Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • alga
    replied
    Matyt, dar reiktų paminėti

    60. Dviračio vairuotojas, ketindamas kirsti važiuojamąją dalį ten, kur eismas nereguliuojamas arba nėra eismo pirmumą nustatančių kelio ženklų, privalo praleisti važiuojamąja dalimi važiuojančias transporto priemones, išskyrus tuos atvejus, kai kerta išvažiavimus iš šalia kelio esančių teritorijų, gyvenamosios zonos, kiemo, stovėjimo aikštelės, kai kerta važiuojamąją dalį, į kurią kiti vairuotojai suka.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Nėra ten tokio pėsčiųjų ir dviratininkų eismo, kad reikėtų jį dažais reguliuoti.
    Baltojo tilto žmonių kiekis sakyčiau panašus į Vingio parke žmonių kiekį, bent pirminiame take pereinančiame iš Čiurlionio g. Kodėl ant tilto nenutrina, bet parke nenupaišo? DJMP ir atrodo spec. planas numatė ten taką.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.203613/asr
    27. <...> Kai sukama į kelią su viena eismo juosta kiekviena kryptimi, vairuotojas privalo praleisti į bet kurią eismo juostą įžengusį, žengiantį arba prieš pat eismo juostą (važiuojamosios dalies kraštą) stovintį ir laukiantį galimybės įžengti pėsčiąjį.

    101. Prieš pradėdamas važiuoti, prieš persirikiuodamas ir kitaip keisdamas važiavimo kryptį, vairuotojas privalo įsitikinti, kad tai daryti saugu, ir duoti kelią (nekliudyti) kitiems eismo dalyviams.

    158. Sukdamas sankryžoje į kairę arba į dešinę, vairuotojas privalo duoti kelią eismo dalyviams (dviračių vairuotojams ir kitiems), kertantiems važiuojamosios dalies, į kurią jis suka, eismo juostas. Sukdamas į kelią su viena eismo juosta kiekviena kryptimi, vairuotojas privalo duoti kelią eismo dalyviams (dviračių vairuotojams ir kitiems), kertantiems bet kurią važiuojamosios dalies, į kurią jis suka, eismo juostą.
    Click image for larger version

Name:	Screenshot.png
Views:	700
Size:	43,4 kB
ID:	2141685
    Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	713
Size:	933,6 kB
ID:	2141686
    Paskutinis taisė dondc; 2024.07.19, 12:54.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Nuo miesto link Gariūnų, nutrynė dar ir pervažas (pirmumas dviračių, tai vis tiek neišnyko, bet dabar "tikrai" bus saugiau).
    Kodėl manai, kad pirmumas dviračių? Kiek varčiau KET, net kvadratai nesuteikia prioriteto, tik leidžia nenulipt nuo dviračio, jei netrukdai vairuotojams. Aš nuoširdžiai norėčiau žinot, ginčijomės su vienu komandžioku ir nieko neradom.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
    Kaip iš viso galima paaiškinti tokius veiksmus?
    Tai buvo absudriški, perteklingi, nereikalingi žymėjimai, Zuoko dažais paišyto "dvirtakių tinklo" eros palikimas. Nėra ten tokio pėsčiųjų ir dviratininkų eismo, kad reikėtų jį dažais reguliuoti. Kai važiuodavau, tą liniją labiau laikiau juostas atskiriančia centrine linija, o ne dvirtakio riba, kurios negalima kirst. Aišku, bereikalingų juostų trynimas irgi buvo bereikalingas darbas, kurio galima buvo ir nedaryt.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Turbūt galioja KET 42 punktas:

    nes KET taip aprašyta pėsčiųjų perėja:
    Šizofrenija gali išsivystyti. Vienoje vietoje pėstiesiems leidžiama judėti stovėjimo aikštelėse, kitoje leidžia žymėti jose legalias perėjas. Vienoje vietoje draudžia vaikščioti dvirtakiais, bet leidžia pereiti į kitą pusę, kitoje vėlgi leidžia piešti juose legalias perėjas. Atrodo tarsi pastrigome spręsdami, kur dėti kablelį "nubausti negalima pasigailėti"
    Paskutinis taisė Ginthus; 2024.07.18, 19:56.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Gal kas apsiskaitęs gali patikslinti ar pagal taisykles tokios perėjos reikalauja pėsčiuosius kirsti dviračių taką tik per jas? Suprantu, kad jos turi kažkokį savo reglamentavimą, negu įprastos perėjos per gatvę?
    Turbūt galioja KET 42 punktas:

    42. Į kitą važiuojamosios dalies pusę pėstieji privalo eiti (judėti) tik pėsčiųjų (taip pat požeminėmis ir esančiomis virš kelio) perėjomis, o kur jų nėra, – sankryžose pagal šaligatvių arba kelkraščių liniją. Pėstieji neturi peržengti pėsčiųjų perėjos ribų.
    nes KET taip aprašyta pėsčiųjų perėja:

    1.13. Pėsčiųjų perėjos:


    1.13.1.„Zebras“ žymi nereguliuojamą pėsčiųjų perėją. Nereguliuojama pėsčiųjų perėja tik horizontaliuoju ženklinimu „zebras“ gali būti pažymėta dviračių take ar stovėjimo aikštelėje.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Daugėja perėjų per dviračių takus. Šviežiai nupiešta Žirmūnuose

    Click image for larger version

Name:	20240716_191614.jpg
Views:	1311
Size:	1,51 MB
ID:	2141222
    Gal kas apsiskaitęs gali patikslinti ar pagal taisykles tokios perėjos reikalauja pėsčiuosius kirsti dviračių taką tik per jas? Suprantu, kad jos turi kažkokį savo reglamentavimą, negu įprastos perėjos per gatvę?

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Yra toks aktyvistas Marius Kučinskas. Daro apklausas FB būtent pėsčiųjų (o ne dviratininkų) grupėj ir pan., bandydamas įpiršti mintį, kad bendri takai turi būti bendri. Pvz. jis VMS išprašė, kad panaikintų pirmą Zuoko raudoną dvirtakį palei Pilaitės pr. Pavertė jį bendru taku. Tada atsirado suoliukai (tarsi pėstiesiems), į vieną kūrių trenkėsi jaunas paauglys ar vaikas ir stipriai susižalojo. Nei toks takas galėjo keisti savo statusą pagal DJMP, nei tie suolai pagal STR pastatyti, nei dviratininkams jų reikia, o pėstiesiems per dideli atstumai ten vaikščiot. Pėsčias kartą ėjau (išskirtinis atvejis mano), tai kito pėsčio nesutikau, bet keliasdešimt dviračių pravažiavo.
    aaaa, kas per idiotizmas, sunku suvokti

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą

    Kaip iš viso galima paaiškinti tokius veiksmus?
    Yra toks aktyvistas Marius Kučinskas. Daro apklausas FB būtent pėsčiųjų (o ne dviratininkų) grupėj ir pan., bandydamas įpiršti mintį, kad bendri takai turi būti bendri. Pvz. jis VMS išprašė, kad panaikintų pirmą Zuoko raudoną dvirtakį palei Pilaitės pr. Pavertė jį bendru taku. Tada atsirado suoliukai (tarsi pėstiesiems), į vieną kūrių trenkėsi jaunas paauglys ar vaikas ir stipriai susižalojo. Nei toks takas galėjo keisti savo statusą pagal DJMP, nei tie suolai pagal STR pastatyti, nei dviratininkams jų reikia, o pėstiesiems per dideli atstumai ten vaikščiot. Pėsčias kartą ėjau (išskirtinis atvejis mano), tai kito pėsčio nesutikau, bet keliasdešimt dviračių pravažiavo.

    Čia panašu į analogišką situaciją. Matyt jam ar kažkam užkliuvo, kad pėsčiųjų dalis arčiau gatvės. Kodėl takų tiesiog neapkeitė vietomis, sunku pasakyti. Gal bando lėtinti dviračių eismą, kai nebeturės išskirtos tako dalies, kad lėčiau pravažiuotų pro pėsčiąjį. Per daug metų tik kelis kartus pėsčiuosius sutikau ant tilto Lazdynų kryptimi. Ant Gariūnų kalvos gal tik kartą.

    Keisčiausia, kad VMS'as taiko dvigubus standartus: Baltasis tiltas su nupieštu taku vientisoje dangoje, bet Vingio parke prašiau nupiešti vieną jungtį, tai nesutiko; Gariūnų g. pieštinį taką nutrynė, bet šviežiai išpiešė ant viaduko per vakarinį aplinkkelį ant vientisos dangos, nors takas iš karto baigiasi.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Kiti gali nesusigaudyt, čia atkarpa nuo pagrindinės gatvės ("Maximos") link paplūdimių. Gaila, kad ta gruntinė dalis palei pat vandenį link senojo tako yra sutankinta tik gal pusantro metro pločiu, o šonuose biri žemė. Realiai net minimalaus pločio neatitinka dviračiams važiuot.

    Įpareigojantis ženklas uždėtas?
    Su ta sutankinta dalim nesupratau. Tikiuosi sutankins per visą plotį. nes kitaip bus visiška bibienė. Po kelių gerų liūčų nesutankinta dalis išsiplaus ir taps mtb kanjonais su siauru takeliu.

    Komentuoti:


  • Vilniaus gyventojas
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Nuo miesto link Gariūnų, nutrynė dar ir pervažas (pirmumas dviračių, tai vis tiek neišnyko, bet dabar "tikrai" bus saugiau). Beje dviratistas iš gatvės įšoko į dvirtakį :
    Click image for larger version Name:	IMG_20240715_071148.jpg Views:	1 Size:	876,7 kB ID:	2140819
    Click image for larger version Name:	IMG_20240715_071232.jpg Views:	1 Size:	1001,0 kB ID:	2140820
    ]
    Kaip iš viso galima paaiškinti tokius veiksmus?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Kiti gali nesusigaudyt, čia atkarpa nuo pagrindinės gatvės ("Maximos") link paplūdimių. Gaila, kad ta gruntinė dalis palei pat vandenį link senojo tako yra sutankinta tik gal pusantro metro pločiu, o šonuose biri žemė. Realiai net minimalaus pločio neatitinka dviračiams važiuot.

    Įpareigojantis ženklas uždėtas?
    Paskutinis taisė dondc; 2024.07.17, 17:01.

    Komentuoti:


  • liudasbar
    replied
    Žaliųjų ežerų takas (foto susidėjo atsitiktine tvarka, bet vaizdas matosi)
    Click image for larger version  Name:	IMG_4495.jpeg Views:	0 Size:	2,23 MB ID:	2141401

    Click image for larger version  Name:	IMG_4482.jpeg Views:	0 Size:	2,27 MB ID:	2141403 Click image for larger version  Name:	IMG_4483.jpeg Views:	0 Size:	2,49 MB ID:	2141402 Click image for larger version  Name:	IMG_4487.jpeg Views:	0 Size:	2,03 MB ID:	2141399 Click image for larger version  Name:	IMG_4488.jpeg Views:	0 Size:	1,99 MB ID:	2141398

    Komentuoti:


  • Globalus
    replied
    Karaliaučiaus g.
    Click image for larger version

Name:	P40713-213731.jpg
Views:	429
Size:	979,8 kB
ID:	2141384 Click image for larger version

Name:	P40713-213848.jpg
Views:	426
Size:	1,35 MB
ID:	2141386 Click image for larger version

Name:	P40713-214234.jpg
Views:	430
Size:	1,15 MB
ID:	2141385

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Daugėja perėjų per dviračių takus. Šviežiai nupiešta Žirmūnuose
    Labai gerai, daugiau tokių, nes šiuo metu dviratininkų ir paspirtukinikų supratimu, pėstieji visur ir visada juos turi praleisti, apie kliūtį iš dešinės net nešneku.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą

    O ką jos duoda? Atrodo vėl gi perteklinė infrastruktūra. Atrodo, kad bandoma žaist ant emocijos "kad nu jei perėja tai taip ir reikia eit" realiai tai niekas nei draus nei gaudys kitaip kertančius taką
    Veikia kaip įspėjamasis žymėjimas, manau, panašiai kaip "Atsargiai - vaikai". Pavyzdyje - VT stotelė, tai aiškiai ten bus daug pėsčiųjų, todėl didėja galimybė įvykti "avarijai" dėl pėsčiųjų ARBA dviratininkų neapdairumo.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą

    O ką jos duoda? Atrodo vėl gi perteklinė infrastruktūra. Atrodo, kad bandoma žaist ant emocijos "kad nu jei perėja tai taip ir reikia eit" realiai tai niekas nei draus nei gaudys kitaip kertančius taką
    Manau, labiau atkreipia visų dėmesį, kad čia dviračių takas. Gal žmonės nestovės tiesiog ant dvirtakio už tos stotelės, o norėdami pereiti apsižvalgys.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Turbūt labiau kaip perspėjimas dviratininkams, kad būtų atsargesni dėl nežiūrinčių pėsčiųjų.

    Komentuoti:


  • sauletasmiestas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Daugėja perėjų per dviračių takus. Šviežiai nupiešta Žirmūnuose
    O ką jos duoda? Atrodo vėl gi perteklinė infrastruktūra. Atrodo, kad bandoma žaist ant emocijos "kad nu jei perėja tai taip ir reikia eit" realiai tai niekas nei draus nei gaudys kitaip kertančius taką

    Komentuoti:

Working...
X