Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Aptarinėjom, būtent pagal greitkelius ir reikia pirmiausia. tik turint pagrindinių gatvių tinklą galima galvoti apie kitų dvirtakių įrenginėjimą. Svarbiausias aspektas commuteriui visada bus kaip greitai jis gali nuvažiuoti.
    Taip, bet tiesus kelias nebūtinai bus greičiausias. Pavyzdžiui, nuo Vingio parko į Gedimino prospektą: Mickevičiaus gatve 2 šviesoforai, dvirtakiu aplinkui papildomas kilometras (2-3 minutės).

    Comment


      Parašė alga Rodyti pranešimą

      Taip, bet tiesus kelias nebūtinai bus greičiausias. Pavyzdžiui, nuo Vingio parko į Gedimino prospektą: Mickevičiaus gatve 2 šviesoforai, dvirtakiu aplinkui papildomas kilometras (2-3 minutės).
      šiu atveju trūkstamoje atkarpoje nėa šviesaforų, yra pėsčiųjų perėjos. Bet taip, yra kas geriau važiuos ratu nei lauks prie šviesaforo.

      Comment


        Va kaip atrodo nauja, pagrindine, tarprajonine, dviračiu trasa Žvalgu gatvėje. Vietoj >3,3 m pločio atskiro dviračio tako turesim 2,5 m pločio šaligatvi; ir nors trasa tiesi, vistiek sugebėjo neišlaikyti minimalaus kreives spinduli.

        Comment


          Bendras takas Vileikoje palei S. Batoro gatvę važiuojant nuo Dūmų g. link Vilniaus. Anksčiau ten buvo labai prastos būklės asfaltuotas takas, tai tiems, kas pro ten mėgsta prasiminti, bus šioks toks pagerinimas

          Comment


            Parašė Ima Rodyti pranešimą
            Va kaip atrodo nauja, pagrindine, tarprajonine, dviračiu trasa Žvalgu gatvėje. Vietoj >3,3 m pločio atskiro dviračio tako turesim 2,5 m pločio šaligatvi; ir nors trasa tiesi, vistiek sugebėjo neišlaikyti minimalaus kreives spinduli.
            ka jie ten isvis daro? Su tokiu srautu koks vaziuoja ten bei kursuojanciu VT ten reikia normalios 2x2 gatves su normaliais pesciuju takais ir atskirais dviraciu takais. Paliko 1x1 gatvele ir padare bendra pesciuju/dviraciu taka. Tipo sutaupe zemes gabalu sklypams? Tai kas is to kai prie ju negalima bus privaziuoti nestovint kamstyje?

            Comment


              Click image for larger version  Name:	Dviraciu gatve - Vileisio g. problemos palyginimas su Olandija copy.jpg Views:	0 Size:	169,3 kB ID:	2221241​​​

              P. Vileišio dviračių gatvėje turime klasikinį pavyzdį kaip gera idėja virsta bloga praktika. Dviračių gatvės principas buvo aklai nukopijuotas iš Nyderlandų, bet Vilnius pasirinko lengviausią kelią – ne kurti aplinką, o įrašyti griežtą draudimą į KET. Taip gimė teisiškai paradoksali situacija: pagal KET automobiliams draudžiama lenkti dviračius, nors pati gatvė yra ilga - net 1,6 km ir fiziškai tam yra sąlygų. Rezultatas absurdiškas: vietoje ramių dviračių maršrutų turime automobilių „vilkstines“.

              Dar viena klaida – paliktas automobilių tranzitas. P. Vileišio g. jungia Šilo tiltą su T. Kosciuškos g. ir turi du nuvažiavimus į Antakalnio gatvę. Tai reiškia, kad automobiliams ši gatvė tapo „apylanka“, kuria galima išvengti Antakalnio gatvės šviesoforų ir spūsčių. Kitaip tariant, vietoje dviračių prioritetui skirtos erdvės atsirado tranzitinė arterija su griežtu lenkimo draudimu – potenciali terpė konfliktui tarp vairuotojų ir dviratininkų.

              Nyderlanduose dviračių gatvės ženklas „Fietsstraat – auto te gast“ yra tik informacinis, o realią dviračių pirmenybę užtikrina aplinkos dizainas: siaurinimai, kilpinis eismas, akligatviai, fiziniai užkirtimai tranzitui. Vilnius pasirinko priešingai – įteisino draudimą, bet neapribojo tranzito. Todėl šiandien P. Vileišio gatvė ne skatina darnų judumą, o kuria teisinį ir socialinį konfliktą, kurio olandai sąmoningai vengė.

              Comment


                Parašė Anonimas urbanistas Rodyti pranešimą
                Click image for larger version Name:	Dviraciu gatve - Vileisio g. problemos palyginimas su Olandija copy.jpg Views:	0 Size:	169,3 kB ID:	2221241​​​

                P. Vileišio dviračių gatvėje turime klasikinį pavyzdį kaip gera idėja virsta bloga praktika. Dviračių gatvės principas buvo aklai nukopijuotas iš Nyderlandų, bet Vilnius pasirinko lengviausią kelią – ne kurti aplinką, o įrašyti griežtą draudimą į KET. Taip gimė teisiškai paradoksali situacija: pagal KET automobiliams draudžiama lenkti dviračius, nors pati gatvė yra ilga - net 1,6 km ir fiziškai tam yra sąlygų. Rezultatas absurdiškas: vietoje ramių dviračių maršrutų turime automobilių „vilkstines“.

                Dar viena klaida – paliktas automobilių tranzitas. P. Vileišio g. jungia Šilo tiltą su T. Kosciuškos g. ir turi du nuvažiavimus į Antakalnio gatvę. Tai reiškia, kad automobiliams ši gatvė tapo „apylanka“, kuria galima išvengti Antakalnio gatvės šviesoforų ir spūsčių. Kitaip tariant, vietoje dviračių prioritetui skirtos erdvės atsirado tranzitinė arterija su griežtu lenkimo draudimu – potenciali terpė konfliktui tarp vairuotojų ir dviratininkų.

                Nyderlanduose dviračių gatvės ženklas „Fietsstraat – auto te gast“ yra tik informacinis, o realią dviračių pirmenybę užtikrina aplinkos dizainas: siaurinimai, kilpinis eismas, akligatviai, fiziniai užkirtimai tranzitui. Vilnius pasirinko priešingai – įteisino draudimą, bet neapribojo tranzito. Todėl šiandien P. Vileišio gatvė ne skatina darnų judumą, o kuria teisinį ir socialinį konfliktą, kurio olandai sąmoningai vengė.
                Nieko tokio, pastatys kokią klombą su medeliu per vidurį gatvės ir viskas, akligatvis yra, o nuomonė apie Benkunską, kad jis už automobilius nepakis. Kiti rinkimai sėkmingi.

                Comment


                  Anonimas urbanistas Kokias vilkstines? Kokius 1,6 km?
                  Ta prasme, jei nusileidi prie Šilo tilto ir kyli už Žirmūnų tilto? Šiaip tokiam tranzitui skirta yra Antaklanio g., o ne Vileišio/Sluškų gatvė. Ten jei esi vietinis, max kokius 400 metrų "vilkstine" pavažiuosi. Tai yra kas, 1-2 min?
                  Juolab, aš dirbu prie tos gatvės, dažnai ja einu, įskaitant ir savaitgalius - ten max kokios 2 mašinos vienu metu važiuoja.

                  Puikus egzempliorius kaip lygioj vietoj problemas kurti.

                  Comment


                    Pastebėjau nelabai malonų dalyką kątik atoidarytame bendrame take Savanorių pr. jis kažkoks nelygus. Kas kelis ar kelioliką metrų skersai tako jaučiamas dangos susibangavimas. Nėra labai blogai, bet tikrai nėra ir labai lygu, kaip kai kuriuose takuose. Labai džiaugiausi šita atkarpa, nes smarkiai pagerėja senosios Vilnius-Kaunas plento atkarpos pasiekiamumas, bet šitas susibangavimas yra šaukštas deguto

                    Comment


                      Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                      Anonimas urbanistas Kokias vilkstines? Kokius 1,6 km?
                      Ta prasme, jei nusileidi prie Šilo tilto ir kyli už Žirmūnų tilto? Šiaip tokiam tranzitui skirta yra Antaklanio g., o ne Vileišio/Sluškų gatvė. Ten jei esi vietinis, max kokius 400 metrų "vilkstine" pavažiuosi. Tai yra kas, 1-2 min?
                      Juolab, aš dirbu prie tos gatvės, dažnai ja einu, įskaitant ir savaitgalius - ten max kokios 2 mašinos vienu metu važiuoja.

                      Puikus egzempliorius kaip lygioj vietoj problemas kurti.
                      1,6 km - tai atkarpos ilgis, kuria vyksta tranzitas, nuo Šilo tilto iki nusukimo į Kosciuškos gatvę. Problema yra piko valandomis. Beje Vilniaus miesto savivaldybės saugaus eismo komisija šį klausimą jau ne vieną kartą nagrinėjo.

                      Comment


                        Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                        Nieko tokio, pastatys kokią klombą su medeliu per vidurį gatvės ir viskas, akligatvis yra, o nuomonė apie Benkunską, kad jis už automobilius nepakis. Kiti rinkimai sėkmingi.
                        6:45 min. JUDU buvęs judumo expertas teigia Lietuvos dviračių bendrijos pirmininkui, kad teisinio pagrindo apriboti tranzitą nėra. Pasileisti visu garsu:


                        Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                        Juolab, aš dirbu prie tos gatvės, dažnai ja einu, įskaitant ir savaitgalius - ten max kokios 2 mašinos vienu metu važiuoja.
                        Foto matosi daugiau nei 2: https://www.facebook.com/groups/liet...50685/?__cft__[0]=AZVCL3JqOcclGq7cDSkrK1dwpM50S5TC_ft4r7VkDu8gvl-TAbQYXz0XY1rn8VrVzD14Sz_lW5BR09Upm7CJYQYh4VUbRxMTY ZH0lvHPnVjtH2YQNkc3dIPuNaWynklv1qpcoGb8P45zEdsZVdP ZiO36&__tn__=%2CO%2CP-R
                        Click image for larger version  Name:	547182631_10239847998726306_1183301875812503484_n.jpg Views:	0 Size:	183,3 kB ID:	2221307

                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Pastebėjau nelabai malonų dalyką kątik atoidarytame bendrame take Savanorių pr. jis kažkoks nelygus. Kas kelis ar kelioliką metrų skersai tako jaučiamas dangos susibangavimas. Nėra labai blogai, bet tikrai nėra ir labai lygu, kaip kai kuriuose takuose. Labai džiaugiausi šita atkarpa, nes smarkiai pagerėja senosios Vilnius-Kaunas plento atkarpos pasiekiamumas, bet šitas susibangavimas yra šaukštas deguto
                        Daugiau foto, kas dar nėra čia važiavę:
                        https://www.instagram.com/p/DOyHY5ki...N2bXd2YzkzZzFp
                        ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Pastebėjau nelabai malonų dalyką kątik atoidarytame bendrame take Savanorių pr. jis kažkoks nelygus. Kas kelis ar kelioliką metrų skersai tako jaučiamas dangos susibangavimas. Nėra labai blogai, bet tikrai nėra ir labai lygu, kaip kai kuriuose takuose. Labai džiaugiausi šita atkarpa, nes smarkiai pagerėja senosios Vilnius-Kaunas plento atkarpos pasiekiamumas, bet šitas susibangavimas yra šaukštas deguto

                          Yra registruota panaši problema. Netikiu kad bus sutvarkyta, bet įdomu stebėt koks bus atsakymas. Nebent atsiras daugiau pranešimu dėl šitos problemos, td gal ir galima tikėtis broko pataisymo.

                          https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/446441

                          Comment

                          Working...
                          X