Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Aptarinėjom, būtent pagal greitkelius ir reikia pirmiausia. tik turint pagrindinių gatvių tinklą galima galvoti apie kitų dvirtakių įrenginėjimą. Svarbiausias aspektas commuteriui visada bus kaip greitai jis gali nuvažiuoti.
    Taip, bet tiesus kelias nebūtinai bus greičiausias. Pavyzdžiui, nuo Vingio parko į Gedimino prospektą: Mickevičiaus gatve 2 šviesoforai, dvirtakiu aplinkui papildomas kilometras (2-3 minutės).

    Comment


      Parašė alga Rodyti pranešimą

      Taip, bet tiesus kelias nebūtinai bus greičiausias. Pavyzdžiui, nuo Vingio parko į Gedimino prospektą: Mickevičiaus gatve 2 šviesoforai, dvirtakiu aplinkui papildomas kilometras (2-3 minutės).
      šiu atveju trūkstamoje atkarpoje nėa šviesaforų, yra pėsčiųjų perėjos. Bet taip, yra kas geriau važiuos ratu nei lauks prie šviesaforo.

      Comment


        Va kaip atrodo nauja, pagrindine, tarprajonine, dviračiu trasa Žvalgu gatvėje. Vietoj >3,3 m pločio atskiro dviračio tako turesim 2,5 m pločio šaligatvi; ir nors trasa tiesi, vistiek sugebėjo neišlaikyti minimalaus kreives spinduli.

        Comment


          Bendras takas Vileikoje palei S. Batoro gatvę važiuojant nuo Dūmų g. link Vilniaus. Anksčiau ten buvo labai prastos būklės asfaltuotas takas, tai tiems, kas pro ten mėgsta prasiminti, bus šioks toks pagerinimas

          Comment


            Parašė Ima Rodyti pranešimą
            Va kaip atrodo nauja, pagrindine, tarprajonine, dviračiu trasa Žvalgu gatvėje. Vietoj >3,3 m pločio atskiro dviračio tako turesim 2,5 m pločio šaligatvi; ir nors trasa tiesi, vistiek sugebėjo neišlaikyti minimalaus kreives spinduli.
            ka jie ten isvis daro? Su tokiu srautu koks vaziuoja ten bei kursuojanciu VT ten reikia normalios 2x2 gatves su normaliais pesciuju takais ir atskirais dviraciu takais. Paliko 1x1 gatvele ir padare bendra pesciuju/dviraciu taka. Tipo sutaupe zemes gabalu sklypams? Tai kas is to kai prie ju negalima bus privaziuoti nestovint kamstyje?

            Comment


              Click image for larger version  Name:	Dviraciu gatve - Vileisio g. problemos palyginimas su Olandija copy.jpg Views:	0 Size:	169,3 kB ID:	2221241​​​

              P. Vileišio dviračių gatvėje turime klasikinį pavyzdį kaip gera idėja virsta bloga praktika. Dviračių gatvės principas buvo aklai nukopijuotas iš Nyderlandų, bet Vilnius pasirinko lengviausią kelią – ne kurti aplinką, o įrašyti griežtą draudimą į KET. Taip gimė teisiškai paradoksali situacija: pagal KET automobiliams draudžiama lenkti dviračius, nors pati gatvė yra ilga - net 1,6 km ir fiziškai tam yra sąlygų. Rezultatas absurdiškas: vietoje ramių dviračių maršrutų turime automobilių „vilkstines“.

              Dar viena klaida – paliktas automobilių tranzitas. P. Vileišio g. jungia Šilo tiltą su T. Kosciuškos g. ir turi du nuvažiavimus į Antakalnio gatvę. Tai reiškia, kad automobiliams ši gatvė tapo „apylanka“, kuria galima išvengti Antakalnio gatvės šviesoforų ir spūsčių. Kitaip tariant, vietoje dviračių prioritetui skirtos erdvės atsirado tranzitinė arterija su griežtu lenkimo draudimu – potenciali terpė konfliktui tarp vairuotojų ir dviratininkų.

              Nyderlanduose dviračių gatvės ženklas „Fietsstraat – auto te gast“ yra tik informacinis, o realią dviračių pirmenybę užtikrina aplinkos dizainas: siaurinimai, kilpinis eismas, akligatviai, fiziniai užkirtimai tranzitui. Vilnius pasirinko priešingai – įteisino draudimą, bet neapribojo tranzito. Todėl šiandien P. Vileišio gatvė ne skatina darnų judumą, o kuria teisinį ir socialinį konfliktą, kurio olandai sąmoningai vengė.

              Comment


                Parašė Anonimas urbanistas Rodyti pranešimą
                Click image for larger version Name:	Dviraciu gatve - Vileisio g. problemos palyginimas su Olandija copy.jpg Views:	0 Size:	169,3 kB ID:	2221241​​​

                P. Vileišio dviračių gatvėje turime klasikinį pavyzdį kaip gera idėja virsta bloga praktika. Dviračių gatvės principas buvo aklai nukopijuotas iš Nyderlandų, bet Vilnius pasirinko lengviausią kelią – ne kurti aplinką, o įrašyti griežtą draudimą į KET. Taip gimė teisiškai paradoksali situacija: pagal KET automobiliams draudžiama lenkti dviračius, nors pati gatvė yra ilga - net 1,6 km ir fiziškai tam yra sąlygų. Rezultatas absurdiškas: vietoje ramių dviračių maršrutų turime automobilių „vilkstines“.

                Dar viena klaida – paliktas automobilių tranzitas. P. Vileišio g. jungia Šilo tiltą su T. Kosciuškos g. ir turi du nuvažiavimus į Antakalnio gatvę. Tai reiškia, kad automobiliams ši gatvė tapo „apylanka“, kuria galima išvengti Antakalnio gatvės šviesoforų ir spūsčių. Kitaip tariant, vietoje dviračių prioritetui skirtos erdvės atsirado tranzitinė arterija su griežtu lenkimo draudimu – potenciali terpė konfliktui tarp vairuotojų ir dviratininkų.

                Nyderlanduose dviračių gatvės ženklas „Fietsstraat – auto te gast“ yra tik informacinis, o realią dviračių pirmenybę užtikrina aplinkos dizainas: siaurinimai, kilpinis eismas, akligatviai, fiziniai užkirtimai tranzitui. Vilnius pasirinko priešingai – įteisino draudimą, bet neapribojo tranzito. Todėl šiandien P. Vileišio gatvė ne skatina darnų judumą, o kuria teisinį ir socialinį konfliktą, kurio olandai sąmoningai vengė.
                Nieko tokio, pastatys kokią klombą su medeliu per vidurį gatvės ir viskas, akligatvis yra, o nuomonė apie Benkunską, kad jis už automobilius nepakis. Kiti rinkimai sėkmingi.

                Comment


                  Anonimas urbanistas Kokias vilkstines? Kokius 1,6 km?
                  Ta prasme, jei nusileidi prie Šilo tilto ir kyli už Žirmūnų tilto? Šiaip tokiam tranzitui skirta yra Antaklanio g., o ne Vileišio/Sluškų gatvė. Ten jei esi vietinis, max kokius 400 metrų "vilkstine" pavažiuosi. Tai yra kas, 1-2 min?
                  Juolab, aš dirbu prie tos gatvės, dažnai ja einu, įskaitant ir savaitgalius - ten max kokios 2 mašinos vienu metu važiuoja.

                  Puikus egzempliorius kaip lygioj vietoj problemas kurti.

                  Comment


                    Pastebėjau nelabai malonų dalyką kątik atoidarytame bendrame take Savanorių pr. jis kažkoks nelygus. Kas kelis ar kelioliką metrų skersai tako jaučiamas dangos susibangavimas. Nėra labai blogai, bet tikrai nėra ir labai lygu, kaip kai kuriuose takuose. Labai džiaugiausi šita atkarpa, nes smarkiai pagerėja senosios Vilnius-Kaunas plento atkarpos pasiekiamumas, bet šitas susibangavimas yra šaukštas deguto

                    Comment


                      Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                      Anonimas urbanistas Kokias vilkstines? Kokius 1,6 km?
                      Ta prasme, jei nusileidi prie Šilo tilto ir kyli už Žirmūnų tilto? Šiaip tokiam tranzitui skirta yra Antaklanio g., o ne Vileišio/Sluškų gatvė. Ten jei esi vietinis, max kokius 400 metrų "vilkstine" pavažiuosi. Tai yra kas, 1-2 min?
                      Juolab, aš dirbu prie tos gatvės, dažnai ja einu, įskaitant ir savaitgalius - ten max kokios 2 mašinos vienu metu važiuoja.

                      Puikus egzempliorius kaip lygioj vietoj problemas kurti.
                      1,6 km - tai atkarpos ilgis, kuria vyksta tranzitas, nuo Šilo tilto iki nusukimo į Kosciuškos gatvę. Problema yra piko valandomis. Beje Vilniaus miesto savivaldybės saugaus eismo komisija šį klausimą jau ne vieną kartą nagrinėjo.

                      Comment


                        Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                        Nieko tokio, pastatys kokią klombą su medeliu per vidurį gatvės ir viskas, akligatvis yra, o nuomonė apie Benkunską, kad jis už automobilius nepakis. Kiti rinkimai sėkmingi.
                        6:45 min. JUDU buvęs judumo expertas teigia Lietuvos dviračių bendrijos pirmininkui, kad teisinio pagrindo apriboti tranzitą nėra. Pasileisti visu garsu:


                        Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                        Juolab, aš dirbu prie tos gatvės, dažnai ja einu, įskaitant ir savaitgalius - ten max kokios 2 mašinos vienu metu važiuoja.
                        Foto matosi daugiau nei 2: https://www.facebook.com/groups/liet...50685/?__cft__[0]=AZVCL3JqOcclGq7cDSkrK1dwpM50S5TC_ft4r7VkDu8gvl-TAbQYXz0XY1rn8VrVzD14Sz_lW5BR09Upm7CJYQYh4VUbRxMTY ZH0lvHPnVjtH2YQNkc3dIPuNaWynklv1qpcoGb8P45zEdsZVdP ZiO36&__tn__=%2CO%2CP-R
                        Click image for larger version  Name:	547182631_10239847998726306_1183301875812503484_n.jpg Views:	0 Size:	183,3 kB ID:	2221307

                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Pastebėjau nelabai malonų dalyką kątik atoidarytame bendrame take Savanorių pr. jis kažkoks nelygus. Kas kelis ar kelioliką metrų skersai tako jaučiamas dangos susibangavimas. Nėra labai blogai, bet tikrai nėra ir labai lygu, kaip kai kuriuose takuose. Labai džiaugiausi šita atkarpa, nes smarkiai pagerėja senosios Vilnius-Kaunas plento atkarpos pasiekiamumas, bet šitas susibangavimas yra šaukštas deguto
                        Daugiau foto, kas dar nėra čia važiavę:
                        https://www.instagram.com/p/DOyHY5ki...N2bXd2YzkzZzFp
                        ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Pastebėjau nelabai malonų dalyką kątik atoidarytame bendrame take Savanorių pr. jis kažkoks nelygus. Kas kelis ar kelioliką metrų skersai tako jaučiamas dangos susibangavimas. Nėra labai blogai, bet tikrai nėra ir labai lygu, kaip kai kuriuose takuose. Labai džiaugiausi šita atkarpa, nes smarkiai pagerėja senosios Vilnius-Kaunas plento atkarpos pasiekiamumas, bet šitas susibangavimas yra šaukštas deguto

                          Yra registruota panaši problema. Netikiu kad bus sutvarkyta, bet įdomu stebėt koks bus atsakymas. Nebent atsiras daugiau pranešimu dėl šitos problemos, td gal ir galima tikėtis broko pataisymo.

                          https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/446441

                          Comment


                            Dviračių takai Ditvos ir aplinkinėse gatvėse prie naujų Teltonikos gamyklų. Atrodo gerai, tik viena problemytė: ten kol kas neįmanoma saugiai ir civilizuotai nuvažiuoti dviračiu ar nueiti pėsčiam nuo artimiausios egzistuojančios infrastruktūros, sujungtos su miesto centru (Liepkalnio sankryža). Yra projektas rekonstruoti Liepkalnio g. atkarpą iki ten, bet nelabai aišku, kada jis bus įgyvendinamas, nors akivaizdu, kad jau turėjo būti įgyvendintas. Dar vienas VMS prioritetų nesudėliojimo pavyzdys





                            Kol kas dviračių infrastruktūra link miesto baigiasi taip:


                            Šaligatviu nuavžiuoti irgi toli nepavyks

                            Paskutinis taisė John; 2025.09.21, 21:13.

                            Comment


                              Parašė Anonimas urbanistas Rodyti pranešimą

                              1,6 km - tai atkarpos ilgis, kuria vyksta tranzitas, nuo Šilo tilto iki nusukimo į Kosciuškos gatvę. Problema yra piko valandomis. Beje Vilniaus miesto savivaldybės saugaus eismo komisija šį klausimą jau ne vieną kartą nagrinėjo.
                              IMO, ten iš viso "tranzitas" turėtų būti draudžiamas.

                              Comment


                                Parašė Konstantin Rodyti pranešimą

                                Yra registruota panaši problema. Netikiu kad bus sutvarkyta, bet įdomu stebėt koks bus atsakymas. Nebent atsiras daugiau pranešimu dėl šitos problemos, td gal ir galima tikėtis broko pataisymo.

                                https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/446441
                                Gal galit parašyt nuo kur iki kur tas naujas dviračių takas? Nuo Savanorių žiedo, Savanorių prospektu iki Ž. Panerių ir viskas?

                                Comment


                                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                  ka jie ten isvis daro? Su tokiu srautu koks vaziuoja ten bei kursuojanciu VT ten reikia normalios 2x2 gatves su normaliais pesciuju takais ir atskirais dviraciu takais. Paliko 1x1 gatvele ir padare bendra pesciuju/dviraciu taka. Tipo sutaupe zemes gabalu sklypams? Tai kas is to kai prie ju negalima bus privaziuoti nestovint kamstyje?
                                  2x2 Žvalgų gatvė visu ilgiu yra užkonservuota iki Šiaurinės gatvės pastatymo iki čia - realu, kokiais 2035 bus išgriautas šis takas, nes niekaip neišeis praplatinti esamos gatvės į 2x2 su šiuo nauju taku (reikėjo statyti toliau nuo esamos gatvės). Trumpalaikis sprendimas.
                                  Paskutinis taisė Laure23; Vakar, 15:40.

                                  Comment


                                    Parašė Laure23 Rodyti pranešimą

                                    2x2 Žvalgų gatvė visu ilgiu yra užkonservuota iki Šiaurinės gatvės pastatymo iki čia - realu, kokiais 2035 bus išgriautas šis takas, nes niekaip neišeis praplatinti esamos gatvės į 2x2 su šiuo nauju taku (reikėjo statyti toliau nuo esamos gatvės). Trumpalaikis sprendimas.
                                    Ta vieta iš tikrųjų buvo gėdinga, vienintelis praėjimas smėlėta šalikele. dabar bent jau asfaltuotas takelis. Bet matosi kad čia atsitiktinis darbas, nes perėjos į Pulko gatvę nepadarė, nors ten didelis pėsčiųjų srautas.

                                    Comment


                                      Parašė Red Neck Rodyti pranešimą

                                      Gal galit parašyt nuo kur iki kur tas naujas dviračių takas? Nuo Savanorių žiedo, Savanorių prospektu iki Ž. Panerių ir viskas?
                                      Aš priblokštas, kad atsirado žmogus nežinantis šito žemėlapio, atsidarai, paspaudi ant segmentų ir matai net nuotraukas tos atkarpos: https://streetskins.eu/vilnius-city-...-road-surface/

                                      Iki žiedo neprieina pilnai, o Panerių gale ten dar galima parkingu palėkt ir įšaut į seną paskilinėjusį asfaltą. Netrukus prasideda "rekreacinė" įkalnė senu bruku (kur Napoleonui žiemą buvo slidu, kai bėgo) ir netolimoj ateity nusimato nuo tos kalvos viršaus Abiejų Tautų Respublikos pl. atrodo atskiras dvirtakis su net keliais tuneliukais.
                                      ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                                      Comment


                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                        Aš priblokštas, kad atsirado žmogus nežinantis šito žemėlapio, atsidarai, paspaudi ant segmentų ir matai net nuotraukas tos atkarpos: https://streetskins.eu/vilnius-city-...-road-surface/
                                        O čia penktos klasės kurse jį pristato? Nes jei ne, nematau priežasčių prisiblokšti.

                                        Comment


                                          Pristatinėjau jį savo forumiečio paraše gal kelis metus, kad neužsimirštų ir skatintų dviratistus dviratistinti. Dabar pristatinėju IG puslapį paraše, nes mažai sekėjų.
                                          ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X