Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Prieš langus asfalto padaugėjo kaip reikiant. Medžiai keliuose kiemuose iškirsti plynai. Šiaip, net nežiūrint, kaip visoks parkavimo prie pat namų didinimas ir gerinimas veikia miesto eismo ir aplinkos kokybę, ten gyvendamas tikrai nebūčiau patenkintas nauju, kardinaliai pasikeitusiu, vaizdu pro langą.

    O dėl lygiagretaus statymo palei pėsčiųjų takus, tai daugelyje vietų yra užstatomi nuleisti bortai, kurie, matyt, teoriškai skirti įvairiems ratuotiems (neįgaliesiems, dviračiams, kūdikių vėžimėliams, riedutininkams) užlipti. Apskritai, pagal projektą ir žymėjimą, atrodo, net nėra numatytas toks statymo būdas.

    Parašė evil Rodyti pranešimą

    Galima buvo dar "geriau" padaryti, kaip dabar daroma naujai statomuose daugiabučių kvartaluose namuose - dar mažiau žalumos, dar daugiau parkovkių, plius parkavimas dviem eilėm! Taip, kad renovuojamiem kvartalam tikrai yra kur pasitempti, kad lygiuotis į naujai statomus:

    Click image for larger version  Name:	kns.PNG Views:	7 Size:	1.67 MB ID:	2005249
    Puikiai iliustruojama stereotipinė lietuvių meilė gamtai.
    Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.11.14, 15:32.

    Comment


      Parašė acetonas Rodyti pranešimą

      Rumpiškės rajone daugumoje kiemų tikrai nėra perteklinio asfalto. Kai stato lygiagrečiai šaligatviui jo dar mažokai lieką. Ir deda gyventojai, pats savo akimis, prieš porą metų mačiau masiškai užkišinėtus įspėjamuosius lapelius, kad nestatyti ant šaligatvių. Taip pat, mačiau daug raginimš gyventojų fb grupėje bauduoti nelegaliai statančius.
      Tai kad yra perteklinis asftaltas. Visiškai analogiška situacija, kaip praeitoje nuotraukoje iš Kauno: du pravažiavimai ir tik dvi parkavimo eilės.
      Jeigu gali įrioglint statybinį konteinerį arba automobilį ir visi vis tiek pravažiuoja – vadinasi, perteklinis asfaltas.

      Click image for larger version

Name:	rumpiskes.png
Views:	444
Size:	2,17 MB
ID:	2005253


      Ir kas įdomiausia – automobilius visi susistatę lygiagrečiai pravažiavimui, bet parkavimo vietos linijomis nepažymėtos. Tai jos legalios ar ne?

      Click image for larger version

Name:	rumpiskes 2.png
Views:	435
Size:	1,01 MB
ID:	2005254


      Parašė Kaid Rodyti pranešimą



      Projekto autoriai ir savivaldybė irgi rado sprendimą apeiti įstatymus:
      STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ 32 lentelė:
      Click image for larger version Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	64,9 kB ID:	2005247

      Pagal Kaid pranešimą, atrodytų, kad tos vietos ten specialiai nepažymėtos, nes jos pažeistų STR! Užtai padarytas absurdiško pločio pravažiavimas, apsimetant, kad ten niekas nestatys automobilių.

      Turbūt čia ir yra priežastis, kodėl daromi DU perteklinio pločio pravažiavimai DVIEM parkingo eilėm. Nes jeigu iš tikrųjų būtų dvi parkingo eilės, tai užtektų VIENO pravažiavimo ir tos dvi parkingo eilės būtų iš abiejų pusių. Tačiau čia specialiai padaryti du pravažiavimai, kad būtų KETURIOS parkingo eilės, iš kurių DVI neoficialios.


      Parašė evil Rodyti pranešimą

      Galima buvo dar "geriau" padaryti, kaip dabar daroma naujai statomuose daugiabučių kvartaluose namuose - dar mažiau žalumos, dar daugiau parkovkių, plius parkavimas dviem eilėm! Taip, kad renovuojamiem kvartalam tikrai yra kur pasitempti, kad lygiuotis į naujai statomus:

      Click image for larger version  Name:	kns.PNG Views:	7 Size:	1,67 MB ID:	2005249
      Atkreipkit dėmesį, kad gyventojai turi savo žalius sklypelius. Tai yra: jeigu vienas tarpas tarp namų absurdiškai užasfaltuotas, tai bent jau antras tarpas yra visiškai žalias. Beje, net ir tarp namo ir aikštelės yra apie 3 m žolės – daugiau, nei mano parodytuose pavyzdžiuose.
      Beje, ačiū už įdomų pavyzdį, tokio dvigubo parkingo dar nebuvau matęs.
      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

      Comment


        Parašė taccido Rodyti pranešimą
        Atkreipkit dėmesį, kad gyventojai turi savo žalius sklypelius. Tai yra: jeigu vienas tarpas tarp namų absurdiškai užasfaltuotas, tai bent jau antras tarpas yra visiškai žalias. Beje, net ir tarp namo ir aikštelės yra apie 3 m žolės – daugiau, nei mano parodytuose pavyzdžiuose.
        Beje, ačiū už įdomų pavyzdį, tokio dvigubo parkingo dar nebuvau matęs.
        Tas tarpas tarp namų - privatus pirmų aukštų gyventojų ir priduotam name matosi kaip daugumos gyventojų jau užstatytas terasom. Jei gyveni antram trečiam aukšte - artimiausias žalias plotas pasiekiamas tik automobiliu. Kasdien tenka matyti kaip tokio kvartalo gyventojai vedžioja šunis atlikti reikalų ant tų mažų vejų po kaimynų langais ir vežioja vaikus vežimėliuose, kad pakvėpuotų grynu oru tose parkovkėse pirmyn-atgal. Nė vienas renovuotas kiemas nesukelia tokio graudaus vaizdo.

        Comment


          Parašė taccido Rodyti pranešimą
          Nu tikrai Kopenhaga.
          Tiesiog nėra žodžių. Tas perteklinis asfaltas provokuoja asocialų elgesį – užstatyti kiemus dar daugiau automobilių, niokoti šaligatvius. Net jeigu kažkas dėtų baudas ir niekas automobilių nestatytų – tai vis tiek perteklinis asfaltas, didinantis apkrovas lietaus kanalizacijai, keliantis temperatūrą, bloginantis gyvenimo kokybę, reikalaujantis remonto.
          Šitą problemą galima nesunkiai išpręsti vietas sunumeruojant ir parduodant/nuomojant konkretiems gyventojams, plius paliekant kelias vietas laikinam sustojimui visokiems kurjeriams, woltams. Tada tiek gyventojams nereiktų sukinėti ratų be reikalo, tiek kiemuose neliktų perteklinių nenaudojamų laužų. Pvz. ar daug matot nenaudojamų laužų naujų daugiabučių parkinguose, kur vietą reikia nusipirkti?
          Flickr

          Comment


            Parašė taccido Rodyti pranešimą
            Click image for larger version Name:	kaunas riomerio g.png Views:	1 Size:	1,82 MB ID:	2005233


            Čia tas Kauno pavyzdys.
            Click image for larger version

Name:	image_128175.png
Views:	381
Size:	1,84 MB
ID:	2005305

            Comment


              Pamąstymui. Jeigu Rumpiškių ir Riomerio g. pavyzdžiuose tų kvailų aikštelių nebūtų padarę per VISĄ kiemo ilgį, žalioji kiemo dalis galėtų atrodyti taip:

              Click image for larger version  Name:	20220725_144908.jpg Views:	0 Size:	1,98 MB ID:	2005308

              Jeigu pavyzdžiuose žaliųjų plotų nebūtų išskaidę į siauras nevykusias juosteles (3,5 m pločio tarp duslintuvų ir dvi 1 m pločio juostelės palei namus) bei būtų atsisakę vieno 6 m pločio pravažiavimo automobiliams (ir neoficialios parkofkės), iš viso būtų apie 11-12 m pločio žalumai. Darant aikštelę per vidurį, tarp aikštelės ir abiejų namų būtų po 5-6 m pločio žalią juostą, kuri galėtų atrodyti taip:


              Click image for larger version  Name:	20220725_145433.jpg Views:	0 Size:	1,75 MB ID:	2005309


              Arba taip:


              Click image for larger version  Name:	20220725_154957.jpg Views:	0 Size:	1,91 MB ID:	2005310

              Kažkaip man čia panašiau į Kopenhagą ir Olandiją, negu Rumpiškėse ar Riomerio gatvėj. Nors skirtumas – 50 metų. „Renovuotuose“ kvartaluose net krūmo nėra kur įkišti. Landšafto architektūra neegzistuoja, žaidimų aikštelės – pigiausias mėšlas.

              Belieka džiaugtis, kad kvartalinė renovacija buksuoja ir daug kur gyventojai priversti plėstis aikšteles iš dalies mokėdami PATYS. Mano įkeltuose pavyzdžiuose neretas namas prasiplėtęs aikšteles, bet gyventojams užtenka proto neišsiasfaltuoti kiemo iki pat langų. O Rumpiškių ir Riomerio atveju, spėju, kažkas (tikrai ne landšafto architektas) pasiėmęs autokadą bukai sugrūdo maksimalų stovėjimo vietų skaičių su nelegaliomis parkofkėmis – pinigų asfaltui užteks.
              Paskutinis taisė taccido; 2022.11.15, 00:31.
              100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

              Comment


                Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                Kopenhaga pilna daugiabučių su normaliom parkofkėm, nežinau kam čia skleisti tą "usenije parkofkių nėra" naratyvą.
                Aišku kad yra. Niekas nesakė kad ten nėra blogų pavyzdžių.
                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Geriau tvarkingas parkingas nei išvažinėti dirvonai, kuriuos sunku vadinti kažkokia gamta.
                Geriau nei to nei to.
                Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                Neišvažinės, rekonstrukcijos metu labai suaktivėjo vietinė bendruomenė, kuri pati prašinėja apie neleistinus parkavimus. Be to, tame kvartale jau įvestas mokamas stovėjimas.
                Mokamas kas ten negyvena arba turi 3 automobilius. Pirmiem dviem mokestis juokingas (mažiau nei euras per mėnesį gaunasi).
                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                O kur norėtumėte automobilius laikyti gyvenant tokiuose namuose, kur nėra vietos jokiems garažams šalia?
                Garažiuose kuriems yra vieta. Dugiaaukščiuose. Kur vienas garažas puse rajono automobilių sutalpins.

                Comment


                  Parašė taccido Rodyti pranešimą
                  Pamąstymui. Jeigu Rumpiškių ir Riomerio g. pavyzdžiuose tų kvailų aikštelių nebūtų padarę per VISĄ kiemo ilgį, žalioji kiemo dalis galėtų atrodyti taip:.
                  Tai, kad niekas ir neišasfaltavo viso kiemo, kaip matom krūva dar žalių zonų liko.





                  Flickr

                  Comment


                    Parašė taccido Rodyti pranešimą


                    Dabar klausimas: kam reikia dviejų 6 m pločio pravažiavimų, jeigu ir taip yra tik dvi parkavimo eilės? Ar ne geriau būtų buvę padaryti vieną 6 m pravažiavimą su parkavimo eilėmis iš abiejų pusių?
                    Kad nebūtų duslintuvai po langais gal.
                    -

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                      Garažiuose kuriems yra vieta. Dugiaaukščiuose. Kur vienas garažas puse rajono automobilių sutalpins.
                      Nėra vietos tokiems, bet toje miesto dalyje. Kaip atrodo kiemai Amsterdame irgi panšaus laikotarpio didelių daugiabučių:
                      https://www.google.com/maps/@52.2891...7i16384!8i8192
                      https://www.google.com/maps/@52.2899...7i16384!8i8192

                      Nėra ko lyginti patogumo, kai automobilis kieme arba dar geriau požeminiame parkinge po namu, o ne kažkur už kelių kvartalų garaže. Kiekvienas kiemas ir neturi būti Bernardinų sodas, nei tame šabakštynu kieme kas sėdi ar ant pievutės piknikauja nei ką, vis tiek eina kažkur kitur pasivaikščioti. O šiaip pasėdėti suoliukų, vaikams aikštelių pažaisti čia net dar daugiau pridaryti nei Amsterdame.
                      Paskutinis taisė Lettered; 2022.11.15, 08:55.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Nėra ko lyginti patogumo, kai automobilis kieme arba dar geriau požeminiame parkinge po namu, o ne kažkur už kelių kvartalų garaže.
                        Netrukdyk žmonėms gyventi rožinių vienaragių pasaulyje.
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Nėra vietos tokiems, bet toje miesto dalyje. Kaip atrodo kiemai Amsterdame irgi panšaus laikotarpio didelių daugiabučių:
                          https://www.google.com/maps/@52.2891...7i16384!8i8192
                          https://www.google.com/maps/@52.2899...7i16384!8i8192

                          Nėra ko lyginti patogumo, kai automobilis kieme arba dar geriau požeminiame parkinge po namu, o ne kažkur už kelių kvartalų garaže. Kiekvienas kiemas ir neturi būti Bernardinų sodas, nei tame šabakštynu kieme kas sėdi ar ant pievutės piknikauja nei ką, vis tiek eina kažkur kitur pasivaikščioti. O šiaip pasėdėti suoliukų, vaikams aikštelių pažaisti čia net dar daugiau pridaryti nei Amsterdame.
                          problema tame kad visų nesutalpinsi, Amsterdame kur nurodėt tokiose parkingose dviračių daugiau nei mašinų. jei įrengi kažką kaip Klaipėdos atvejų reik automatiškai, kad jas prižiūrėtų ir kad mašinų būtų kiek vietų, nes visais kitais atvejais čia užburtas ratas daugiau parkingo daugiau mašinų daugiau mašinų vėl reikia daugiau parkingo.

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Nėra ko lyginti patogumo, kai automobilis kieme arba dar geriau požeminiame parkinge po namu, o ne kažkur už kelių kvartalų garaže. Kiekvienas kiemas ir neturi būti Bernardinų sodas, nei tame šabakštynu kieme kas sėdi ar ant pievutės piknikauja nei ką, vis tiek eina kažkur kitur pasivaikščioti. O šiaip pasėdėti suoliukų, vaikams aikštelių pažaisti čia net dar daugiau pridaryti nei Amsterdame.
                            Dar patogiau - gyventi prie degalinės, autoplovyklos, Hesburgerio, Maximos ir automobilių taisyklos. Žinau tokį neblogą pavyzdį, kaip dviejų daugiabučių (H. Manto g. 92 ir 94, Klaipėda) gyventojai „džiaugėsi“, kai vienas po kito iš vienos pusės išdygo didelis prekybcentris, o iš kitos – degalinė su autoplovykla bei didelio lanko slip lane'u. Turbūt šių daugiabučių NT vertė šaute šovė į viršų ir tik visokie nupušę žaliavalgiai dviratininkai nesupranta visų privalumų, kuriuos teikia tokia patogi aplinka.

                            Click image for larger version  Name:	hmanto_92-94.png Views:	0 Size:	634.1 KB ID:	2005358
                            Dar pamiršau: šių daugiabučių gyventojai tuo pačiu laimėjo loteriją palei juos nutiesiant naująjį patogų Šiaurės prospektą.

                            Šiaip keista tokia miopija matyti daugiabučio kiemą vien per funkcijos prizmę. Jei ir savo namų interjerą tvarkotės ir savo išvaizda rūpinatės vien pagal tokį utilitarinį požiūrį, įdomu ką jums sako, pvz., žmona.
                            Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.11.15, 12:40.

                            Comment


                              Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

                              čia užburtas ratas daugiau parkingo daugiau mašinų daugiau mašinų vėl reikia daugiau parkingo.
                              aha, gyventojai po 5 automobilius nusiperka, kad tik užkišti parkingą

                              -

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Nėra vietos tokiems, bet toje miesto dalyje. Kaip atrodo kiemai Amsterdame irgi panšaus laikotarpio didelių daugiabučių:
                                Nėra ko lyginti patogumo, kai automobilis kieme arba dar geriau požeminiame parkinge po namu, o ne kažkur už kelių kvartalų garaže. Kiekvienas kiemas ir neturi būti Bernardinų sodas, nei tame šabakštynu kieme kas sėdi ar ant pievutės piknikauja nei ką, vis tiek eina kažkur kitur pasivaikščioti. O šiaip pasėdėti suoliukų, vaikams aikštelių pažaisti čia net dar daugiau pridaryti nei Amsterdame.
                                Čia įdėjote kažkokius darniečių stereotipines fantazijas griaunančius vaizdus.
                                Kokie dar garažai?

                                Comment


                                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                  aha, gyventojai po 5 automobilius nusiperka, kad tik užkišti parkingą
                                  Žirmūnuose aptvarkė parkingą (nuo Šilo tilto iki Kareivų g.) mano pažįstama po poros mėnesių mašina nusipirko, iki tol vien dėl parkingo nepirko.

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                    Čia įdėjote kažkokius darniečių stereotipines fantazijas griaunančius vaizdus.
                                    Kokie dar garažai?
                                    Šiaip net tokiose darniose šalyse kaip Danija, Olandija, Vokietija dauguma šeimos ūkių turi bent po vieną automobilį ir kažkur jį laikyti reikia bet kokiu atveju.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                      aha, gyventojai po 5 automobilius nusiperka, kad tik užkišti parkingą
                                      Nereikia 5. Dažnai užtenka 1 automobilio 1 butui, kad reiktų išasfaltuoti beveik visą sovietinio daugiabučio kiemą, o naujos statybos daugiabučių kvartalai atrodytų kaip Akropolio parkingai. Vienas blogeris (https://brdkblogas.wordpress.com/202...iems-neuzteks/) įklijavo 48 vietų parkingą prie vieno 48 butų daugiabučio – rezultatas gavosi toks. Dabar, jei norit, patys pridėkite likusių daugiabučių parkingus.

                                      Click image for larger version  Name:	new-project-4-e1639664630256.jpg Views:	0 Size:	38.5 KB ID:	2005374

                                      Bet turbūt tik „darnistams“ tokia gyvenamoji aplinka turi kažkokių minusų. Normalūs žmonės galėtų nors ir bunkeryje gyventi be dienos šviesos – koks skirtumas, kokia distopija supa tavo namą ir koks vaizdas pro langą. Be abejo, „darnistiškai“ sutvarkius kvartalą, butų kainos jame tikriausiai gerokai pakristų dėl pernelyg nutolusių nuo langų ar per mažų parkingų – kvartalas pamažu taptų žemiausios klasės, žemiausių pajamų ir pigios darbo jėgos imigrantų gyvenviete su aukštu nusikalstamumo lygiu.

                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Šiaip net tokiose darniose šalyse kaip Danija, Olandija, Vokietija dauguma šeimos ūkių turi bent po vieną automobilį ir kažkur jį laikyti reikia bet kokiu atveju.
                                      Kalba eina ne apie automobilių kiekį, bet apie jų laikymą kuo arčiau namų, kas, beje, taip pat sukuria didelį asmeninių automobilių pranašumą prieš viešąjį transportą vien dėl mažesnio atstumo. Taigi, nepaisant, kad kai minėtose šalyse automobilius turi dauguma, automobilis susisiekimui mieste naudojamas daug rečiau nei Lietuvoje.
                                      Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.11.15, 14:44.

                                      Comment


                                        Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
                                        Kalba eina ne apie automobilių kiekį, bet apie jų laikymą kuo arčiau namų, kas, beje, taip pat sukuria didelį asmeninių automobilių pranašumą prieš viešąjį transportą vien dėl mažesnio atstumo. Taigi, nepaisant, kad kai minėtose šalyse automobilius turi dauguma, automobilis susisiekimui mieste naudojamas daug rečiau nei Lietuvoje.
                                        O kur laikyti automobilį, jei garažų ir specialių parkavimo aikštelių dabar kone mažiau nei sovietmečiu?

                                        Jei kas prisimena, tai dabartiniuose Lazdynėliuose buvo didžiulis garažų masyvas, nors bendras automobilių kiekis beveik 10 kartų mažesnis nei dabar. Iki artimiausių Lazdynų daugiabučių reikėjo paėjėti gal apie 2 km.

                                        Comment


                                          Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
                                          Kalba eina ne apie automobilių kiekį, bet apie jų laikymą kuo arčiau namų, kas, beje, taip pat sukuria didelį asmeninių automobilių pranašumą prieš viešąjį transportą vien dėl mažesnio atstumo. Taigi, nepaisant, kad kai minėtose šalyse automobilius turi dauguma, automobilis susisiekimui mieste naudojamas daug rečiau nei Lietuvoje.
                                          Tai kaip matom ir vakaruose automobiliai yra lygiai taip pat šalia namų, nes taip patogiau nesvarbu kaip dažnai važiuoji. O susisiekimui automobilis dažniau naudojamas, nes nėra kokybiško VT, tiksliau tramvajaus net Vilnius neturi, kai vakaruose net maži miesteliai turi bėginį transportą.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X