Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė rPn Rodyti pranešimą



    Tuos 20m minsi (o gal net stumsiesi dviratį) ilgą laiką, nes įkalnė labai stati.
    Biuru satatytojų pinigai yra miestiečių pinigai, nes tokie takai tiesiami vietoj infrastruktūros mokesčio.
    Buvo pasiūlymas tiesti taką per šalia esantį miškelį ir išvingiuoti, kad nebūtų per didelio nuolydžio. Tuo atveju, takas tiktų rekreacijai ir būtų geresnis ir iš susisiekimo perspektyvos (tiesiasnis kelias nuo pietinės lazdynų dalies iki tunelio po laisvės prospektu link būsimo tilto per Nerį, mažesnis nuolydis).
    Ne, nebutu. Toje vietoje per miskeli ikalne daug kartu statesne nei cia. Ir rekreacijai ten tikrai nebutu geriau nei cia.

    Comment


      Vingiuojantis takas per miškelio šlaitą? Ar įsivaizduojat kiek medžių reikėtų dėl to iškirsti, jog įrengti normalaus pločio takus ant šlaito? Ir finale vėl atsirastų kas neleistų asfaltuoti, nes juk miškas. Jau ir taip visi iš eilės piktinasi savivaldybe dėl medžių nesaugojimo mieste, manau galima pamiršt ilgam bet kokius naujus takus miškeliuose. O esami irgi nėra alternatyva normaliems asfaltuotiems takams, jeigu nenori visas purvinas atvažiuoti į darbą prie bet kokio drėgnesnio oro.

      Rekreacija gerai, bet rekreacijai reikia ilgų dviračių takų, o iš jungčių kurias įveiki per kelias min dviračiu nedaug naudos, o žalos gamtai daug. Geriau paliekam miškelį pėsčiųjų rekreacijai.

      Comment


        Comment




          Puikios vizualizacijos, bet ten kur dviratininkas mina į kalną nepanašu į raudoną asfaltą, o per metro ar pusantro metro pločio skaldos miškų takelius (ant kurių dar reikės prasilenkinėti su mamytėmis ir jų vežimėliais, nes vežimėliai per laiptus nevažiuoja) tegu mina tie rekreaciniai dviratininkai Be to šita trasa veda link aukščiausios miškelio vietos, jeigu pro ten reiktų minti link Lazdynėlių prisidėtų 12(!) metrų sukilimo. Pasižiūrėkit beta.maps.lt jeigu netikit, reikia įsijungti reljefo sluoksnį.

          Ir apskritai ten nėra tokios proskynos didelės jog tilptų vingiuojantis takas be medžių šalinimo, ko dabar jau niekas tikrai nedarys kai visuomenė piktinasi net šalinama invazine augalija. O jei jau tai daryti tuomet trasa turėtų eiti visai ne ten o nuo Pakalnutės darželio (kaip ir dabar, tik įstrižai link ten kur vizualizacijose prasideda takas į kalną) kad išvengti tų papildomų 12 metrų sukilimo.

          Žodžiu aš sunkiai įsivaizduoju geresnę realiai įgyvendinamą jungtį, kuri būtų pakankamai tiesi, neturėtų bereikalingų sukilimų, būtų asfaltuota, pakankamai plati ir nereiktų ja dalintis su pėsčiaisiais stumiančiais vežimėlius ar tiesiog vengiančiais laiptų. Kad kažką bent panašaus sugalvot reikia arba labai medžių nemėgti, arba dviratininkų na arba kaip madinga dabar nemėgti savivaldybės, ir teigti jog visi jų sprendimai blogi, jei neatitinka prieš kelis metus sudarytų planų, ar reikalavimų, kurių taikymas čia net nesąmoningas, nes tai nėra Oslo g. takas

          P.S. Pėsčiųjų trasos žinoma svarbu, jų lygio dviratinė rekreacija matyt irgi turi savo vietą (bent jau matom jog paklausa yra), bet man atrodo tai nieko neturi bendro su dviračių takais ir apie tai diskutuoti reiktų kitoje temoje
          Paskutinis taisė themanual; 2021.09.02, 13:08.

          Comment



            Parašė themanual Rodyti pranešimą
            Reikalavimas dėl takų netiesimo palei A kategorijos gatves yra nesąmonė.
            Būtent ta nuostata neišskirta, kaip reikalavimas, kaip kiti reikalavimai, tad galima traktuoti, kaip rekomendaciją.

            Parašė mantasm Rodyti pranešimą
            Ir šiaip, kam savivaldybei tas dvirtakių planas jei tiesia ne ten ir ne tokiu prioritetu kaip planavo?
            Galimai: pinigų įsisavinimas, korupcija, nekompetencija. DJMP apmokėjo sunkiai ir nesunkiai dirbantys europiečiai. Dabar miesto vyr. inžinierius yra be reikiamos kompetencijos ir išsilavinimo (oficialūs duomenys buvo pateikti forume / FB). Privalomas mero potvarkis nėra vykdomas, t. y. VMS „dviračių komanda” nesitaria su visuomene (tarkim dėl šio projekto buvau įmestas į bendrą el. pašto susirašynėjimą su „DOют ARCHITECTS” (nors projektuoja jų persamdyti šistakai), parašiau kas negerai, kaip buvo galima daryti, bet jokio paklausimo negavau, kaip būtų galima bent iš dalies taisyti jau susiklosčiusią padėti dėl pirmojo jau pastatyto projekto. Būčiau siūlęs toliau pilti gruntą, kaip dabar tiesiant nuo Oslo g. į Gudelių g. Ten tokio tipo danga ir buvo pasirinkta dėl per didelio šlaito bei komunikacijų (bet čia atmazas). Būtu galima bent žiemą užvažiuot į viršų, o esamą asfaltą su per arti esančiais stulpais vingiuose būtų galima palikti Darvinui ir jo teorijai. Gerai, kad pas vaikus minkštesni kaulai, gal ne kiekvienam lūš raktikaulis apkabinant stulpą.

            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

            Ar tikrai galima vertint, kad takas eis palei A1 kategorijos gatvę? Ir taip ir ne. Jeigu 20 metrų takas eis palei gatvę, o tada nuo jos atitols - tai ar čia jau blogai ar dar ne?

            O projektas viešintas visuomenei buvo.
            Pagal KET šis takas oficialiai yra A kat. gatvės kelio dalis. Dviejų lygių Oslo g./Laisvės pr. sankryža prasideda nuo šio ženklo ir net visa anksčiau nutiesta atkarpa iki Laisvės pr. yra tiek arti A kat. gatvės, kad net norint nebūtų vietos kaip paslinkti per arti esančių el. apšvietimo stulpų, nes skiriamoji juosta irgi yra nelegali – arba pagal STR turėjo jos nebūti, arba būti 1 m pločio (stulpam, ženklams įrengti). Nuo Laisvės pr. iki viaduko yra 600 m, bet bent 350 m galima labai lengvai priskirti prie A kat. (nuo viršutinės terasos nebepriskiriant).

            Tai ir sakiau, kad PP buvo viešinti. Tame ir esmė, kad tako atšakos palei Oslo g. jame nebuvo, o įrengtas nuslėpus nuo visuomenės su įvairiais STR pažeidimais (saugos zonos, šoninės skiriamosios juostos plotis, nuolydžiai). Va kai pastatė nelegalią tako jungtį, viešino kitą PP – dabar statomą dvirtakio atkarpą.

            Parašė rPn Rodyti pranešimą
            Tai kaip supratau Narbuto g. takas 3 metus buvo vilkinamas savivaldybės, o paskutinis atidėjimas metams buvo, nes tas pats dondc paskundė dėl nuolydžių ir kitų istatymų nesilaikymų ir dabar vyksta perprojektavimas. Juk jau buvo net konkursas darbams paskelbtas.
            Nepriėmė mano skundo nei dėl: T. Narbuto g., Oslo g., Žaliųjų Ežerų g. Nors pastabų ir pasipiktinimo FB buvo daug sulaukę ir iš kitų žmonių.

            Parašė themanual Rodyti pranešimą
            Vingiuojantis takas per miškelio šlaitą? <...> Žalos gamtai daug.
            Papasakok tą Belgams, kur būtent lietuviai dviratininkai važiuoja treniruotis ir lentyniauti, o ne atvirkščiai ir, kurie šiaip labiau išvystę civilizaciją:

            Click image for larger version

Name:	bike-bath2.jpg
Views:	681
Size:	410,1 kB
ID:	1909352 Click image for larger version

Name:	bike-bath4.jpg
Views:	632
Size:	297,9 kB
ID:	1909353 Click image for larger version

Name:	bike-bath3.jpg
Views:	638
Size:	410,6 kB
ID:	1909354

            Parašė themanual Rodyti pranešimą
            Na arba kaip madinga dabar nemėgti savivaldybės, ir teigti jog visi jų sprendimai blogi, jei neatitinka prieš kelis metus sudarytų planų, ar reikalavimų, kurių taikymas čia net nesąmoningas, nes tai nėra Oslo g. takas
            Vienas dokumentas apėmė sprendinius 2014–2020 m. laikotarpiui, kitas tik įsigaliojo 2019 m. gruodį, t. y. abiejų dokumentų aktualumui nėra nei 2 m.

            Parašė Lakis Rodyti pranešimą
            Man visiškai vienodai ar nuolydis bus 5% ar 15%, nes šitoj vietoj nieko geriau nepadarysi, o ir nereikia.
            Ginthus atsakė, kaip buvo galima bent iš dalies gelbėti situaciją (mintis geresnė net už mano skaldos idėją, nes žmonės ir apačioje yra pratrypę taką, pusėje atkarpos jau yra asfalto keliukas su pagrindais, beje ties Verslo trikampiu takas irgi eina A kat. gatve kur net vejos ir jokio atstumo nuo gatvės nėra):
            ↓↓↓
            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

            Kodėl negalėjo tako paleisti apačioje palei gatvę, o kam reikia viršun, jau užsukt zigzagu ties pėsčiųjų viaduku?
            ---

            Šiaip, jei kas džiaugiasi „nemokamais pietumis”, tai tas lėšas privalėjo nukreipti tunelio platinimui ir / ar jungties pratęsimui nuo naujųjų biurų iki Architektų g. tako, kur ir numato dokumentai sujungimą. Tunelio rekonstrukcijos klausimai buvo kelti to pirmojo projekto PP. Buvo ką ten daryti dar ir be platinimų.

            P. S. Jei jau taip visiems rūpi reljefai miške tarp medžių, kai nuo gatvės net nesimatytų, tai paskambinkit į Rusiją ir paklauskit ar iš Lazdynų neatims Lenino apdovanojimo dėl dabar statomo pylimo.
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Parašė dondc Rodyti pranešimą
              Nepriėmė mano skundo nei dėl: T. Narbuto g., Oslo g., Žaliųjų Ežerų g. Nors pastabų ir pasipiktinimo FB buvo daug sulaukę ir iš kitų žmonių.


              Labai super, bent vienas geras dalykas ka padarė VMS, tai kad nepriėmė skundo dėl Oslo g.



              Ginthus atsakė, kaip buvo galima bent iš dalies gelbėti situaciją (mintis geresnė net už mano skaldos idėją, nes žmonės ir apačioje yra pratrypę taką, pusėje atkarpos jau yra asfalto keliukas su pagrindais, beje ties Verslo trikampiu takas irgi eina A kat. gatve kur net vejos ir jokio atstumo nuo gatvės nėra):
              Tu bent esi buvęs toj vietoj nors kartą gyvenime? Aš gyvenu Lazdynėliuose ir žinau, kad niekas nėra vaikščiojęs tuo kelkraščiu šalia kelio ir jis ten yra ''išmindžiotas'' automobilių, o ne žmonių. Nesuprantu kas galėtų pasakyti, kad variantas eiti šalia tokios gatvės yra geresnis nei dabartinis sprendimas, kuris yra įgyvendinamas...
              Paskutinis taisė digital; 2021.09.04, 16:30. Priežastis: pataisytas labai savotiškas rašymas cituotame tekste

              Comment


                Skundžiau ne VMS, žinoma. Kam taip meluot, kad nevaikšto žmonės? Automobilinis ar koks ten asfaltas pusiaukelėj nusuka į gatvę. Prieš viaduką vėl prasideda, jau siauras pėsčiųjų asfaltas. Išsididink nuotrauką spustelėjęs:
                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                Click image for larger version Name:	IMG_20210831_142620.jpg Views:	0 Size:	1,65 MB ID:	1908713
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Dar kartą sakau, aš labai dažnai einu šiuo viaduku ir nei karto nemačiau čia vaikščiojančių žmonių. Tuo tarpu, nuo šiuo metu kasamo kalno esu matęs labai daug tiek pėsčiomis, tiek su dviračiais besileidžiančių žmonių.

                  P.S. net nežinau ar čia išvis žmonių išmindžiotas takelis, nes toliau jis baigiasi, o ir šalia matosi kaip ir dvigubas išmindžiojimas.

                  Comment


                    Skiriu tiems, kas pateisina nekokybiškus naujuosius takus. Linkiu nesusižeisi patiems ir nesulaukti parskrendančių akumuliatorinių priemonių jūsų kryptimi:

                    Važinėjantys elektriniais paspirtukais ignoruoja rekomendacijas
                    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...box=1630676457
                    Šalyje kasmet daugėja su elektriniais paspirtukais susijusių nelaimingų atsitikimų – per 8 šių metų mėnesius tokių draudiminių įvykių užfiksuota 43 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai ir 85 proc. daugiau nei 2019-aisiais.
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                      Skiriu tiems, kas pateisina nekokybiškus naujuosius takus. Linkiu nesusižeisi patiems ir nesulaukti parskrendančių akumuliatorinių priemonių jūsų kryptimi:

                      Važinėjantys elektriniais paspirtukais ignoruoja rekomendacijas
                      https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...box=1630676457
                      O ką straipsnis turi bendro su naujais takais?

                      O vėl grįžtant prie naujų takų kokybės tai supraskite jog kokybė ir nekokybė yra spektras o ne binarinė ypatybė. Jeigu visur mieste būtų tie, kaip jūs sakote, nekokybiški nauji takai tai Vilnius būtų nuostabus miestas dviratininkams. Tam pačiam Amsterdame pilna takų su ištrupėjusiais kraštas, įskilimais ir stulpais per dešimt cm nuo tako.

                      Galima gąsdintis jog žiemą bus pilna traumų dėl keliais procentais viršijančio tako statumo, bet jei takas bus nevalytas tai taip pat sėkmingai bus galima griūvinėti ant serpantinų, tik jau ne dėl statumo, o dėl posūkių. Norvegijoje yra takų kurie eina serpantinais ir vis tiek yra statesni nes reljefas dar nedėkingesnis, bet žmonės kažkaip išgyvena. Be to yra Vilniuje takų iš seniau asfaltuotų, tarkim tarp Šeškinės ir Žvėryno, kur jis išvis belekaip status. Daug geriau užtikrinti tiek jo, tiek naujų takų valymą nei tarkim dabar lupti asfaltą ir berti skaldą, kurios normaliai net norėdamas gerai nenuvalysi, o žiemą pravažiavęs dar ir purvinas pasiliksi. Žinoma taip kaip dabar yra (ne)valoma yra kita diskusija, bet jei viską darysi su mintimi, jog žiemą bus nevaloma, tai tuomet po bet kuriuo taku turėsi dėti šildymą, kas visiškai neracionalu ir geriau jau bent jau daryti prielaidą, kad takas bus valomas.

                      Šiaip tai valio, kad siekiate tobulumo, būtų blogiau be tokių žmonių kaip jūs, bet racionalumas,irgi turi savo vietą, nes jei pridėtinė nauda menka, o dėl to reikia tarkim prakirsti mišką, tuomet kažkas turi sustabdyti žmogų siekiantį tobulumo. Taip pat kaip ir tais atvejais jeigu pridėtinės vertės išvis nėra ar ji net neigiama ir kažkas daroma tik tam kad atitiktų rekomendacijas, kurios galbūt ten net neturi būti taikomos.

                      Comment


                        Turbūt laukiniai žvėrys išvaikščiojo
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Kad iš UK grįžę tautiečiai nesusipainiotų arba nupiešėm per didelį dviratį per vidurį

                          Click image for larger version  Name:	20210904_165800.jpg Views:	1 Size:	336,3 kB ID:	1909614
                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                          Comment


                            Geležinkelio g. per visą ilgį išrausta, ties Algirdo g. matosi būsimo žiedo salelė.

                            Click image for larger version

Name:	gelezinkeliog_1_20210905.jpg
Views:	478
Size:	731,0 kB
ID:	1909734

                            Click image for larger version

Name:	gelezinkeliog_2_20210905.jpg
Views:	363
Size:	710,3 kB
ID:	1909735

                            Click image for larger version

Name:	gelezinkeliog_3_20210905.jpg
Views:	364
Size:	788,8 kB
ID:	1909736

                            Click image for larger version

Name:	gelezinkeliog_4_20210905.jpg
Views:	363
Size:	811,5 kB
ID:	1909737

                            Comment


                              Algirdo g. pirmo etapo darbai tęsiasi jau tris mėnesius, nors buvo planuota baigti per du. Vis dar yra likę nebaigtų kloti šaligatvių ir salelių, raudonas asfalto sluoksnis yra tik Panerių-Kauno g. atkarpoje, o ties Šaltinių g. vis dar nėra ~50 metrų juodo asfalto.

                              Click image for larger version

Name:	algirdorekonstrukcija_1_20210905.jpg
Views:	495
Size:	690,9 kB
ID:	1909740

                              Click image for larger version

Name:	algirdorekonstrukcija_2_20210905.jpg
Views:	369
Size:	781,0 kB
ID:	1909741

                              Click image for larger version

Name:	algirdorekonstrukcija_3_20210905.jpg
Views:	361
Size:	655,4 kB
ID:	1909742

                              Click image for larger version

Name:	algirdorekonstrukcija_4_20210905.jpg
Views:	356
Size:	734,5 kB
ID:	1909743

                              Click image for larger version

Name:	algirdorekonstrukcija_5_20210905.jpg
Views:	708
Size:	746,7 kB
ID:	1909744

                              Click image for larger version

Name:	algirdorekonstrukcija_6_20210905.jpg
Views:	360
Size:	817,4 kB
ID:	1909745

                              Click image for larger version

Name:	algirdorekonstrukcija_7_20210905.jpg
Views:	365
Size:	774,2 kB
ID:	1909746

                              Click image for larger version

Name:	algirdorekonstrukcija_8_20210905.jpg
Views:	360
Size:	869,9 kB
ID:	1909747

                              Comment


                                Kaip jau minėjo Blaze, panašu, kad tolimesni rekonstrukcijos planai pasikeitė: vietoj planuoto Naugarduko - J. Basanavičiaus atkarpos tvarkymo dabar pereita iškart prie J. Basanavičiaus - V. Mykolaičio-Putino g. Stendai vis dar žada, kad visi darbai bus baigti iki vasario mėnesio.

                                Click image for larger version

Name:	mykolaicioputino_2_20210905.jpg
Views:	506
Size:	690,2 kB
ID:	1909752

                                Click image for larger version

Name:	mykolaicioputino_3_20210905.jpg
Views:	367
Size:	777,3 kB
ID:	1909753

                                Click image for larger version

Name:	mykolaicioputino_4_20210905.jpg
Views:	359
Size:	788,9 kB
ID:	1909754

                                Click image for larger version

Name:	mykolaicioputino_5_20210905.jpg
Views:	366
Size:	906,2 kB
ID:	1909755

                                Click image for larger version

Name:	mykolaicioputino_6_20210905.jpg
Views:	362
Size:	861,8 kB
ID:	1909756

                                Comment


                                  Parašė bucaneer Rodyti pranešimą
                                  Click image for larger version  Name:	algirdorekonstrukcija_5_20210905.jpg Views:	4 Size:	746,7 kB ID:	1909744
                                  Gaila niekaip nesugeba stulpų atitraukt per reikalaujamą atstumą nuo dvirtakio. Nors jau yra gerų pavyzdžių mieste. Įdomiai žiūrisi įvažiavimo bortai tarp vejos (ar skiriamosios tech. juostos) ir gatvės. Suprantu dizainas tiesiog, kažkas unikalaus mieste. Atrodo gerai, nors, kiek pamenu Ginthus yra minėjęs, jog įvažiavimo bortai brangesni už gatvinius. Jei klystu, te pataiso mane.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                    Gaila niekaip nesugeba stulpų atitraukt per reikalaujamą atstumą nuo dvirtakio. Nors jau yra gerų pavyzdžių mieste. Įdomiai žiūrisi įvažiavimo bortai tarp vejos (ar skiriamosios tech. juostos) ir gatvės. Suprantu dizainas tiesiog, kažkas unikalaus mieste. Atrodo gerai, nors, kiek pamenu Ginthus yra minėjęs, jog įvažiavimo bortai brangesni už gatvinius. Jei klystu, te pataiso mane.
                                    Už gatvinius pigesni. Brangesni už gazoninius.
                                    p.s. beje bent senus nebeaktuslius ženklus nukabintų, katrie sako, kad gatvėje dar vis 3 eismo juostos

                                    Comment


                                      Gaila tik, kad tos salelės nėra apželdintos. Kai buvo PP svarstymas dar neturėjau suformuotos minties, kad tą galima padaryt, būčiau pasiūlęs.

                                      Comment


                                        Jo Naujamiesčiui labai trūksta gamtos. Praktinės naudos gal daug nebūtų iš tų vejos „siaurų juostelių”, bet vizualiai labai pagyvintų. Gali būti, kad neįrengė tikslingai, pvz., jeigu bent ten kur siaura „šoninė juosta” numatė dar ir gaireles papildomai „apsaugai”. Pvz., kaip čia yra ne tik bortais atskirta, bet dar ir linija apsaugos zonai nuo bortų, o ties sankryža – gairelė:
                                        Click image for larger version

Name:	Atskirimas_bortu.jpg
Views:	669
Size:	107,7 kB
ID:	1909845
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                          Tam pačiam Amsterdame pilna takų su ištrupėjusiais kraštas, įskilimais ir stulpais per dešimt cm nuo tako.
                                          Man visada labai patinka matyt kaip nekokybiškų VMS darbų gynėjai pateisina prastą kokybę tuo klasikiniu rusiškos propagandos argumentu "nū ir kas? o *instert miesto ar šalies pavadinimą* irgi blogai", bet kažkaip nepatikslina, kad toje pačioje Olandijoje, Danijoje ar Švedijoje tie įskilimai ir ištrupėję kraštai absoliučioje daugumoje atvejų yra senuose takuose, kuriems jau 10-20 metų, o Vilniaus raudonieji takai tokiais tampa po pirmųjų dviejų metų, o kai kurie tiesiog priduodami su ryškiai matomu broku.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X