išvažiavus iš darbo 17.05 sunku tokiu metu būti namie) yra užgrūsti kiemai. Tai akivaizdu, jog automobiliai būtent ten tik sandėliuojami, be jokio realaus poreikio jį turėti. Nes jeigu galima laikyti jį tik proginiam pasivažinėjimui, tai akivaizdu, kad automobilio išlaikymas kainuoja stipriai per pigiai. Ir tokiu metodu, koks taikomas dabar, kai plečiami kiemai visokiais koriais - nieko nebus išspręsta ir problemos bus tik gilinamos. Nes atsiras tik daugiau "sandėliuojamų" automobilių.
    Na nežinau, man kartais atrodo kad beveik pasiekėme tokį automobilizacijos lygį, kai kiekvienas norintis turėti automobilį, jį jau turi. Nebūčiau toks įsitikinęs, kad parkingo zonų praplėtimas ženkliai padidintų bendrą automobilių kiekį.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Aš skaityt moku, bet moku ir analizuoti situaciją.
    Kadangi jau 17.30 (kas realiai yra labai anksti, nes per kamščius net išvažiavus iš darbo 17.05 sunku tokiu metu būti namie) yra užgrūsti kiemai. Tai akivaizdu, jog automobiliai būtent ten tik sandėliuojami, be jokio realaus poreikio jį turėti. Nes jeigu galima laikyti jį tik proginiam pasivažinėjimui, tai akivaizdu, kad automobilio išlaikymas kainuoja stipriai per pigiai. Ir tokiu metodu, koks taikomas dabar, kai plečiami kiemai visokiais koriais - nieko nebus išspręsta ir problemos bus tik gilinamos. Nes atsiras tik daugiau "sandėliuojamų" automobilių.
    Kodėl? Normalus, pavadinkim, olandiškas automobilio naudojimas. Į darbą ( su sąlyga, kad darbas ne iš namų) VT ar dviračiu, savaitgaliniais reikalais, apsipirkt ir paturistaut su mašina.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Visada pasisakiau už apmokestinimą (tik už normalų, ne už dabartinį "vietiniems gyventojams išimtis"). Čia tik paaiškinau sleader kodėl miegamuosiuose rajonuose taip anksti užsipildo kiemai.
    Aš skaityt moku, bet moku ir analizuoti situaciją.
    Kadangi jau 17.30 (kas realiai yra labai anksti, nes per kamščius net išvažiavus iš darbo 17.05 sunku tokiu metu būti namie) yra užgrūsti kiemai. Tai akivaizdu, jog automobiliai būtent ten tik sandėliuojami, be jokio realaus poreikio jį turėti. Nes jeigu galima laikyti jį tik proginiam pasivažinėjimui, tai akivaizdu, kad automobilio išlaikymas kainuoja stipriai per pigiai. Ir tokiu metodu, koks taikomas dabar, kai plečiami kiemai visokiais koriais - nieko nebus išspręsta ir problemos bus tik gilinamos. Nes atsiras tik daugiau "sandėliuojamų" automobilių.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Čia ir atsiremiam į parkavimo infrastruktūrą - turi mašiną, turėk ir parkavimo vietą (po namu, garaže, stovėjimo aikštelėje ar pan.). Kadangi gatvėse ir kiemuose visos mašinos netelpa, reikia įvesti parkavimo mokestį, kad mašinų sumažėtų.
    Visada pasisakiau už apmokestinimą (tik už normalų, ne už dabartinį "vietiniems gyventojams išimtis"). Čia tik paaiškinau sleader kodėl miegamuosiuose rajonuose taip anksti užsipildo kiemai.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Išmokite skaityti - "sandėliuojamos" transporto priemonės tik tada, kai trūksta parkavimo vietų. Kalbant apie mano pavyzdį, kol rajone vietų skaičius nesumažėjo, niekas nelaikė kieme transporto priemonių nejudinamų, nes tuomet buvo galimybė jomis naudotis kasdien. O dabar kokia prasmė man važiuoti kažkur su mašina, jei grįžęs 100 proc. neturėsiu kur jos pasistatyti. Važiuosiu nebent tada kai yra būtinybė, arba kai žinosiu kad grįšiu už valandos ir dar bus kur pasistatyti.
    Čia ir atsiremiam į parkavimo infrastruktūrą - turi mašiną, turėk ir parkavimo vietą (po namu, garaže, stovėjimo aikštelėje ar pan.). Kadangi gatvėse ir kiemuose visos mašinos netelpa, reikia įvesti parkavimo mokestį, kad mašinų sumažėtų.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Reziume, civilizuotai viskas, tik pučia miglą meras.
    O šalia stovi admin dir, kuris tuo pat metu yra projektų ekspertas. Išmokino apeiti sistemą

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Išmokite skaityti - "sandėliuojamos" transporto priemonės tik tada, kai trūksta parkavimo vietų. Kalbant apie mano pavyzdį, kol rajone vietų skaičius nesumažėjo, niekas nelaikė kieme transporto priemonių nejudinamų, nes tuomet buvo galimybė jomis naudotis kasdien. O dabar kokia prasmė man važiuoti kažkur su mašina, jei grįžęs 100 proc. neturėsiu kur jos pasistatyti. Važiuosiu nebent tada kai yra būtinybė, arba kai žinosiu kad grįšiu už valandos ir dar bus kur pasistatyti.
    Paskutinis taisė Maalinauskas; 2024.11.21, 12:10.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Taip ir galvojau, kad egzistuoja ne stovėjimo, o transporto priemonių sandėliavimo problema kiemuose. Gaila, kad delsiama su apmokestinimu. Nes kam reikalingas automobilis po langai, jei jis ten tik tam, kad "laikyti užimtą" vietą

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Gal kiek ne įtema, bet gal kas iš gyvenančių tuose senos statybos namuose kur kiemuose ankšta galėtų pasakyti kodėl vakare ten taip anksti užsipildo kiemai? Žmonės ten laiko automobilius ir jais nesinaudoja, ar bando kuo greičiau grįžti namo, kad prisiparkuoti?
    Pirmadienį reikėjo nuvažiuoti į Viršuliškes (netoli Mados) į vieną senos statybos namą, tai 17:30 nuvažiavus kiemuose (jų ten sujungta gal 5 ar 6 grandinėle) nebuvo nei vienos laisvos vietos. Net ir vietos, kur "stovėti draudžiama" ties konteineriais jau buvo užstatytos. Tai taip ir likau nesupratęs kaip čia taip anksti visi parvažiuoja. Pas save grįžau 18:30 ir dar kokia 1/5 kiemo buvo laisva.
    Kuo sudėtingesnė situacija su parkingu, tuo mažiau žmonės važinėja automobiliais be didelės būtinybės. Kai mano rajone buvo uždarę aikštelę rekonstrukcijai (ir dėl to parkingo vietų skaičius rajone sumažėjo perpus) iš viso palikdavau mašiną kieme ir važinėdavau viešuoju. Mašina važinėdavau nebent su kokiais reikalais dienos viduryje, kad grįžti namo iki 16h (nes vėliau vietų jau nebūdavo).

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Video geras, bet fake news, nes esama 3,5 m "gatvė" ten panašu yra tiesiog jau kiemo teritorija, nes matosi ji veda tieisi į daugiabutį. Trikampio ženklas ties įvažiavimu į tikrą gatvę, kiemo nepadaro "gatve". 3,5 m pravažiavimas yra legalus (net tokia Ds kategorijos gatvė būtų legali pvz. soduose). Platina iki 5,5 "dvipusės" "gatvės", kad tiesiog leisti parkuotis, nes skvere panaikins parkingą.

    Reziume, civilizuotai viskas, tik pučia miglą meras.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Ir Alytuje sutvarkius automobilių suniokotą skverą bus vykdomas automobilių genocYdas



    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Būna ir visokių darbuotojų, kurie dienos metu dirba tuose daugiabučiuose įsikūrusiose kirpyklose, graožio salonuose, tyrimų laboratorijose ("Antėja") ir pan. Gal dar mokykla kokia yra šalia – mokiniai ir mokytojai dažnai mokyklos parkinge nesutelpa.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Matyt nuo kiemo priklauso - jei šalia daug devynaukščių, vietos bus sunkiau rasti negu šalia penkiaaukščių ir pan.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Gal kiek ne įtema, bet gal kas iš gyvenančių tuose senos statybos namuose kur kiemuose ankšta galėtų pasakyti kodėl vakare ten taip anksti užsipildo kiemai? Žmonės ten laiko automobilius ir jais nesinaudoja, ar bando kuo greičiau grįžti namo, kad prisiparkuoti?
    Pirmadienį reikėjo nuvažiuoti į Viršuliškes (netoli Mados) į vieną senos statybos namą, tai 17:30 nuvažiavus kiemuose (jų ten sujungta gal 5 ar 6 grandinėle) nebuvo nei vienos laisvos vietos. Net ir vietos, kur "stovėti draudžiama" ties konteineriais jau buvo užstatytos. Tai taip ir likau nesupratęs kaip čia taip anksti visi parvažiuoja. Pas save grįžau 18:30 ir dar kokia 1/5 kiemo buvo laisva.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė NeViskasTaipPaprasta Rodyti pranešimą

    Bet čia irgi skamba utopiškai. Realybėje bus taip: gyventojai susimeta architekto samdymui, tuomet jis parodo, kiek ir ko galima įrengti pagal STR`ą. Gyventojai pamato, kad parkavimo vietų įvykdžius projektą greičiausiai net pamažės, nes deja kiemai sovietmečiu ne pagal dabartinį STR projektuoti. Ir tada nusprendžia, kad jiems dabartinės parkavimo vietos po langais ir ant šaknų svarbesnės, negu žalias ir gražus kiemas ir architekto paslaugų atsisako, palieka status quo, užsako esamų dangų remontą. O priversti gyventojus daryti savo sklype tai, ko jie nenori, savivaldybė svertų vargu ar turės.
    Geras pastebėjimas. Reikia tuomet tikrai imtis kažkokių papildomų priemonių, kad būtų dabartiniai plotai maksimaliai efektyviai išnaudojami. Jau ir dabar yra tiek reikalavimai parkavimui, tiek atstumai nuo namo, tiek reikalavimai žaliesiems plotams ir tt.. Parkavimo vietas manyčiau reikia pritempinėti prie tikslo, kad 1 butas 1 parkavimo vieta nenuskriaudžiant žaliųjų plotų. Taip pat įvesti koeficientą kiek kieme turi būti minimum žalio ploto (į jį turbūt įeitų ir žaidimų aikštelė). Kažkaip taip. Reikėtų pagalvoti.

    Be to, juk nebūtina gyventojams aklai samdyti architekto paruošti projektą ir tik tada sužinoti ką maždaug galima daryti kieme. Turėtų būti pvz kokie standartiniai šablonėliai kur būtų kad ir grubiai parašyta kiek procentiškai kiemo ploto galima tikėtis paskirti parkingui ir kiek žaliajam plotui. Ir pagal tokį šabloną gyventojai iš karto matytų primesdami kad ir iš akies kiek maždaug kiemo ploto galima kam skirti.
    PLIUS - juk architektą samdyti nebūtina iš karto projektui - galima konsultacijai pasisamdyti kuri kainuos maksimum 200 eurų ir tada gan tiksliai sužinosi ką galima daryti. Nematau čia problemų. Kas nori pasiekti tikslą - dažnai ras būdą kaip pasiekti.

    Beje, jau esu ne kartą sakęs, kad Vilniuje (ir kituose miestuose) yra pilna kiemų kur tyvuliuoja nenaudojami žolės plotai. Jų sąskaita galima stipriai praplėsti P vietas tuo pačiu išlaikant ir pakankamai žaliųjų plotų.

    Va, labai greitas pvz iš sklypo (tiksliau - kiemo, nes sklypas nesuformuotas) šalia buvusio Spartos komplekso:
    Attached Files
    Paskutinis taisė spekas; 2024.11.15, 16:04.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    O kur STR nurodyta kiek kiemo ploto gali sudaryti parkavimo aiksteles? Man rodos kai kurie Lazdyneliu NAUJI daugiabuciai parodo, kad mazdaug iki 98%.
    BP yra nurodyta kiek teritorijos ploto turi tekti želdynams. Dažniausiai – 40%. bet problema, kad kai kam neaišku kurią teritoriją matuoti, tad, kol nebus suformuoti sklypai jau dabar esantiems atskiriesiems želdynams, tol ir murkdysimės utopijose.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    O kur STR nurodyta kiek kiemo ploto gali sudaryti parkavimo aiksteles? Man rodos kai kurie Lazdyneliu NAUJI daugiabuciai parodo, kad mazdaug iki 98%.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė NeViskasTaipPaprasta Rodyti pranešimą
    ... architekto paslaugų atsisako, palieka status quo, užsako esamų dangų remontą.
    Tai gal vertėtų įteisinti, kad ištisinis asfaltavimas ir pilnas šaligatvių perklojimas yra ne remontas, o rekonstrukcija tais atvejais, kai esama būklė neatitinka STR. Ir taikyti STR reikalavimus. Uždengtų ir šią vietą, ir baigtųsi visi aerodromų pereksvaldavimai juos dar ir įgranitinant.

    Komentuoti:


  • NeViskasTaipPaprasta
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Paskaitęs komentarus man atrodo supratau kur gavosi nesusikalbėjimas. Kai sakau ,,palikti tvarkytis patiems gyventojams'' turiu mintyje, kad gyventojai už savo lėšas pasisamdo architektą, jis/ji paruošia projektą ir gauna statybos leidimą. Architektai negalės projektuoti to kas prieštarauja STR tad nekompetingiems sprendimams, kurie gali gimti iš, kaip sakoma, bobučiu ir panašiai, nebus net galimybės gimti. .
    Bet čia irgi skamba utopiškai. Realybėje bus taip: gyventojai susimeta architekto samdymui, tuomet jis parodo, kiek ir ko galima įrengti pagal STR`ą. Gyventojai pamato, kad parkavimo vietų įvykdžius projektą greičiausiai net pamažės, nes deja kiemai sovietmečiu ne pagal dabartinį STR projektuoti. Ir tada nusprendžia, kad jiems dabartinės parkavimo vietos po langais ir ant šaknų svarbesnės, negu žalias ir gražus kiemas ir architekto paslaugų atsisako, palieka status quo, užsako esamų dangų remontą. O priversti gyventojus daryti savo sklype tai, ko jie nenori, savivaldybė svertų vargu ar turės.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Kalba buvo:
    Pagalvojau - savivaldybė galbūt galėtų net apskritai panaikinti bet kokį poreikį derinti bet kokius veiksmus su ja perleisdama iniciatyvą tvarkytis kiemus patiems gyventojams.

    Tai, ką siūlai, iš esmės prieštarauja aptariamam principui.
    Paskaitęs komentarus man atrodo supratau kur gavosi nesusikalbėjimas. Kai sakau ,,palikti tvarkytis patiems gyventojams'' turiu mintyje, kad gyventojai už savo lėšas pasisamdo architektą, jis/ji paruošia projektą ir gauna statybos leidimą. Architektai negalės projektuoti to kas prieštarauja STR tad nekompetingiems sprendimams, kurie gali gimti iš, kaip sakoma, bobučiu ir panašiai, nebus net galimybės gimti. Tokia galimybė automatiškai eliminuojama. O kai ''paradui'' vadovaus architektai, tuomet nebereikės ir savivaldybės ''specialistų'' vadovauti ''paradui'', kurių vadovavimas (''vadovavimas'') ne kartą aprašytas forume kuo baigiasi (galima užmesti akį į Kaimynijų temą). Savivaldybės klerkai dalyvautų tik ten kur jiems priklauso/privaloma pagal SLD išdavimo tvarką.

    Be to, architektai labai tikėtina siūlys ir harmoningus sprendimus - kaip įrengti kuo humaniškesnį parkingą (ne asfalto jūros, o pvz ažūrinės trinkelės galbūt dar ir su želdinių oazėmis), nors kiek kūrybingiau įrengtos vaikų žaidimo aikštelės, jautriau sureaguota į želdinių zonas.

    Tad mano idėja yra, galima sakyti, antitezė ''palikti sprendimų priėmimo galią ''bobutėms''.
    Paskutinis taisė spekas; 2024.11.09, 18:20.

    Komentuoti:

Working...
X