Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • bucaneer
    replied
    Praėjus dviem metams, vėl paskaičiavau eismo dalyvius Algirdo gatvėje su dviračių taku. Šįkart apsiribojau trimis valandos trukmės intervalais vieną dieną:

    Matavimo data (2024) Oro sąlygos Automobilių / val. Pėsčiųjų / val. Dviračių / val. Paspirtukų /val. Viso Riedančių dalis
    Geg 22, Tr, 15:00 saulėta, +24°C 230 155 34 37 456 15,6%
    Geg 22, Tr, 17:00 saulėta, +24°C 319 252 109 64 744 23,3%
    Geg 22, Tr, 19:00 saulėta, +24°C 151 208 89 34 482 25,5%

    Palyginimui - panašūs (bent pagal paros laiką) matavimai iš 2022 m. (visi duomenys: gegužės ir liepos):

    Matavimo data (2022) Oro sąlygos Automobilių / val. Pėsčiųjų / val. Dviračių / val. Paspirtukų /val. Viso Riedančių dalis
    Geg 25, Tr, 15:10 saulėta, +23°C 245 127 13 17 402 7,5%
    Geg 27, Pn, 17:32 debesuota, +14°C 317 105 27 19 468 9,8%
    Lie 21, Kt, 19:00 saulėta, +28°C 220 142 61 41 464 22,0%

    Pirmas palyginimas beveik idealus, nes sutampa ir metų laikas, ir svaitės diena, ir paros laikas, ir oro sąlygos. Matome, kad per du metus dviračių taku riedančių eismo dalyvių skaičius padidėjo daugiau nei dvigubai - tiek absoliučiais skaičiais (30 vs 71), tiek procentais (7,5% vs 15,6%). Kiti palyginimo taškai ne tokie geri, bet visuose taip pat matosi ryškus riedančių ir vaikštančių pagausėjimas ir santykinis automobilių sumažėjimas. Net ir piko metu automobiliai dabar sudaro mažiau nei pusę eismo dalyvių, o į vakarą automobilių dalis nukrenta iki mažiau nei trečdalio, kuomet riedančių pakyla virš ketvirčio, nors bendrai gatvėje dabar daugiau judesio. Atskirai to neskaičiavau, bet subjektyviai atrodo, kad dabar yra daugiau commute'inančių ir savo reikalais važinėjančių dviratininkų, kai anksčiau didesnę dalį sudarė kurjeriai.

    Nuo 2022 metų ši dviračių magistralė pailgėjo prijungus Dariaus ir Girėno gatvę, taip pat Ševčenkos gatvė pertvarkyta į ramaus eismo. Ne-automobilinio eismo greičiausiai pridėjo Cyber City ir kiti nauji ofisynai, galbūt labiau užsipildė ir nauji daugiabučiai. Bendrai, visi pokyčiai į teigiamą pusę.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied

    Nei KET, nei KĮ nenumato tokio stendo įrengimo, kuris nėra kelio ženklas – KĮ 13 str. 2 dalis draudžia bet kokią reklamą, kuri imituoja KET ženklus. Tai gali būti tiek socialinė, tiek partinė savireklama ir visai nebūtinai reklamuojanti konkretų ūkinį subjektą („Be to, draudžiama naudoti reklamą, imituojančią kelio ženklus ir (arba) naudojančią kelio ženklų simboliką“).
    https://www.facebook.com/groups/7379...54029/?__cft__[0]=AZUIqAegcsmS9Lu2Fb8ISDjYhsSH85ioF0H_VOO4eoaE855-I174NhPG9rLEpUYAZvr2bu21GnZ7A2hyW0FZXfCOWueuyt827O CT9H530pJxoXWuAziUY5MjsD6pa4_FeXesZe5BwsB5uXGzu-ddSamM1xr_581X_Gjk1WJ5qURi9ZFZVUC93IAFDU8iEvhwPWNY 021e9-pcjiroKiHlQaRY&__tn__=%2CO%2CP-R
    Įraše parašyta, jog policija oficialiai atsakė, kad toks informacinis stendas yra ne kelio ženklas. Tuo pačiu, ne kelio ženklui ten ne vieta.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Ženklas nusižiūrėtas iš užsienio, teko matyt skirtingose šalyse. Jis perspėja vairuotojus, kad šiame kelyje dažnai malasi dviratininkai, ir primena, kad taisyklės reikalauja lenkti 1,5 m atstumu. Dėl peticijos formuluočių tikslumo nesiginčiju.
    Norint įrengti kažkokį tokį stendą, tai nereikia, kad jis būtų KET. Nes nepamenu jog taisyklėse buvo stendai: "Šiame kelyje šiais metais žuvo....", "Šiame kelyje surinkta ..... EUR baudų", "Dėmesio, Kelio remontas", "Dėmesio. Naudotojo mokestis A1-A18 keliuose" ir panašūs. Tai papildomą priminimo stendą su įspėjamuoju ženklu apie dviratininkus ir užrašą apie atstumą galima pastatyti ir taip.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    Šita vieta man kelia didelių klausimų, gal kas ten dažniau lankosi, galit pakomentuot? Kaip suprantu, kadangi agsvalto plotis yra šventas dalykas, tai norint sutalpinti dvirtakį ir pėsčiųjų šaligatvį, buvo papildomai supilta šlaito? To pasėkoje padarant jį ženkliai statesniu? Jei taip yra iš tiesų, ar nesidžiaugsim šiuo šaligatviu iki pirmo stipraus lietaus?
    Šioje vietoje bortas buvo šiek tiek perstumtas vykdant Žygimantų g. akstfaltavimą praeitais metais pagal krantinės dviračių tako projektą (atsidarius komentarą yra ir nuotrauka su senu ir nauju bortu):

    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
    Na šioks toks "vairuotojų genocidas" visgi vyksta. Žygimantų g. tvarkomi bortai ir, galbūt, šaligatvis, šiek tiek siaurėja asfalto dalis. Bet čia spėju derinasi prie būsimo Neries krantinės dviračių tako projekto ir šito stabdyti nebandytų.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Šita vieta man kelia didelių klausimų, gal kas ten dažniau lankosi, galit pakomentuot? Kaip suprantu, kadangi agsvalto plotis yra šventas dalykas, tai norint sutalpinti dvirtakį ir pėsčiųjų šaligatvį, buvo papildomai supilta šlaito? To pasėkoje padarant jį ženkliai statesniu? Jei taip yra iš tiesų, ar nesidžiaugsim šiuo šaligatviu iki pirmo stipraus lietaus?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    nes pagal procedūras negali leisti montuoti tokių
    Bet visame Vilniuje montuoja jau eilę metų, ir ką?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Žygimantų g. Atkreipkit dėmesį, kad šaligatvio pagrindas, panašu, iš atsijų, o ne Vilniui įprasto smėlio. Atsijų pagrindas čia buvo iš anksčiau iki išardant Zuokmečio
    Pasikartosiu. Čia daro pagal projektą su statybos leidimu bei rangovą prižiūri techninis prižiūrėtojas, todėl daroma ne bet kaip.

    Dėl tų trupančių bordiūrų, reiktų paieškoti statybos stendo, jame turėtų būti įrašytas techninis prižiūrėtojas (ir jo kontaktai), reiktų jį informuoti apie nekokybiškas medžiagas, nes pagal procedūras negali leisti montuoti tokių

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Žygimantų g. Atkreipkit dėmesį, kad šaligatvio pagrindas, panašu, iš atsijų, o ne Vilniui įprasto smėlio. Atsijų pagrindas čia buvo iš anksčiau iki išardant Zuokmečio šaligatvį




    Ties Vileišių skveru. Čia dar "praėjimo nėra", nors tiek dviračių takas, tiek šaligatvis jau gana populiarūs

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Tai jeigu noras "įtraukti ženklą į KET", tai to ženklo reikalavimai galiotų tik atkarpose pažymėtose tokiu ženklu. Vadinasi ties kiekviena sankryža bus poreikis kabinti krūvas kažkokių beprasmių ženklų. Visa idėja skamba kaip koks "įtraukime į KET ženklą, kad negalima vairuoti girtam".
    Dėl lenkimo atstumo, tai ne ženklo reikia, o formuluotės kažkuriame KET punkte ir viskas.
    Ženklas nusižiūrėtas iš užsienio, teko matyt skirtingose šalyse. Jis perspėja vairuotojus, kad šiame kelyje dažnai malasi dviratininkai, ir primena, kad taisyklės reikalauja lenkti 1,5 m atstumu. Dėl peticijos formuluočių tikslumo nesiginčiju.

    Attached Files

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Galiotų, ženklas tik informacinis.
    Tai jeigu noras "įtraukti ženklą į KET", tai to ženklo reikalavimai galiotų tik atkarpose pažymėtose tokiu ženklu. Vadinasi ties kiekviena sankryža bus poreikis kabinti krūvas kažkokių beprasmių ženklų. Visa idėja skamba kaip koks "įtraukime į KET ženklą, kad negalima vairuoti girtam".
    Dėl lenkimo atstumo, tai ne ženklo reikia, o formuluotės kažkuriame KET punkte ir viskas.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Pačioje peticijoje apie 1,5m taisyklės pakeitimą iš rekomendacijos į reikalavimą nekalbama. Kalbama tik apie naują ženklą:

    https://www.peticijos.lt/visos/85303...do-iteisinimo/
    siūlome įteisinti infomacinio 1,5 metro saugaus lenkimo kelio ženklą ir stendą
    Ar aš kažko nesuprantu ar tas Facebook postas meluoja?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
    Kaip suprantu, be ženklo ši 1.5 metro atstumo taisyklė negaliotų?
    Galiotų, ženklas tik informacinis.

    Komentuoti:


  • liudasbar
    replied
    https://www.facebook.com/share/p/9sS...ibextid=WC7FNe

    Mes jungiamės prie iniciatyvos įteisinti informacinį 1,5 metro saugaus atstumo kelio ženklą ir kviečiame pasirašyti už saugų eismą!

    Įteisinus informacinį 1,5 metro saugaus atstumo kelio ženklą ir įtraukus jį į Kelių eismo taisykles, 1,5 m. atstumo laikymasis atliekant lenkimo manevrą iš rekomenduojamo, taptų privalomas.

    Prie saugaus dviračių judesio kviečiame prisidėti ir Jus! Viskas, ką Jums reikia padaryti – pasirašyti dviratininkų inicijuotą peticiją. Peticijos nuorodą rasite komentaruose.
    Kaip suprantu, be ženklo ši 1.5 metro atstumo taisyklė negaliotų? Koks efektyvumas, jeigu uždės šį ženklą tik keletoje Vilniaus gatvių? Pavyzdžiui, pristatė kelio ženklą "Dviračių gatvė" ir jis yra tik poroje Vilniaus vietų (viena iš jų - K. Kalinausko g.). Nu ir ką? Piaras baigtas. Panašu į vieno žmogaus ar vienos mažos komandos suburtą iniciatyvą, tačiau ne iš to galo.

    Kaip man, pavyzdžiui, dviračiu saugiai (šaligatvių būklė, dviračių takų žymėjimai, ir kt.) patekti nuo Gedimino pr. ties Live Square iki santuokų rūmų? Jei kas nors ten važiavęs - mane supras. Gal tegu imasi spręsti realias problemas.
    Paskutinis taisė liudasbar; 2024.05.22, 13:49.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied


    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Niekaip iš Pilaitės neištrūkstu. Part III (3-ia dalis). Mažvydo g. vakarai jungiasi į Karaliaučiaus g. statomą šiaurinę dalį.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240519_135046.jpg
Views:	561
Size:	758,6 kB
ID:	2131181
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240519_135221.jpg
Views:	549
Size:	913,3 kB
ID:	2131182
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240519_135308.jpg
Views:	548
Size:	1,06 MB
ID:	2131183

    Trinkeliniai laiptai FTW (for the win):
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240519_135334.jpg
Views:	553
Size:	1,28 MB
ID:	2131184

    Antra "juosta" nuo apačios – dviračių takas:
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240519_135348.jpg
Views:	552
Size:	1,61 MB
ID:	2131185
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240519_135356.jpg
Views:	550
Size:	1,18 MB
ID:	2131186

    Kadro centre dviračių takas:
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240519_135821.jpg
Views:	551
Size:	1,15 MB
ID:	2131187

    Kitoj Pilaitės pr. pusėj nuo statybų vakaruose link užmiesčio baigiasi taip:
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240519_140850.jpg
Views:	552
Size:	1,04 MB
ID:	2131188

    Link centro:
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240519_140824.jpg
Views:	549
Size:	1,02 MB
ID:	2131190

    Click image for larger version

Name:	IMG_20240519_141019.jpg
Views:	554
Size:	881,8 kB
ID:	2131189

    Į pietus Padekaniškių g. ar Gilužio g. vakarinė dalis atrodo taip. Pagal "Citify" pradžia: 2023 Q4
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240519_140252.jpg
Views:	550
Size:	770,7 kB
ID:	2131191

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Helsinkio pilna gatvė.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240519_133658.jpg
Views:	574
Size:	1,12 MB
ID:	2131173

    Visgi padaryta atkarpėlė raudono asfalto:
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240519_133606.jpg
Views:	560
Size:	891,0 kB
ID:	2131174

    Jau auga žolė.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240519_133525.jpg
Views:	556
Size:	947,9 kB
ID:	2131175

    Užbuksavo čiuvakas. Mama padėjo, bet tėvui tolumoj reikėjo luktelt. Visgi KET ženklas įpareigoja. Pagal ženklą, dviračių takas toliau nuo gatvės.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240519_133421.jpg
Views:	559
Size:	767,5 kB
ID:	2131176
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240519_133151.jpg
Views:	555
Size:	762,7 kB
ID:	2131177
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240519_133122.jpg
Views:	556
Size:	1,09 MB
ID:	2131178
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240519_133036.jpg
Views:	555
Size:	1,36 MB
ID:	2131179


    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    dondc, neturi tų nedviračių nuotraukų iš arčiau? 2024-05-08 Seime darau pristatymą apie „infrastruktūrą visiems“, tai būtų gera proga panaudoti kaip argumentą kuo dviračių takai yra gerai neįgaliesiems.
    Nors po termino, bet vis tiek pabandysiu parduoti už 5 €. Dar toj pat vietoj Nors keturratis šį kartą. Na ir tuo pačiu pratęsiu ankstesnio reportažo tęstinumą iki Viršuliškių skg. rajono.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240517_170652.jpg
Views:	719
Size:	983,7 kB
ID:	2130913
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240517_170845.jpg
Views:	709
Size:	1,11 MB
ID:	2130914

    Dažai laiko.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240517_170917.jpg
Views:	709
Size:	1,02 MB
ID:	2130915
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240517_170935.jpg
Views:	707
Size:	956,6 kB
ID:	2130916

    Šitame taške vienu metu buvo bent 9 žmonės (be manęs). Teko sustoti prasilenkti, o pajudėjus vėl laviruoti man ir praeiviams, nes iš priekio paspirtukas.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240517_171015.jpg
Views:	708
Size:	781,6 kB
ID:	2130917

    Ta vieta,kur užkėlė asfaltą, kad nutekėtų vanduo į pievą.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240517_171113.jpg
Views:	716
Size:	1,07 MB
ID:	2130918

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Žaliųjų Ežerų g. nuo Kryžiokų Sodų 2-osios g. link Europos parko. Kažkaip daug biker'ių, gal filmavo būsiančio "The Bikeriders" 2-ą filmo dalį.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240517_143009.jpg
Views:	727
Size:	1,17 MB
ID:	2130900
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240517_143125.jpg
Views:	722
Size:	1,28 MB
ID:	2130901
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240517_143223.jpg
Views:	720
Size:	1,38 MB
ID:	2130902
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240517_143314.jpg
Views:	718
Size:	1,25 MB
ID:	2130903
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240517_143344.jpg
Views:	723
Size:	1021,6 kB
ID:	2130904
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240517_143400.jpg
Views:	724
Size:	1,07 MB
ID:	2130905
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240517_143414.jpg
Views:	718
Size:	937,8 kB
ID:	2130906
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240517_143425.jpg
Views:	728
Size:	845,4 kB
ID:	2130907
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240517_143429.jpg
Views:	716
Size:	912,4 kB
ID:	2130908
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240517_143433.jpg
Views:	717
Size:	980,1 kB
ID:	2130909
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240517_143441.jpg
Views:	715
Size:	1,01 MB
ID:	2130910
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240517_143457.jpg
Views:	718
Size:	1,06 MB
ID:	2130911

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Bajorų kl. Street View 2023 m. dar ten vyko baigiamiji darbai ties paskutiniu kiemo išsukimu.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240517_135703.jpg
Views:	726
Size:	1,05 MB
ID:	2130894
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240517_135831.jpg
Views:	717
Size:	946,9 kB
ID:	2130895
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240517_135908.jpg
Views:	716
Size:	955,4 kB
ID:	2130896
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240517_135932.jpg
Views:	717
Size:	1,02 MB
ID:	2130897
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240517_140140.jpg
Views:	718
Size:	1,23 MB
ID:	2130898

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...udos-120014580


    Atnaujinta gatvė Vilniuje sukėlė sumaištį: kam galima ja važiuoti ir už ką gresia baudos?

    Dar 2020-aisiais buvo nuspręsta, kad Vilnius prisijungs prie kitų Europos miestų ir sostinėje bus įrengtos Dviračių gatvės. Būtent tokia sąvoka buvo įteisinta prieš dvejus metus, o šiemet vairuotojus pasitinka jau pirmosios rekonstruotos gatvės. Vis dėlto, tokias gatves pasiekusiems vairuotojams kilo klausimų: kaip šiose gatvėse judėti ir ar apskritai į jas galima įvažiuoti su automobiliu?

    Komentuoti:

Working...
X