Atkarpa, nuo Narbuto kalno – kur PP buvo numatytas dviratinio asfalto nuvažiavimas iki Sėlių g. – bet perklojo tik buvusį 1,5 m pločio šaligatvį. Įtariu nenorėjo krūmokšnių kirsti, bet ten tikrai sunku juose įžvelgti vertę. Aš važiuoju, kur anksčiau buvo nupaišytas dviračių takas parkinge, nors dauguma varo šaligatviu. Tad dabar pasisaugokit, bet kada gali įgriūt, levituoja ore jau:
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Neatsispyriau patrolint turputį. Labai knieti. Į CC dar Pakalnį įmečiau, kol dar dirba.
Laba diena, pone,
siunčiu siūlymus dviračių ir pėsčiųjų tako Šiltnamių g. dalyje.
Net neskaičiuojant matau, jog dviračių takas neatitinka STR maksimalaus numatyto išilginio nuolydžio, taikytino dviračių takui, pagal BP sulygtai tiek E, tiek F kategorijoms.
STR numato įrengti pandusą be skersinio (šoninio) nuolydžio iš neslidžios dangos. Prašau atsižvelgti į patogumą įveikiant panduso vingius, kad būtų patogu nenulipus naudotis apsisukimais kilpose, t. y. užtikrinkite pakankamą ir didesnį plotį ties apsisukimais.
Jeigu kažkaip atsidėkosit, galiu suskaičiuoti tikslų nuolydį, nuokrypį nuo normos, surasti konkrečius STR pažeidžiamus punktus ir reikalavimus panduso konstrukcijai, duočiau dar ištrauką iš Nyderlandų projektuotojų dokumento su rekomendacijomis, kaip įrengti pandusą geriausiai.
Konkretus prašymas: prašau atšaukti ir / ar teikti prašymą savivaldybei dėl atšaukimo projektinių pasiūlymų ir teikti naujus su panduso konstrukcija.
Informuokit mane atskirai šiuo el. paštu, jeigu norėsit, kad pakomentuočiau naujus projektinius pasiūlymus, nes galimai nepamatysiu naujos informacijos.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Čia gal ne tiek dviračių takų problema, bet...
Bl*t. Laisvės pr. arba Narbuto kalne VT stoteles daro vos 20m ilgio, nors piko metu ten kartais suvažiuoja po 3-4 TP vienu metu, o čia, kur važiuoja daug rečiau - 42 metrai...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąŠiltnamių g. projektuojamas 1,7km ilgio dviračių takas.
https://citify.eu/lt/dviraciu-takas-siltnamiu-g/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šiltnamių g. projektuojamas 1,7km ilgio dviračių takas.
Kelios atkarpos:
https://citify.eu/lt/dviraciu-takas-siltnamiu-g/
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąSavivaldybė imasi ambicingų planų – artimiausias dviračių takas nuo namų būtų už 250 metrų
Komentuoti:
-
Vileišio gatvėje ties Šilo tiltu tų idiotiškų posūkių taip ir neištaisė, nors Nikitinas žadėjo
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Takas link Europos parko jau mėnesį tiesiamas. Tik meluoja dėl „beveik iki Europos parko“. Liks dar smagiausi 3km per mišką labai smagiu vingiuotu keliuku kuriame ant legendarinio vingio treniruojasi vietiniai ralistai.
Dvirtakis nepasieks net miesto ribos ir liks apačioj Naujaneriuose. Bet kažkodėl visur spaudoj platinamasi apie taką iki Europos parko. Pamirštant, kad nuo Santariškių iki Žaliųjų ežerų liks nedadarytas paplaunamas žvirkeltakis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Savivaldybė imasi ambicingų planų – artimiausias dviračių takas nuo namų būtų už 250 metrų
https://madeinvilnius.lt/transportas...-uz-250-metru/
Šią vasarą pradėtas tiesti ir naujas dviračių ir pėsčiųjų takas, kuris leis patogiai pasiekti Lentvarį ir Trakų Vokės dvarą iš centrinės Vilniaus dalies.
3,7 km dviračių takas eis palei Fermentų, V.A.Graičiūno, Stasylų ir Vinkšnų g. iki pat Trakų Vokės dvaro. Darbus planuojama baigti 2024 m. birželio mėnesį.
Nutiesti šį taką kainuos apie 2,3 mln. eurų.
Dar vienas takas iki lankytino objekto – Europos parko – bus pradėtas tiesti jau šį mėnesį.
2,5 km dviračių ir pėsčiųjų takas drieksis nuo Žaliųjų ežerų pro Balsius beveik iki pat Europos parko. Darbus planuojama baigti 2024 m. liepos pabaigoje. Bendra projekto kaina – 3,6 mln. eurų.
Iš viso Vilniuje yra 144 km dviračių takų.
Komentuoti:
-
Narbuto g. vietomis dar trūksta medžių, jiems yra paruoštos vietos. Matyt sodins rudenį.
Komentuoti:
-
Liepkalnio sankryžoj ir ne po viaduku akmenys: https://www.google.com/maps/@54.6540...8192?entry=ttu
Komentuoti:
-
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
Po PP pateikimo buvo atnaujintas projektas ir sutrumpintas dviračių takas:
Keista, kad čia nebuvo numatytas ir padarytas šaligatvis, dabar bus išmindžiota purvynė:
Tarp parkingo ir tako kažkodėl nėra ir šaligatvio, palikta siaura žalia juosta. Norėtųsi ir dviračių pervažos per Batoro g., nes kitoje pusėje yra ramaus eismo Peteliškių g., iš kurios vėliau eina pėsčiųjų-dviračių takas link Paupio.
Šaligatvio ir pirmuose PP nebuvo, bet tikrai buvo ženklai bendro tako. Kažkodėl įtariu, kad nestatys ženklų čia išvis.
O kur ten nuo Peteliškių takas yra? Čia tas raudonas palei Rimi?
Beje, stulpas take
Šiaip iki Paupio arčiau per rekonstruotą šaligatvį iš Srovės g. įvažiuojant į Paupio raudoną taką. Nereiktų per Batoro g. prie šviesoforo stovėt (tik nuo tilto plytelės):
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąNaujas takas Srovės g. prie The American International School of Vilnius. Ženklų dar nėra, gal ir nebus? Vakarinėj pusėj turėjo takas apeiti gatvės apsisukimo žieduką, o rytuose dar tęstis kelis metrus už išvažiavimo iš teritorijos. Matyt, pataupė.
Keista, kad čia nebuvo numatytas ir padarytas šaligatvis, dabar bus išmindžiota purvynė:
Tarp parkingo ir tako kažkodėl nėra ir šaligatvio, palikta siaura žalia juosta. Norėtųsi ir dviračių pervažos per Batoro g., nes kitoje pusėje yra ramaus eismo Peteliškių g., iš kurios vėliau eina pėsčiųjų-dviračių takas link Paupio.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Naujas takas tarp Manufaktūrų g. ir Belmonto g. Matos, Nausėda tikrai dirba.
Manufaktūrų g. tako galas, vaizdu atgal
Nauja jungtis, kur nebuvo jokios infrastruktūros
Šone tokie įrengimai: tenisas, paplūdimio tinklinis, kačialka, gertuvė, tulikas
Atnaujintas tiltas
Iš kitos pusės uždėjo ir ženklą tiltui, kurio anksčiau nebuvo
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Naujas takas Srovės g. prie The American International School of Vilnius. Ženklų dar nėra, gal ir nebus? Vakarinėj pusėj turėjo takas apeiti gatvės apsisukimo žieduką, o rytuose dar tęstis kelis metrus už išvažiavimo iš teritorijos. Matyt, pataupė.
Buvo nereguliuojama sankryža, dabar dar uždengti šviesoforai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Nu bet visvien šakėmis ant vandens prirašyta. Belieka išsiaiškinti ar KET leidimas važiuoti šaligatviais arba važiuojama dalimi yra laikomas saugiu.
Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
Vadovaujantis Vilniaus miesto dviračių takų specialiuoju planu, patvirtintu 2014-07-11 (dok. Reg. Nr. T00072197)
Komentuoti:
-
Man vienas didžiausių P. Vileišio g. dviračių tako trūkumų, kad jame trūksta jungčių su kitomis gatvėmis. Naujai statomoje atkarpoje nebus nusileidimo į tiltą ties Žirmūnų tiltu, todėl nebus patogaus būdo patekti į taką nuo Olandų g. Taip pat labai kliūna, kad statant taką nebuvo numatyta jokia jungtis su Antakalnio g. ties Žolyno g. ir dabar yra tik išmintas takelis. Jokios nuorodos, kad čia reikėtų išsukti į Žolyno g. ar Anatakalnio polikliniką taip nėra:
Kaip tik dabar buvo pristatytas projektas, kad šioje vietoje ir kitoje naujai statomo P. Vileišio g. 27A pastato bus įrengti pėsčiųjų takai, kurie sujungs daugiabučius su P. Vileišio dviračių taku:
Tad teikiau siūlymą išspręsti ši jungties trūkumą ir padarytą dviračiams patogią jungtį tarp Antakalnio g. ir P. Vileišio g. Atsakė:
Vadovaujantis Vilniaus miesto dviračių takų specialiuoju planu, patvirtintu 2014-07-11 (dok. Reg. Nr. T00072197) dviračių tako jungtis tarp Žolyno g. ir P. Vileičio g. nėra numatyta. Vadovaujantis statybos techninio reglamento STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ 176 p. reikalavimais bendro pėsčiųjų dviračių tako minimalus plotis turi būti 2,50 m. Deja dėl esamo užstatymo tokio pločio užtikrinti projektuojamoje teritorijoje nėra galimybės. Siauriausioje vietoje yra įrengiamas 1,50 m pločio pėsčiųjų takas.
Dėl ženklų įrengimo P. Vileišio g. taku, nurodančius, kad reikia išsukti norint patekti į Žolyno gatvę, bus sprendžiama Techninio projekto metu derinant sprendinius su Vilniaus miesto savivaldybės administracija.
Taip pat atrodo suprato, jog taką siūlau įrengti šiaurinėje naujo projekto pusėje, kai tuo tarpu kalbėjau būtent apie pietinę pusę, kur tarpas tarp pastatų didesnis ir numatomas 2.25 m šaligatvis su laiptais. Spėju oficialiai čia būtų per didelis nuolydis lygiam takui, bet bent kažkoks nusileidimas šalia laiptų būtų geriau nei ilgam įamžinant nepravažiuojamą vietą dviračiams. Pabandysiu pakartotinai pateikti pasiūlymą, gal atsižvelgs.
Na bent jau gal atsiras nuorodos P. Vileišio take į Žolyno g. ir Antakalnio polikliniką.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Saugumas/nesaugumas ir sprendinys priklausys nuo srautų prognozių, nes būtent pagal srautus yra parenkama infrastruktūrinė priemonė. Galimybė siūlyti važiuoti šaligatviu STR nėra numatyta, tad toks sprendinys negali būti laikomas tinkamu.
Komentuoti:
Komentuoti: