Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dondc
    replied
    Atkarpa, nuo Narbuto kalno – kur PP buvo numatytas dviratinio asfalto nuvažiavimas iki Sėlių g. – bet perklojo tik buvusį 1,5 m pločio šaligatvį. Įtariu nenorėjo krūmokšnių kirsti, bet ten tikrai sunku juose įžvelgti vertę. Aš važiuoju, kur anksčiau buvo nupaišytas dviračių takas parkinge, nors dauguma varo šaligatviu. Tad dabar pasisaugokit, bet kada gali įgriūt, levituoja ore jau:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230806_170035.jpg
Views:	1161
Size:	1,75 MB
ID:	2067008

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Neatsispyriau patrolint turputį. Labai knieti. Į CC dar Pakalnį įmečiau, kol dar dirba.

    Laba diena, pone,


    siunčiu siūlymus dviračių ir pėsčiųjų tako Šiltnamių g. dalyje.

    Net neskaičiuojant matau, jog dviračių takas neatitinka STR maksimalaus numatyto išilginio nuolydžio, taikytino dviračių takui, pagal BP sulygtai tiek E, tiek F kategorijoms.

    STR numato įrengti pandusą be skersinio (šoninio) nuolydžio iš neslidžios dangos. Prašau atsižvelgti į patogumą įveikiant panduso vingius, kad būtų patogu nenulipus naudotis apsisukimais kilpose, t. y. užtikrinkite pakankamą ir didesnį plotį ties apsisukimais.

    Jeigu kažkaip atsidėkosit, galiu suskaičiuoti tikslų nuolydį, nuokrypį nuo normos, surasti konkrečius STR pažeidžiamus punktus ir reikalavimus panduso konstrukcijai, duočiau dar ištrauką iš Nyderlandų projektuotojų dokumento su rekomendacijomis, kaip įrengti pandusą geriausiai.

    Konkretus prašymas: prašau atšaukti ir / ar teikti prašymą savivaldybei dėl atšaukimo projektinių pasiūlymų ir teikti naujus su panduso konstrukcija.

    Informuokit mane atskirai šiuo el. paštu, jeigu norėsit, kad pakomentuočiau naujus projektinius pasiūlymus, nes galimai nepamatysiu naujos informacijos.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Čia gal ne tiek dviračių takų problema, bet...

    Bl*t. Laisvės pr. arba Narbuto kalne VT stoteles daro vos 20m ilgio, nors piko metu ten kartais suvažiuoja po 3-4 TP vienu metu, o čia, kur važiuoja daug rečiau - 42 metrai...

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Šiltnamių g. projektuojamas 1,7km ilgio dviračių takas.


    https://citify.eu/lt/dviraciu-takas-siltnamiu-g/
    Manau būtų puiki proga tuo pačiu panaikinti ir stotelių įvažas. VT, kuris čia važiuoja ne dažniau nei 8-9 k./h, būtų patogesnis ir ties stotelėmis dviračių takas turėtų mažiau vingiuoti.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Šiltnamių g. projektuojamas 1,7km ilgio dviračių takas.

    Kelios atkarpos:










    https://citify.eu/lt/dviraciu-takas-siltnamiu-g/

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Savivaldybė imasi ambicingų planų – artimiausias dviračių takas nuo namų būtų už 250 metrų
    Kas 250 metrų nuties po 50 metrų gabaliuką?

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Vileišio gatvėje ties Šilo tiltu tų idiotiškų posūkių taip ir neištaisė, nors Nikitinas žadėjo

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Šia savaitę pajudėjo Vileišio g. rekonstrukcija ties Šilo tiltu.
    Click image for larger version

Name:	image_135370.jpg
Views:	977
Size:	2,88 MB
ID:	2065899 Click image for larger version

Name:	image_135371.jpg
Views:	973
Size:	2,80 MB
ID:	2065900 Click image for larger version

Name:	image_135372.jpg
Views:	970
Size:	2,73 MB
ID:	2065901 Click image for larger version

Name:	image_135373.jpg
Views:	973
Size:	2,37 MB
ID:	2065902

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Takas link Europos parko jau mėnesį tiesiamas. Tik meluoja dėl „beveik iki Europos parko“. Liks dar smagiausi 3km per mišką labai smagiu vingiuotu keliuku kuriame ant legendarinio vingio treniruojasi vietiniai ralistai.

    Dvirtakis nepasieks net miesto ribos ir liks apačioj Naujaneriuose. Bet kažkodėl visur spaudoj platinamasi apie taką iki Europos parko. Pamirštant, kad nuo Santariškių iki Žaliųjų ežerų liks nedadarytas paplaunamas žvirkeltakis.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Savivaldybė imasi ambicingų planų – artimiausias dviračių takas nuo namų būtų už 250 metrų
    https://madeinvilnius.lt/transportas...-uz-250-metru/
    Šią vasarą pradėtas tiesti ir naujas dviračių ir pėsčiųjų takas, kuris leis patogiai pasiekti Lentvarį ir Trakų Vokės dvarą iš centrinės Vilniaus dalies.

    3,7 km dviračių takas eis palei Fermentų, V.A.Graičiūno, Stasylų ir Vinkšnų g. iki pat Trakų Vokės dvaro. Darbus planuojama baigti 2024 m. birželio mėnesį.

    Nutiesti šį taką kainuos apie 2,3 mln. eurų.

    Dar vienas takas iki lankytino objekto – Europos parko – bus pradėtas tiesti jau šį mėnesį.

    2,5 km dviračių ir pėsčiųjų takas drieksis nuo Žaliųjų ežerų pro Balsius beveik iki pat Europos parko. Darbus planuojama baigti 2024 m. liepos pabaigoje. Bendra projekto kaina – 3,6 mln. eurų.

    Iš viso Vilniuje yra 144 km dviračių takų.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Narbuto g. vietomis dar trūksta medžių, jiems yra paruoštos vietos. Matyt sodins rudenį.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Liepkalnio sankryžoj ir ne po viaduku akmenys: https://www.google.com/maps/@54.6540...8192?entry=ttu
    Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	1366
Size:	2,06 MB
ID:	2065560

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Click image for larger version

Name:	IMG_6563.jpg
Views:	1380
Size:	1,92 MB
ID:	2065544 Click image for larger version

Name:	IMG_6561.jpg
Views:	1367
Size:	2,15 MB
ID:	2065545

    Čia buvo galima vietoj purvo/žolės padengti akmenimis kaip dabar daro po kai kuriais tiltais (Žirmūnų, G. Vilko)
    Click image for larger version

Name:	IMG_6562.jpg
Views:	1361
Size:	1,68 MB
ID:	2065546

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

    Po PP pateikimo buvo atnaujintas projektas ir sutrumpintas dviračių takas:

    Keista, kad čia nebuvo numatytas ir padarytas šaligatvis, dabar bus išmindžiota purvynė:

    Tarp parkingo ir tako kažkodėl nėra ir šaligatvio, palikta siaura žalia juosta. Norėtųsi ir dviračių pervažos per Batoro g., nes kitoje pusėje yra ramaus eismo Peteliškių g., iš kurios vėliau eina pėsčiųjų-dviračių takas link Paupio.
    Gal ir suprantama, kad sutrumpino ir neina nepatogiai lanku aplink žiedą, bet galėjo padaryti dar porą metrų, kad patogiai nuvažiuot į patį žiedą, kad tęsti kelionę gatve į vakarus. Dabar jei išvažiuoju per perėją, tai manęs stos praleisti abejomis kryptimis, nors realiai kirsis trajektorija tik su iš rytų atvažiuojančia mašina.

    Šaligatvio ir pirmuose PP nebuvo, bet tikrai buvo ženklai bendro tako. Kažkodėl įtariu, kad nestatys ženklų čia išvis.

    O kur ten nuo Peteliškių takas yra? Čia tas raudonas palei Rimi?

    Beje, stulpas take
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_200650.jpg
Views:	1699
Size:	867,2 kB
ID:	2064487

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_200843.jpg
Views:	1686
Size:	961,6 kB
ID:	2064488

    Šiaip iki Paupio arčiau per rekonstruotą šaligatvį iš Srovės g. įvažiuojant į Paupio raudoną taką. Nereiktų per Batoro g. prie šviesoforo stovėt (tik nuo tilto plytelės):

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_200208.jpg
Views:	1701
Size:	1,32 MB
ID:	2064489

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Naujas takas Srovės g. prie The American International School of Vilnius. Ženklų dar nėra, gal ir nebus? Vakarinėj pusėj turėjo takas apeiti gatvės apsisukimo žieduką, o rytuose dar tęstis kelis metrus už išvažiavimo iš teritorijos. Matyt, pataupė.
    Po PP pateikimo buvo atnaujintas projektas ir sutrumpintas dviračių takas:

    Click image for larger version

Name:	2023-07-21_22h44_10.png
Views:	1725
Size:	925,0 kB
ID:	2064422

    Keista, kad čia nebuvo numatytas ir padarytas šaligatvis, dabar bus išmindžiota purvynė:
    Click image for larger version

Name:	sroves mokyklos projektas.jpg
Views:	1680
Size:	146,3 kB
ID:	2064423

    Tarp parkingo ir tako kažkodėl nėra ir šaligatvio, palikta siaura žalia juosta. Norėtųsi ir dviračių pervažos per Batoro g., nes kitoje pusėje yra ramaus eismo Peteliškių g., iš kurios vėliau eina pėsčiųjų-dviračių takas link Paupio.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Naujas takas tarp Manufaktūrų g. ir Belmonto g. Matos, Nausėda tikrai dirba.

    Manufaktūrų g. tako galas, vaizdu atgal
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_174229.jpg
Views:	1738
Size:	982,9 kB
ID:	2064412

    Nauja jungtis, kur nebuvo jokios infrastruktūros
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_174419.jpg
Views:	1734
Size:	1,08 MB
ID:	2064413

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_174151.jpg
Views:	1727
Size:	1,06 MB
ID:	2064414

    Šone tokie įrengimai: tenisas, paplūdimio tinklinis, kačialka, gertuvė, tulikas
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_173357.jpg
Views:	1727
Size:	1,17 MB
ID:	2064417

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_173310.jpg
Views:	1728
Size:	1,28 MB
ID:	2064418

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_173848.jpg
Views:	1721
Size:	954,5 kB
ID:	2064419

    Atnaujintas tiltas
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_174116.jpg
Views:	1732
Size:	1,49 MB
ID:	2064415

    Iš kitos pusės uždėjo ir ženklą tiltui, kurio anksčiau nebuvo
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_174518.jpg
Views:	1744
Size:	1,52 MB
ID:	2064416

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Naujas takas Srovės g. prie The American International School of Vilnius. Ženklų dar nėra, gal ir nebus? Vakarinėj pusėj turėjo takas apeiti gatvės apsisukimo žieduką, o rytuose dar tęstis kelis metrus už išvažiavimo iš teritorijos. Matyt, pataupė.

    Buvo nereguliuojama sankryža, dabar dar uždengti šviesoforai.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_195516.jpg
Views:	1738
Size:	858,7 kB
ID:	2064400

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_195554.jpg
Views:	1719
Size:	787,7 kB
ID:	2064401

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_195645.jpg
Views:	1722
Size:	729,5 kB
ID:	2064402

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_195658.jpg
Views:	1725
Size:	870,2 kB
ID:	2064403

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_195703.jpg
Views:	1732
Size:	888,8 kB
ID:	2064404

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_195751.jpg
Views:	1735
Size:	1,12 MB
ID:	2064405

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_195822.jpg
Views:	1730
Size:	828,1 kB
ID:	2064406

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_195920.jpg
Views:	1726
Size:	950,5 kB
ID:	2064407

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Nu bet visvien šakėmis ant vandens prirašyta. Belieka išsiaiškinti ar KET leidimas važiuoti šaligatviais arba važiuojama dalimi yra laikomas saugiu.
    Pritariu. STR nors ir nenumato, bet ir nedraudžia organizuoti važiavimą šaligatviu. Mano manymu važiavimą traktuoti saugiu galėtų, jeigu būtų užtikrintas plotis (atsižvelgiant ir į srautus) bei nebūtų visokių vertikalių kliūčių su atitinkama saugos zona.

    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

    Vadovaujantis Vilniaus miesto dviračių takų specialiuoju planu, patvirtintu 2014-07-11 (dok. Reg. Nr. T00072197)
    Vyr. miesto inžinierius prieš kokius metus FB teisinosi, jog tas spec. planas jau turėjo negalioti, nes sprendiniai numatyti iki 2020 m., tai jis oficialiai dar pasirūpint žadėjo, kad būtų įsakymas jį oficialiai panaikinti. Arba padarė naują arba belieka vadovautis Bendruoju planu ir DJMP (kaip rekomendaciniu dokumentu, nes taip išaišikino Poderskis, nors dokumente yra ten pusę punktų nurodytų kaip privalomi, o po viskuo pasirašė tie patys VMS).

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Man vienas didžiausių P. Vileišio g. dviračių tako trūkumų, kad jame trūksta jungčių su kitomis gatvėmis. Naujai statomoje atkarpoje nebus nusileidimo į tiltą ties Žirmūnų tiltu, todėl nebus patogaus būdo patekti į taką nuo Olandų g. Taip pat labai kliūna, kad statant taką nebuvo numatyta jokia jungtis su Antakalnio g. ties Žolyno g. ir dabar yra tik išmintas takelis. Jokios nuorodos, kad čia reikėtų išsukti į Žolyno g. ar Anatakalnio polikliniką taip nėra:

    Click image for larger version

Name:	IMG_5058.jpg
Views:	1857
Size:	1,63 MB
ID:	2064295

    Kaip tik dabar buvo pristatytas projektas, kad šioje vietoje ir kitoje naujai statomo P. Vileišio g. 27A pastato bus įrengti pėsčiųjų takai, kurie sujungs daugiabučius su P. Vileišio dviračių taku:
    Click image for larger version

Name:	p vilesio 27a takai.png
Views:	1879
Size:	1,90 MB
ID:	2064292

    Tad teikiau siūlymą išspręsti ši jungties trūkumą ir padarytą dviračiams patogią jungtį tarp Antakalnio g. ir P. Vileišio g. Atsakė:

    Vadovaujantis Vilniaus miesto dviračių takų specialiuoju planu, patvirtintu 2014-07-11 (dok. Reg. Nr. T00072197) dviračių tako jungtis tarp Žolyno g. ir P. Vileičio g. nėra numatyta. Vadovaujantis statybos techninio reglamento STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ 176 p. reikalavimais bendro pėsčiųjų dviračių tako minimalus plotis turi būti 2,50 m. Deja dėl esamo užstatymo tokio pločio užtikrinti projektuojamoje teritorijoje nėra galimybės. Siauriausioje vietoje yra įrengiamas 1,50 m pločio pėsčiųjų takas.

    Dėl ženklų įrengimo P. Vileišio g. taku, nurodančius, kad reikia išsukti norint patekti į Žolyno gatvę, bus sprendžiama Techninio projekto metu derinant sprendinius su Vilniaus miesto savivaldybės administracija.
    Visų pirma labiausiai gaila, kad plane tokia jungtis net nėra numatyta. Dviračių takas su Antakalniu jungiasi ties Šilo tiltu bei M. K. Oginskio g., t.y. per 1.5 km tarpą, tada takas patogus dviračių tranzitui, bet ne nemažai daliai Antakalnio. Šilto tiltas kaip tik yra per vidurį šių vietų ir jungtis čia gerokai pagerintų Antakalnio gyventojų ir traukos taškų bei rajonų, į kuriuos patenkama nuo Šilo g. pasiekiamumą dviračiu. Atrodo tarsi į dviratį vis dar nežiūrima kaip į pilnavertę susisiekimo priemonę, nors ir sąlygos pagerinti infrastruktūrą šioje vietoje labai geros.
    Click image for larger version

Name:	2023-07-21_13h27_20.png
Views:	1866
Size:	1,97 MB
ID:	2064293

    Taip pat atrodo suprato, jog taką siūlau įrengti šiaurinėje naujo projekto pusėje, kai tuo tarpu kalbėjau būtent apie pietinę pusę, kur tarpas tarp pastatų didesnis ir numatomas 2.25 m šaligatvis su laiptais. Spėju oficialiai čia būtų per didelis nuolydis lygiam takui, bet bent kažkoks nusileidimas šalia laiptų būtų geriau nei ilgam įamžinant nepravažiuojamą vietą dviračiams. Pabandysiu pakartotinai pateikti pasiūlymą, gal atsižvelgs.
    Click image for larger version

Name:	2023-07-21_13h39_02.png
Views:	1866
Size:	1,35 MB
ID:	2064294
    Na bent jau gal atsiras nuorodos P. Vileišio take į Žolyno g. ir Antakalnio polikliniką.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Saugumas/nesaugumas ir sprendinys priklausys nuo srautų prognozių, nes būtent pagal srautus yra parenkama infrastruktūrinė priemonė. Galimybė siūlyti važiuoti šaligatviu STR nėra numatyta, tad toks sprendinys negali būti laikomas tinkamu.
    Nu bet visvien šakėmis ant vandens prirašyta. Belieka išsiaiškinti ar KET leidimas važiuoti šaligatviais arba važiuojama dalimi yra laikomas saugiu.

    Komentuoti:

Working...
X