Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Riedis
    replied
    Liepkalnio g. remontinis dviračių ir pėsčiųjų takas

    Pradėsiu, kad jungtis yra ir tai geriau negu jos nebūtų - principe tikiuosi kokioj olandų g. kažką tokio gal padarys, vis vien patogiau nei pabirusios plytelės.

    Viršus (pietinė dalis), sujungimas su Minsko pl. viaduko projektu.

    Click image for larger version

Name:	20240621_120246.jpg
Views:	407
Size:	694,4 kB
ID:	2137554

    Perėjimas į bendrą taką, nu nes tikrai nebuvo kaip patalpint. Nieko šalia nėra pertekliniu pločiu. Ten toliau matos vingis, kur matomumas tikrai prastokas, krūmai gaubia taką.

    Click image for larger version

Name:	20240621_120446.jpg
Views:	394
Size:	648,4 kB
ID:	2137555

    Ta pati sandūra su vaizdu į viršų. Gerai, kad prieš tai stabtelėjau pafotografuot, nes be pastangų įsibėgėjau iki 50km/h. Tai minti viršun pro čia tokiu statumu noro nedaug, nebent kai eismo mažiau kaip nuotraukoje.

    Click image for larger version

Name:	20240621_120523.jpg
Views:	406
Size:	571,9 kB
ID:	2137556

    Autoservisas daro ką autoservisai daro - automobilis priparkuotas tiesiai iš garažiuko. Aišku, kad bent bandė derint atstumą. Stebint, kad jis principe jau automobilių eisme ir matant šalia busiuką+lengvąją pakartosiu, kad tikrai nėra perteklinio pločio.

    Click image for larger version

Name:	20240621_120623.jpg
Views:	401
Size:	493,5 kB
ID:	2137557

    Jau nefotografavau, bet dar tas šviesoforas take dega raudonas esant eismui iš Dunojaus g. kairiojo, tai ilgai tenka laukt.

    Ir toliau ties Rasų kapinėmis neblogas dvirtakio gabaliukas. Likusi liepkalnio dalis smagiai važiuojasi nauju asfaltu ir kadangi nėra dvirtakio perteklinis plotis bent jau saugumo manevrams duoda.

    Komentuoti:


  • gangstarr
    replied
    Ką čia prie CUP sugalvojo? Pašalino vieną iš dviračių stovų ir sumontavo tą dviračio formos stovą antrame fone.

    Komentuoti:


  • Agas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Palei Laisvės prospektą kai kuriose atkarpose atnaujintas raudono asfalto sluoksnis:
    Tik dėl to, jog perkasė jį ar kitaip sugadino šiluminių tinklų rekonstrukcijos metu.

    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    2025 metais ties dviračių taką
    Aha, taip jau kokius 4-5 metus kitais metais tiesia

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    2025 metais ties dviračių taką

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Palei Laisvės prospektą kai kuriose atkarpose atnaujintas raudono asfalto sluoksnis:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20240522_190546.jpg
Views:	1238
Size:	3,05 MB
ID:	2132562 Click image for larger version

Name:	IMG_20240522_190651.jpg
Views:	1231
Size:	2,29 MB
ID:	2132561 Click image for larger version

Name:	IMG_20240522_192120.jpg
Views:	1239
Size:	2,45 MB
ID:	2132560

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Tikrai taip. Jie atėjo. Bet dabar kita problema, ypač savaitgaliais geru oru gana pavojinga minti dviračių takais kur intensyvus dviračių eismas. Man asmeniškai gatve minti kai kada net saugiau. Ten nors taisyklės aiškios ir bent jau žinai, ko tikėtis. O čia gali atlėkti iš bet kur didžiausiu greičiu. Paradoksas, bet mano pirma rimta avarija per labai ilgą mynimo laiką buvo būtent ne gatvėje, o dvirtakyje. Gal atsitiktinumas, o gal ir ne.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Kai dienos metu pravažiuoju mašina Pilaitės prospektu ir Narbuto gatve, man žandikaulis nukrenta dėl dviračių eismo tankumo, ypač sankryžoj su Laisvės prospektu. Rieda, zuja, dauguma be šalmų ir ne pramogaujantys, o važiuojantys su reikalais. Tai įvyko. Pastatė, ir jie atėjo.

    Komentuoti:


  • bucaneer
    replied
    Praėjus dviem metams, vėl paskaičiavau eismo dalyvius Algirdo gatvėje su dviračių taku. Šįkart apsiribojau trimis valandos trukmės intervalais vieną dieną:

    Matavimo data (2024) Oro sąlygos Automobilių / val. Pėsčiųjų / val. Dviračių / val. Paspirtukų /val. Viso Riedančių dalis
    Geg 22, Tr, 15:00 saulėta, +24°C 230 155 34 37 456 15,6%
    Geg 22, Tr, 17:00 saulėta, +24°C 319 252 109 64 744 23,3%
    Geg 22, Tr, 19:00 saulėta, +24°C 151 208 89 34 482 25,5%

    Palyginimui - panašūs (bent pagal paros laiką) matavimai iš 2022 m. (visi duomenys: gegužės ir liepos):

    Matavimo data (2022) Oro sąlygos Automobilių / val. Pėsčiųjų / val. Dviračių / val. Paspirtukų /val. Viso Riedančių dalis
    Geg 25, Tr, 15:10 saulėta, +23°C 245 127 13 17 402 7,5%
    Geg 27, Pn, 17:32 debesuota, +14°C 317 105 27 19 468 9,8%
    Lie 21, Kt, 19:00 saulėta, +28°C 220 142 61 41 464 22,0%

    Pirmas palyginimas beveik idealus, nes sutampa ir metų laikas, ir svaitės diena, ir paros laikas, ir oro sąlygos. Matome, kad per du metus dviračių taku riedančių eismo dalyvių skaičius padidėjo daugiau nei dvigubai - tiek absoliučiais skaičiais (30 vs 71), tiek procentais (7,5% vs 15,6%). Kiti palyginimo taškai ne tokie geri, bet visuose taip pat matosi ryškus riedančių ir vaikštančių pagausėjimas ir santykinis automobilių sumažėjimas. Net ir piko metu automobiliai dabar sudaro mažiau nei pusę eismo dalyvių, o į vakarą automobilių dalis nukrenta iki mažiau nei trečdalio, kuomet riedančių pakyla virš ketvirčio, nors bendrai gatvėje dabar daugiau judesio. Atskirai to neskaičiavau, bet subjektyviai atrodo, kad dabar yra daugiau commute'inančių ir savo reikalais važinėjančių dviratininkų, kai anksčiau didesnę dalį sudarė kurjeriai.

    Nuo 2022 metų ši dviračių magistralė pailgėjo prijungus Dariaus ir Girėno gatvę, taip pat Ševčenkos gatvė pertvarkyta į ramaus eismo. Ne-automobilinio eismo greičiausiai pridėjo Cyber City ir kiti nauji ofisynai, galbūt labiau užsipildė ir nauji daugiabučiai. Bendrai, visi pokyčiai į teigiamą pusę.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied

    Nei KET, nei KĮ nenumato tokio stendo įrengimo, kuris nėra kelio ženklas – KĮ 13 str. 2 dalis draudžia bet kokią reklamą, kuri imituoja KET ženklus. Tai gali būti tiek socialinė, tiek partinė savireklama ir visai nebūtinai reklamuojanti konkretų ūkinį subjektą („Be to, draudžiama naudoti reklamą, imituojančią kelio ženklus ir (arba) naudojančią kelio ženklų simboliką“).
    https://www.facebook.com/groups/7379...54029/?__cft__[0]=AZUIqAegcsmS9Lu2Fb8ISDjYhsSH85ioF0H_VOO4eoaE855-I174NhPG9rLEpUYAZvr2bu21GnZ7A2hyW0FZXfCOWueuyt827O CT9H530pJxoXWuAziUY5MjsD6pa4_FeXesZe5BwsB5uXGzu-ddSamM1xr_581X_Gjk1WJ5qURi9ZFZVUC93IAFDU8iEvhwPWNY 021e9-pcjiroKiHlQaRY&__tn__=%2CO%2CP-R
    Įraše parašyta, jog policija oficialiai atsakė, kad toks informacinis stendas yra ne kelio ženklas. Tuo pačiu, ne kelio ženklui ten ne vieta.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Ženklas nusižiūrėtas iš užsienio, teko matyt skirtingose šalyse. Jis perspėja vairuotojus, kad šiame kelyje dažnai malasi dviratininkai, ir primena, kad taisyklės reikalauja lenkti 1,5 m atstumu. Dėl peticijos formuluočių tikslumo nesiginčiju.
    Norint įrengti kažkokį tokį stendą, tai nereikia, kad jis būtų KET. Nes nepamenu jog taisyklėse buvo stendai: "Šiame kelyje šiais metais žuvo....", "Šiame kelyje surinkta ..... EUR baudų", "Dėmesio, Kelio remontas", "Dėmesio. Naudotojo mokestis A1-A18 keliuose" ir panašūs. Tai papildomą priminimo stendą su įspėjamuoju ženklu apie dviratininkus ir užrašą apie atstumą galima pastatyti ir taip.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    Šita vieta man kelia didelių klausimų, gal kas ten dažniau lankosi, galit pakomentuot? Kaip suprantu, kadangi agsvalto plotis yra šventas dalykas, tai norint sutalpinti dvirtakį ir pėsčiųjų šaligatvį, buvo papildomai supilta šlaito? To pasėkoje padarant jį ženkliai statesniu? Jei taip yra iš tiesų, ar nesidžiaugsim šiuo šaligatviu iki pirmo stipraus lietaus?
    Šioje vietoje bortas buvo šiek tiek perstumtas vykdant Žygimantų g. akstfaltavimą praeitais metais pagal krantinės dviračių tako projektą (atsidarius komentarą yra ir nuotrauka su senu ir nauju bortu):

    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
    Na šioks toks "vairuotojų genocidas" visgi vyksta. Žygimantų g. tvarkomi bortai ir, galbūt, šaligatvis, šiek tiek siaurėja asfalto dalis. Bet čia spėju derinasi prie būsimo Neries krantinės dviračių tako projekto ir šito stabdyti nebandytų.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Šita vieta man kelia didelių klausimų, gal kas ten dažniau lankosi, galit pakomentuot? Kaip suprantu, kadangi agsvalto plotis yra šventas dalykas, tai norint sutalpinti dvirtakį ir pėsčiųjų šaligatvį, buvo papildomai supilta šlaito? To pasėkoje padarant jį ženkliai statesniu? Jei taip yra iš tiesų, ar nesidžiaugsim šiuo šaligatviu iki pirmo stipraus lietaus?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    nes pagal procedūras negali leisti montuoti tokių
    Bet visame Vilniuje montuoja jau eilę metų, ir ką?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Žygimantų g. Atkreipkit dėmesį, kad šaligatvio pagrindas, panašu, iš atsijų, o ne Vilniui įprasto smėlio. Atsijų pagrindas čia buvo iš anksčiau iki išardant Zuokmečio
    Pasikartosiu. Čia daro pagal projektą su statybos leidimu bei rangovą prižiūri techninis prižiūrėtojas, todėl daroma ne bet kaip.

    Dėl tų trupančių bordiūrų, reiktų paieškoti statybos stendo, jame turėtų būti įrašytas techninis prižiūrėtojas (ir jo kontaktai), reiktų jį informuoti apie nekokybiškas medžiagas, nes pagal procedūras negali leisti montuoti tokių

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Žygimantų g. Atkreipkit dėmesį, kad šaligatvio pagrindas, panašu, iš atsijų, o ne Vilniui įprasto smėlio. Atsijų pagrindas čia buvo iš anksčiau iki išardant Zuokmečio šaligatvį




    Ties Vileišių skveru. Čia dar "praėjimo nėra", nors tiek dviračių takas, tiek šaligatvis jau gana populiarūs

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Tai jeigu noras "įtraukti ženklą į KET", tai to ženklo reikalavimai galiotų tik atkarpose pažymėtose tokiu ženklu. Vadinasi ties kiekviena sankryža bus poreikis kabinti krūvas kažkokių beprasmių ženklų. Visa idėja skamba kaip koks "įtraukime į KET ženklą, kad negalima vairuoti girtam".
    Dėl lenkimo atstumo, tai ne ženklo reikia, o formuluotės kažkuriame KET punkte ir viskas.
    Ženklas nusižiūrėtas iš užsienio, teko matyt skirtingose šalyse. Jis perspėja vairuotojus, kad šiame kelyje dažnai malasi dviratininkai, ir primena, kad taisyklės reikalauja lenkti 1,5 m atstumu. Dėl peticijos formuluočių tikslumo nesiginčiju.

    Attached Files

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Galiotų, ženklas tik informacinis.
    Tai jeigu noras "įtraukti ženklą į KET", tai to ženklo reikalavimai galiotų tik atkarpose pažymėtose tokiu ženklu. Vadinasi ties kiekviena sankryža bus poreikis kabinti krūvas kažkokių beprasmių ženklų. Visa idėja skamba kaip koks "įtraukime į KET ženklą, kad negalima vairuoti girtam".
    Dėl lenkimo atstumo, tai ne ženklo reikia, o formuluotės kažkuriame KET punkte ir viskas.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Pačioje peticijoje apie 1,5m taisyklės pakeitimą iš rekomendacijos į reikalavimą nekalbama. Kalbama tik apie naują ženklą:

    https://www.peticijos.lt/visos/85303...do-iteisinimo/
    siūlome įteisinti infomacinio 1,5 metro saugaus lenkimo kelio ženklą ir stendą
    Ar aš kažko nesuprantu ar tas Facebook postas meluoja?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
    Kaip suprantu, be ženklo ši 1.5 metro atstumo taisyklė negaliotų?
    Galiotų, ženklas tik informacinis.

    Komentuoti:


  • liudasbar
    replied
    https://www.facebook.com/share/p/9sS...ibextid=WC7FNe

    Mes jungiamės prie iniciatyvos įteisinti informacinį 1,5 metro saugaus atstumo kelio ženklą ir kviečiame pasirašyti už saugų eismą!

    Įteisinus informacinį 1,5 metro saugaus atstumo kelio ženklą ir įtraukus jį į Kelių eismo taisykles, 1,5 m. atstumo laikymasis atliekant lenkimo manevrą iš rekomenduojamo, taptų privalomas.

    Prie saugaus dviračių judesio kviečiame prisidėti ir Jus! Viskas, ką Jums reikia padaryti – pasirašyti dviratininkų inicijuotą peticiją. Peticijos nuorodą rasite komentaruose.
    Kaip suprantu, be ženklo ši 1.5 metro atstumo taisyklė negaliotų? Koks efektyvumas, jeigu uždės šį ženklą tik keletoje Vilniaus gatvių? Pavyzdžiui, pristatė kelio ženklą "Dviračių gatvė" ir jis yra tik poroje Vilniaus vietų (viena iš jų - K. Kalinausko g.). Nu ir ką? Piaras baigtas. Panašu į vieno žmogaus ar vienos mažos komandos suburtą iniciatyvą, tačiau ne iš to galo.

    Kaip man, pavyzdžiui, dviračiu saugiai (šaligatvių būklė, dviračių takų žymėjimai, ir kt.) patekti nuo Gedimino pr. ties Live Square iki santuokų rūmų? Jei kas nors ten važiavęs - mane supras. Gal tegu imasi spręsti realias problemas.
    Paskutinis taisė liudasbar; 2024.05.22, 13:49.

    Komentuoti:

Working...
X