Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Ar galima normaliu dviračių taku numinti nuo centro (pvz. Katedros a.) iki IKEA'os. Kad yra takas Mindaugo g. žinau, o toliau?
    O koks tikslas? Iš Ikea nieko neparsivešį dviračiu. Kada nors padarys. Bet yra kitų prioritetų šiuo metu.

    Comment


      Svarbu procesas, o ne tikslas.

      Comment


        Na, aš šiemet dariau išvyką dviračiu į Ikea ir Decathlon visokių mažų niekalų. Prie Decathlon buvo netgi labai daug dviračių priparkuota, bet prie Ikea iš tiesų tik mano vienas.

        Comment


          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
          O koks tikslas? Iš Ikea nieko neparsivešį dviračiu. Kada nors padarys. Bet yra kitų prioritetų šiuo metu.
          Pirma, nuo dviračio priklauso, antra, Ikea pristato. Be to, Ikea sudeda pirmą ir antrą: https://www.ikea.lt/lt/inspirations/...aji-pristatyma

          Comment


            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

            O koks tikslas? Iš Ikea nieko neparsivešį dviračiu. Kada nors padarys. Bet yra kitų prioritetų šiuo metu.
            Kodėl neparsiveši nieko?
            Click image for larger version

Name:	Raleigh-Stride-2-Image-1.jpg
Views:	698
Size:	179,3 kB
ID:	1997234
            Su tokiu ir šaldytuvą parsiveši. Gerėjant infrastruktūrai, tik laiko kalusimas, kada tokius VIlniuje pastoviai matysime, o jų ir dabar jau yra.

            Siūlau, akm įdomu čia geras video apie juos:
            https://www.youtube.com/watch?v=rQhz...l=NotJustBikes

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Dviračių tako plotis 2.50m. Rimtai?

              Žinant architekto nuomonę tai keista kad išvis dviračių takas yra. Matyt be jo savivladybė tiesiog atmetė.
              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

              O koks tikslas? Iš Ikea nieko neparsivešį dviračiu. Kada nors padarys. Bet yra kitų prioritetų šiuo metu.
              Na kad ne, galima ne vien spintas ikėjoje pirkti. Aš pvz esu pirkęs lėkštes kurias sėkmingai parsivežiau autobusu.

              Comment


                Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                Kodėl neparsiveši nieko?
                Click image for larger version

Name:	Raleigh-Stride-2-Image-1.jpg
Views:	698
Size:	179,3 kB
ID:	1997234
                Su tokiu ir šaldytuvą parsiveši. Gerėjant infrastruktūrai, tik laiko kalusimas, kada tokius VIlniuje pastoviai matysime, o jų ir dabar jau yra.

                Siūlau, akm įdomu čia geras video apie juos:
                https://www.youtube.com/watch?v=rQhz...l=NotJustBikes
                Aš ir dabar, ir be tokio foto pavaizduoto rakando parsivežu nedidelius pirkinius iš Ikėjos, ir be vientiso dviračių tako iki namų. Čia labiau požiūrio ir išankstinio nusistatymo dalykas. Jei nori rasti priežasčių kažko negalėti daryti, tai, žinoma, kad jų rasi kiek tik nori ir kokių tik nori. O jei ką, visada yra nemirtingi "o jeigu lis lietus?" arba "o kaip žiemą?".

                Comment


                  Važinėnu dviračiu seniai, labai seniai, gatvėmis, kai vienintėlis dvirtakis buvo palei Nemenčinės plentą. Bet dvirtakiais žymiai geriau.

                  Comment


                    Turiu liudijimą iš užsieniečių, kurie važiavo dviračiu Žvėryno gatvėmis ir susilaukė pypsenimų iš vairuotojų. Važiavimas gatve Vilniuje kartu su eismo srautu labai neįprastas palyginus su miestais pvz. Vidurio Europoje. Vilniuje gatvėmis galbūt adekvatu važiuoti ten, kur tėra viena juosta ir nėra vietos atskiram dviračių takui - pagrinde vietose kur yra perimetrinis užstatymas ar tikrai siauros gatvės. Pvz. Žvėryne, Naujininkuose, Naujamiestyje, Senamiestyje, dalyje Antakalnio.

                    Comment


                      Aš važinėjau daugely Europos šalių, sakyčiau Šveicarijoj vairuotojai dviratininkus lenkia nagliau, nei Lietuvoj. Ispanijoj tekę gaut ne vien pypsenimų, bet ir būt apšauktam pro langą. Kiek internete prisiskaitau apie vairuotojų priešiškumą dviratininkams JAV ir JK, pas mus dar atrodo visai gerai. Žodžiu, kad koks nors neurotikas kažkokius svečius Žvėryne apipypino, didelių išvadų nedaryčiau.

                      Comment


                        Parašė alga Rodyti pranešimą
                        Aš važinėjau daugely Europos šalių, sakyčiau Šveicarijoj vairuotojai dviratininkus lenkia nagliau, nei Lietuvoj. Ispanijoj tekę gaut ne vien pypsenimų, bet ir būt apšauktam pro langą. Kiek internete prisiskaitau apie vairuotojų priešiškumą dviratininkams JAV ir JK, pas mus dar atrodo visai gerai. Žodžiu, kad koks nors neurotikas kažkokius svečius Žvėryne apipypino, didelių išvadų nedaryčiau.
                        JK, bent Londone, dviratininkai važiuojamojoje dalyje yra traktuojami kur kas pagarbiau, nei Vilniuje. Važinėjau dviračiu Londone kasdieniniais reikalais ~5 metus, išskirtinai tik važiuojamąja gatvės dalimi (šaligatviais važiuoti ten nepriimtina), bet Vilniuje to daryti nė už ką nedrįsčiau absoliučioje daugumoje gatvių. JK apskritai yra viena geriausiai ir saugiausiai vairuojančių tautų ir tas aiškiai atsispindi jų eismo nelaimių statistikoje, iki kurios mums dar reiks labai ilgai eiti.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          JK, bent Londone, dviratininkai važiuojamojoje dalyje yra traktuojami kur kas pagarbiau, nei Vilniuje. Važinėjau dviračiu Londone kasdieniniais reikalais ~5 metus, išskirtinai tik važiuojamąja gatvės dalimi (šaligatviais važiuoti ten nepriimtina), bet Vilniuje to daryti nė už ką nedrįsčiau absoliučioje daugumoje gatvių. JK apskritai yra viena geriausiai ir saugiausiai vairuojančių tautų ir tas aiškiai atsispindi jų eismo nelaimių statistikoje, iki kurios mums dar reiks labai ilgai eiti.
                          Vilniuj ir prieš 10 metų buvo nebaisu važinėt važiuojamąja dalim. Per kokius 15 metų mieste jei ir buvo užpypinę tai gal kokį kartą bet ir tas neįstrigo. Įstrigo tik vieną kartą kai maršrutinis autobusas naglai bandė spaust prie borto. Aišku privengiu GV ir VA. Prieš 10 metų kurį laiką reguliariai mindavau Ukmergės gatve iš centro. Kai jokiais dvirtakiais nekvepėjo ir dvirtakis už Fabijoniškių IKI buvo užžėlęs tiek, kad visi jį pamiršę buvo. Nieko, tylu ramu.

                          Comment



                            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                            O paprastieji remontai juda toliau nepaisant visko

                            Click image for larger version Name:	AwesomeScreenshot-Lietuvos-p-s-i-j-asociacija-2019-07-19-00-07-03.png Views:	1 Size:	325,8 kB ID:	1736544
                            Tai kaip baigėsi? Dviračių juostų Parko g. taip ir neįrengė?

                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Dariaus ir Girėno g. dviračių takas

                              Reziumė prieš nuotraukas - vingiuotas, pavingiuotas, pasukiotas ir dar visai kitaip išprievartautas dviračių tako ruožas.
                              Labai laukiu dienos, kai kažkas supras, kad tai yra miestas, kuriame projektuojami susisiekimo komunikacijų statiniai ir reikia tiesių, patogių ir saugiai įveikiamų takų, o ne, kur kiekvieną, atsiprašant, šūdą apvažiuoji...

                              1. Sankryža su Kaminkėlio g. Šioje vietoje pakeitė neteisingai sudėtus bordiūrus

                              2. Įvažiavimas į Lidl. Nuo skaldos per visą vasarą susigadino trineklių paviršius, tapo su mini duobutėm ir nuskilimais.

                              3. Sankryža su Kapsų g. (visoje darbų riboje stulpai ir juodi ir cinkuoti palikti)

                              4.

                              5. Pagal projektą, šioje vietoje takas turėjo eiti gan tiesia trajektorija, bet kažkuriuo momentu nusprendė, kad reikia rekreacinio tako, kur kiekvieną retai sutinkamą liepą reik apvažiuoti

                              6. Šalia esantį esamą taką, net nesivargino sutvarkyti, palaidojo ir didelius bortus

                              7. Vingiai primena lenktynių trasą kokioje Austrijoje

                              8.

                              9.

                              10. Šis troleibusas žalios pasukti į dešinę laukė 3 minutes (pagal nuotraukų fikaciją)

                              11. Čia labai viskas bus įstrižai, atrodo, kad 2 projektai nesuvesti, bet ne čia vienas

                              12.

                              13. Šioje vietoje buvo numatytas "važiojamosios dalies platinimas", bet kadangi platinimas buvo numatytas A juostai, tai geriau neplatinti, autobusai gali ir pasirikiuoti kas 50 metrų

                              14.

                              15. Čia visiems sėkmės palinkėsiu neperkaitinti stabdžių ir išimti vingius, nepartrenkus automobilio

                              16.

                              17. Sankryža su Pelesos g.

                              18.

                              19.

                              20.

                              21. Geležinkelio g. projektio apimtyje sutvarkyta atkarpa, matosi dangų (ne)lygumas
                              Paskutinis taisė Kaid; 2022.10.08, 11:14.

                              Comment


                                Tiesą sakant, p*zda. Po krūvos tikrai gerų dvirtakių, kaip kad Žalgirio, Žirmūnų trikampyje ir taip toliau, šitas atrodo kaip grįžimas į 2015, kai tik susižinojome apie olandų standartus, bet ne iki galo žinojome, kas tai yra ir su kuo tai valgoma.

                                Labiausiai liūdina, kad neliks gero gabalo A juostos (yra kitoje temoje nuotrauka).

                                Labai tikiuosi, kad Narbuto dviračių take tokių nesąmonių nepridarys, nors jau labai jaučiasi, kad Šimašius 3ą kartą nekanditatuos.

                                Comment


                                  Nu jo, vietomis tai matosi, kad padaryta daug kompromisų. Bus įdomu išbandyt, kai jau asfaltas atsiras.

                                  --

                                  Va šita nuotrauka yra labai įdomi. Gatvė siaurinta, kad tilptų dviračių takas (čia aš palaikau - tikrai gerai, kad nešalino visos tos medžių eilės tam, kad gatvė išliktų 5 juostų). Bet tuo pačiu matome, kad gatvė susiaurinta ne tiek, kokio pločio reikėtų 4 juostoms.

                                  Greitas faktų patikrinimas. 3D.vilnius.lt pamatavau buvusį gatvės plotį - 18,5 nuo borto iki borto, tai po 3,7 metrus 5 juostoms. Tada įsijungiau techninio projekto uždėjimą ir vėl pamatavau. Gatvės plotis po siaurinimo - 16,4 nuo borto iki borto, tai po 3,28 metrus 5 juostoms. Žodžiu tilps ten A juosta miesto kryptimi be problemų. Gatvė yra C kategorijos, taigi juostų pločiai po 3 metrus. 4 juostos x 3 m = 12. 16,4 - 12 = 4,4 m autobusų juostai. Atimt dar galima dvigubos ištisinės juostos kokių 30 cm. Žodžiu viskas ten bus ok.



                                  Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-10-08 134739.jpg
Views:	477
Size:	109,4 kB
ID:	1997406

                                  Comment


                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                    Tiesą sakant, p*zda. Po krūvos tikrai gerų dvirtakių, kaip kad Žalgirio, Žirmūnų trikampyje ir taip toliau, šitas atrodo kaip grįžimas į 2015, kai tik susižinojome apie olandų standartus, bet ne iki galo žinojome, kas tai yra ir su kuo tai valgoma.

                                    Labiausiai liūdina, kad neliks gero gabalo A juostos (yra kitoje temoje nuotrauka).

                                    Labai tikiuosi, kad Narbuto dviračių take tokių nesąmonių nepridarys, nors jau labai jaučiasi, kad Šimašius 3ą kartą nekanditatuos.
                                    Kas per absurdas? Galima pagalvot, Šimašius braižo dvirtakių ašis ar bent jas prižiūri. Jei taip būtų, Šimašius būtų blogas politikas ir vadovas.

                                    Ir šiaip, jei sąžiningai, manęs dvirtakio vingiai nenervina, jie nebent paspirtukininkams su nuimtais greičių limitais skraidyt trukdo.

                                    Comment


                                      Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                      Dariaus ir Girėno g. dviračių takas

                                      Reziumė prieš nuotraukas - vingiuotas, pavingiuotas, pasukiotas ir dar visai kitaip išprievartautas dviračių tako ruožas.
                                      Labai laukiu dienos, kai kažkas supras, kad tai yra miestas, kuriame projektuojami susisiekimo komunikacijų statiniai ir reikia tiesių, patogių ir saugiai įveikiamų takų, o ne, kur kiekvieną, atsiprašant, šūdą apvažiuoji...
                                      Tikrai nesuprantu pasipiktinimo - trasa beveik išimtinai yra tiesi, tik keliose vietose yra lengvi vingiai. Čia juk skirta ne plentiniais dviračiais "ant" 50 km/h ryte į darbą lekiantiems.

                                      Comment


                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                        Tiesą sakant, p*zda. Po krūvos tikrai gerų dvirtakių, kaip kad Žalgirio, Žirmūnų trikampyje ir taip toliau, šitas atrodo kaip grįžimas į 2015, kai tik susižinojome apie olandų standartus, bet ne iki galo žinojome, kas tai yra ir su kuo tai valgoma.

                                        Labiausiai liūdina, kad neliks gero gabalo A juostos (yra kitoje temoje nuotrauka).

                                        Labai tikiuosi, kad Narbuto dviračių take tokių nesąmonių nepridarys, nors jau labai jaučiasi, kad Šimašius 3ą kartą nekanditatuos.
                                        kazkoks proto uztemimas... tu visai i viska utilitariskai ziuri? gamtoj nera tiesiu liniju, ir dvirtakis turi pavingiuot tiek pres perejas tiek aplenkiant naturalias kliutis.

                                        Tau maloniau dviraciu vaziuot visiskai nuobodziu tiesiu dvirtakiu ar siek tiek pavingiuojanciu?
                                        "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                        - George W. Bush President of the USA

                                        Comment


                                          Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                                          kazkoks proto uztemimas... tu visai i viska utilitariskai ziuri? gamtoj nera tiesiu liniju, ir dvirtakis turi pavingiuot tiek pres perejas tiek aplenkiant naturalias kliutis.

                                          Tau maloniau dviraciu vaziuot visiskai nuobodziu tiesiu dvirtakiu ar siek tiek pavingiuojanciu?
                                          Man maloniau važiuoti kai aš neturiu suletėti iki 5 km/h prie kiekvieno vingio (ypač aktualu tam, kuris prie buvusio taksoparko), kai aš neturiu specialiai vingiuoti siekiant išsilaikyti savo (dešinėje) dvirtakio pusėje, nes aš noriu pasiekti savo tikslą kuo greičiau. Taip, čia nėra takas plentiniams dviratistams važiuoti 80 km/h, bet lygiai taip pat čia nėra rekreacinis takas parkelyje. Čia yra vienas iš svarbesnių takų (turbūt pagal visus darnumo planus dar ir magistralinis), ir tokie vingiavimai tik rodo, kaip stipriai na atjeb*s Vilniuje pradėjo būti daromi projektai. Nx išvis yra daromi priešprojektiniai pasiūlymai ir viešinimai, jeigu to nesilaikoma ir galima jau vykdant statybas pakeisti visą esmę? Dabar dėl kiekvieno krūmelio galima kreivinti takus?

                                          Dėl A juostos (to @Creatium), tai ant kalno gal A juosta ir liks, bet kodėl tada jos nebus tarp Kapsų ir Brolių gatvių? Vietos ten jau nėra, įvažos kontūrai irgi tą aiškiai įrodo.

                                          Rodos, viešai įvardijama, kad gyventojai turi atsisakyti automobilių, bet realiai ir pasitvirtina visokių neišsilavinusių maršiečių komentarai, kad miestas tampa tinkamu tik bevaikiams hipsteriams ant paspirtukų. Just saying, 3G čia važiuoja iš Oro uosto, bet net ir tokiame koridoriuje sugebėta viską suknisti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X