Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šitoje konkrečioje vietoje, kur fotkinau - ne. Bet kitur bus, yra ir bortai atvežti.

    Comment


      Pilaitės pr. atkarpa nuo Įsruties g. iki Papilėnų g. A juosta tikrai prasideda už perėjos, ne nuo pat sankryžos.





























      https://citify.eu/lt/pilaites-pr-atk...ki-papilenu-g/

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Pilaitės pr. atkarpa nuo Įsruties g. iki Papilėnų g. A juosta tikrai prasideda už perėjos, ne nuo pat sankryžos.


        https://citify.eu/lt/pilaites-pr-atk...ki-papilenu-g/
        Logika. Vietoje to, kad paprasčiausiai dviračių taką pėsčiųjų kirtimo vietoje pakelti į šaligatvio lygį, tai pridarė kažkokių neaiškių bangų, kur dar ko gero ir problemų bus lyjant bei sningant, o pėstiesiems padarė visiškai bereikalingą nusileidimą į dvirtakio lygį? Makes sense...

        Comment


          Pėsčiųjų ir dviračių takai viename lygyje ties sankryža.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą


            Liuks, užasfaltavo iki vieno lygio, jau maniau, kad teks laukt mėnesiais kaip buvo su Ozo g. dvirtakio pervažom. Tik klausimas ar paženklins kur nors šalutiniu.
            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Pilaitės pr.

              Smagu, kad kažkaip tobulėja situacija su stotelių atskirimu nuo dviračių tako. Visgi stulpas geriau šalia vejos, o ne laukimo paviljono praėjimo viduryje. Žmonės (tiksliau projektuotojai su VMS) ir toliau vaikšto 90° kampais. Užsodint krūmais vejos negalės, nes trukdys dviračių eismui, bet žinom, kad sodina. Tada susiaurės tas siaurutis praėjimas pėstiesiems, o jei neužsodins iki galo, tai vis tiek bus nutrypta – beveik neįmanoma idealiai atitaikyt, žinant, kad krūmai gyvi ir nereguliariai genėjami.
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                lazdynuose link litexpo remontuojamas takas eina į pabaigą...ko gero, laukia asfaltavimo?

                Comment


                  T. Narbuto g. projektas. Vakar praardė vos ne visą atkarpą asfalto, kur bus nauji takai. Dirbo kažkodėl YIT technika, matyt ji gal galingesnė (nes, panašu, gremžė gana neblogai gilyn).

                  Comment


                    Svajonių mikrorajonas Karoliniškės. Šimulionio g.

                    „Ar iškasit ir apgenėsit krūmus, kad liktų bent 0,5 m laisvas plotas iš dviračių tako šono? Geriau didesniu atstumu sutvarkyt, nes augalai augdami plečiasi iki genėjimo.“
                    Judu: „Taip, apgenėsim“
                    (2019-10-26) https://www.facebook.com/vilnius.lt/posts/pfbid02uqDyDRLn3NGSfty8mBXmFEhcXRMjQS9kdf3PC3dUq76 LBQuvsumWaMoMiRkWs7ecl?comment_id=2939785329383110 &reply_comment_id=2939824512712525
                    Click image for larger version  Name:	IMG_20220831_153348.jpg Views:	0 Size:	1,15 MB ID:	1989138

                    Jr. miesto inžinierius: „Kas dėl genėjimo - informacija buvo perduota, ir krūmai turėjo būti apgenėti (netikrinome, ar buvo, tiesą sakant). Pakartotinai kreipėmės.“
                    (2020-09-02) https://www.facebook.com/groups/7379...23704504319897
                    Click image for larger version  Name:	IMG_20220831_153411.jpg Views:	0 Size:	1,21 MB ID:	1989139

                    „188. Krūmai, aukštesni kaip 0,5 m, ir medžiai negali būti sodinami arčiau kaip 10 m eismo kryptimi nuo pėsčiųjų perėjų ir viešojo transporto stotelių.“
                    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.413395/asr

                    https://tvarkaumiesta.lt/problem/263494
                    Click image for larger version  Name:	IMG_20220831_153624.jpg Views:	0 Size:	980,1 kB ID:	1989140

                    Click image for larger version  Name:	IMG_20220831_153712.jpg Views:	0 Size:	1,15 MB ID:	1989141

                    Trikampiai (since 2020-03-12) https://tvarkaumiesta.lt/problem/141405
                    Nors buvo gautas oficialus raštas dėl nesprendžiamų problemų, pažadėta paženklint pavasarį – per 2 pavasarius nepaženklinta, o savivaldybė pradėjo taikyti „ketvirtą interaktyvumo lygį“, tad dar kartą prenešti negaliu, nes neįveikiu lygio, o paprastą spausdintuvą atjungiau, tad ranka pasirašyti skundo negaliu.
                    Click image for larger version  Name:	IMG_20220831_153756.jpg Views:	0 Size:	1008,0 kB ID:	1989142

                    2014 m.:
                    Click image for larger version  Name:	Screenshot.png Views:	0 Size:	2,38 MB ID:	1989144 Click image for larger version  Name:	Screenshot (2).png Views:	0 Size:	2,69 MB ID:	1989146

                    2018 m.:
                    Click image for larger version  Name:	Screenshot (1).png Views:	0 Size:	2,72 MB ID:	1989145

                    2022 m.: https://tvarkaumiesta.lt/problem/263495
                    Click image for larger version  Name:	IMG_20220831_154043.jpg Views:	0 Size:	1,16 MB ID:	1989143

                    Ilgai dvejojau ar čia ar į Skyscraper City dėt taką.
                    Paskutinis taisė dondc; 2022.09.02, 21:28. Priežastis: Nuoroda
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Tai, kaip atsimušinėja nuo bet kokio tvarkymo Šimulionio gatvėje, ir mane stebina. Pats rašiau ne vieną pranešimą dėl nesaugių sprendimų, pvz. nuolat numušamų perėjos ženklų. Po "humanizavimo" pridirbta daugybė klaidų, bet toks vaizdas, kad nutarė, jog ten ničnieko nebereikia daryti, nes, atseit, čia tik automobilistų skundai.
                      Lietuva visiems.

                      Comment


                        Aš irgi kelis pranešimus dėl šaligatvių Karoliniškėse siunčiau, tai gražiai pasiuntė. Viršuliškėse šiuo atveju geriau.

                        Comment


                          Pilaitės pr. dviračių takas

                          Sutvarkė sankryžą su Įsruties g.

                          Click image for larger version

Name:	20220908_083806.jpg
Views:	842
Size:	206,2 kB
ID:	1990175

                          Linksmieji kalneliai pažymėti

                          Click image for larger version

Name:	20220908_083942.jpg
Views:	828
Size:	176,6 kB
ID:	1990177

                          Click image for larger version

Name:	20220908_084006.jpg
Views:	840
Size:	401,1 kB
ID:	1990176

                          Išardytas pirmasis raudonasis takas, atskiro dvirtakio tikriausiai nuo čia iki Pilaitės ilgaaaaai nebus (juodos spalvos bendras takas), nes ten kur išrausta matosi stulpai ir šalia bus lėtėjimo juosta.

                          Click image for larger version

Name:	20220908_084246.jpg
Views:	843
Size:	244,6 kB
ID:	1990174
                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                          Comment


                            Pirmoj foto šviesoforo stulpas per arti tako, be apsaugos zonos: pervažos kvadratas yra 50 cm pločio, tai stulpas turėtų būti į šoną nuo kvadrato. NL kalniukai gerokai didesni ir žymint, žymimos visos iškilios viršūnės ir iš vidaus. Turimuose pavyzdžiuose daro arba 2 nusileidimus su 2 pakilimais, arba 2 pakilimus su 2 nusileidimais. Pas mus 3 pakilimai ir 3 nusileidimai. Tikėkimės pratestavo, kaip veikia infrastruktūros bandymų centre.

                            Parašė dondc Rodyti pranešimą
                            Click image for larger version  Name:	Screenshot (1).png Views:	555 Size:	1017,8 kB ID:	1969928

                            Click image for larger version  Name:	Screenshot (2).png Views:	546 Size:	1,13 MB ID:	1969929

                            Plikledžio metu turbūt labai padės tie pavingiavimai intensyvesniame dviračių eisme.

                            Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                            Išardytas pirmasis raudonasis takas.
                            Click image for larger version  Name:	cs.png Views:	0 Size:	238,1 kB ID:	1990200

                            15-as EDIT: kalniukų daubose nėra vandens surinkimo, kaip NL pavyzdžiuose. Gerai, kad bent negyvenu Pilaitėj, nes žiemą visgi važinėju.
                            Paskutinis taisė dondc; 2022.09.08, 12:30.
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              O smagumėli...

                              Miglos g. perspektyvinis magistralinis dviračių takas, buvęs 4m. pločio bendras pėsčiųjų ir dviračių takas deja liks tik 2.25m bendru taku be galimybės kurį laiką (o dėl gamtinės vietos tikriausiai su visam) keisti sprendinius. Liūdna nata, nebent ten pėsčiųjų nepritrauks nauja erdvė.

                              Click image for larger version

Name:	Screenshot_20220908-140812_Brave.jpg
Views:	747
Size:	87,8 kB
ID:	1990244
                              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                              Comment


                                O iš kur info dėl tako siaurumo? Nes čia būtų visiška nesąmonė.

                                Comment


                                  Grindos facebook

                                  Jei teisingai suprantu išaiškinimą, tai ES finansuojamo projekto negali lengvai koreaguoti post factum.

                                  Click image for larger version  Name:	Screenshot_20220908-173554_Brave.jpg Views:	0 Size:	244,9 kB ID:	1990295
                                  Paskutinis taisė Riedis; 2022.09.08, 16:43.
                                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                  Comment


                                    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                    Grindos facebook

                                    Jei teisingai suprantu išaiškinimą, tai ES finansuojamo projekto negali lengvai koreaguoti post factum.
                                    Ne projekto, o paties objekto - yra saugiklis tam, kad lėšos būtų panaudotos tam kam numatyta ne tik investicijų momentu, bet ir per "protingą" laikotarpį. Jei imsi keisti rizikuoji gauti sankciją grąžinti gautą paramą.

                                    Kitą vertus čia gali būti ir tam tikro atsikalbinėjimo - jei paskirties nekeisi, o investuosi papildomai į pagerinimą, turbūt sugebėtum įrodyti, kad paramos sąlygos nebuvo pažeistos.

                                    Comment


                                      2.25m toje vietoje yra visiškas WTF. Ten nejuokingu greičiu lėks tiek dviračiai, tiek paspirtukai nuo kalno. Nekalbant apie tai, kad 2.25 dvipusių takų apskritai niekur neturėtų būti, o čia dar magistralinis ir su nuokalne, kur rgeičiai 30-40km/h.

                                      Comment


                                        Atrodo bus suklaidinę mane, matyt bus 4m takas
                                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                        Comment


                                          Pilnai realu, kad tiesiog nusišnekėjo ten koks praktikantas arba Grindos administratorė su patirtimi nuo kokių 1965 m. Net VMS žino, kad min. plotis pagal įstatymą bendram takui yra 2,5 m., tai 2,25 m. skaičius atrodo visiškai lempinis.

                                          Click image for larger version  Name:	Screenshot.png Views:	0 Size:	100,0 kB ID:	1990467 Click image for larger version  Name:	Screenshot (1).png Views:	0 Size:	90,0 kB ID:	1990466

                                          Aišku, jei varyt PRO, tai pagal DJMP bendro tako mieste net negali būti, privalėjo būti arba tikras dviraičų takas, arba 2 atskiri. Pasakė, kad pinigai svetimi, tai įdomu, kas sutrukdė padaryti pagal DJMP.
                                          https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...full&identify=
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X