Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Praeitais metais taip užstresino VMS'ą dėl nevalytų dvirtakių, kad dabar lengvą snegutį šveičia ir pila kilogramais druską, o vietomis ir smėlio kliūna. Ironiškai tenka minti nenuvalyta tako dalimi, kad neliktų viskas perbalę nuo druskos.
    Pradėjo valyti? Vakar prie upės take galėja užklimti tiek pėsčiu tiek dviračiu. Aišku bus atvažiavę pačiu sunkiausiu įmanomu traktoriumi.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Tai manau jau gali nujausti, kad viešai pranešus apie normalios požeminės perėjos statybą už 20 milijonų, vadylos ir visa Gariūnų fauna pasiustų ir žvygautų apie "auksines požemines perėjas" ir "Laisvės pr. už 300K pastatė".
      Hmm, galėtų būti strategija priešpastatyti 20 mln. Eur vertės dviračių tunelį vs. pasiaurintą sankryžą. Ir visur naudot, nes niekas nenorės tiek pinigų investuot į tunelį, tad "teliks" siaurint gatves ir daryt patogias pervažas dviračiams

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Pradėjo valyti? Vakar prie upės take galėja užklimti tiek pėsčiu tiek dviračiu. Aišku bus atvažiavę pačiu sunkiausiu įmanomu traktoriumi.
        Pilaitės pr., Vilnios takas, Rinktinės g., Žalgirio g., Ozo g., Stanevičiaus g. buvo šlaputėliai. O gretimi šaligatviai dažnu atveju su koše, tai kur dvirtakio šoninis nuolydis didesnis ir dalis tako sausesnė, tai nemažai žmonių ėjo.
        Tiesa, L.Giros g. ir Kernavės g. jungtis su Širvintų g. buvo snieguota su nemažai provėžų, daugiau nepamenu be Vingio parko.
        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą

          Elementariai, prailginti pandusus, sumažinant nusileidimo kampus - vietos ten pakaktų.
          Būtų idealu jeigu tik to pakaktų. Bet pagal normatyvus įrengtas takas tikriausiai suvalgytų daugiau nei pusę dabar pėstiesiems skirto pločio. Paaiškėtų, kad tik pandusų neužtenka ir reikia platinti/perdarinėti požeminę dalį po Saltoniškių gatve.

          Comment


            Parašė Riedis Rodyti pranešimą
            Kernavės g. jungtis su Širvintų g. buvo snieguota su nemažai provėžų, daugiau nepamenu be Vingio parko.
            Snieguota ir su provėžomis, bet pravažiuojama. Šita kryptis žymiai švaresnė, nei paralelinis senvagės parko takas, kuris nėra valomas. Ten provėžos ir ištryptas ledas.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

              Hmm, galėtų būti strategija priešpastatyti 20 mln. Eur vertės dviračių tunelį vs. pasiaurintą sankryžą. Ir visur naudot, nes niekas nenorės tiek pinigų investuot į tunelį, tad "teliks" siaurint gatves ir daryt patogias pervažas dviračiams
              Greitai atsirastų "straipsnių" kur siūloma uždruasti dviračių eismą kad tik nesiaurintų gatvės.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                Šitas, tik be sarkazmo. Reikėtu atimti teises tokiems fūrininkams.
                Na, gal dvirtakio rangovai suvokia, kokius krūvius jis gali atlaikyti? Juk dar nepriduotas. Sulaužys – vėl taisys savo sąskaita. Fūrininkai ten vairuoja ne savo iniciatyva juk. Čia už dvirtakio pridavimą atsakingi žmonės tikrina vandens nubėgimą.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  O kodėl 4 pandusai? Tai gal ir po vieną juostą mašinoms nuimkim, nes nu pigiau bus? Jei jau darom, darom viską tinkamai.
                  Ten reikia tiesiog 50-100 m. ilgio TUNELIO tiesiai, o ne fantastinių 8, 88 ar 888 pandusų

                  Norintys patekti į šiaurinę Narbuto g. pusę dviratininkai naudosis šituo viaduku:

                  Click image for larger version

Name:	Citify-Pesciuju-viadukas-ties-Elniu-g.-01.jpg
Views:	918
Size:	483,8 kB
ID:	2015032

                  Comment


                    Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

                    Ten reikia tiesiog 50-100 m. ilgio TUNELIO tiesiai, o ne fantastinių 8, 88 ar 888 pandusų

                    Norintys patekti į šiaurinę Narbuto g. pusę dviratininkai naudosis šituo viaduku:
                    Ta prasme važiuodami Saltoniškių gatve nuo Panoramos link Vytauto g. turės daryti 600m ilgio detour'ą ir po to vėl 600m važiuoti atgal iki Saltoniškių g.?

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Ta prasme važiuodami Saltoniškių gatve nuo Panoramos link Vytauto g. turės daryti 600m ilgio detour'ą ir po to vėl 600m važiuoti atgal iki Saltoniškių g.?
                      Ta prasme, IŠ KUR tie „važiuojantys“ važiuos Saltoniškių gatve? Jei iš Šeškinės pusės, Miglos gatve leisis, kuriem Elgių g. yra arčiau, jei nuo Baltupių – Linkmenų gatve patogiau ir t.t. Jei atsiras koks vienetinis važiuotojas iš Saltoniškių g., 500 m. dviračiu yra 2 minutės (greičiau nei dabar leistis į požeminę, velkantis dviratį). Tuo tarpu Narbuto gatvė yra MAGISTRALINIS dvirtakis, kuriuo važiuos tūkstančiai per dieną, bet juos, užuot įrengus 300-500K kainuojantį tunelį, visus mes į šviesoforinę mašinų gatvę, rizikuojant jų sveikata ar net gyvybe.

                      Comment


                        Įvažiavimas į Saltoniškių gatvė bus gerokai susiaurintas. Spėju bus ir pakeltas iki šaligatvio lygio, numatyta ir pėsčiųjų perėja. O ir pati Saltoniškių gatvė laukia didelio humanizavimo projekto su dviračiu taku, kuris nenutrūkstamai sujungs Narbuto taką su Neries krantinės taku.

                        Ką turėjo omeny John turbūt tai kad nuo Žvėryno atvažiuojant į Barkodiškes/Danskebankiškes (ir atvirkščiai) reikės daryti lankstą per tą tiltą arba per Pedagoginio žiedo perėją kuri man asmeniškai kelią siaubą.

                        Click image for larger version  Name:	saltoniskiu.png Views:	0 Size:	1,62 MB ID:	2015044
                        Paskutinis taisė felar; 2022.11.29, 19:46.

                        Comment


                          Puiku matyti sankryžos humanizavimą.

                          Saltoniškių g. kvartale reiktų kilpinio eismo ir nereikėtų atskiro dviračių tako dėl mažo eismo.
                          Aišku būtų per daug prieštaraujančių, nes net Senamiestyje daug kas norėtų jį panaikinti.

                          Comment


                            Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                            Puiku matyti sankryžos humanizavimą.

                            Saltoniškių g. kvartale reiktų kilpinio eismo ir nereikėtų atskiro dviračių tako dėl mažo eismo.
                            Aišku būtų per daug prieštaraujančių, nes net Senamiestyje daug kas norėtų jį panaikinti.
                            Saltoniškių g. faktiškai yra tranzitinė ir yra C kategorijos, tokiose atskiras dviračių takas privalo būti.

                            Comment


                              Dabar Saltoniškių g. berods išvis yra kosminės B kategorijos.

                              Comment


                                Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

                                Ta prasme, IŠ KUR tie „važiuojantys“ važiuos Saltoniškių gatve? Jei iš Šeškinės pusės, Miglos gatve leisis, kuriem Elgių g. yra arčiau, jei nuo Baltupių – Linkmenų gatve patogiau ir t.t. Jei atsiras koks vienetinis važiuotojas iš Saltoniškių g., 500 m. dviračiu yra 2 minutės (greičiau nei dabar leistis į požeminę, velkantis dviratį). Tuo tarpu Narbuto gatvė yra MAGISTRALINIS dvirtakis, kuriuo važiuos tūkstančiai per dieną, bet juos, užuot įrengus 300-500K kainuojantį tunelį, visus mes į šviesoforinę mašinų gatvę, rizikuojant jų sveikata ar net gyvybe.
                                Kur reiks ten ir važiuos, patys nuspręs be tavo pagalbos. Čia panašiai kaip vienas kaušas kažkada argumentavo, kad nebūtina infrastruktūros pritaikyti neįgaliesiems (Saltoniškių "perėjai", beje, irgi galioja), nes "kiek gi čia tų neįgaliųjų yra".

                                Comment


                                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                  Saltoniškių g. faktiškai yra tranzitinė ir yra C kategorijos, tokiose atskiras dviračių takas privalo būti.
                                  Na aš irgi nesuprantu, kodėl faktiškai tranzitinėse gatvėse daro kiemo lygio įvažiavimus (šviesoforu reguoliuojamose sankryžose!), bet statant naujus Lidlus įvažiavimus ir išvažiavimus įrengia netgi su letėjimo/greitėjimo juostomis.
                                  Asmeniškai niekad nevažiuočiau Saltoniškių gatve. Be to, kadangi ten artimiausias kelias iki upės, turėtų būti saugus atskiras takas.

                                  Comment


                                    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                                    Na aš irgi nesuprantu, kodėl faktiškai tranzitinėse gatvėse daro kiemo lygio įvažiavimus (šviesoforu reguoliuojamose sankryžose!), bet statant naujus Lidlus įvažiavimus ir išvažiavimus įrengia netgi su letėjimo/greitėjimo juostomis.
                                    Asmeniškai niekad nevažiuočiau Saltoniškių gatve. Be to, kadangi ten artimiausias kelias iki upės, turėtų būti saugus atskiras takas.
                                    Na pats ir atsakei kodėl taip daro - nevažiuotum. Ir kad kiti nevažiuotų.

                                    Comment


                                      Mano supratimu čia sankryža tikrai nebus iškili.

                                      Comment


                                        Net nėra ką komentuot. Jei būčiau pasiūlęs ne magistralinį, o tarprajoninį taką, tai jau būtų įrengę? Ta prasme, visiškai nusispjaut, kaip jį pavadinti. Jų eismo įvykių žemėlapis 100 % netikslus? LRT melavo apie tą mergaitės perjautą veidą ar oficialiai policija nefiksavo, todėl „jokio eismo įvykio nebuvo“? Praktiškai pasijaučiau lyg gaučiau spjūvį į veidą. Netiesiogiai pasijutau durniaus vietoj (tarsi nežinočiau jog ten bendri ženklai, o apie esamas skirtingas takų puses informuoja vos vienas ženklas prieštaraujantis kitoj tako pusėj esančiam bendram). Kuom remtasi teikiant tokį atsakymą, argumentų VMS neturi jokių? Ta prasme, savo pačių planų deklaruotų atskiruose dokumentuose jie neįgyvendins? Aš šoke.

                                        Informuojame, kad Jūsų nurodytoje vietoje dviračių takas nėra magistralinės reikšmės, o yra bendras pėsčiųjų-dviračių takas. Tako pusės, skirtos dviratininkams ir pėstiesiems, yra nurodytos kelio ženklu Nr. 413 "Pėsčiųjų ir dviračių takas". Horizontalus ženklinimas tokio tipo take nėra privalomas.
                                        Pagal Įskaitinius eismo įvykius, nurodytoje vietoje 2018-2021 m įvyko tik vienas eismo įvykis. 2022 m. registruotų eismo įvykių nėra, todėl imtis papildomų priemonių būtinybės nematome.
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                          Net nėra ką komentuot. Jei būčiau pasiūlęs ne magistralinį, o tarprajoninį taką, tai jau būtų įrengę? Ta prasme, visiškai nusispjaut, kaip jį pavadinti. Jų eismo įvykių žemėlapis 100 % netikslus? LRT melavo apie tą mergaitės perjautą veidą ar oficialiai policija nefiksavo, todėl „jokio eismo įvykio nebuvo“? Praktiškai pasijaučiau lyg gaučiau spjūvį į veidą. Netiesiogiai pasijutau durniaus vietoj (tarsi nežinočiau jog ten bendri ženklai, o apie esamas skirtingas takų puses informuoja vos vienas ženklas prieštaraujantis kitoj tako pusėj esančiam bendram). Kuom remtasi teikiant tokį atsakymą, argumentų VMS neturi jokių? Ta prasme, savo pačių planų deklaruotų atskiruose dokumentuose jie neįgyvendins? Aš šoke.
                                          Tai šių metų įvykis matyt dar biurokratiškai nespėtas suregistruoti. O kad rašydami atsakymus pritempinėja faktus pagal palankumą sau, tai nieko naujo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X