Parašė spekas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
Todėl, kad miestuose nėra jokio normalaus administravimo modelio sklypams, kurie priklauso, tarkime, namo bendrijai (?). Kai sklypas suformuotas, nei kas trimeriuos žolę, nei lapus rudenį išveš, tai reikės daryti iš savo lėšų. Net sniegą savivaldai nereikės kasti. Vienintelė nauda iš sklypų formavimo prie sovietinių arba XIX a. daugiabučių yra tai, kad galima apsitverti ir lengviau tvarkytis su neprižiūrėtais kiemais (kietų dangų įrengimas ir t.t.), bet tada turi būti daug faktorių, labai aktyvus ir protingas namo bendrijos pirmininkas, gyventojų nuoširdus noras tvarkytis ir leisti lėšas. Mano patirtis rodo, kad 90% gyventojų visiškai po*uj ant visko, kas už jų durų kilimėlio, nes dalis sėdi paskoluose po butų remontų, mašinų pirkimų, išlaidų vaikams ir t.t., o dar mokėti už kokį lapų išvežimą ecoservisui niekas nenori, geriau yra kaip yra.Paskutinis taisė R.D.; 2023.01.22, 12:58.
- 9 patinka
-
Hm. Čia gal Vilniaus specifika? Alytuje beveik visi daugiabučiai turi suformuotus sklypus, ten turi patys žmonės tvarkytis. Kartą pakalbėjau su lapus grėbojančiom dviem moteriškėm, tai pasirodo, abi jos yra to namo gyventojos, o viena yra namo pirmininkė. Jos man net parodė žemėje nedidelį sklypo žymeklį. Už daugiabučio sklypo ribų tvarkosi savivaldybė, bet jie pjauna žolę retokai, todėl to namo gyventojos dažniausiai pagrėboja/papjauna ir šiek tiek „valdiškos“ teritorijos iki pat šaligatvio, kad nebūtų kelių metrų pločio netvarkyto ruožoParašė R.D. Rodyti pranešimą
Todėl, kad miestuose nėra jokio normalaus administravimo modelio sklypams, kurie priklauso, tarkime, namo bendrijai (?). Kai sklypas suformuotas, nei kas trimeriuos žolę, nei lapus rudenį išveš, tai reikės daryti iš savo lėšų. Net sniegą savivaldai nereikės kasti. Vienintelė nauda iš sklypų formavimo prie sovietinių arba XIX a. daugiabučių yra tai, kad galima apsitverti ir lengviau tvarkytis su neprižiūrėtais kiemais (kietų dangų įrengimas ir t.t.), bet tada turi būti daug faktorių, labai aktyvus ir protingas namo bendrijos pirmininkas, gyventojų nuoširdus noras tvarkytis ir leisti lėšas. Mano patirtis rodo, kad 90% gyventojų visiškai po*uj ant visko, kas už jų durų kilimėlio, nes dalis sėdi paskoluose po butų remontų, mašinų pirkimų, išlaidų vaikams ir t.t., o dar mokėti už kokį lapų išvežimą ecoservisui niekas nenori, geriau yra kaip yra.
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 2 patinka
Comment
-
Manau kad reikia ne modelio, o checklist’o už ką namų bendrija atsakinga ir sankcijų (baudų) už savo atsakomybių neįgyvendinimą. Modelis gali būti koks nori, ar namo administratorius, ar mokėti bendrijos pirmininkui, ar bendruomeninė talka, namų reikalas. Bet jei atėjus patikrai gautum baudas už nepjautą žolę, avarinės būklės balkonus ir panašiai, tai greit būtų paskata arba patiems susitvarkyti, ar samdyti administratorių.Parašė R.D. Rodyti pranešimą
Todėl, kad miestuose nėra jokio normalaus administravimo modelio sklypams, kurie priklauso, tarkime, namo bendrijai (?). Kai sklypas suformuotas, nei kas trimeriuos žolę, nei lapus rudenį išveš, tai reikės daryti iš savo lėšų. Net sniegą savivaldai nereikės kasti. Vienintelė nauda iš sklypų formavimo prie sovietinių arba XIX a. daugiabučių yra tai, kad galima apsitverti ir lengviau tvarkytis su neprižiūrėtais kiemais (kietų dangų įrengimas ir t.t.), bet tada turi būti daug faktorių, labai aktyvus ir protingas namo bendrijos pirmininkas, gyventojų nuoširdus noras tvarkytis ir leisti lėšas. Mano patirtis rodo, kad 90% gyventojų visiškai po*uj ant visko, kas už jų durų kilimėlio, nes dalis sėdi paskoluose po butų remontų, mašinų pirkimų, išlaidų vaikams ir t.t., o dar mokėti už kokį lapų išvežimą ecoservisui niekas nenori, geriau yra kaip yra.
- 4 patinka
Comment
-
Perėjau su regia.lt sklypų žemėlapiu keletą atsitiktinių miestų. Panašu, kad čia greičiau Alytaus specifika, kad visi daugiabučiai sklypus turi.Parašė taccido Rodyti pranešimą
Hm. Čia gal Vilniaus specifika? Alytuje beveik visi daugiabučiai turi suformuotus sklypus, ten turi patys žmonės tvarkytis. Kartą pakalbėjau su lapus grėbojančiom dviem moteriškėm, tai pasirodo, abi jos yra to namo gyventojos, o viena yra namo pirmininkė. Jos man net parodė žemėje nedidelį sklypo žymeklį. Už daugiabučio sklypo ribų tvarkosi savivaldybė, bet jie pjauna žolę retokai, todėl to namo gyventojos dažniausiai pagrėboja/papjauna ir šiek tiek „valdiškos“ teritorijos iki pat šaligatvio, kad nebūtų kelių metrų pločio netvarkyto ruožo
Perėjau greitai per nemažai atsitiktinių miestų/miestelių, dauguma namų neturi suformuotų sklypų.
Tik Kuršėnuose ir Marijampolėje atkreipiau dėmesį, kad visi (arba absoliuti dauguma) daugiabučiai sklypus turi. Kai kurie miestai pasistūmėję, pvz. Mažeikiai, Skuodas, t.y. didesnė dalis turi, nedidelė dalis neturi.
Aišku, reiktų įdėmiai peržiūrėti visus miestelius, kad išsiaiškinti koks procentas miestų pasistūmėję su sklypų formavimu.
- 4 patinka
Comment
-
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...stes-aiksteles
„Kiekvieną vakarą prasideda kova už būvį“: prie daugiabučio stingant vietų automobiliams, ekspertas siūlo pagalvoti apie daugiaaukštes aikšteles
Norėjau pacituoti geresnes vietas, bet per daug gautųsi
Comment
-
Kaip visad paprastą žmogų skriaudžia valdžiaParašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąhttps://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...stes-aiksteles
„Kiekvieną vakarą prasideda kova už būvį“: prie daugiabučio stingant vietų automobiliams, ekspertas siūlo pagalvoti apie daugiaaukštes aikšteles
Norėjau pacituoti geresnes vietas, bet per daug gautųsi
Comment
-
Ačiū už info, įdomu. Alytuje gana nemažai išasfaltuotų praplėstų aikštelių. Kai kur su numerių rezervacijomis. Yra ir kelios aptvertos aikštelės su šlagbaumais. Tešlynų-smėlynų šiek tiek yra, bet nepasakyčiau, kad labai daug.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Perėjau su regia.lt sklypų žemėlapiu keletą atsitiktinių miestų. Panašu, kad čia greičiau Alytaus specifika, kad visi daugiabučiai sklypus turi.
Perėjau greitai per nemažai atsitiktinių miestų/miestelių, dauguma namų neturi suformuotų sklypų.
Tik Kuršėnuose ir Marijampolėje atkreipiau dėmesį, kad visi (arba absoliuti dauguma) daugiabučiai sklypus turi. Kai kurie miestai pasistūmėję, pvz. Mažeikiai, Skuodas, t.y. didesnė dalis turi, nedidelė dalis neturi.
Aišku, reiktų įdėmiai peržiūrėti visus miestelius, kad išsiaiškinti koks procentas miestų pasistūmėję su sklypų formavimu.
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąhttps://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...stes-aiksteles
„Kiekvieną vakarą prasideda kova už būvį“: prie daugiabučio stingant vietų automobiliams, ekspertas siūlo pagalvoti apie daugiaaukštes aikšteles
Norėjau pacituoti geresnes vietas, bet per daug gautųsi
Karoliniškėse yra berods 13 požeminių garažų, kurių stogas žemės lygyje. Maždaug pusė garažų turi apželdintus stogus, pusė tiesiog „ruberoidinį“ stogą be jokios naudos. Stogas automobilių apkrovai turbūt nepritaikytas, todėl būtų galima visą pastatą nugriauti ir daryti lengvų konstrukcijų perpučiamą aikštelę. Vietos padvigubėja (rūsys + žemės lygis). Yra poreikis – darai vieną ar du papildomus aukštus.
Darai tik rūsį + žemės lygį, išeina apie 50 vietų. Darai papildomą aukštą, jau 75 vietos. Tačiau tiek vietų turbūt net neprireiks.
Tie garažai yra kiekviename kvartale, tarp jų 300-400 m atstumai. Reiškia, absoliučiai visi Karoliniškių gyventojai gyvena ne toliau kaip 150-200 m nuo požeminio garažo.
Čia tik dalis jų:
Bet čia kažkaip turi būti susieta su visu kvartalu, kad už vietą garaže būtų mokama, o ant tešlynų nebebūtų galima statytis.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 4 patinka
Comment
-
Mėšlynas už 50 m nuo laiptinės geriau negu mokama aikštelė toliau nuo įėjimo, be to gi dar gali paburnot kad šimašius neįrengė parkingo arba ant policijos kad paprastą žmogų skriaudžia.
O šiaip įdomu ar pavyktų pramušti kokią nors schemą su privačiais sklypais, pvz. parduotuvėmis, kad būtų galima palikti mašinas vakare iki ryto. Nes mieste daug tokių vietų kur parkavimo vietos yra tuščios vakarais, nors iki daugiabučių namų netoli.
- 3 patinka
Comment
-
Tai kai kurie prekybcentriai taip ir daro, man atrodo.Parašė Zefyras Rodyti pranešimąMėšlynas už 50 m nuo laiptinės geriau negu mokama aikštelė toliau nuo įėjimo, be to gi dar gali paburnot kad šimašius neįrengė parkingo arba ant policijos kad paprastą žmogų skriaudžia.
O šiaip įdomu ar pavyktų pramušti kokią nors schemą su privačiais sklypais, pvz. parduotuvėmis, kad būtų galima palikti mašinas vakare iki ryto. Nes mieste daug tokių vietų kur parkavimo vietos yra tuščios vakarais, nors iki daugiabučių namų netoli.
Berods esu matęs, jog IKI parduotuvės aikštelė Šeškinėje kažką panašaus siūlo.
Comment
-
Kaune atsukime laiką dešimt metų atgal - tada prekybcentriai turėdavo paprastas aikšteles be jokių judėjimo kontrolių ar mokesčių. Tačiau ir tada žolė prie daugiabučio kentėdavo. Manyčiau problema yra noras statyti prie laiptinės. Pažiūrėjus per langą, suima juokas, kaip kai kurie bando suimti šimtą daiktų vien tam, kad nereiktų antrą kartą eiti iki automobilio. Tokio tipo žmonių tikrai daugiaaukšte aikštele neišgydysi.Parašė Zefyras Rodyti pranešimąMėšlynas už 50 m nuo laiptinės geriau negu mokama aikštelė toliau nuo įėjimo, be to gi dar gali paburnot kad šimašius neįrengė parkingo arba ant policijos kad paprastą žmogų skriaudžia.
O šiaip įdomu ar pavyktų pramušti kokią nors schemą su privačiais sklypais, pvz. parduotuvėmis, kad būtų galima palikti mašinas vakare iki ryto. Nes mieste daug tokių vietų kur parkavimo vietos yra tuščios vakarais, nors iki daugiabučių namų netoli.
- 5 patinka
Comment
-
Su sovietiniais garažais kartais ne kokia patirtis. Klaikiausi tie daugiaaukščiai garažai, kur vos telpa auto prasisukti, ir aplinka tokia nejauki, kad kai kurie šeimos nariai net nenori ten kišti nosies. Aišku neįgaliesiems atskiros infra nėra, gali bandyt nebent tais užvažiavimais pravažiuot.Parašė taccido Rodyti pranešimąKaroliniškėse yra berods 13 požeminių garažų, kurių stogas žemės lygyje. Maždaug pusė garažų turi apželdintus stogus, pusė tiesiog „ruberoidinį“ stogą be jokios naudos. Stogas automobilių apkrovai turbūt nepritaikytas, todėl būtų galima visą pastatą nugriauti ir daryti lengvų konstrukcijų perpučiamą aikštelę. Vietos padvigubėja (rūsys + žemės lygis). Yra poreikis – darai vieną ar du papildomus aukštus.
Darai tik rūsį + žemės lygį, išeina apie 50 vietų. Darai papildomą aukštą, jau 75 vietos. Tačiau tiek vietų turbūt net neprireiks.
Tie garažai yra kiekviename kvartale, tarp jų 300-400 m atstumai. Reiškia, absoliučiai visi Karoliniškių gyventojai gyvena ne toliau kaip 150-200 m nuo požeminio garažo.
Čia tik dalis jų:
Bet čia kažkaip turi būti susieta su visu kvartalu, kad už vietą garaže būtų mokama, o ant tešlynų nebebūtų galima statytis.
- 1 patinka
Comment
-
Aš kaip supratau siūlymas yra ne tuos pačius naudoti, o pasinaudojus jų strategine vieta pastatyti naujus, modernius.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Su sovietiniais garažais kartais ne kokia patirtis. Klaikiausi tie daugiaaukščiai garažai, kur vos telpa auto prasisukti, ir aplinka tokia nejauki, kad kai kurie šeimos nariai net nenori ten kišti nosies. Aišku neįgaliesiems atskiros infra nėra, gali bandyt nebent tais užvažiavimais pravažiuot.
- 1 patinka
Comment
-
Bet tas pasiūlymas neįgyvendinamas, kaip ir idėja griauti senus daugiabučius ir vietoj jų naujus statyti. Aišku, gerai būtų taip padaryti, bet kol gerbiam privačią nuosavybę, tol nieko nebus, nebent tie statiniai taps avarinės būklės.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Aš kaip supratau siūlymas yra ne tuos pačius naudoti, o pasinaudojus jų strategine vieta pastatyti naujus, modernius.Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Tas pasiūlymas yra įgyvendinamas nuosavybės supirkimu. Šiaip niekas dar nėra matęs visų įmanomų variantų – pradėjus visus parkuocojus bauduoti, ties penkta sielvarto stadija pamatytume realias galimybes ir norą įrengti daugiau stovėjimo vietų.Parašė abruo Rodyti pranešimą
Bet tas pasiūlymas neįgyvendinamas, kaip ir idėja griauti senus daugiabučius ir vietoj jų naujus statyti. Aišku, gerai būtų taip padaryti, bet kol gerbiam privačią nuosavybę, tol nieko nebus, nebent tie statiniai taps avarinės būklės.
- 4 patinka
Comment
-
Jau atsakė Savitarnos kasa, bet aš pridėsiu.Parašė abruo Rodyti pranešimą
Bet tas pasiūlymas neįgyvendinamas, kaip ir idėja griauti senus daugiabučius ir vietoj jų naujus statyti. Aišku, gerai būtų taip padaryti, bet kol gerbiam privačią nuosavybę, tol nieko nebus, nebent tie statiniai taps avarinės būklės.
1) Skiriasi privačios nuosavybės vienetų skaičius. Paprastas dviejų laiptinių penkiaaukštis turi apie 60 butų, o šitie požeminiai garažai turi tik apie 20-25 vietų.
2) Tai negyvenamosios patalpos, jos turi mažesnę vertę negu būstas. Be to, ryšys tarp gyventojo ir garažo mažiau svarbus, negu tarp gyventojo ir buto.
3) Net jeigu teoriškai nupirksi daugiabutį ir nugriausi, tai padidinus gyv. plotą dvigubai (statant dešimtaukštį) aplinka gana smarkiai keisis, gali kilti problemų dėl insoliacijos. Tuo tarpu šituose garažuose vien leidžiant statyti automobilius ant stogo (kaip minėjau, esamą stogą nugriovus ir pastatant lengvų konstrukcijų ne uždarą pastatą), vietų padidėtų jau dvigubai, jeigu ne 1,5 karto (įrengiant šiek tiek daugiau vietų esamame garažo sklype, pvz. abipus ilgo įvažiavimo).
4) Būtų labai įdomu sužinoti, koks tų garažų užimtumas. Ar nebus taip, kad didžioji dalis tarnauja kaip sendaikčių sandėliai? Būtų absurdas, jei visame rajone stovi 13 garažų prikrautų šlamšto (apie 400 vietų), o viršuje žmonės po tešlynus važinėja. Žinoma, dabar tie garažai labai uždari ir tamsūs, be automatinių vartų, be nieko, bet įgyvendinus mano minėtą sprendimą, tai būtų kažkas panašaus į daugiaaukščius parkingus prie oro uosto, tiesiog mažesnio mastelio.
5) Turint tokį planą, turėtų būti paskata iš savivaldybės. Kaip konkrečiai apmokestinti tuos vienaaukščius garažus ar skatinti verslininkus juos perstatyti, nežinau. Bet dėl tešlynų savivaldybė galėtų bauduoti daugiabučių bendrijas, kurių sklypuose atviras gruntas su priparkuotais automobiliais (remtis galima: oro tarša, gatvių švara, ekologija, priešgaisriniais reikalavimais dėl gaisrinių pravažiavimo ir kt.)100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 1 patinka
Comment
-
Paprastai daugiau.Parašė taccido Rodyti pranešimąšitie požeminiai garažai turi tik apie 20-25 vietų.
Vilniuje dauguma turbūt su automatiniais vartais.dabar tie garažai labai uždari ir tamsūs, be automatinių vartų
- 1 patinka
Comment
-
Kiek žinau, "Lidl" kankinasi jau porą metų su garažų "riestainiuose" Lazdynuose išpirkimu.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Tas pasiūlymas yra įgyvendinamas nuosavybės supirkimu.
Comment
Comment