Video geras, bet fake news, nes esama 3,5 m "gatvė" ten panašu yra tiesiog jau kiemo teritorija, nes matosi ji veda tieisi į daugiabutį. Trikampio ženklas ties įvažiavimu į tikrą gatvę, kiemo nepadaro "gatve". 3,5 m pravažiavimas yra legalus (net tokia Ds kategorijos gatvė būtų legali pvz. soduose). Platina iki 5,5 "dvipusės" "gatvės", kad tiesiog leisti parkuotis, nes skvere panaikins parkingą.
Reziume, civilizuotai viskas, tik pučia miglą meras.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
-
Būna ir visokių darbuotojų, kurie dienos metu dirba tuose daugiabučiuose įsikūrusiose kirpyklose, graožio salonuose, tyrimų laboratorijose ("Antėja") ir pan. Gal dar mokykla kokia yra šalia – mokiniai ir mokytojai dažnai mokyklos parkinge nesutelpa.
Komentuoti:
-
Matyt nuo kiemo priklauso - jei šalia daug devynaukščių, vietos bus sunkiau rasti negu šalia penkiaaukščių ir pan.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gal kiek ne įtema, bet gal kas iš gyvenančių tuose senos statybos namuose kur kiemuose ankšta galėtų pasakyti kodėl vakare ten taip anksti užsipildo kiemai? Žmonės ten laiko automobilius ir jais nesinaudoja, ar bando kuo greičiau grįžti namo, kad prisiparkuoti?
Pirmadienį reikėjo nuvažiuoti į Viršuliškes (netoli Mados) į vieną senos statybos namą, tai 17:30 nuvažiavus kiemuose (jų ten sujungta gal 5 ar 6 grandinėle) nebuvo nei vienos laisvos vietos. Net ir vietos, kur "stovėti draudžiama" ties konteineriais jau buvo užstatytos. Tai taip ir likau nesupratęs kaip čia taip anksti visi parvažiuoja. Pas save grįžau 18:30 ir dar kokia 1/5 kiemo buvo laisva.
Komentuoti:
-
Geras pastebėjimas. Reikia tuomet tikrai imtis kažkokių papildomų priemonių, kad būtų dabartiniai plotai maksimaliai efektyviai išnaudojami. Jau ir dabar yra tiek reikalavimai parkavimui, tiek atstumai nuo namo, tiek reikalavimai žaliesiems plotams ir tt.. Parkavimo vietas manyčiau reikia pritempinėti prie tikslo, kad 1 butas 1 parkavimo vieta nenuskriaudžiant žaliųjų plotų. Taip pat įvesti koeficientą kiek kieme turi būti minimum žalio ploto (į jį turbūt įeitų ir žaidimų aikštelė). Kažkaip taip. Reikėtų pagalvoti.Parašė NeViskasTaipPaprasta Rodyti pranešimą
Bet čia irgi skamba utopiškai. Realybėje bus taip: gyventojai susimeta architekto samdymui, tuomet jis parodo, kiek ir ko galima įrengti pagal STR`ą. Gyventojai pamato, kad parkavimo vietų įvykdžius projektą greičiausiai net pamažės, nes deja kiemai sovietmečiu ne pagal dabartinį STR projektuoti. Ir tada nusprendžia, kad jiems dabartinės parkavimo vietos po langais ir ant šaknų svarbesnės, negu žalias ir gražus kiemas ir architekto paslaugų atsisako, palieka status quo, užsako esamų dangų remontą. O priversti gyventojus daryti savo sklype tai, ko jie nenori, savivaldybė svertų vargu ar turės.
Be to, juk nebūtina gyventojams aklai samdyti architekto paruošti projektą ir tik tada sužinoti ką maždaug galima daryti kieme. Turėtų būti pvz kokie standartiniai šablonėliai kur būtų kad ir grubiai parašyta kiek procentiškai kiemo ploto galima tikėtis paskirti parkingui ir kiek žaliajam plotui. Ir pagal tokį šabloną gyventojai iš karto matytų primesdami kad ir iš akies kiek maždaug kiemo ploto galima kam skirti.
PLIUS - juk architektą samdyti nebūtina iš karto projektui - galima konsultacijai pasisamdyti kuri kainuos maksimum 200 eurų ir tada gan tiksliai sužinosi ką galima daryti. Nematau čia problemų. Kas nori pasiekti tikslą - dažnai ras būdą kaip pasiekti.
Beje, jau esu ne kartą sakęs, kad Vilniuje (ir kituose miestuose) yra pilna kiemų kur tyvuliuoja nenaudojami žolės plotai. Jų sąskaita galima stipriai praplėsti P vietas tuo pačiu išlaikant ir pakankamai žaliųjų plotų.
Va, labai greitas pvz iš sklypo (tiksliau - kiemo, nes sklypas nesuformuotas) šalia buvusio Spartos komplekso:Paskutinis taisė spekas; 2024.11.15, 16:04.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
BP yra nurodyta kiek teritorijos ploto turi tekti želdynams. Dažniausiai – 40%. bet problema, kad kai kam neaišku kurią teritoriją matuoti, tad, kol nebus suformuoti sklypai jau dabar esantiems atskiriesiems želdynams, tol ir murkdysimės utopijose.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąO kur STR nurodyta kiek kiemo ploto gali sudaryti parkavimo aiksteles? Man rodos kai kurie Lazdyneliu NAUJI daugiabuciai parodo, kad mazdaug iki 98%.
Komentuoti:
-
O kur STR nurodyta kiek kiemo ploto gali sudaryti parkavimo aiksteles? Man rodos kai kurie Lazdyneliu NAUJI daugiabuciai parodo, kad mazdaug iki 98%.
Komentuoti:
-
Tai gal vertėtų įteisinti, kad ištisinis asfaltavimas ir pilnas šaligatvių perklojimas yra ne remontas, o rekonstrukcija tais atvejais, kai esama būklė neatitinka STR. Ir taikyti STR reikalavimus. Uždengtų ir šią vietą, ir baigtųsi visi aerodromų pereksvaldavimai juos dar ir įgranitinant.Parašė NeViskasTaipPaprasta Rodyti pranešimą... architekto paslaugų atsisako, palieka status quo, užsako esamų dangų remontą.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Bet čia irgi skamba utopiškai. Realybėje bus taip: gyventojai susimeta architekto samdymui, tuomet jis parodo, kiek ir ko galima įrengti pagal STR`ą. Gyventojai pamato, kad parkavimo vietų įvykdžius projektą greičiausiai net pamažės, nes deja kiemai sovietmečiu ne pagal dabartinį STR projektuoti. Ir tada nusprendžia, kad jiems dabartinės parkavimo vietos po langais ir ant šaknų svarbesnės, negu žalias ir gražus kiemas ir architekto paslaugų atsisako, palieka status quo, užsako esamų dangų remontą. O priversti gyventojus daryti savo sklype tai, ko jie nenori, savivaldybė svertų vargu ar turės.Parašė spekas Rodyti pranešimą
Paskaitęs komentarus man atrodo supratau kur gavosi nesusikalbėjimas. Kai sakau ,,palikti tvarkytis patiems gyventojams'' turiu mintyje, kad gyventojai už savo lėšas pasisamdo architektą, jis/ji paruošia projektą ir gauna statybos leidimą. Architektai negalės projektuoti to kas prieštarauja STR tad nekompetingiems sprendimams, kurie gali gimti iš, kaip sakoma, bobučiu ir panašiai, nebus net galimybės gimti. .
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Paskaitęs komentarus man atrodo supratau kur gavosi nesusikalbėjimas. Kai sakau ,,palikti tvarkytis patiems gyventojams'' turiu mintyje, kad gyventojai už savo lėšas pasisamdo architektą, jis/ji paruošia projektą ir gauna statybos leidimą. Architektai negalės projektuoti to kas prieštarauja STR tad nekompetingiems sprendimams, kurie gali gimti iš, kaip sakoma, bobučiu ir panašiai, nebus net galimybės gimti. Tokia galimybė automatiškai eliminuojama. O kai ''paradui'' vadovaus architektai, tuomet nebereikės ir savivaldybės ''specialistų'' vadovauti ''paradui'', kurių vadovavimas (''vadovavimas'') ne kartą aprašytas forume kuo baigiasi (galima užmesti akį į Kaimynijų temą). Savivaldybės klerkai dalyvautų tik ten kur jiems priklauso/privaloma pagal SLD išdavimo tvarką.Parašė Riedutis Rodyti pranešimąKalba buvo:
Pagalvojau - savivaldybė galbūt galėtų net apskritai panaikinti bet kokį poreikį derinti bet kokius veiksmus su ja perleisdama iniciatyvą tvarkytis kiemus patiems gyventojams.
Tai, ką siūlai, iš esmės prieštarauja aptariamam principui.
Be to, architektai labai tikėtina siūlys ir harmoningus sprendimus - kaip įrengti kuo humaniškesnį parkingą (ne asfalto jūros, o pvz ažūrinės trinkelės galbūt dar ir su želdinių oazėmis), nors kiek kūrybingiau įrengtos vaikų žaidimo aikštelės, jautriau sureaguota į želdinių zonas.
Tad mano idėja yra, galima sakyti, antitezė ''palikti sprendimų priėmimo galią ''bobutėms''.Paskutinis taisė spekas; 2024.11.09, 18:20.
Komentuoti:
-
Deja. Sunku man patikėti, kaip galima rimtai siūlyti patikėti viską gyventojams. Klausė seniūnaitis aplinkinio namo gyventojų, ar reikia krūmelių, medelių žaliojoje zonoje prie namo. Tai daugumos nuomonė buvo, kad nieko nereikia, reikia tik dabar esančius medžius išraut ir vietoj jų leist parkuot. Ir viskas. Bandėm kovot su keletu savavališkų parkavimo vietų ant žolės – viskas baigėsi grasinimais. Net jei tas pats nestato, vietoj jo tuoj pastato kitas. Galiausiai nusviro rankos.
Tai kad gyventojai norėtų padaryti kažką kito nei ištisinio asfalto jūra aplink daugiabutį gali manyti tik tas, kas jau seniai senos statybos daugiabutyje nebgyvena (ar niekad negyveno).
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Kai patys gyventjai tvarkosi tai būna automobiliai krepšinio, vaikų žaidimų aikštelėse.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTai tegu patys gyventojai ir tvarkosi. Kodėl biudžeto pinigai turo būti leidžiami parkofkių įrenginėjimui kiemuose?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Tai grįžtam prie to, kad jeigu šį prievolė paliekama gyventojams, reikia spręsti nuosavybės/ilgalaikės nuomos klausimą, nes šiai dienai niekur nereglamentuota privatiems asmenims raustis savivaldybės administruojamoje žemėje. Aš visai pritarčiau, kad tai būtų viena iš opcijų, tik tai turi būti aiškiai įteisinta.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTai tegu patys gyventojai ir tvarkosi. Kodėl biudžeto pinigai turo būti leidžiami parkofkių įrenginėjimui kiemuose?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Neturėtų būti tokių dalykų, bet valdžia pataikauja liaudžiai ir pigiausiais įmanomas būdais. Čia net savotiška korupcija, nes biudžeto lėšos leidžiamos ne viešiems poreikiams.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTai tegu patys gyventojai ir tvarkosi. Kodėl biudžeto pinigai turo būti leidžiami parkofkių įrenginėjimui kiemuose?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Tai tegu patys gyventojai ir tvarkosi. Kodėl biudžeto pinigai turo būti leidžiami parkofkių įrenginėjimui kiemuose?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Arba aš nesugebu aiškiai paaiškinti, arba jūs išpūčiate bereikalingą burbulą. Nereikia NUOLAT didinti parkingo vietų skaičių, tegu sutvarko senus kiemus, pritaiko kiek įmanoma naujiems srautams ir pradeda rinkti rinkliavas. Kas netelpa, pradės atsisijoti.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Nu negalima isgydyti vezio isoperuojant vis daugiau smegenu. Nu neina taip, taip nebuna.
Neimanoma isspresti parkavimo problemos pastoviai didinant parkingu plota. Neimanoma isspresti kamsciu problemos pastoviai pristatant nauju juostu. Tai vienkartiniai sprendimai, antra karta jau taip nesuveiks, tai kelias i niekur.
Paskaiciuokit kiek yra gyventoju kokiam Seskines kvartale ir koks yra kiemu plotas ir suprasite, kad kai visi kas teoriskai ten galetu tureti teises isigis po masina, jos netilps net tiesiog uzasfaltavus absoliuciai visa laisva plota tarp namu. Ir netilps stipriai.
Del Pilaites parkavimo 2 eilemis, tai nenuostabu kai padaro dvigubai platesne nei reikia gatve ir nebaudzia uz pazeidimus. Paskutiniu metu jie pradejo ten geriau parkuotis, o masinu juk nesumazejo. Tiesiog bausti pradejo dazniau ir viskas stebuklingai sprendziasi.
Komentuoti:
-
Kolega, man atrodo jūs savęs nematot, cituoju jūsų komentarą: "Nuotrauka protingam žmogui turėjo parodyti...". Pradėkime nuo savęs, o paskui komentuokime su tuo susijusius atoveiksmius.Parašė KEdas Rodyti pranešimąRobyla, matau, kad su pačiu diskusija negalima, tad tepatarsiu pasiskaityti DJMP, nes ten yra šiek tiek paaiškinta kaip reikia spręsti JUDUMO (nepainioti su siaura jo dalimi – parkavimu) problemas.
Ir nediskutuosiu ne tik todėl, kad negebate skaityti, įžeidinėjate, bet ir todėl, kad mano komentaras buvo skirtas spekui ir jis buvo tik apie susklypavimo perspektyvas ir savivaldos paskirtį, ne apie parkavimo vietų įrengimo peripetijas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nu negalima isgydyti vezio isoperuojant vis daugiau smegenu. Nu neina taip, taip nebuna.Parašė Robyla Rodyti pranešimą77 butai, 9 parkingo vietos .
Neimanoma isspresti parkavimo problemos pastoviai didinant parkingu plota. Neimanoma isspresti kamsciu problemos pastoviai pristatant nauju juostu. Tai vienkartiniai sprendimai, antra karta jau taip nesuveiks, tai kelias i niekur.
Paskaiciuokit kiek yra gyventoju kokiam Seskines kvartale ir koks yra kiemu plotas ir suprasite, kad kai visi kas teoriskai ten galetu tureti teises isigis po masina, jos netilps net tiesiog uzasfaltavus absoliuciai visa laisva plota tarp namu. Ir netilps stipriai.
Del Pilaites parkavimo 2 eilemis, tai nenuostabu kai padaro dvigubai platesne nei reikia gatve ir nebaudzia uz pazeidimus. Paskutiniu metu jie pradejo ten geriau parkuotis, o masinu juk nesumazejo. Tiesiog bausti pradejo dazniau ir viskas stebuklingai sprendziasi.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Robyla, matau, kad su pačiu diskusija negalima, tad tepatarsiu pasiskaityti DJMP, nes ten yra šiek tiek paaiškinta kaip reikia spręsti JUDUMO (nepainioti su siaura jo dalimi – parkavimu) problemas.
Ir nediskutuosiu ne tik todėl, kad negebate skaityti, įžeidinėjate, bet ir todėl, kad mano komentaras buvo skirtas spekui ir jis buvo tik apie susklypavimo perspektyvas ir savivaldos paskirtį, ne apie parkavimo vietų įrengimo peripetijas.
Komentuoti:

Komentuoti: