Jei dėl žmonių važinėjančių į parduotuvę kelis šimtus metrų bendra automobilių modalinė dalis eisme tampa viena didžiausių Europoje, tai bendras paveikslas dėl to atrodo tik dar blogiau.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
Nežinau kaip gali „atsiminti“, kai Lietuva tokios statistikos apskritai neturėjo, neturi ir neketina turėti. O pagal gyventojui tenkančių automobilių skaičių tikrai esame tarp Europos lyderių. Kartu su liuksemburgiečiais ir olandais, bejeParašė mantasm Rodyti pranešimą
Auto kilometrais automobiliui kiek pamenu toli gražu nepirmaujam.
- 1 patinka
Comment
-
Kažkada buvo statistika apie vidutinį kilometražą (bent jau TA duomenys yra). Jis tikrai buvo mažesnis nei vidutinis Europoje (nors viskas keičiasi).Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Nežinau kaip gali „atsiminti“, kai Lietuva tokios statistikos apskritai neturėjo, neturi ir neketina turėti. O pagal gyventojui tenkančių automobilių skaičių tikrai esame tarp Europos lyderių. Kartu su liuksemburgiečiais ir olandais, beje
O pagal automobilių skaičių Lietuva kaip tik apie ES viduriuką:
https://www.odyssee-mure.eu/publicat...er-capita.html
- 2 patinka
Comment
-
Bumerange tu bumerange. Orestadas kažkada skaitėsi kone labiausiai advanced kvartalas jei ne visoj Skardinavijoj, tai Danijoje tikrai. Ir tas Perkūnkiemio vaibas ne baisiai jį puošia.Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
tebūnie tokie palyginimai sugrįžta bumerangu, čia kaip tik geras pavyzdys kaip parkavimo aikštelės padaytos toliau nuo langų ir laiptinių, atskirtos nuo namų vidinio kiemo, o iš kitos pusės apskritai yra parkas, greta metro linija ir didelė daugiaaukštė parkavimo aikštelė
Jei lyginsim chruščiofkių parkofkes Lietuvoje ir kur nors Skardinavijoje, pamatysime, kad LT dažnai nemažam namui būdavo numatytos tik kelios parkavimo vietos, kai Skardinavijoje jų nuo seno projektuojama daugiau (dėl didesnio automobilizacijos laipsnio):
„Google“ žemėlapiai
„Google“ žemėlapiai
Kadangi didesnės parkofkės planuojamos jau projektavimo stadijoje, aišku ir sprendimai gali būti kitokie, nei LT chruščiofkių kiemuose. Va pvz. - chruščiofkės sugrupuotos aplink kiemus-sodus, o tarp pastatų grupių ir aplink - erdvios parkofkės ir garažų masyvai:
„Google“ žemėlapiai
Taigi fantazijas apie tai, kad Skardinavijos chruščiofkių gyventojai neturi kiemų šalia savo namų, kur gali palikti automobilius, o juos stato kažkokiuose mistiniuose daugiaaukščiuose garažuose už kelių km ir palikite savo pasąmonei.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 2 patinka
Comment
-
Žirmūnuose ir Lazdynuose 5-6 vietų normatyvinė parkavimo aikštelė 60-bučiui namui.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Jei lyginsim chruščiofkių parkofkes Lietuvoje ir kur nors Skardinavijoje, pamatysime, kad LT dažnai nemažam namui būdavo numatytos tik kelios parkavimo vietos,
- 2 patinka
Comment
-
Savivaldybė žinoma nubaudė purvintojus, daro priežiūrą kad daugiau purvo neneštų ir išvalė esamą? Aj ne, čia Lietuva.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
čia asfaltas užneštas purvo
O tai reikėtu lygiuotis į prastus ar į gerus rajonus pagal tamstą?Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Žinoma prastuose, nes dauguma žmonių tokiuose ir gyvena.
Pats pasirenki kažkokį ekstremalų naujos ir ultramodernios statybos pavyzdį, kuriame namai turi nuosavas metro stotis, būstai kainuoja milijonus ir pateiki kaip kažkokį Vakarų standartą. Tokie "standartai" labai toli nuo realybės.
Savaitgalio kelionei automobiliai naudojami užmiestyje, t.y. ten kam ir turėtu būti skirti automobiliai, ir tarša, triukšmas bei kitos neigiamos savybės yra kuriamos pagrinde ne ten kur yra gyvenama.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ta statistika būna modalinis pasiskirstymas pagal keliones. 5 pavažiavimai iki parduotuvės atrodo daug daugiau nei savaitgalio kelionė. Auto kilometrais automobiliui kiek pamenu toli gražu nepirmaujam.
Comment
-
Tamstos mąstymas bolševikinis.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąO tai reikėtu lygiuotis į prastus ar į gerus rajonus pagal tamstą?
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Pritariu. Tik kai kas mėgsta žiūrėt į modalinį pasiskirstymą. Neretai net susiaurintą iki kelionių į darbą. Ir pagal tai daryti išvadas, kad vakaruose automobiliai neegzistuoja ir išvis jų kiemuose nebūna. Ir iš to atsiranda visokios šiaudinės baidyklės ir kovos su jomis.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Savaitgalio kelionei automobiliai naudojami užmiestyje, t.y. ten kam ir turėtu būti skirti automobiliai, ir tarša, triukšmas bei kitos neigiamos savybės yra kuriamos pagrinde ne ten kur yra gyvenama.
- 4 patinka
Comment
-
O vidutinis kilometražas nėra kažkaip susijęs su šalies ir miestų dydžiu?Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kažkada buvo statistika apie vidutinį kilometražą (bent jau TA duomenys yra). Jis tikrai buvo mažesnis nei vidutinis Europoje (nors viskas keičiasi).
O pagal automobilių skaičių Lietuva kaip tik apie ES viduriuką:
https://www.odyssee-mure.eu/publicat...er-capita.html
Comment
-
Manau, kad susijęs, bet vidutinį kelionių skaičių/nuotolį gauti gerokai kebliau.Parašė Suolas Rodyti pranešimą
O vidutinis kilometražas nėra kažkaip susijęs su šalies ir miestų dydžiu?
- 1 patinka
Comment
-
Čia man vienam, ir be statistikos, buvo susidaręs įspūdis, kad, lyginant su miestais Ispanijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje, Lietuvos miestuose važiuojančius automobilius gatvėje matau dažniau nei žmones? Čia – išminusavus turistines vietas ir neįtraukiant to paties Vilniaus (gal kažkiek ir Kauno), kur, atrodo, žmonių, lyginant su automobiliais, kažkiek dar yra. Mažesniuose, iki 30000 miestuose, kiek pamenu, išvis būdavo labai mažai automobilių eismo, kas kardinaliai skyrėsi nuo vaizdo, kurį teko matyti, pvz., gyvenant Jonavoje (27000 gyventojų).Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Pritariu. Tik kai kas mėgsta žiūrėt į modalinį pasiskirstymą. Neretai net susiaurintą iki kelionių į darbą. Ir pagal tai daryti išvadas, kad vakaruose automobiliai neegzistuoja ir išvis jų kiemuose nebūna. Ir iš to atsiranda visokios šiaudinės baidyklės ir kovos su jomis.
Comment
-
Jeigu automobilis naudojamas tik savaitgalį, tai daug lengviau jį laikyti garaže. Ir taip, ten yra daug daugiau laikomų ne kieme. Bet ten irgi yra pridaryta klaidų. Tačiau jeigu mes turim galimybę, darant naujus projektus ar rekonstruojant, taisyti klaidas, tai taip ir reikėtu daryti.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Pritariu. Tik kai kas mėgsta žiūrėt į modalinį pasiskirstymą. Neretai net susiaurintą iki kelionių į darbą. Ir pagal tai daryti išvadas, kad vakaruose automobiliai neegzistuoja ir išvis jų kiemuose nebūna. Ir iš to atsiranda visokios šiaudinės baidyklės ir kovos su jomis.
Comment
-
Kiek gi tų garažų pvz.: Žirmūnuose? 100-200? O automobilių ~10000, jei ne daugiau.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Jeigu automobilis naudojamas tik savaitgalį, tai daug lengviau jį laikyti garaže. Ir taip, ten yra daug daugiau laikomų ne kieme. Bet ten irgi yra pridaryta klaidų. Tačiau jeigu mes turim galimybę, darant naujus projektus ar rekonstruojant, taisyti klaidas, tai taip ir reikėtu daryti.
Šiaip tai, kiek suprantu, dabarties idealas jau buvo 1975-1980 metais. Jeigu ne anksčiau (kai asmeninius automobilus turėjo tik reti išrinktieji, likę buvo tarnybiniai)
- 2 patinka
Comment
-
Vėlgi, ne apie turėjimą, o apie naudojimą kalbam. O kad garažų turėtu būti daugiau ir kodėl jie nėra statomi jau kalėjome keliais puslapiais atgal.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kiek gi tų garažų pvz.: Žirmūnuose? 100-200? O automobilių ~10000, jei ne daugiau.
Šiaip tai, kiek suprantu, dabarties idealas jau buvo 1975-1980 metais. Jeigu ne anksčiau (kai asmeninius automobilus turėjo tik reti išrinktieji, likę buvo tarnybiniai)
P.S. Lazdynų architektai šiaip už išplanavimą ne vieną premiją yra gavę.
Comment
-
aš nelabai suprantu šitos isterinės reakcijos, tarsi kažkas žada apskritai uždrausti automobiliusParašė Sula Rodyti pranešimą
Kiek gi tų garažų pvz.: Žirmūnuose? 100-200? O automobilių ~10000, jei ne daugiau.
Šiaip tai, kiek suprantu, dabarties idealas jau buvo 1975-1980 metais. Jeigu ne anksčiau (kai asmeninius automobilus turėjo tik reti išrinktieji, likę buvo tarnybiniai)
tai nežinau pas ką mąstymas bolševikinis.
Na sovietmetis specifinis tuo, kad to asmeninio transporto tiesiog nebuvo daug, nes nebuvo už ką jį įsigyti, tai nors pvz. kelionės į darbą buvo patogios viešuoju (tiesa, pergrūstuose autobusuose), žmonės neturėjo galimybės keliauti spontaniškai už miesto.
Kalba eina apie tai, kad jokiame didesniame Vakarų Europos mieste (jau matau kaip kažkas suras kokį nors fringe pavyzdį iš kokio nereikšmingo miesto) susisiekimo infrastruktūra nėra pastatyta ant automobilių, manau net neverta apie tai diskutuoti, bet kai kurie taip fanatiškai laikosi įsikibę automobilio dureles, tarsi bolševikai nacionalizuoja turtą.
- 3 patinka
Comment
-
na jei reiktu dabar 6k daugiabučių vien Vilniuje susirinkt įsteigt bendriją ir suformuoti sklypus ir pradėt parkingus tvarkyt, pyktis tarpusavi (nes vis tiek visiems neužtiesk), ir pradėt mokėti realia kainą, o ne inkšt facebook komentaruose, manyčiau atsirastų.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Nuosavas transportas suteikia laisvę, patogumą ir saugumą. Neįsivaizduoju kas savo noru gali šitų dalykų atsisakyti.
- 2 patinka
Comment
-
Prie daugiabučio Lazdynuose, kur gyvenau, savivaldybė neleido įsirengti aikštelės gyvenotojų lėšomis, tai ten iki šiol pykčiai (beveik 20 metų praėjus), nuleistos padangos ir muštynės bei "svetimų" vaikymas. O "žaidimų aikštelė", kurios dalyje planuota, iki šiol apleistas purvynas. Nauja vaikų žaidimų aikštelė įrengta kitoje vietoje.
Grigiškėse bendrija įrengė parkavimo aikštelę su seniūnijos leidimu ir beveik visada tvarka ir ramybė, netgi vakarais laisvų vietų yra.
P.S. niekas čia bent jau forume nėra prieš automobilizavimo mažinimą, bet kai kam kraujas užylęs akis.
- 1 patinka
Comment
-
O išmetamųjų dūmų putimas kaimynui pro langą ką suteikia?Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Nuosavas transportas suteikia laisvę, patogumą ir saugumą. Neįsivaizduoju kas savo noru gali šitų dalykų atsisakyti.
- 2 patinka
Comment
Comment