Matavimo data (2024) | Oro sąlygos | Automobilių / val. | Pėsčiųjų / val. | Dviračių / val. | Paspirtukų /val. | Viso | Riedančių dalis |
Geg 22, Tr, 15:00 | saulėta, +24°C | 230 | 155 | 34 | 37 | 456 | 15,6% |
Geg 22, Tr, 17:00 | saulėta, +24°C | 319 | 252 | 109 | 64 | 744 | 23,3% |
Geg 22, Tr, 19:00 | saulėta, +24°C | 151 | 208 | 89 | 34 | 482 | 25,5% |
Palyginimui - panašūs (bent pagal paros laiką) matavimai iš 2022 m. (visi duomenys: gegužės ir liepos):
Matavimo data (2022) | Oro sąlygos | Automobilių / val. | Pėsčiųjų / val. | Dviračių / val. | Paspirtukų /val. | Viso | Riedančių dalis |
Geg 25, Tr, 15:10 | saulėta, +23°C | 245 | 127 | 13 | 17 | 402 | 7,5% |
Geg 27, Pn, 17:32 | debesuota, +14°C | 317 | 105 | 27 | 19 | 468 | 9,8% |
Lie 21, Kt, 19:00 | saulėta, +28°C | 220 | 142 | 61 | 41 | 464 | 22,0% |
Pirmas palyginimas beveik idealus, nes sutampa ir metų laikas, ir svaitės diena, ir paros laikas, ir oro sąlygos. Matome, kad per du metus dviračių taku riedančių eismo dalyvių skaičius padidėjo daugiau nei dvigubai - tiek absoliučiais skaičiais (30 vs 71), tiek procentais (7,5% vs 15,6%). Kiti palyginimo taškai ne tokie geri, bet visuose taip pat matosi ryškus riedančių ir vaikštančių pagausėjimas ir santykinis automobilių sumažėjimas. Net ir piko metu automobiliai dabar sudaro mažiau nei pusę eismo dalyvių, o į vakarą automobilių dalis nukrenta iki mažiau nei trečdalio, kuomet riedančių pakyla virš ketvirčio, nors bendrai gatvėje dabar daugiau judesio. Atskirai to neskaičiavau, bet subjektyviai atrodo, kad dabar yra daugiau commute'inančių ir savo reikalais važinėjančių dviratininkų, kai anksčiau didesnę dalį sudarė kurjeriai.
Nuo 2022 metų ši dviračių magistralė pailgėjo prijungus Dariaus ir Girėno gatvę, taip pat Ševčenkos gatvė pertvarkyta į ramaus eismo. Ne-automobilinio eismo greičiausiai pridėjo Cyber City ir kiti nauji ofisynai, galbūt labiau užsipildė ir nauji daugiabučiai. Bendrai, visi pokyčiai į teigiamą pusę.
Komentuoti: