Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kaip ir pritarčiau paskutiniam taccido pasiūlymui, išskyrus tokiam tarsi priekaištui, jog garažai „prikrauti šlamšto“. Bet tai mano šlamštas! O perpučiamame garaže negalėčiau nieko, išskyrus retai naudojamą automobilį, laikyti. Tenka pritarti molio666 žinutei.

    Comment


      Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
      Kaip ir pritarčiau paskutiniam taccido pasiūlymui, išskyrus tokiam tarsi priekaištui, jog garažai „prikrauti šlamšto“. Bet tai mano šlamštas! O perpučiamame garaže negalėčiau nieko, išskyrus retai naudojamą automobilį, laikyti. Tenka pritarti molio666 žinutei.
      Šlamštas galėtų nugulti ir ne tokioje geroje vietoje - ypač kai jame automobilio laikyti net neketinate.

      Comment


        Na, vaikus auginančiai šeimai už garažą šalia buto sunku ką geriau sugalvoti (daugiau nei 1 vaiką auginančioms „sandėliukai“ 2-5 kv. m. yra per maži).

        Comment


          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
          Šlamštas galėtų nugulti ir ne tokioje geroje vietoje - ypač kai jame automobilio laikyti net neketinate.
          Kodėl? Sandėliukas susidėt retai irba ne namuose naudojamiems daiktams labai patogu.

          Comment


            Nemaža dalis šių garažų naudojami laikyti motociklams, dviračiams, keturačiams ir kt., taip pat kaip erdvė dirbtuvėm (krapštymuisi prie technikos, meistravimui ar kitiokiems hobiams). Pats turiu tokį įsigijęs, grynai dėl motociklų bei erdvės darbams, ir aplink matau gana nemažai panašiai naudojamų garažų. Šių garažų paklausa šovė po metalinių garažų nušlavimo ir laikosi ligi dabar, nes alternatyvių patalpų Vilniuj nelabai yra.

            Comment


              Niekad nesupratau garazo, kaip sandelio visokiem nenaudojamiem daiktam laikyti, nera jie tokie pigus. Motociklam, pasikrapstymui taip, bet visokiam slamstui kaupti tai

              Comment


                Garažai veikia kaip bendradarbystės erdvės ir tech hubai.

                Comment


                  Parašė molis666 Rodyti pranešimą
                  Garažai veikia kaip bendradarbystės erdvės ir tech hubai.
                  Ir dar kaip vieta, kur tikri vyrai atsipalaiduoja po dienos darbų su alaus skardine rankoje ir pasipasakoja apie savo žmonų psichologinį smurtą. Žodžiu, vyksta grupinė psichoterapija.
                  Lietuva visiems.

                  Comment


                    Parašė molis666 Rodyti pranešimą
                    Garažai veikia kaip bendradarbystės erdvės ir tech hubai.
                    Kaune nebuvot

                    Comment


                      O kas Kauno garažuose?

                      Comment


                        Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                        Manau kad reikia ne modelio, o checklist’o už ką namų bendrija atsakinga ir sankcijų (baudų) už savo atsakomybių neįgyvendinimą. Modelis gali būti koks nori, ar namo administratorius, ar mokėti bendrijos pirmininkui, ar bendruomeninė talka, namų reikalas. Bet jei atėjus patikrai gautum baudas už nepjautą žolę, avarinės būklės balkonus ir panašiai, tai greit būtų paskata arba patiems susitvarkyti, ar samdyti administratorių.
                        Atsakau su pavėlavimu. Visgi taip nemanau. Jeigu jau būtų taip gerai, dauguma didmesčių kiemų turėtų savo sklypus ir viskas vyktų puikiai, tačiau mums iki to labai toli. Dabartinė sistema gyventojams yra nedekinga tuo, kad reikalauja tiesiog nemažo įsitraukimo iš tų, kurie neturi tam laiko ir žinių. Visgi manyčiau, kad savivalda turėtų impulsą šitam procesui duoti, bent jau formuoti sklypus po balsavimo (tarkime, tikslas - 100 sklypų per 2 metus), kurį nesunkiai galima suorganizuoti. Gyventojams teliktų tvarkytis, o kokia forma (namo administratorius įmonė ar bendrijos pirmininkas) - nesvarbu. T.y. nukrauti administracinę naštą nuo masės gyventojų ir įteikti jiems "raktelius" nuo tolimesnio tvarkymosi.
                        Dabar gi turime tokią situaciją: gyventojai numesti daryti viską patiems, t.y. eik iš NŽT sąlygas išsiimk, formuok sklypą, jeigu gali, o jeigu neturi kas tą padarytų, samdyti reikia.
                        Asmeninė patirtis rodo tokią tendenciją: gyventojai neturi fiziškai laiko užsiimti tokiais dalykais, tiek jų finansai riboti. Juk, sakykime, gyveni paskoliniame bute, arba lizinginė mašina, vaikai (darželiai, mokyklos), darbas nuo ryto iki vakaro, tai kada žmogui užsiimti šitokia veikla, sklypu formavimu, projektų iniciavimu ir t.t., tuo labiau iš biurokratinės/teisinės pusės nėra lengva žmogui, kuris toli nuo to, tai daryti. Mano kieme nei vienas nesupranta procedūrų, tiesiog nesidomi, nežino. Dabar, paprastumo dėlei, dauguma nieko nedaro, rūpinasi tik savo kailiu ir kur mašiną priparkuoti. Savivalda teoriškai ir kartais praktiškai tvarko kiemą. Kitas reikalas, kad konsensuso neįmanoma rasti dažnai, tiesiog gyventojai nenori nieko arba tik parkavimo vietų.
                        Mano nuomone, Vilnius neturi jokių šansų susitvakryti daugiabučių kiemus, kai savivalda yra pasyvi ir viską permėtė ant gyventojų. Patys pažiūrėkite, tarkime, kaimynyjų programos rezultatus: https://amiestas.lt/kaiminiju-projektai/

                        Comment


                          Parašė rmss Rodyti pranešimą

                          8 metus? Aš Vilniuje ilgiau gyvenu, bet niekada nepamenu, kad būtų buvus tvarka šituo klausimu.
                          O pamenat kada nors per savo ilgą gyvenimą Vilniuje, kad jo meras atsiprašinėtų gyventojų už tai, kad juos nubaudė už nelegalų parkavimasį ant šaligatvių ir pievų, ir žadėtų, kad ateity to nepasikartos, nes "mes juk irgi žmonės, viską suprantam ir žiūrėsim į tai tolerantiškiau"? O vat aš puikiai pamenu, nes gyvai mačiau kaip Šimašius tai aiškino susirinkime su žmonemis vienoje iš Žirmūnų mokyklų Ir reikia pripažinti, žodžio žmogus, pažadėjo - išpildė. Nuo tada tuometinis mano kiemas galutinai atsisveikino su žalia veja ir tapo vienu didžiuliu purvynu, nes žmonėms oficialiai leido pažeidinėti taisykles.

                          Tvarkos nebuvo, bet ir tokios absoliučios betvarkės aš neatsimenu (čia reiktų nepamiršti, kad per tą laiką mes kaip visuomenė ne degradavom, o kaip tik sueuropėjom, pakeliavom, pamatėm pasaulio, tapom žymiai turtingesni, pradėjom gyventi kokybiškai žymiai aukštesniame lygyje ir t.t.), dar prie to pačio valdžios toleruojamos ir skatinamos betvarkės. Jeigu prisiminti kas buvo prieš šią VMS, tai tokias kiemų problemas bent jau siūlė spręsti, Zuokas turėjo labai daug idėjų ir nors su nemaža dalimi jų aš nesutikčiau, bet jis bent jau siūlė nors kažką daryt ir pripažindavo, kad problemą būtina spręsti, o dabartinė valdžia jau 8 metus sėkmingai vaidina, kad šitos problemos neegzistuoja.
                          Paskutinis taisė ttttt; 2023.01.27, 09:33.

                          Comment


                            Suprantama, kad Šimašius šitam forume mažai kam patinka, bet palikit jį istorijai. Žiūrėkit, kitas meras pažadės ir padarys: platins gatves ir žolynus apstatys koriais ir automobiliais.

                            Comment


                              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                              Suprantama, kad Šimašius šitam forume mažai kam patinka, bet palikit jį istorijai. Žiūrėkit, kitas meras pažadės ir padarys: platins gatves ir žolynus apstatys koriais ir automobiliais.
                              Nors ir pats esu už gatvių siaurinimą, pabūsiu velnio advokatu: visi kandidatai apart Raskevičiaus sako, kad nebesiaurins, bet apie platinimą nesu girdėjęs kalbant nei vieno, lygiai kaip ir apie korius, kurie šiaip yra labai ryškus "šimašmiečio" atributas.

                              Comment


                                Juokinga ta kritika dėl siaurinimo. Ir kiek gi tų gatvių bendram miesto kontekste susiaurinta? Mizeris. Važinėti lėtai senamiesčio gatvėm viskas gerai, o keliom gatvėm likusiam mieste - katastrofa.

                                Comment


                                  Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                  Juokinga ta kritika dėl siaurinimo. Ir kiek gi tų gatvių bendram miesto kontekste susiaurinta? Mizeris. Važinėti lėtai senamiesčio gatvėm viskas gerai, o keliom gatvėm likusiam mieste - katastrofa.
                                  Svarbiausia, kad visa ta kritika yra vien dėl to, kad miesto tarnybos nesugeba dirbti kaip turi (jau kokių 30 metų klasika: žiema užklupo netikėtai) ir todėl dviems autobusams ar sunkvežimiams buvo sunkoka pravažiuot susiaurintose gatvėse, tekdavo sulėtinti greitį.

                                  Comment


                                    Man atrodo reikėtų eiti tokiu keliu dėl kiemų formavimo: galbūt net viršsavivaldybiniu lygiu (Aplinkos ministerija? Jei yra poreikis.) išleidžiamas reglamentas, kad negali bent jau daugiabučiai stovėti be sklypų ir jie turi būti suformuoti pvz per 2-3 metus. Suformuojami sklypai matomai iš valstybės biudžeto (nes kitaip nieko nebus) absoliučiai neliečiant gyventojų nei su biurokratizmu, nei su pinigais. Tuomet ateina gyventojams pranešimas, kad: A) arba išsinuomuojate sklypą nemokamai (tuomet jo tvarkymas tenka tam daugiabučiui), arba B) už sklypo formavimą susimokate, sklypas netampa jūsų, bet tada kai pvz savivaldybė organizuos tvarkymą mokėsite pvz 50 proc. daugiau nei patys organizuotumėt tvarkymą.

                                    Kito kelio, kad kažkas rimčiau pajudėtų aš nematau stebėjęs tiek biurokratinį aparatą, tiek gyventojų elgesį n metų, pats dalyvavęs sklypo formavime ir nuomoje, kiemo tvarkymo organizavime ir tt. (Vilniuje).

                                    Comment


                                      Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                      Man atrodo reikėtų eiti tokiu keliu dėl kiemų formavimo: galbūt net viršsavivaldybiniu lygiu (Aplinkos ministerija? Jei yra poreikis.) išleidžiamas reglamentas, kad negali bent jau daugiabučiai stovėti be sklypų ir jie turi būti suformuoti pvz per 2-3 metus. Suformuojami sklypai matomai iš valstybės biudžeto (nes kitaip nieko nebus) absoliučiai neliečiant gyventojų nei su biurokratizmu, nei su pinigais. Tuomet ateina gyventojams pranešimas, kad: A) arba išsinuomuojate sklypą nemokamai (tuomet jo tvarkymas tenka tam daugiabučiui), arba B) už sklypo formavimą susimokate, sklypas netampa jūsų, bet tada kai pvz savivaldybė organizuos tvarkymą mokėsite pvz 50 proc. daugiau nei patys organizuotumėt tvarkymą.
                                      Visiškai pritariu. Pokyčiai čia įmanomi tik vyriausybės lygmeniu. Kiemai turi būti suformuojami automatiškai ir jų tvarkymas išskaičiuojamas iš sklypo gyventojų. Turi būti įvesti griežti kriterijai ir sklypo švarai, ir estetikai, kad gyventojai neimtų taupyti, lopyti duobių plytomis ar belekur parkuoti savo automobilius, gindamiesi, kad čia jų sklypas ir jie daro ką nori.

                                      Lygiai taip pat turi būti įvesti reikalavimai namų estetikai, laiptinių būklei, liftų komfortui, grafičių uždažymui, balkonų tvarkymui ir pan., kaupiamosios lėšos namo atnaujinimui turėtų siekti bent 1€/kv.m per mėnesį, jei namui daugiau nei 20 metų ir jis nerenovuotas.

                                      Aišku, visa tai padaryti būtų politinė savižudybė.
                                      Lietuva visiems.

                                      Comment


                                        Gal kas žinot, kodėl daugelyje nepostsocialistinio bloko Europos šalių miestuose esantys supermarketai dažnai turi įėjimus prie gatvės, o parkingai dažnai būna arba prie gatvės šone, arba už pačio supermarketo? Ar ten jų STR'ai tai reguliuoja, ar pas juos tai tiesiog normali „sveiko proto“ praktika?

                                        Kažkaip apie tai pagalvojau beskaitydamas lietuviškus STR'us. Viename iš jų, STR 2.03.01:2019 „Statinių prieinamumas“, rašoma:

                                        7. Neįgaliųjų automobilių stovėjimo vietos įrengiamos arčiausiai įėjimų į pastatą ne didesniu kaip 50 m atstumu. Kai to pasiekti negalima, ne didesniu kaip 30 m atstumu nuo įėjimų į objektą turi būti įrengtos ne siauresnės kaip 3 600 mm ir ne trumpesnės kaip 9 000 mm išlaipinimo aikštelės šalia gatvės ar privažiavimo važiuojamosios dalies su bortelio rampa.
                                        Bet tai ir viskas, ką radau tame STR'e apie kažkokius reikalavimus, kiek toli nuo kažkur turi būti įėjimai į pastatą. Suprantu, kad gal kažkokia dalis mieste gyvenančių neįgaliųjų be automobilių neišsiverčia, bet turbūt egzistuoja nemažesnė dalis, kuri nenori, negali (net ir dėl to paties neįgalumo) vairuoti. Neįgaliųjų automobilių stovėjimo vietos dažniausiai būna prie pat įėjimo, kyla didžiuliai erzeliai dėl to, kad jas užstato neturintys teisės jomis naudotis (viskas ok, taip ir turėtų būti), bet visi kiti neįgalieji tegul eina kad ir kelis šimtus metrų nuo artimiausios stotelės 100 metrų per parkingą iki to įėjimo – niekas to net nekvestionuoja.

                                        Aš nesu neįgalusis, pirmiausia, ypač pabūvojęs užsienyje, pagalvodavau, kad įėjimas iškart nuo šaligatvio ar netoli stotelės yra tiesiog patogiau, maloniau ir tiesiog humaniškiau. Bet ką čia – gi aš sveikas, negi sunku paeiti iki to įėjimo – niekas pas mus dėl tokių pėstininkų užgaidų kažko nekeis. Bet va, pasirodo, su neįgaliaisiais kažkokie akivaizdūs dvigubi standartai.

                                        Comment


                                          Parašė spekas Rodyti pranešimą

                                          Mes Vilniuje daugiabučiui po renovacijos suformavome sklypą ir jį išsinuomavome (už nuomą nereikia mokėti). Esame atleisti nuo žemės mokesčio. Taip pat sklypas dar turi Kaimynijos statusą. Gal kažkuri iš šių aplinkybių atleidžia nuo mokesčio?
                                          Mokestį moka žemės savininkas, t.y. tas iš kurio nuomojatės sklypą.

                                          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                                          O šiaip įdomu ar pavyktų pramušti kokią nors schemą su privačiais sklypais, pvz. parduotuvėmis, kad būtų galima palikti mašinas vakare iki ryto. Nes mieste daug tokių vietų kur parkavimo vietos yra tuščios vakarais, nors iki daugiabučių namų netoli.
                                          Rimi perkūnkiemyje taip ir daro - nuo 23 iki 7 ar 8 ryto nemokamas parkavimas. "Pašilaičių" prekybos centras (maxima) irgi kažką panašaus atidarė bet nežinau laikų.


                                          Comment

                                          Working...
                                          X