Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Taip, bet tiesus kelias nebūtinai bus greičiausias. Pavyzdžiui, nuo Vingio parko į Gedimino prospektą: Mickevičiaus gatve 2 šviesoforai, dvirtakiu aplinkui papildomas kilometras (2-3 minutės).
Comment
-
Parašė Ima Rodyti pranešimąVa kaip atrodo nauja, pagrindine, tarprajonine, dviračiu trasa Žvalgu gatvėje. Vietoj >3,3 m pločio atskiro dviračio tako turesim 2,5 m pločio šaligatvi; ir nors trasa tiesi, vistiek sugebėjo neišlaikyti minimalaus kreives spinduli.
- 1 patinka
Comment
-
P. Vileišio dviračių gatvėje turime klasikinį pavyzdį kaip gera idėja virsta bloga praktika. Dviračių gatvės principas buvo aklai nukopijuotas iš Nyderlandų, bet Vilnius pasirinko lengviausią kelią – ne kurti aplinką, o įrašyti griežtą draudimą į KET. Taip gimė teisiškai paradoksali situacija: pagal KET automobiliams draudžiama lenkti dviračius, nors pati gatvė yra ilga - net 1,6 km ir fiziškai tam yra sąlygų. Rezultatas absurdiškas: vietoje ramių dviračių maršrutų turime automobilių „vilkstines“.
Dar viena klaida – paliktas automobilių tranzitas. P. Vileišio g. jungia Šilo tiltą su T. Kosciuškos g. ir turi du nuvažiavimus į Antakalnio gatvę. Tai reiškia, kad automobiliams ši gatvė tapo „apylanka“, kuria galima išvengti Antakalnio gatvės šviesoforų ir spūsčių. Kitaip tariant, vietoje dviračių prioritetui skirtos erdvės atsirado tranzitinė arterija su griežtu lenkimo draudimu – potenciali terpė konfliktui tarp vairuotojų ir dviratininkų.
Nyderlanduose dviračių gatvės ženklas „Fietsstraat – auto te gast“ yra tik informacinis, o realią dviračių pirmenybę užtikrina aplinkos dizainas: siaurinimai, kilpinis eismas, akligatviai, fiziniai užkirtimai tranzitui. Vilnius pasirinko priešingai – įteisino draudimą, bet neapribojo tranzito. Todėl šiandien P. Vileišio gatvė ne skatina darnų judumą, o kuria teisinį ir socialinį konfliktą, kurio olandai sąmoningai vengė.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Anonimas urbanistas Rodyti pranešimą
P. Vileišio dviračių gatvėje turime klasikinį pavyzdį kaip gera idėja virsta bloga praktika. Dviračių gatvės principas buvo aklai nukopijuotas iš Nyderlandų, bet Vilnius pasirinko lengviausią kelią – ne kurti aplinką, o įrašyti griežtą draudimą į KET. Taip gimė teisiškai paradoksali situacija: pagal KET automobiliams draudžiama lenkti dviračius, nors pati gatvė yra ilga - net 1,6 km ir fiziškai tam yra sąlygų. Rezultatas absurdiškas: vietoje ramių dviračių maršrutų turime automobilių „vilkstines“.
Dar viena klaida – paliktas automobilių tranzitas. P. Vileišio g. jungia Šilo tiltą su T. Kosciuškos g. ir turi du nuvažiavimus į Antakalnio gatvę. Tai reiškia, kad automobiliams ši gatvė tapo „apylanka“, kuria galima išvengti Antakalnio gatvės šviesoforų ir spūsčių. Kitaip tariant, vietoje dviračių prioritetui skirtos erdvės atsirado tranzitinė arterija su griežtu lenkimo draudimu – potenciali terpė konfliktui tarp vairuotojų ir dviratininkų.
Nyderlanduose dviračių gatvės ženklas „Fietsstraat – auto te gast“ yra tik informacinis, o realią dviračių pirmenybę užtikrina aplinkos dizainas: siaurinimai, kilpinis eismas, akligatviai, fiziniai užkirtimai tranzitui. Vilnius pasirinko priešingai – įteisino draudimą, bet neapribojo tranzito. Todėl šiandien P. Vileišio gatvė ne skatina darnų judumą, o kuria teisinį ir socialinį konfliktą, kurio olandai sąmoningai vengė.
Comment
-
Anonimas urbanistas Kokias vilkstines? Kokius 1,6 km?
Ta prasme, jei nusileidi prie Šilo tilto ir kyli už Žirmūnų tilto? Šiaip tokiam tranzitui skirta yra Antaklanio g., o ne Vileišio/Sluškų gatvė. Ten jei esi vietinis, max kokius 400 metrų "vilkstine" pavažiuosi. Tai yra kas, 1-2 min?
Juolab, aš dirbu prie tos gatvės, dažnai ja einu, įskaitant ir savaitgalius - ten max kokios 2 mašinos vienu metu važiuoja.
Puikus egzempliorius kaip lygioj vietoj problemas kurti.
- 1 patinka
Comment
-
Pastebėjau nelabai malonų dalyką kątik atoidarytame bendrame take Savanorių pr. jis kažkoks nelygus. Kas kelis ar kelioliką metrų skersai tako jaučiamas dangos susibangavimas. Nėra labai blogai, bet tikrai nėra ir labai lygu, kaip kai kuriuose takuose. Labai džiaugiausi šita atkarpa, nes smarkiai pagerėja senosios Vilnius-Kaunas plento atkarpos pasiekiamumas, bet šitas susibangavimas yra šaukštas deguto
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąAnonimas urbanistas Kokias vilkstines? Kokius 1,6 km?
Ta prasme, jei nusileidi prie Šilo tilto ir kyli už Žirmūnų tilto? Šiaip tokiam tranzitui skirta yra Antaklanio g., o ne Vileišio/Sluškų gatvė. Ten jei esi vietinis, max kokius 400 metrų "vilkstine" pavažiuosi. Tai yra kas, 1-2 min?
Juolab, aš dirbu prie tos gatvės, dažnai ja einu, įskaitant ir savaitgalius - ten max kokios 2 mašinos vienu metu važiuoja.
Puikus egzempliorius kaip lygioj vietoj problemas kurti.
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Nieko tokio, pastatys kokią klombą su medeliu per vidurį gatvės ir viskas, akligatvis yra, o nuomonė apie Benkunską, kad jis už automobilius nepakis. Kiti rinkimai sėkmingi.Pasileisti visu garsu:
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąJuolab, aš dirbu prie tos gatvės, dažnai ja einu, įskaitant ir savaitgalius - ten max kokios 2 mašinos vienu metu važiuoja.
Parašė John Rodyti pranešimąPastebėjau nelabai malonų dalyką kątik atoidarytame bendrame take Savanorių pr. jis kažkoks nelygus. Kas kelis ar kelioliką metrų skersai tako jaučiamas dangos susibangavimas. Nėra labai blogai, bet tikrai nėra ir labai lygu, kaip kai kuriuose takuose. Labai džiaugiausi šita atkarpa, nes smarkiai pagerėja senosios Vilnius-Kaunas plento atkarpos pasiekiamumas, bet šitas susibangavimas yra šaukštas deguto
https://www.instagram.com/p/DOyHY5ki...N2bXd2YzkzZzFp♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
Comment