Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos tiltai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Nemenčinės naujasis (KK102) tiltas žiūrint iš apačios
    Foto 2011.07






    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nemenčinės tiltai per Nerį
    Foto 2024.01
    Senasis ir naujasis tiltai


    Žvilgsnis nuo senojo tilto į naująjį tiltą (pastatytą apie 1975-1976 m.)


    Važiuojant per naują tiltą keliu KK 102 Vilnius - Švenčionys


    Tas pats naujasis Nemenčinės tiltas vasarą.
    Foto 2008.08
    Paskutinis taisė Romas; 2025.06.27, 18:13. Priežastis: Sujungtri 2 pranešimai iš eilės

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    LAKD vadovas: blogos ir patenkinamos būklės tiltų sutvarkymui reikia milijardo eurų
    „Turbūt tiek tiltų, kiek buvo sutvarkyta per pastaruosius 2 metus, nebuvo sutvarkyta per dešimtmetį. Turime pasekmes, kai jau reikia susitvarkyti, nes tai lemia saugumą“, – šią savaitę „Kelių forume“ teigė M. Švaikauskas.

    „Šiai dienai turime blogos ir patenkinamos būklės tiltus, kuriems reikia sutvarkyti milijardo eurų. Jau nekalbame apie milijonus, mūsų skaičiai prasideda milijardu“, – akcentavo jis.

    Vis tik LAKD vadovas pabrėžė, kad darbai tvarkant tiltus yra suplanuoti porai metų į priekį ir investicijos šiuo klausimu bus nenutrūkstamos.

    Metų pradžioje LAKD Eltai tvirtino, kad šiemet bus skirtas didelis dėmesys saugumo keliuose užtikrinimui bei šalies tiltų, viadukų ir estakadų priežiūrai. Anot Kelių direkcijos, metų pabaigoje Kaune planuojama baigti tilto per Nerį (A. Meškinio) rekonstrukciją. Iš viso Kelių direkcija šiemet Lietuvoje planuoja tvarkyti per 30 tiltų ir viadukų.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Didelis AČIŪ radarų direkcijai už puikiai suremontuotus du tiltus per Gynios ir Bytvano upelius kelyje 222 Kauno r.
    Gaila tik jais neįmanoma važiuoti nepažeidžiant taisyklių, nes palikta ištisinė linija ir tenka ją kirsti.
    Click image for larger version  Name:	tiltai_Screenshot 2024-01-20 194017.jpg Views:	148 Size:	148,6 kB ID:	2105415
    Bus rimčiau remontuojamas 2024 metais.

    LAKD 2024.01.18
    Lietuvos automobilių kelių direkcija jau suplanavo dalį darbų 2024 m. pavasariui: bus pradėti rekonstruoti ypač blogos būklės tiltai per Šuniją (Tauragės r.), Barupę (Kėdainių r.) ir Gynią (Kauno r.). Šių tiltų rekonstrukcijos sutartys pasirašytos praėjusių metų pabaigoje. (...)
    Kauno rajone esančio tilto per Gynią rekonstravimo darbai taip pat bus pradėti šių metų pavasarį. Dabartinė tilto būklė prasta, dangoje susiformavę plyšiai, šalitilčių kraštai aptrupėję, todėl rekonstruojant tiltą bus sutvarkyti tilto poliai–kolonos, įrengta nauja perdanga, paklota nauja asfalto danga, sumontuoti nauji turėklai. Rangos darbų sutartis, kurios vertė – 1,9 mln. Eur su PVM, pasirašyta su UAB „Tiltuva“.

    https://lakd.lt/naujienos/keliu-dire...ltu-ir-viaduku

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Profesorius D.Bačinskas: tiltų problemai išspręsti turime trejus metus
    Nuo XX amžiaus pradžios tiltų transporto apkrovos tiek Lietuvoje, tiek ir kitose šalyse išaugo drastiškai – nuo maždaug 20 tonų iki 120 tonų ir daugiau, tad natūralu, kad sovietmečiu ar dar anksčiau projektuoti tiltai tokių apkrovų atlaikyti negali. Apie tai kasmetiniame kelių sektoriaus renginyje „Kelių forumas“ įspėjo Vilniaus Gedimino technikos universiteto profesorius dr. Darius Bačinskas, rašoma pranešime spaudai.

    Vilniaus Gedimino technikos universiteto (Vilnius TECH) profesorius pažymėjo, kad Lietuva turi šiek tiek daugiau nei trejus metus darniųjų europinių standartų adaptavimo sprendiniams priimti. Šie sprendiniai privalės būti taikomi šalyje eksploatuojamų tiltų ir kitų infrastruktūros statinių laikomosios galios ir kitų tinkamą eksploataciją užtikrinančių parametrų vertinimui. Tai numato pagal ES direktyvas nuo 2027 metų rugsėjo Lietuvoje įsigaliosiantys naujos kartos Eurokodų reikalavimai.

    Tiltus, viadukus ir kitus statinius statančios ir remontuojančios bendrovės „Tilsta“ vadovas Eduardas Grinaveckas renginyje teigė, kad europinių standartų neatitinka apie 80 proc. Lietuvos tiltų, viadukų ir estakadų.

    „Dauguma tiltų Lietuvoje buvo projektuojami ir statomi visiškai kitomis sąlygomis, nei dabar yra eksploatuojami, ir tai yra atsakymas, kodėl tiltai jau pradeda griūti ir, deja, grius ir toliau. Dėl tokių apkrovų gerokai sutrumpėjo ir statinių eksploatacijos ciklas. Jei statant tiltą sovietmečiu tikėtasi, kad jis tarnaus bent šimtą metų, tai realiai matome, kad pagal dabartines apkrovas statinys gali neatlaikyti nė 50 metų“, – pažymėjo „Tilstos“ vadovas.

    Lietuvos automobilių kelių direkcijomis duomenimis, šalyje yra 109 blogos būklės tiltai ir viadukai.

    E.Grinavecko žiniomis, pernai šalyje buvo tvarkoma šešiolika tiltų ir dešimt viadukų, šių metų planuose – 35-ių infrastruktūros statinių sutvarkymas.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Didelis AČIŪ radarų direkcijai už puikiai suremontuotus du tiltus per Gynios ir Bytvano upelius kelyje 222 Kauno r.
    Gaila tik jais neįmanoma važiuoti nepažeidžiant taisyklių, nes palikta ištisinė linija ir tenka ją kirsti.


    Linija nusivažinės greitai ir taip. O remonto palaukt reikės ko gero, nes čia bus priotitetų eilės gale, o šiemet tik žada mažą dalį iš sarašo tvarkyt

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Didelis AČIŪ radarų direkcijai už puikiai suremontuotus du tiltus per Gynios ir Bytvano upelius kelyje 222 Kauno r.
    Gaila tik jais neįmanoma važiuoti nepažeidžiant taisyklių, nes palikta ištisinė linija ir tenka ją kirsti.

    Click image for larger version

Name:	tiltai_Screenshot 2024-01-20 194017.jpg
Views:	1321
Size:	148,6 kB
ID:	2105415

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
    Palindau, neramu. Pastoliais paremta, vsio ok.
    Labiausiai sukorodavę prie lietaus šulinėlių, nes mažai dėmesio skirta hidroizoliacijos ir dangos priežiūrai ties jais.

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    Palindau, neramu. Pastoliais paremta, vsio ok.
    Attached Files
    Paskutinis taisė Panevezietis; 2023.09.08, 11:04.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    lįsti - lindo

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
    Reikės lyst po tiltu pasižiūrėt, neramu.
    Geriau nelysk, kad neprispaustu

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    Reikės lyst po tiltu pasižiūrėt, neramu.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Naujienos iš Panevėžio avarinio tilto apsaugos

    Komentuoti:


  • strongiukas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Panevėžio Ekrano užtvankos tiltas: kol asfaltas nors ir ištrupėjęs buvo "tarybinis ar nepriklausomybės pradžios" buvo pakenčiama, dabartinis naujasis metus, pusantrų atlaiko, garbanojasi. Jau trečią kartą lopiniuoja.
    Šiaip, manau čia reikia kaltinti projektuotojus o ne kelininkus. Kelininkai sudeda tai, kas parašyta ant popieriaus ir jiems dzin. Jei projektuotojai paskaičiuoja per ploną asfalto sluoksnį ar kokios netinkamos struktūros asfaltą, tai ir turime, ką turime.
    Kiekvieną darbo etapą kelininkus tikrina. Ankščiau būdavo įmonė Problematika (gal būt ir kitokių). Dabar jau nebežinau.
    Realiai, tai po kiekvieno patiesto sluokslio ar iškasto griovio gylio ir pan, važiuoja žmonės ir tikrina. Nėra taip, kad tikrina tik po darbų pabaigos.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

    Gali but, kad pati danga yra per minsktai padaryta ir issivaiksto nuo apkrovu. Su pagrindu viskas ok, bet matyt nera padaroma taip, kad atititktu apkrovas ir musu klimatines salygas.
    Panevėžio Ekrano užtvankos tiltas: kol asfaltas nors ir ištrupėjęs buvo "tarybinis ar nepriklausomybės pradžios" buvo pakenčiama, dabartinis naujasis metus, pusantrų atlaiko, garbanojasi. Jau trečią kartą lopiniuoja.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Standartinis "sumuštinis" būna ant betono ruberoidas ir 2-3 sluoksniai asfalto. Išsibangavimai gali atsirasti nebent dėl per minkšto asfalto išspaudžiant provėžas. Nebent tie įdubimai ne ant perdangos, o prieigose? Tuomet kita istorija

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Asfaltas ant mano minėtų tiltų ne išdaužytas, o sudubęs, susibangavęs. Panašiai kaip ant kelio, kurio pagrindai suirę. Todėl ir klausiu, kaip ant tilto gali būti suirę pagrindai, kai po asfaltu turėtų būti gelžbetonis?
    Gali but, kad pati danga yra per minsktai padaryta ir issivaiksto nuo apkrovu. Su pagrindu viskas ok, bet matyt nera padaroma taip, kad atititktu apkrovas ir musu klimatines salygas.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Ant tiltų ir viadukų duobėmis atsirasti dar didesni šansai nes juos veikia dažniau temperatūrų skirtumai ir deformacijos bei vibracijos. Dažniausiai duobės atsiranda kai patekęs vanduo užšąla ir atskleidžia taip sujaudina asfaltą, tada jau eismas išdaužo duobes
    Asfaltas ant mano minėtų tiltų ne išdaužytas, o sudubęs, susibangavęs. Panašiai kaip ant kelio, kurio pagrindai suirę. Todėl ir klausiu, kaip ant tilto gali būti suirę pagrindai, kai po asfaltu turėtų būti gelžbetonis?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Vakar pravažiavau A1 nuo Babtų iki Klaipėdos. Beveik visi tiltai belenkaip duobėti - prieš kelis tiltus netgi pastatytas ženklas 120 Nelygus kelias. Kaip gali būti tiltas duobėtas? Juk po apačia betonas?
    Na ir aiškus pats faktas, kad kelyje kuriame leidžiamas greitis 130, statom ženklą Nr 120, daug ką pasako....
    Ant tiltų ir viadukų duobėmis atsirasti dar didesni šansai nes juos veikia dažniau temperatūrų skirtumai ir deformacijos bei vibracijos. Dažniausiai duobės atsiranda kai patekęs vanduo užšąla ir atskleidžia taip sujaudina asfaltą, tada jau eismas išdaužo duobes

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Vakar pravažiavau A1 nuo Babtų iki Klaipėdos. Beveik visi tiltai belenkaip duobėti - prieš kelis tiltus netgi pastatytas ženklas 120 Nelygus kelias. Kaip gali būti tiltas duobėtas? Juk po apačia betonas?
    Na ir aišku pats faktas, kad kelyje kuriame leidžiamas greitis 130, statom ženklą Nr 120, daug ką pasako....
    Paskutinis taisė goolfietis; 2023.08.29, 21:33.

    Komentuoti:

Working...
X