Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • rmss
    replied
    Ten gal tuo raštu parkingo vietos sužymėtos? Šiaip juokas, bet prie Valdelio niekada nežinosi kam koks skambutis buvo padarytas.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Pala, čia irgi sudėtos šaligatvyje tos "sendintos" trinkelės?
    Panašu, jog tokios pat kaip Subačiaus g.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Pala, čia irgi sudėtos šaligatvyje tos "sendintos" trinkelės?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Man tik labai norėtųsi sužinoti kada mieste baigsis ta kakofonija su šaligatvių dangų raštais, medžiagiškumu. Dabar kiekvienas vystytojas prie savo pastato pasidaro šaligatvį koks jam gražesnis ir patrauklesnis, taip nesukuriant bendro gatvės vaizdo, nes kelių šimtų metrų gatvės atkarpoje būna dangos keičiasi net kelis kartus.
    Tada, kai vėl kažkas priims, vadovausis ir reikalaus naudotis gatvių standartu.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Pagal brėžinius nepanašu, kad kažkas siaurinama. Važiuojamoji dalis skerspjūvyje pažymėta kaip "esama".
    Man tik labai norėtųsi sužinoti kada mieste baigsis ta kakofonija su šaligatvių dangų raštais, medžiagiškumu. Dabar kiekvienas vystytojas prie savo pastato pasidaro šaligatvį koks jam gražesnis ir patrauklesnis, taip nesukuriant bendro gatvės vaizdo, nes kelių šimtų metrų gatvės atkarpoje būna dangos keičiasi net kelis kartus.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Vykdomas J. Tumo-Vaižganto - Goštauto g. projektas, dviračių takas sujungs Lukiškių aikštę su Baltuoju tiltu (https://citify.eu/lt/j-tumo-vaizgant...io-16-osios-g/). Kažkaip nesitikėjau, kad įgyvendins šį projektą, maniau tiesiog perdės plyteles kaip atsitiko prie Flow.

    Nuotraukose matosi gatvės seurinimas. Atsiras daugiau vietos pėstiesiems ir dviratininkams šioje vietoje, dviračių takas tik 2.5 m, bet kaip suprantu daugiau netelpa nekertant medžių. Įdomu, kiek skirsis įgyvendinimas nuo to, kas yra projekte.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-10-30 at 15.46.28.png
Views:	973
Size:	5,09 MB
ID:	2162486 Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-10-30 at 15.46.22.png
Views:	961
Size:	5,42 MB
ID:	2162487

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Taip, bet abiem atvejais tunelis yra kelis kartus trumpesnis, nei Lasivės prosp. asfalto plotis. Bet nesispjaudant tulžim apie politikų kiaušus, kur reiktų kasti šitą ilgą, platų, tolygų nusileidimą? Dar nesugadinant pėsčiųjų ir dviračių eismo, pvz., iš Narbuto į Laisvės.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied


    Viskas įmanoma ir lengvai įgyvendinama, svarbu politikai turėtų kiaušus

    Click image for larger version

Name:	underpass-passage-tunnel-underground-subway-architecture-street-construction-bike.jpg
Views:	300
Size:	96,1 kB
ID:	2162480

    Click image for larger version

Name:	underpass.jpg
Views:	297
Size:	341,6 kB
ID:	2162479

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Ponai sofos urbanistai, man čia stovint po dušu ar panašiai kilo toks klausimas: kaip geriausia būtų leisti dviratininkams kirsti Laisvės prospektą mazge su Narbuto g. ir Pilaitės prospektu, kad nereiktų laukt šviesoforo? Ar tai būtų tunelis po Laisvės prospektu? Gal viadukas virš Laisvės, bet palendantis po automobilių viaduku? Vargu ar tam pakaks aukščio, ir taip girti kranistai kliudė viaduką lyg net porą kartų. Pasvajokim!

    Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2024-10-30 15-08-33.png
Views:	330
Size:	1,09 MB
ID:	2162477

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    „Puikiai“ išlaikytos vertikalios apsaugos zonos.
    Click image for larger version

Name:	2024-10-15_23-03.png
Views:	539
Size:	434,2 kB
ID:	2159511

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Projektas dar Šimašiaus laikų? Nėra bordiūro ties sankryža.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Nu tikrai, kaip šauniai pastebėta!

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Pradedu suprast gudrią VMS strategiją. Pradedi ir palieki pusei metų. Krūvos purvo, išvartyti bordiūrai, visi pakraupę, žiema artėja. Ir staiga, bac ir užbaigi! Palengvėjimas, palyginus kaip buvo tai tiesiog Olandija! Na kas dabar priekaištaus dėl stulpo šaligatvyje ar kokių plytelių nutrupėjusiais kraštais! Džiaugsmas ir progresas!

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Labai gaila, kad nauji raudoni dviraciu takai po keleriu metu tampa pilki nublukusia spalva, lyg jiems butu kokie 20 metu.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ateities/Baltupio sankryža. Kiek jau laiko čia taip? 2024 Gegužės Street view jau buvo. Visą vasarą laukė ir gal ant žiemos pradės kažką krapštyti?
    Jau pabaigta:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20241015_140552.jpg
Views:	592
Size:	2,00 MB
ID:	2159444 Click image for larger version

Name:	IMG_20241015_140610.jpg
Views:	585
Size:	1,61 MB
ID:	2159440 Click image for larger version

Name:	IMG_20241015_140621.jpg
Views:	590
Size:	1,66 MB
ID:	2159438 Click image for larger version

Name:	IMG_20241015_140627.jpg
Views:	594
Size:	2,14 MB
ID:	2159439 Click image for larger version

Name:	IMG_20241015_140630.jpg
Views:	598
Size:	2,54 MB
ID:	2159441 Click image for larger version

Name:	IMG_20241015_140658.jpg
Views:	594
Size:	2,91 MB
ID:	2159443 Click image for larger version

Name:	IMG_20241015_140709.jpg
Views:	592
Size:	2,39 MB
ID:	2159442

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Nėra pas mus retas sprendinys dryžuotas stulpas, o ne skarda? Edit: Pasižvalgius streetview panašu, kad tendencingai nukreipiamieji ženklai salelėse taip keičiami - nebuvau atkreipęs dėmesio.

    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Link Akropolio takai eina tiesiai:
    Click image for larger version  Name:	20241013_161254.jpg Views:	301 Size:	2,79 MB ID:	2158577
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20241014_194656_Maps.jpg Views:	0 Size:	72,4 kB ID:	2159058
    Paskutinis taisė Riedis; 2024.10.14, 20:04.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Beje, tik dabar pastebėjau, kam vienoje pusėje reikalingi net du pėsčiųjų perėjos ženklai?
    Matomai pagal šitą pritaikė, bet gavosi perteklius:

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	817
Size:	40,5 kB
ID:	2158813

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Papildyčiau, kad tikslingiau buvo kreivinti tą kitą pervažą, nes ten mašinistams matomumas prastas – atvažiuoja dideliu greičiu B kat. gatve, o per petį atgal žiūrėti labai nepatogu. Būtų iškreivinimas, tai pasisuktų su visa mašina statmenai ir nereiktų tiek kaklo persukinėt. Tą kurią dabar iškreivino, ten ir anksčiau matomumas buvo geras visais kampais, nes nusileisdamas link pagrindinio automobilistas vis tiek žūrės kairėn dėl kitų mašinų, tuo pačiu matytų ir dviratininikus "iš galo" (kairės) atvažiuojant. Aišku, nekreivino antros pervažos, nes "brangu šlaitą pertvarkyt".

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Beje, tik dabar pastebėjau, kam vienoje pusėje reikalingi net du pėsčiųjų perėjos ženklai?
    o nezinojai kad daugiau yra geriau?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Ozo g. dviračių takas ties PC Akropolis viaduko išvažiavimu. Laužytų kampų zigzagas su švelniai iškilia pervaža. Ties įvažiavimu (be foto) liko tiesi pervaža.

    Click image for larger version

Name:	20241012_155315.jpg
Views:	1147
Size:	1,05 MB
ID:	2158413
    Beje, tik dabar pastebėjau, kam vienoje pusėje reikalingi net du pėsčiųjų perėjos ženklai?

    Komentuoti:

Working...
X