Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Senamiesčio prieigose, bus platinami įvažiavimai į parkingus Tauro kalno papėdėj. Suženklinta ovali būsima bortų linija, įvažiavimai platės, greitės ir gal net bus galima neužleisti šio berniuko ir užkišt jam savo aparatą, o merginai pademonstruot savo chromuotus ratus

    Click image for larger version  Name:	Screenshot.png Views:	0 Size:	2,80 MB ID:	2030926

    Čia bus galima greičiau ir į esantį WC papult, tai 2 šūviai vienam zuikiui (oj, kažkaip atvirkščiai):

    Click image for larger version  Name:	Screenshot (1).png Views:	0 Size:	2,44 MB ID:	2030927
    https://www.google.com/maps/@54.6872...7i13312!8i6656

    Jei rimčiau, tai turbūt Šimašius norės su savo išreklamuota turima C kategorija įvažiuot pasikultūrint.

    P. S. Tas įstrižinės perėjos eksperimentas toliau Pylimo g. link stoties baigtas – geltoni punktyrai jau nugramdyti prieš 2 mėn.
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Parašė dondc Rodyti pranešimą
      Senamiesčio prieigose, bus platinami įvažiavimai į parkingus Tauro kalno papėdėj. Suženklinta ovali būsima bortų linija, įvažiavimai platės, greitės ir gal net bus galima neužleisti šio berniuko ir užkišt jam savo aparatą, o merginai pademonstruot savo chromuotus ratus

      Click image for larger version Name:	Screenshot.png Views:	0 Size:	2,80 MB ID:	2030926

      Čia bus galima greičiau ir į esantį WC papult, tai 2 šūviai vienam zuikiui (oj, kažkaip atvirkščiai):
      Click image for larger version Name:	Screenshot (1).png Views:	0 Size:	2,44 MB ID:	2030927
      https://www.google.com/maps/@54.6872...7i13312!8i6656
      Jei užapvalina įvažiavimus į parkingą, tai visiškai logiškas žingsnis.
      Vilniuje ir taip daug įvažiavmų kurie padaryti vos ne 90° kampu be jiokių nukirtimų

      Beje, Tauro kalnas yra tolokai nuo Senamiesčio, todėl "Senamiesčio prieigomis" tą vietą vadinti ne visai tikslu.

      Comment


        Pamatavau, 500 m nuo oficialios ribos. Urbanistiškai viskas taip pat, kaip ir Pylimo g. (senamiestyje), o paskutinė pranešimo dalis apie perėją pačiame senamiestyje.

        Romai, o kam apvalinant dar ir platinti? Senamiesčio prieigose.
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          o kam apvalinant dar ir platinti? .
          Įvažiavimas turi būti toks, kad įvažiuojant į aikštelęnebūtų važiuojama per atsikišusius bordiūrus (tokių nelogiškų įvažiavimų Vilniuje ir taip pilna).
          Tačiau verčiau būtų pažiūrėti į projektą, kad matytume, kas ten bus daroma.
          Paskutinis taisė Romas; 2023.02.17, 14:45.

          Comment


            Parašė dondc Rodyti pranešimą
            Senamiesčio prieigose, bus platinami įvažiavimai į parkingus Tauro kalno papėdėj. Suženklinta ovali būsima bortų linija, įvažiavimai platės, greitės ir gal net bus galima neužleisti šio berniuko ir užkišt jam savo aparatą, o merginai pademonstruot savo chromuotus ratus
            Na va, dar menuo Simasiaus valdymo, o jau būsimojo mero metodai pradeda buti igyvendinami.

            Comment


              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

              Na va, dar menuo Simasiaus valdymo, o jau būsimojo mero metodai pradeda buti igyvendinami.
              100% Zuokas vakare ėjo žymėt pirmus darbus. Ir aš ten buvau, dažus purškiau, per barzdą varvėjo, balionėlio rankoj neturėjau.

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Įvažiavimas turi būti toks, kad įvažiuojant į aikštelęnebūtų važiuojama per atsikišusius bordiūrus (tokių nelogiškų įvažiavimų Vilniuje ir taip pilna).
                Tačiau verčiau būtų pažiūrėti į projektą, kad matytume, kas ten bus daroma.
                Aš suprantu, kad ne kiekvienas šoferis moka nekabinti bordiūrų ir kad gali pasirodyti, jog kažkaip ten eismui trukdo ir kad apskritai senam kelinykui visokie geiropos nukrypimai nelimpa, nu bet come on! - parkingo įvažiavimui trūksta apvalumų? Čia taip dabar stabdysim vairOtojų genocYdą?
                Attached Files

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                  Aš suprantu, kad ne kiekvienas šoferis moka nekabinti bordiūrų ir kad gali pasirodyti, jog kažkaip ten eismui trukdo ir kad apskritai senam kelinykui visokie geiropos nukrypimai nelimpa, nu bet come on! - parkingo įvažiavimui trūksta apvalumų? Čia taip dabar stabdysim vairOtojų genocYdą?
                  Būtų mano valia, aš ten įbetonuočiau betoninius stulpus, kad užkabinus maža nepasirodytų. Gal taip išmoktų vairuoti.
                  Lietuva visiems.

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                    Aš suprantu, kad ne kiekvienas šoferis moka nekabinti bordiūrų ir kad gali pasirodyti, jog kažkaip ten eismui trukdo ir kad apskritai senam kelinykui visokie geiropos nukrypimai nelimpa, nu bet come on! - parkingo įvažiavimui trūksta apvalumų? Čia taip dabar stabdysim vairOtojų genocYdą?
                    Nesuprantu, kas paskatino patį nervuotis.

                    Ne kartą minėjai, kad esi kelininkas. Kažkokie kreivarankai tavo profesijos broliai suprojektavo smailesniu nei 90° kampu įvažiavimus Rinktinės gatvėje į Tuskulėnų Maximą, o kiti projektuotojai - į įvažiavimus į kiemus Kalvarijų g.160-170 be jokių užapvalinimų ir kas antra mašina brauko užpakaliniais ratais per bordiūrus. Įvažiavime kaip ir turėtų tilpti dvi mašinos, bet praktikoje sukant joms sunku prasilenkti, nes kažkas užmiršo suapvalinimus

                    https://www.google.com/maps/@54.7093...7i16384!8i8192

                    Todėl buvo labai paprastas klausimas, kaip yra suprojektuotas įvažiavimas į tą parkingą prie Tauro kalno ir ar bus patogu juo naudotis.

                    Kažkas pas patį netvarkoje, jei nevaldai emocijų. Jei nesiseka gyvenime ar pasibaigė kažkieno atsargos, tai emocijų išliejimas forume mažai tepepadės. Jei šitaip rašai, tai reikia labai nemėgtis savo profesijos ir nekęsti tų žmonių, kurie naudojasi keliais.

                    Comment


                      Ortofoto iš to pačio įvažiavimo. Jeigu dalies žmonių vairavimo įgūdžiai taip atbukę, kad reikia įvažiuoti tokiu kampu, tai infrastruktūra turi mokyti atsargiau (lėčiau) ir labiau jaučiant gabaritus vairuoti. Ten juk net taip papaišyta, kad reikia sukti iš antros juostos, tai kampas dar didesnis.

                      Click image for larger version

Name:	Screenshot_20230218_105000_Brave.jpg
Views:	486
Size:	123,4 kB
ID:	2031130

                      Duosiu kitą atvirkštinį pavyzdį Rugių-Avižų sankryžoje (pirma foto į kairę), kur rami vidinio kvartalo gatvelė o pėstiesiems dėl to užapvalinimo perėjos ilgis virš 12m! Ten gal vėjo jėgainei išsisukt reikia, ar tiesiog parkuoti sankryžoje padaryta?

                      Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230218_105738_Maps.jpg Views:	1 Size:	119,4 kB ID:	2031128

                      Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230218_110003_Brave.jpg Views:	1 Size:	68,1 kB ID:	2031129
                      Paskutinis taisė Riedis; 2023.02.18, 10:05.
                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Nesuprantu, kas paskatino patį nervuotis.
                        Nei aš nervuojuosi nei ką. Nors pripažinsiu tamstos bene dešimtmetį besitesiantis svaidymasis prasivardžiavimais bei išmonės demonstravimas kartais ima erzint.

                        Parašė Romas Rodyti pranešimą

                        Ne kartą minėjai, kad esi kelininkas.
                        Gyvenime susišvietė laimė susidurti su daug platesniu susisiekimo komunikacijų spektru, nei tik keliai, tad ir domėjimasis neapsiribojo vien ties pralaidumu ir posūkio kreivėmis.

                        Parašė Romas Rodyti pranešimą

                        Kažkokie kreivarankai tavo profesijos broliai suprojektavo smailesniu nei 90° kampu įvažiavimus Rinktinės gatvėje į Tuskulėnų Maximą, o kiti projektuotojai - į įvažiavimus į kiemus Kalvarijų g.160-170 be jokių užapvalinimų ir kas antra mašina brauko užpakaliniais ratais per bordiūrus. Įvažiavime kaip ir turėtų tilpti dvi mašinos, bet praktikoje sukant joms sunku prasilenkti, nes kažkas užmiršo suapvalinimus
                        ​​
                        https://www.google.com/maps/@54.7093...7i16384!8i8192
                        įvažiavimai į parkingus ir neturi būti daromi prasilenkimui. Išimtis nebent prie šlagbaumų, nes techniškai nelogiška. O brauko todėl, kad įprato įsukinėt be stabdžių. Įpročius laikas keisti.

                        Parašė Romas Rodyti pranešimą

                        Kažkas pas patį netvarkoje, jei nevaldai emocijų. Jei nesiseka gyvenime ar pasibaigė kažkieno atsargos, tai emocijų išliejimas forume mažai tepepadės.
                        Iki pilno argumentų įtaigumo, dar reikėjo pridėti "vatnyką" ir tuomet tikrai tikrai būčiau nuėjęs tyliai paverkti į kamputį - nes nu neatremiami argumentai.

                        Parašė Romas Rodyti pranešimą

                        Jei šitaip rašai, tai reikia labai nemėgtis savo profesijos ir nekęsti tų žmonių, kurie naudojasi keliais.
                        Sakyčiau atvirkščiai - kelių (šiuo atveju gatvių, bet suprantų, jog tamsta nematot skirtumo) naudotojams linkiu tik gero (su sąlyga, jog tai visi naudotojai, o ne tik sėdintys nuosavame auto), todėl šviečiuosi pats ir stengiuosi kitus šviesti, kaip ką galima tobulinti ir kokios kitų šalių patirtys. Labiau savo profesijos nemėgsta tie, kurie save izoliuojasi penktame aukšte išmoktais praeito šimtmečio postulatais.
                        Paskutinis taisė Ginthus; 2023.02.18, 19:32.

                        Comment


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Nesuprantu, kas paskatino patį nervuotis.

                          Ne kartą minėjai, kad esi kelininkas. Kažkokie kreivarankai tavo profesijos broliai suprojektavo smailesniu nei 90° kampu įvažiavimus Rinktinės gatvėje į Tuskulėnų Maximą, o kiti projektuotojai - į įvažiavimus į kiemus Kalvarijų g.160-170 be jokių užapvalinimų ir kas antra mašina brauko užpakaliniais ratais per bordiūrus.
                          Apie šituos kalbi? Kas čia blogai? Koks, tavo manymu, turėtų būti kampas? Su greitėjimo/lėtėjimo juostois gal?

                          Tuskulėnų Maximos įvažiavimas iš Rinktinės g.


                          Kalvarijų 160-170. Kaip įmanoma sukant iš antros juostos kliudyti bordiūrus? Nebent po 0.7L?

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Apie šituos kalbi? Kas čia blogai? Koks, tavo manymu, turėtų būti kampas? Su greitėjimo/lėtėjimo juostois gal?

                            Tuskulėnų Maximos įvažiavimas iš Rinktinės g.
                            Įsukus iškart ta mašina priparkuota, gal tai apsunkina pravažiavimą.
                            Panaši situacija prie Žirmūnų LIDL, ten nupaišytos trys juostos, bet ten irgi įprastai būna sunku išsisukt, o dar toliau eismo juosta nustatyta mašinomis, tai palei tas juostas niekas ir neišvairuoja.

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Įvažiavimas turi būti toks, kad įvažiuojant į aikštelęnebūtų važiuojama per atsikišusius bordiūrus (tokių nelogiškų įvažiavimų Vilniuje ir taip pilna).
                              Tačiau verčiau būtų pažiūrėti į projektą, kad matytume, kas ten bus daroma.
                              Ne, įvažiavimas turi būti toks, kad būtų važiuojama per atsikišusius bordiurus, taip priverčiant vairuotoją sulėtinti greitį ir praleisti pėsčiuosius/dviratininkus.
                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Kažkokie kreivarankai tavo profesijos broliai suprojektavo smailesniu nei 90° kampu įvažiavimus Rinktinės gatvėje į Tuskulėnų Maximą, o kiti projektuotojai - į įvažiavimus į kiemus Kalvarijų g.160-170 be jokių užapvalinimų ir kas antra mašina brauko užpakaliniais ratais per bordiūrus. Įvažiavime kaip ir turėtų tilpti dvi mašinos, bet praktikoje sukant joms sunku prasilenkti, nes kažkas užmiršo suapvalinimus
                              Jeigu nemoka vairuoti ir brauko ratus, tai metas būtų teises dėti į stalčių. Tavo nuotraukoje įvažiavimas yra per platus.

                              Comment


                                Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                                Duosiu kitą atvirkštinį pavyzdį Rugių-Avižų sankryžoje (pirma foto į kairę), kur rami vidinio kvartalo gatvelė o pėstiesiems dėl to užapvalinimo perėjos ilgis virš 12m! Ten gal vėjo jėgainei išsisukt reikia, ar tiesiog parkuoti sankryžoje padaryta?
                                Nėra parodytoje vietoje jokios perėjos.

                                -

                                Comment


                                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                  Nėra parodytoje vietoje jokios perėjos.
                                  Yra. Visi gatvės susikirtimai yra perėjos. Šiuo atveju yra nežymėta.

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    Yra. Visi gatvės susikirtimai yra perėjos. Šiuo atveju yra nežymėta.
                                    Nėra.
                                    Pėsčiųjų perėja – važiuojamojoje dalyje esanti pėsčiųjų perėjimo per kelią vieta, pažymėta kelio ženklais „Pėsčiųjų perėja“ ir ženklinimo linijomis arba tik kelio ženklais „Pėsčiųjų perėja“. Pėsčiųjų perėjos ribas žymi ženklinimo linijos, o jeigu jų nėra, – įsivaizduojamos tiesės, einančios nuo kelioženklų statmenai per kelią.
                                    -

                                    Comment


                                      Tai nėra pėsčiųjų perėja, tačiau pėstiesiems taip pat galioja tos pačios pirmumo teisės, kaip ir automobiliams. Reikia juos praleisti.

                                      Comment


                                        Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                        Nėra parodytoje vietoje jokios perėjos.
                                        Teisingai sakote, neteisingas terminas čia perėja. Bet esmė nesikeičia, tai per plati sankryža kuria eina pėstieji ir tarp šaligatvių yra perteklinis virš 12m atstumas. Susiaurinus šią vietą pagerėtų ir matomumas dėl augmenijos ir būtų prevevencija nelegaliam parkavimui.
                                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                        Comment


                                          Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                                          Teisingai sakote, neteisingas terminas čia perėja. Bet esmė nesikeičia, tai per plati sankryža kuria eina pėstieji ir tarp šaligatvių yra perteklinis virš 12m atstumas. Susiaurinus šią vietą pagerėtų ir matomumas dėl augmenijos ir būtų prevevencija nelegaliam parkavimui.
                                          Susiaurinus įvažiavimą reikės rankomis gramdyti ir barstyti daugiau šaligatvio - nežinau ar OK.
                                          Augmeniją galima pašalinti - paprasčiau ir pigiau.
                                          -

                                          Comment

                                          Working...
                                          X