Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    O dabar leiskite man tradiciškai įnešti sveiko proto ir objektyvumo.

    Nei Vilniaus planas, nei miesto savivaldybė negali nieko projektuoti ir statyti privačiame sklype. Pravažiavimas buvo už sklypo ribos, jį panaikino. Ar parkingas ten bus ir kaip jis bus organizuotas yra jau paties sklypo savininko klausimas.

    Tai niekaip nelegitimizuoja pažeidėjų, nes jie tiesiog pažeidžia KET. Jeigu nėra kaip patekti į parkingą, jo savininkas jį turėtų uždaryti. Pareportint savivaldybei, sustatys kuoliukus ar dar ką.
    Tai ir taip buvo aišku, kad ten privatus sklypas ir kad jame VMS nieko projektuot negali, niekas apie tai ir nesakė. O sakyk, ten yra kažkokių aklų kontora, ar jie ten yra selekciniu būdu atrinkti tik riboto suvokimo, ar dar kažkoks paaiškinimas yra, kodėl jie nesupranto, kad paliekant taip be jokių fizinių kliučių bus užprogramuota didžiulė problema? Tai aiškiai padaryta specialiai, kad paskui nebūtų straipsnių kaip VMS pažeidinėja parkingo savininkų teisių.

    Comment


      Kuoliukai ten turbūt pirmas dalykas ką reikėtu daryti, bet gerai būtų ir kad koks vietinis pabudėtu ir pareportuotu tokius važinėjančius. Tarp parkuotojų greitai pasklistų žinia kad taip negalima.

      Comment


        Parašė themanual Rodyti pranešimą
        Yra tvarkau Vilnių apie šitą vietą jau pranešta ir atrašyta jog "bus įrengtos gėlinės užtveriant automobilių stovėjimo vietas."
        Tai labai smagu, kai naujam projekte reikia tokias problemas spręsti gyventojams per Tvarkau Vilnių ir problemos sprendimas yra gėlių vazonai, tik tada teks jų pastatyt visus 120 metrų ties dvirtakiu, nes užtvert vazonais pačio dvirtakio jie neturi teisės, kadangi tai pažeidžia STR, o jeigu gėlių vazonai stovės tik prie įvažiavimų ant šaligatvių vairuotojai važiuos per dvirtakius.

        Comment


          Parašė ttttt Rodyti pranešimą
          Dabar vairuotojai ten važinėja šaligatviais ir dvirtakiais maždaug 40km/h ir dar piktai pypsi durniams, kurie čia matai šaligatviu nusprendė pasivaikčiot ar dviračiu pasivažinėt.
          Pranešei apie pažeidėją per tvarkau Vilnius?

          Comment


            V. Kudirkos g. PP. Suprojektuotą 2,5 m pločio dviračių taką platins iki 3,5 m. Pirmą kartą matau, kad po visuomenės pastabų numatė platesnį dviračių taką.

            14. Dviratininkų eismo srautų nėra suskaičiuota. Pagal ką parinktas dviračių tako plotis?
            Atsakymas:
            Dviračių tako plotis parenkamas pagal Projektinių pasiūlymų rengimo užduotį, teritorijų
            planavimo, strateginiuose dokumentuose prognozuojamus srautus, esama vietovės reljefą.
            Atsižvelgiant į visuomenės pasiūlymus ir kitus faktorius, dviračių tako plotis padidinamas
            iki 3,5 m, tačiau visi projektuojamų elementų pločiai bus tikslinami techninio projekto
            rengimo metu, derinant sprendinius su institucijomis.

            15. Koks dviračių tako išilginis nuolydis atkarpoje nuo Pamėnkalnio g. iki Z. Sierakausko g.?
            Atsižvelgus, kad link Naujamiesčio važiuojantys dviratininkai turės didelį fizinį krūvį ir
            važiuos lėtai, o važiuojantys kita kryptimi išvystys didelį greitį, ar nereikia numatyti
            platesnių dviračių juostų?
            Atsakymas:
            Esamas nuolydis 6,5 proc. Dviračių takas padidinamas iki 3,5 m pločio.

            Comment


              NAUJAS VILNIAUS GATVIŲ STANDARTAS

              https://gatviustandartas.vilnius.lt/

              (psl apačioje yra detalus PDF)

              Comment


                14. DJMP reikalauja bet kuriuo atveju įrengti arba rezervuoti vietą 3,5 m pločio magistraliniams takams. Džiaugtis, kad praplatino, tas pats, kad džiaugtis, jog „amputuota galūnė vėl prisisiūta“.

                15. Leidau pasvarstyt, kaip turėtų atrodyti dalinai legalus takas, jei viską nuo pradžių rengti. Nepatinka man ir pačiam tie vingiai, bet kalvos yra kalvos. Pritempiant iki 5 % nuolydžio (magistraliniam STR reikalauja 4 %) atrodytų maždaug taip ir, jeigu nesukti tako M. Valančiaus g., o tęsti tiesiai palei buvusius rūmus, tai net su tais vingiais takas prailgėtų vos 75 metrais bendroje atkarpoje nuo M. Valančiaus/V. Mykolaičio Putino g. sankryžos iki Pamėnkalnio g. Vasara tie vingiai kliuvinys (nors būtų saugiau), bet žiemą visi dėkotų:
                Click image for larger version

Name:	download (2).png
Views:	1032
Size:	1,93 MB
ID:	1924637
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Bet nedėkotų kiti gyventojai, kuriems būtų panaikinta "nuo vaikystės čiuožinėjimo trasa". Jau dabar verkia, kai vieną tų ištryptų takų padarys normalų.

                  Comment


                    Minsko žiede visose perėjose nutiesti dviračių takai. Tik, kam tokio pločio pėščiųjų takas?


                    Dviračių takai perėjose ir pasibaigia. Kažkodėl nusprendė sutvarkyti pėščiųjų tako atkarpą tarp Tuskulėnų g. ir Šeimyniškių g. perėjų. Dviračių takui vietos, žinoma, nepaliko...



                    ​​​​​​​

                    ​​​​​​​

                    Comment


                      Šią atkarpą nuties per vieną dieną! Klaida stende, bet ji taip tinka Vilniaus savivaldybei, kad net gal ir taisyti nereikia.

                      Click image for larger version  Name:	Terminai.jpg Views:	0 Size:	1,19 MB ID:	1924892

                      Comment


                        Algirdo g.
                        Click image for larger version

Name:	P11030-173109.jpg
Views:	1125
Size:	1,27 MB
ID:	1925001 Click image for larger version

Name:	P11030-173121.jpg
Views:	717
Size:	1,22 MB
ID:	1925002 Click image for larger version

Name:	P11030-173127.jpg
Views:	737
Size:	1,08 MB
ID:	1924999 Click image for larger version

Name:	P11030-173134.jpg
Views:	722
Size:	1,24 MB
ID:	1925000

                        Comment


                          Parašė gangstarr Rodyti pranešimą
                          Minsko žiede visose perėjose nutiesti dviračių takai. Tik, kam tokio pločio pėščiųjų takas?
                          Paskutinėj foto (Tuskulėnų g.) takas geras, bet kitoje vietoje (Šeimyniškių g.) takas „toliau nuo gatvės“, t. y. toliau nuo žiedo. Ne pagal standartą. Kodėl?
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Negi Algirdo g. ten kur parkuojasi visi nebus kažkokio barjero toje vietoje?

                            Comment


                              Pagal projektą ten numatyti guminiai bortai.

                              Comment


                                L. Giros dviračių takas
                                Kol kas perkasta neilga atkarpa daugmaž per vidurį. Link Krivicko g. susmaigstyti kuoliukai

                                Click image for larger version  Name:	20211103_150138.jpg Views:	0 Size:	732,6 kB ID:	1925352

                                Įdomus niuansas, nereguliuojama sankryža su Gedvydžių g. turi "kampinį" pirmumą. Kaip suprantu keičiasi pirmumo logika (teorinė). Statmenai (Gedvydžių g.) netenki pirmumo, o kaip su L.Giros sukančiais į Gedvydžių? Iš šalutinio praleidžia, o pagrindinio ne?

                                Click image for larger version  Name:	Screenshot_20211103-162403_Maps.jpg Views:	0 Size:	129,4 kB ID:	1925353
                                Paskutinis taisė Riedis; 2021.11.03, 15:27.
                                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                Comment


                                  Kelio ženklai galioja iš dešinės į kairę, tad mašinom galiojantis trikampis negalioja dviratininkui. KET punktas yra, jog sankryžose sukančios mašinos turi praleisti kitus eismo dalyvius, tad dviratis turi turėti pirmumą ir be jokių ženklų, o galiojantys pirmumo – jam nėra aktualūs, kol dvirtakyje nėra atskirų ženklų ir / ar ženklinimo.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Įdomu kaip išspręs vietos trūkumą prie Ateities g., ten dėl medžių ir apšvietimo stulpų netilps pakankamo pločio ir dviračių takas ir pėsčiųjų takas. Paliks sankryžą ateičiai atskiru projektu?

                                    Comment


                                      Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                      Įdomu kaip išspręs vietos trūkumą prie Ateities g., ten dėl medžių ir apšvietimo stulpų netilps pakankamo pločio ir dviračių takas ir pėsčiųjų takas. Paliks sankryžą ateičiai atskiru projektu?
                                      Panaikinus vieną iš automobilių eismo juostų viskas tilps. (Projekto nemačiau - teorinis pasvarstymas)

                                      Comment


                                        Klausimas kam ten išvis kažką daro, kai prieš 2 m. perasfaltavo jungtis ties įvažiavimais į kiemus, kai trūksta bent 100 km žadėtų takų, kur jų visai nėra, o iš foto šaligatvis idealios būklės. Tie keli įtrukimai asfalte sąlyginai visiškai nieko baisaus, toliau danga normali.
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Vilnietis piktinasi: dviračių taką įrengė, tačiau pasirūpinti saugumu pamiršo
                                          https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...augumu-pamirso
                                          Vis dėlto sostinės Kazliškių g. gyventojai teigia, kad šios gatvės sankirta su Rinktinės gatve ypač pavojinga, mat naujas dviračių takas įrengtas, o jokių įspėjimų vairuotojams – nematyti.
                                          VMS („Susisiekimo paslaugos“) sako:
                                          „Nors tai yra gatvė, bet turi iškeltą į šaligatvio lygį įvažiavimą. Kadangi šaligatvio ir dviračių tako dangos nenutrūksta, nenusileidžia į važiuojamosios dalies lygį, tai suponuoja, kad pagrindinis kelias yra būtent dviratininkams ir pėstiesiems.
                                          ↑ Šiaip KET sako, jog kelio danga nesprendžia pirmumo. Gali būti nors ir žvyrkelis pagrindinis prieš asfaltuotą. Jau nekalbant, kad net neabejoju, jog ten nėra įvažiavimo (to tikro) borto. Mašina visiškai nejaučia to „aukštėjimo“, nes jis idealiai švelniai daromas suvedant dangas.

                                          „Susisiekimo paslaugų“ atstovas tai pat nurodė, kad esant poreikiui Kazliškių gatvėje būtų galima įrengti kelio ženklą Nr. 129 – „Dviratininkai“, tačiau pašnekovas iškart nurodė, jog šis ženklas dažniau statomas užmiesčio keliuose.
                                          ↑ Toj pačioj gatvėj pastatė tokį ženklą, kokį sako statantys tik užmiesčiuose:

                                          Rinktinės/Trimitų g. sankirta. Trimitų g. dar labiau parkingas, nes arba atsiremi į piktą kalniuką su šlagbaumu, arba prieš degalinę 10 km/h ženklas, kas yra dvigubai lėčiau nei betkokiam kieme. 129 ženklas iš Trimitų g. parkingo [žr. virš BMW]:
                                          https://www.google.com/maps/d/viewer...248094626&z=19
                                          Click image for larger version  Name:	download (1).png Views:	0 Size:	1,07 MB ID:	1925880
                                          Dangos irgi nenutrūksta, ir dvirtakis „nenužemėja“:
                                          Click image for larger version  Name:	xx.png Views:	0 Size:	3,93 MB ID:	1925881

                                          Į Trimitų g. kiemą:
                                          Click image for larger version  Name:	download.png Views:	0 Size:	2,08 MB ID:	1925882

                                          Aišku, kelio ženklo papild. lentelės 856 VMS'as dar nežino, kurį stato visur Europoj ir yra net Vilniuje keliose vietose. Skaitau straipsnį ir kraujas verda. Nekompetencija ir melas turbūt neatsiejama VMS dalis.
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X