Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Algirdo g. pirmo etapo planuotas terminas jau suėjo, bet darbų dar liko daug. Su šaligatviais ir trinkelėmis klotais įvažiavimais jau daug kur baigta, bet dviračių take dar nevisur nutiestas apatinis juodo asfalto sluoksnis (o vietomis net neparuoštas pagrindas), raudono asfalto dar niekur nėra, skiriamosios salelės taip pat dar tik pagrindo lygyje. Vaizdai einant nuo Geležinkelio g.:

    Click image for larger version

Name:	algirdorekonstrukcija_1_20210730.jpg
Views:	1075
Size:	669,1 kB
ID:	1902359

    Click image for larger version

Name:	algirdorekonstrukcija_2_20210730.jpg
Views:	991
Size:	633,3 kB
ID:	1902360

    Nuo Panerių g.:

    Click image for larger version

Name:	algirdorekonstrukcija_3_20210730.jpg
Views:	1004
Size:	882,9 kB
ID:	1902361

    Click image for larger version

Name:	algirdorekonstrukcija_4_20210730.jpg
Views:	993
Size:	661,6 kB
ID:	1902362

    Click image for larger version

Name:	algirdorekonstrukcija_5_20210730.jpg
Views:	992
Size:	828,9 kB
ID:	1902363

    Click image for larger version

Name:	algirdorekonstrukcija_6_20210730.jpg
Views:	1000
Size:	768,6 kB
ID:	1902364

    Nuo Kauno g.:

    Click image for larger version

Name:	algirdorekonstrukcija_7_20210730.jpg
Views:	1001
Size:	760,3 kB
ID:	1902365

    Click image for larger version

Name:	algirdorekonstrukcija_8_20210730.jpg
Views:	997
Size:	699,2 kB
ID:	1902366

    Comment


      Kol kas kliūna tik bortų nesujungimai. Paskutinėj foto matos, jog nenaudoja pereinančiųjų. Tingi, tutbūt, užsakyt keliolika vienetų, kam čia vargt...
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Narbuto g. dviračių takui skyrė ES finansavimą, tai gal sparčiau pajudės visi reikalai. Daugiau kaip ir nėra jokių kliūčių skelbti pirkimams.

        Pasirašyta finansavimo sutartis dėl projekto „Dviračių tako T. Narbuto gatvėje nuo Pilaitės pr. iki Konstitucijos pr. statyba“ įgyvendinimo
        https://www.miestai.net/forumas/foru...65#post1775465

        Gal kažko nežinau, bet kur reikėtų užsiimti vietą raudonos juostelės kirpimui?
        https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...-igyvendinimo/
        Projekto pabaiga 2021 m. rugsėjo mėn.
        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Gal nepastebėjau čia paminėto, išskyrus ties Ukmergės 221 projektu, bet man savotiška naujiena, kad dvirtakis pravestas po viaduku. Ukmergės g. dvirtakis ties Šeškine

          Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	779
Size:	547,8 kB
ID:	1902673

          Buvau aptikęs tokių indikacijų, kai pamačiau pažymėtą šaligatvį šioje vietoje

          Click image for larger version

Name:	Untitled1.jpg
Views:	774
Size:	93,8 kB
ID:	1902674
          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

          Comment


            Geras. Verta atkreipti dėmesį ir į atkarpą ties pačiu planuojamu pastatu. Ten irgi tiek pėstieji, tiek dviratininkai buvo apkeisti vietomis su parkingu. Dabar takai eis palei pastatą, o parkingas bus prie gatvės.

            Kita vertus, reik pasakyt, kad užvažiavimo/nuvažiavimo iki Šeškinės g. vis tiek reikia.

            Anksčiau planuota:



            Dabar bus:

            Click image for larger version  Name:	Screenshot 2021-08-02 103148.jpg Views:	0 Size:	577,5 kB ID:	1902676
            Paskutinis taisė Creatium; 2021.08.02, 09:36.

            Comment


              Minusas, kad dėl vingių lėtės eismas dviračių take, pliusas, kad didėja saugumas dėl mažiau mašinų kirsiančių dvirtakį. Taką pratiesė po viaduku, tikėtina, pamatę, jog, galimai, viršijamas nuolydis (tingiu matuot). Dar PP metu viena moterėlė piktinosi, jog ten ant kalniuko pėsčiųjų daug ir skulptūrą panaikins, o ten neseniai, lyg ir, investuota pinigų į sutvarkymą. Šiaip ar taip, DJMP numato pagrindines magistralines trasas tiesti palei gatvių trajektorijas, tai dabar labiau tą atlieps – nors takas iškreivintas, bet neapeis dviejų lygių sankryžos dideliu lanku. Jeigu bus pakankamai platus šaligatvis tarp dvirtakio ir pastato, manau, pakeitimus galima vertinti pozityviai.
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Kita vertus, reik pasakyt, kad užvažiavimo/nuvažiavimo iki Šeškinės g. vis tiek reikia.
                Matyčiau dvirtakį promenadoje palei poliklinikos pagrindinius įėjimus – kalvos jokios, o vietos pilna. Galėtų link Gelvonų g. nukreipt prie esamo dvirtakio.
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą

                  Matyčiau dvirtakį promenadoje palei poliklinikos pagrindinius įėjimus – kalvos jokios, o vietos pilna. Galėtų link Gelvonų g. nukreipt prie esamo dvirtakio.
                  Nu gal. Vis gi logiškiausia atrodo turėti jungtis ties įvažiavimais į rajoną. Tai būtų ties viaduku ir ties Ozo g. dobilu. Kadangi Ukmergės g. dvirtakis magistralinis, tai taip būtų geriausia judantiems Perkūnkiemio link ir judantiems centro link.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                    Click image for larger version Name:	Screenshot 2021-08-02 103148.jpg Views:	0 Size:	577,5 kB ID:	1902676
                    Ta prasme wow, tiesiog wow. Prieš rinkimus VMS pasakoriai kabino makaronus apie Ukmergės gatvės humanizavimą (kuris iki šiol išdidžiai kabo Vilniaus plano svetainėje pirmoje vietoje tarp projektų), o dabar planuojamos dubliojančios gatvės su parkavimosi vietomis iš abiejų pusių (nes nu come on, maisto prekių parduotuvei rajono centre ir prie pat VT stotelių juk per mažai fakin 40 vietų automobilių aikštelės, tai reikia inpist dar 60 dviem eilėm) ir pėstiesiems su dviratininkais teks keisti judėjimo trajektoriją, kad apeit visą šitą automobilizacijos muziejų.

                    Comment


                      Tavo tiesos yra, bet yra ir savivaldybės tiesos čia. Viešinti Ukmergės g. galimi pjūviai:



                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Tavo tiesos yra, bet yra ir savivaldybės tiesos čia. Viešinti Ukmergės g. galimi pjūviai:
                        Tai nei vienam šitų pjūvių nėra nieko arti automobilizacijos lygio, kuris ten dabar yra planuojamas. Savivaldybės projekte toje vietoje numatyta siaura dubliuojanti gatvelė su max 30 lygiagrečių parkavimosi vietų (ir tai tik todėl, kad pagal viziją ten neturi būti tokių stovėjimo aikštelių, kaip šita 40 vietų prie planuojamos parduotuvės), iš dviejų pusių apsodita medžiais ir nekeičianti pėsčiųjų ir dviratininkų judėjimo trajektorijos. Gaunas, kad vietoje planuotų 30 vietų bus 100 plius nepatogumai pėstiesiems ir dviratininkams - tobulas gatvės humanizavimas.

                        Comment


                          Iš kur tu apskaičiuoji kiek "max" vietų savivaldybės brėžinyje numatyta?

                          Apsodinta medžiais iš abiejų pusių bus. Tik pritariu, kad ne ištisa želdynų juosta. Ir vietų tikrai turbūt galėtų būti mažiau, jeigu tik tą leidžia įstatymai.

                          P.S. Palei gatvę prekybcentriui bus 35 vietos. Dar 23 bus šalia esančiam verslo centrui (jo parkingas irgi perstumiamas šiuo projektu).
                          Paskutinis taisė Creatium; 2021.08.02, 16:41.

                          Comment


                            Visgi savivaldybės pavyzdinėje schemoje vaizduojama paralelė gatvė tik su lygiagrečiu parkingu vienoje pusėje atrodo visai kitaip nei realybėje bus parkingas abipus gatvės ir dar statymas kampu.

                            Beje, vienas forumietis kalbant apie nenoriminius nuolydžius buvo užvedęs temą dėl tunelio iš Šeškinės „Saulės skvero” į Miglos g., tai pasirodo DJMP tunelis ir buvo numatytas, deja nei skvero įrengimo metu nei Ozo g. A juostų projekte jokio tunelio niekas neprojektavo . Taip pat Ozo/Geležinio Vilko g. dobile numatytas viadukas, vietoj kurio vėl paprastus takus nutiesė (beje, išasfaltuoti jau pilnai, liko tik iškelti bortai – iškilių perėjų dar nėra). Užtat prieštaraujant šitam pačiam paveikslui žemiau, VMS savavališkai slapta nuo visuomenės pakeitė projektą ties Oslo/Laisvės pr. ir suprojektavo dvirtakį, taip pat laukia nenumatyti net 2 viadukai virš vakarinio aplinkkleio, o savivaldybė dar neseniai svarstė, kurio šalia suplanuoto viaduko atsisakyti virš aplinkkelio – Šešuolių g. ar ties Buivydiškių tvenkiniais (Šetuolių g. buvo BP numatytas, dėl Buivydiškių nežinau, bet Šimašius asmeniškai viešai žadėjo viaduką statyti):

                            Click image for larger version

Name:	tuneliai.png
Views:	679
Size:	714,6 kB
ID:	1902838

                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Iš kur tu apskaičiuoji kiek "max" vietų savivaldybės brėžinyje numatyta?
                              Juk yra projektas, jame pats gali paskaičiuot.

                              Comment


                                Pilaitės pr. naujoji "IKI" įpareigota atnaujinti dviračių taką.
                                Svarbu, kad sutvarkys esamą absurdišką zigzaginį apvažiavimą (tuo pačiu bus ir saugu, nes saugotis reikės tik išvažiuojančių į Pilaitės pr. - panaikintas išvažiavimas)
                                Tačiau bus platinamas prospektas su skiramąja salele ir iš jo bus leidžiama sukti į Papilėnų g. Atitinkamai panašu, kad Pilaitės pr. juostos siaurės iki normatyvų

                                Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	1812
Size:	707,9 kB
ID:	1904588
                                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                Comment


                                  Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                  Svarbu, kad sutvarkys esamą absurdišką zigzaginį apvažiavimą.
                                  Iliustruojant dabartinę kilpą (brėžinio apatiniame stačiakampyje):

                                  Click image for larger version  Name:	download (1).png Views:	0 Size:	1,09 MB ID:	1904595


                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                  Click image for larger version  Name:	IMG_20210527_175739.jpg Views:	354 Size:	976,5 kB ID:	1889220

                                  Click image for larger version  Name:	IMG_20210527_175855.jpg Views:	353 Size:	1,18 MB ID:	1889221

                                  Click image for larger version  Name:	IMG_20210527_175945.jpg Views:	354 Size:	1,03 MB ID:	1889222

                                  Čia jau tikras dviračių takas – pagal KET galima 50 km/h pro pėstįjį važiuot, gaila kelio ženklo tik nėra, ne visi gali pastebėt nuo gatvės:

                                  Click image for larger version  Name:	IMG_20210527_180006.jpg Views:	351 Size:	938,4 kB ID:	1889223

                                  Nusukant į dešinę link Senosios Pilaitės kl.:

                                  Click image for larger version  Name:	IMG_20210527_180103.jpg Views:	355 Size:	1,30 MB ID:	1889224

                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                    Pilaitės pr. naujoji "IKI" įpareigota atnaujinti dviračių taką.
                                    Svarbu, kad sutvarkys esamą absurdišką zigzaginį apvažiavimą (tuo pačiu bus ir saugu, nes saugotis reikės tik išvažiuojančių į Pilaitės pr. - panaikintas išvažiavimas)
                                    Tačiau bus platinamas prospektas su skiramąja salele ir iš jo bus leidžiama sukti į Papilėnų g. Atitinkamai panašu, kad Pilaitės pr. juostos siaurės iki normatyvų

                                    Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	1812
Size:	707,9 kB
ID:	1904588
                                    Reikia suprasti, kad susiderėjo bendrojo plano ir gatvės kategorijos pakeitimą, tam, kad galėtų turėti 2 įvažiavimus vienas šalia kito? Tokie dvejopi jausmai apima

                                    Comment


                                      Visame Fabijoniškių g. rekonstruotame take nuo Ateities g. iki „Batų kalno” jau nenutrūkstamai išlietas asfaltas. Vedinas tik grynai sportinio intereso surašysiu pastabas prie visų foto, kad neprarast formos, kad paskaitytų VMS'ininkai, gal dar ras erdvės tobulėjimui. Paskutinioji darbų atkarpa:

                                      1. Klombos neatitinka STR numatyto atstumo nuo dviračių eismo:
                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210818_150948.jpg
Views:	1461
Size:	1,16 MB
ID:	1905888

                                      2. Panaikinti lietaus latakai tarp šaligatvio ir kalvos:
                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210818_151021.jpg
Views:	1443
Size:	1,25 MB
ID:	1905889

                                      3. VMS rekomendacijos numato, jog dviračių ir pėsčiųjų takai turi būti atskiri (teisinant galima ir Zuoko takus prilyginti, kad nupiešta linija yra atskyrimas, tad nebūtina atskirti atstumu, bet foto rekomendacijose pateiktos būtent veja atskirtų takų):
                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210818_151100.jpg
Views:	1440
Size:	1,22 MB
ID:	1905890

                                      4. Jei tai būtų senas ženklas, yra reikalavimas jį uždengti statybų metu, bet čia naujas ženklas, nes senas (bendro eismo) voliojasi ankstensėje nuotraukoje:
                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210818_151101.jpg
Views:	1437
Size:	871,3 kB
ID:	1905891

                                      5. Sniegą valantis traktorius neturės kur nustumti sniego, o agresyviai pavaręs, niokos suformuotą šlaitą. Jei būtų palikti vandens latakai, tai būtų daugiau vietos sniegui ir prevencija šlaito niokojimui. Realybėje, takas nebus valomas visu pločiu. Lyjant bus važiuojama ir einama per didesnį kiekį tekančio vandens:
                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210818_151111.jpg
Views:	1444
Size:	1,23 MB
ID:	1905892

                                      6. Čia tikrai buvo vietos atskirti takus per atstumą, medžiai čia netrukdo, kaip ankstensėje atkarpėlėje, esant poreikiui nelipinti dvirtakio prie gatvės, gatvę tik šioje atkarpoje būtų galima dar labai stipriai siaurinti, nepalikti parkingo tik trumpoje atkarpoje būtų mažas nuostolis:
                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210818_151202.jpg
Views:	1437
Size:	1,03 MB
ID:	1905893

                                      7. Ilgainiui, kai šlaitas nebus taip gražiai nukastas ties vejos bortu, žemės su žole užslinks ir ilgainiui po truputį siaurins šaligatvį, kaip Upės g. susiaurėjo per plytelę, etc. Juk garantijos nėra, kad kažkas būtinai po 10 m. praneš per Tvarkau miestą, kad užslinko žemės ir trukdo gyvent:
                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210818_151246.jpg
Views:	1432
Size:	1,21 MB
ID:	1905894

                                      8. Būtų viskas gerai, jei VMS'as matytų toliau savo nosies ir numatytos darbų ribos – ir po tuo trikampiu prie pervažos pakabintų lentelę 856. Dviračių eismas (o jei dar būtų dydysis trikampis su mažaisiais trikampiais, kaip kokiame UK* ar NL):
                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210818_151247.jpg
Views:	1433
Size:	1,01 MB
ID:	1905895
                                      *UK brūkšniukai vietoj trikampiukų.

                                      P. S. Atsitiktinai sutikau VMS / Susisiekimo paslaugų delegaciją ties Ozo/GV g. dobilu, tai informavo, kad iškilios pervažos bus po 2 mėn. Jau kuris laikas viskas išasfaltuota ir sukabinti uždengti ženklai, matyt, kol nėra iškilių pervažų. Įtariu įspėjamasis trikampis apie dviračių eismą ir kažkokia papildoma lentelė, matyt, atstumo iki pervažos. Klausimas ar padarė išvadas ir bent bus pilna kelio ženklinimo kombinacija – didysis trikampis → mažieji trikampiai → pervaža:
                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210818_152649.jpg
Views:	1478
Size:	1,18 MB
ID:	1905896 Click image for larger version

Name:	IMG_20210818_152745.jpg
Views:	1488
Size:	1000,4 kB
ID:	1905897 Click image for larger version

Name:	IMG_20210818_152814.jpg
Views:	1572
Size:	974,6 kB
ID:	1905898
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Kaip gražiai paspirtukas paliktas paskutinėj nuotraukoj.

                                        Comment


                                          Mačiau ir aš juos šiandien. Prie vienos pervažos kažką įnirtingai diskutavo ir rodė. Įdomu apie ką buvo? Mokomoji išvyka ar kažką diskutavo dėl įgyvendinimo?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X