Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Dėl pilnumo, tai pažystami vietiniai man išaiškino kad į tą aišktelę "neverta net bandyti, visada pilna būna". Pora kartų kai pats buvau atvažiavęs irgi paskutinės kelios vietos buvo.
    Net jei ji pilna - Klaipedos senamiestis toks mazas, kad ne problema kitose vietose pasistatyt. Dar nesu mates pvz pilnos aiksteles prie piliavietes.

    Comment


      Prieš kelias savaites buvo kiles sujudimas esą mieste labai reikia daugiaaukščiu aikštelių. Dabar aišku kur buvo šuo pakastas. Jau geriau už tuos pinigus bent pora kiemų rekonstruotų. Beje parkavimo aikštelės prie Pilies gatvės bus dar labiau plečiamos, be to planuojama požeminė aikštelė po Atgimimo aiškte.
      Paskutinis taisė acetonas; 2022.03.04, 09:20.

      Comment


        Parašė Zygis Rodyti pranešimą

        Net jei ji pilna - Klaipedos senamiestis toks mazas, kad ne problema kitose vietose pasistatyt. Dar nesu mates pvz pilnos aiksteles prie piliavietes.
        Dėl to nesiginčiju, tik bent jau pažystamųvietinių teigimu tai šita aikštelė tikrai paklausi ir prisipildo.

        Comment


          Mano skaičiavimas kiek maždaug galima įrengti antžemininių P vietų.

          1 auto vietos išmatavimai - 2,5x5=12.5 kv m.
          1 kv m išgrįsti trinkele kainuoja apie 50 eur.
          12,5 x 50 = 625 eur 1 P vietai.
          Tarp P vietų eilių turi būti palikta berods 5,5 m pravažiavimas.
          Supaprastinimo dėlei, prie 1 P vietos kainos pridedu kokia 375 eur (skirta pravažiavimui) ir gaunu 1 P vietos kainą - 1000 eur.
          3 600 000 / 1000 = 3600 vietų.

          Comment


            Parašė spekas Rodyti pranešimą
            Mano skaičiavimas kiek maždaug galima įrengti antžemininių P vietų.

            1 auto vietos išmatavimai - 2,5x5=12.5 kv m.
            1 kv m išgrįsti trinkele kainuoja apie 50 eur.
            12,5 x 50 = 625 eur 1 P vietai.
            Tarp P vietų eilių turi būti palikta berods 5,5 m pravažiavimas.
            Supaprastinimo dėlei, prie 1 P vietos kainos pridedu kokia 375 eur (skirta pravažiavimui) ir gaunu 1 P vietos kainą - 1000 eur.
            3 600 000 / 1000 = 3600 vietų.
            Užmiršai pridėti žemės kainą, kurią reikės išpirkti norint statyti antžemines aikšteles.

            P.S. dar pigiau bus tiesiog žvyro papilti jeigu jau trinkelės siūlomos kaip intensyvios aikštelės variantas.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Užmiršai pridėti žemės kainą, kurią reikės išpirkti norint statyti antžemines aikšteles.

              P.S. dar pigiau bus tiesiog žvyro papilti jeigu jau trinkelės siūlomos kaip intensyvios aikštelės variantas.
              Aš nekonkretinau. Pastebėjimas geras. Aš pateikiau skaičius kiek iš principo galima nuveikti už tokią sumą. Tiek asfalto kv m, tiek trinkelių, kiek žinau, kaina panaši.

              Žemės nereikia pirkti jei tie pinigai būtų skirti pvz aikštelėms plėsti prie daugiabučių Klaipėdoje, aplink kuriuos, kiek mačiau iš foto, tyvuliuoja nenaudojamos pievos, o P vietų itin trūksta.

              Comment


                Kauno centre planuojama plėsti mokamas automobilių stovėjimo zonas

                Kauno savivaldybė rengiasi plėsti mokamas automobilių stovėjimo zonas, ilginti laiką, kai už stovėjimą renkama rinkliava, antradienį pranešė savivaldybė.
                Pasak jos, taisyklės griežtinamos siekiant vengti situacijų, kai gyventojai automobilius centre palieka per savaitgalį, o darbo dienomis, ieškodami nemokamo stovėjimo vietų, užstato jais aplinkines gatves.

                Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz7NbK48Oew

                Comment


                  Kiek pamenu čia kelis kart buvo pasipiktinimo banga dėl savadarbės aikštelės šaligatvyje Savanorių pr. prie žiedo

                  Click image for larger version  Name:	20220407_152710.jpg Views:	0 Size:	223,7 kB ID:	1961070
                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                  Comment


                    Ne 5 m privalo būti tarp pastato ir medžių? Primetus, panašu į apie 3,5 m atstumą nuotraukoje.
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Perliukas iš Tvarkau Vilnių:

                      https://tvarkaumiesta.lt/problem/241461
                      Auksinė logika: jeigu veją išvažinėjai tiek, kad tos vejos neliko, tai kodėl vis dar baudos skiriamos?

                      Click image for larger version

Name:	20220407_1649329650_1859808933_20220407_1.jpeg
Views:	550
Size:	160,8 kB
ID:	1961132

                      Comment


                        VMS, tai irgi geri marozai. Pats pirmas mano pranešimas prieš kokių 10 m. „Tvarkau mieste” buvo prašymas atblokuoti užvažiavimą ant požeminių garažų, virš kurių ne veja, bet išasfaltuota aikšelė su bortais šonuose, kur anksčiau daug metų visi parkuodavosi. Atsakymas buvo, kad garažai priklauso garažų bendrijai ir VMS neturi į tai teisių, o užblokuotas virš garažų esantis parkingas buvo dėl to, kad silpnos konstrukcijos. Suprantu, kai atrašo, jog nėra pinigų pastayti daugiaaukštį parkingą, bet čia net nebandė pasiūlyti bendrijai miesto lėšomis tikėtina labai pigiai aplipdyti jau esantį betoną. Dabar aplinkui gal 20 mašinų ant žolės bei plotas plečiamas ir gretimas šaligatvis pusiau nuslinkęs dėl manevruojančių mašinų ant vejos.

                        Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	505
Size:	1,79 MB
ID:	1961170
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                          VMS, tai irgi geri marozai. Pats pirmas mano pranešimas prieš kokių 10 m. „Tvarkau mieste” buvo prašymas atblokuoti užvažiavimą ant požeminių garažų, virš kurių ne veja, bet išasfaltuota aikšelė su bortais šonuose, kur anksčiau daug metų visi parkuodavosi. Atsakymas buvo, kad garažai priklauso garažų bendrijai ir VMS neturi į tai teisių, o užblokuotas virš garažų esantis parkingas buvo dėl to, kad silpnos konstrukcijos. Suprantu, kai atrašo, jog nėra pinigų pastayti daugiaaukštį parkingą, bet čia net nebandė pasiūlyti bendrijai miesto lėšomis tikėtina labai pigiai aplipdyti jau esantį betoną. Dabar aplinkui gal 20 mašinų ant žolės bei plotas plečiamas ir gretimas šaligatvis pusiau nuslinkęs dėl manevruojančių mašinų ant vejos.
                          Būkite pokyčiu, kurį norite išvysti Pasaulyje!

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą
                            VMS, tai irgi geri marozai. Pats pirmas mano pranešimas prieš kokių 10 m. „Tvarkau mieste” buvo prašymas atblokuoti užvažiavimą ant požeminių garažų, virš kurių ne veja, bet išasfaltuota aikšelė su bortais šonuose, kur anksčiau daug metų visi parkuodavosi. Atsakymas buvo, kad garažai priklauso garažų bendrijai ir VMS neturi į tai teisių, o užblokuotas virš garažų esantis parkingas buvo dėl to, kad silpnos konstrukcijos.
                            Jeigu garažų bendrija užsitvėrė užvažiavimą ant stogo dėl silpnų konstrukcijų, kokią teisę turi VMS atitverti ir kodėl jie "marozai"? Nebandei kreiptis į garažų bendriją?

                            Comment


                              Marozai, nes ant visko paj*bat. Įstatymai nedraudžia VMS'ui ateiti pas privatininką, jam pasiūlyti už miesto pinigus sutvirtinti jau tam reikalui pritaikytas konstrukcijas, mainais už nenaudojamo ploto atvėrimą visuomenei dar pasiūlyti sutvarkyti įvažiavimo vartus ir pearsafluoti patį įvažiavimą dėl pilnos laimės.

                              Pigiau yra ugdyti socialinę degradaciją po daugiabučio langais ir anksčiau ar vėliau atstatynėti magistralinį promenadinį šaligatvį, kurį vėl suniokos vos jį kapitaliai suremontavus? Dar gelbėja senos sovietinės plytelės su akmenukais mišinyje, bet koją einant jau galima išsisukti. Jau nekalbant apie keliamas dulkes į 13-aaukščio vidų. Parkuojama jau po štangomis, t. y. nebeliko galimybės džiauti skalbinių. Taip, esu matęs, kad žmonės dar džiauna.
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Beje, negyvenu aš ten, tad nesiūlykit eit tartis, kaip ir nesiūlykit prižiūrėti požeminių parkingų centre. Jų kažkodėl neuždaro, kai prireikia remonto, nors troleibusu irgi galima atvažiuot į sekmadienio mišias Katedroje, etc.

                                Dar pavyzdys iš Pilaitės, kur puikiausiai parkuojamasi viršuje:

                                Click image for larger version

Name:	Screenshot (3).png
Views:	393
Size:	2,16 MB
ID:	1961261


                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                  Beje, negyvenu aš ten, tad nesiūlykit eit tartis, kaip ir nesiūlykit prižiūrėti požeminių parkingų centre. Jų kažkodėl neuždaro, kai prireikia remonto, nors troleibusu irgi galima atvažiuot į sekmadienio mišias Katedroje, etc.

                                  Dar pavyzdys iš Pilaitės, kur puikiausiai parkuojamasi viršuje:
                                  čia šitaip yra dabar ar 2012?

                                  Comment


                                    Dabar:
                                    https://erdvinis.vilnius.lt/?d=0&l=-...473,0.5778&k=W
                                    Click image for larger version

Name:	Screenshot (4).png
Views:	383
Size:	1,74 MB
ID:	1961284

                                    P. S. Dar nepaminėjau, šalia to uždaryto parkingo, gretimam kieme VMS atidavė 50 % vaikų žaidimų ir sporto asfaltuotos aikštės parkuotojams! Likusiame plote yra krepšinio aikštelė, kuri beveik nuolat būna tuščia, turbūt žmonės bijo nudaužti mašinų veidrodėlius, nes reiks mokėt po 1 000 € už vieną, tai kam rizikuot? Geriau kompe pažaist NBA '22.

                                    Toje vietoje būtų puikiai tikusi kalistenikos aikštelė, nes didesnė treniruoklių gausa yra tik kitame rajono gale, arba net teniso kortas, kurio net gal nebūtų poreikio aptverti nuo praeivių, nes šaligatvis eina išilgai, o daugiabučio langai toliau už pievutės su augalais.
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                      P. S. Dar nepaminėjau, šalia to uždaryto parkingo, gretimam kieme VMS atidavė 50 % vaikų žaidimų ir sporto asfaltuotos aikštės parkuotojams! Likusiame plote yra krepšinio aikštelė, kuri beveik nuolat būna tuščia, turbūt žmonės bijo nudaužti mašinų veidrodėlius, nes reiks mokėt po 1 000 € už vieną, tai kam rizikuot? Geriau kompe pažaist NBA '22.
                                      Sakyčiau vaikams nelabai rūpi tokie dalykai. Iš patirties tai būna atvirkščiai, kai vairuotojai bijo statyti ten, kur gaus taisyt langus ir skardas.

                                      Comment


                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                        Marozai, nes ant visko paj*bat. Įstatymai nedraudžia VMS'ui ateiti pas privatininką, jam pasiūlyti už miesto pinigus sutvirtinti jau tam reikalui pritaikytas konstrukcijas, mainais už nenaudojamo ploto atvėrimą visuomenei dar pasiūlyti sutvarkyti įvažiavimo vartus ir pearsafluoti patį įvažiavimą dėl pilnos laimės.
                                        Tamsta matyt nesi garažų bendrijos narys, dėl to atrodo viskas taip paprasta. Aš esu, ir sakau, kad prastumti ką čia sakai - beveik be šansų. Ir dar kad savivaldybė tuo užsiimtų, kviestų bendrijos susirinkimus, ten kažką įrodinėtų ir t.t.? Gal su laiku tas ir bus, bet kad prieš 10 metų tas nevyko ir dėl to jie "marozai" - ką aš žinau...

                                        Comment


                                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                                          Prastumti ką čia sakai - beveik be šansų. Ir dar kad savivaldybė tuo užsiimtų. <...> Gal su laiku tas ir bus, bet kad prieš 10 metų tas nevyko ir dėl to jie "marozai" - ką aš žinau...
                                          Precedentas yra, kai nori susitarti – susitari: „Su viena bendrija pasirašytas susitarimas”. // https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...torija-privati

                                          Įdomu kuom ne marozai, kai per kelioliką metų nepadarė absoliučiai nieko, kad pažaboti nelegalų parkavimą: nei pastatė daugiaaukščius parkingus (nėra pinigų, nekaltinu), nei įvedė registracijos taisykles, kaip Japonijoj (kaltinu), nei bandė susitarti su minėta bendrija (kaltinu), VMS'as sugeba tik žiniasklaidoje pasipiktinti piliečiais-stukačiais, kurie rodo į įstatymų nesilaikymą ir prašo dirbti (kaltinu). Mentai įžeidinėja stukačius (kaltinu). Buvau pasigavęs mentus Islandijos g., kad išvaikytų mašinas – padarė garbės ratą vienpusėje gatvėje ir pabėgo (kaltinu). Tie nauji tralai yra kovojimas su pasekmėmis, tad situacija nesikeis. Nutempinėjo ir 2009 m. mikrorajonuose, matom, kaip toli pažengėm.
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X