Parašė Stadionas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šimašiaus administracijos esminis lūžis -- tikras dviračių entuziastas paskirtas valdyti dviračių infrastruktūros plėtrą, katalogizuoti ir ištaisyti smulkias kliurkas. Gal pamiršot, kaip prieš kokius 6 metus staiga buvo perdaryti, nupjauti, ištiesinti visokie statūs bortai, išimti ženklai iš dvirtakių vidurio? Jei Zuokas savo laiku būtų skyręs bent kiek dvirtakiais besinaudojantį žmogų vadovauti jų plėtrai, tai paišytos infrastruktūros nebūtų ir reikėję kurt, būtume sutaupę.Parašė mantasm Rodyti pranešimąJei nebūtų ankstesnių lūžių - gal prie Šimašiaus visi džiaugtųsi lūžiu, kad pradėti daryti paišomi dvirtakiai
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bent jau Zuoko kadencijos pabaigoje, patarėju dirbo minėtas Eduardas (kiek supratau). Na, kai atsirado raudonas asfaltas. Nuėjo Zuokas, dingo ir Eduardas. Manau, bent kiek besidominčiam nekiltų klausimų ar geltonsnapis ką tik studijas baigęs ar buvęs Lietuvos dviratininkų bendrijos pirmininkas būtų tas „tikras dviračių entuziastas”. Antonas, kiek žinau, net dviračio neturėjo pradėjęs eiti pareigas.
Taip pat Dviračių takų specialusis planas įsigaliojo nuo 2014 m., kai dar Anton nedirbo. Jis atėjo tik 2014–2015 m., atrodo. Įtariu tą planą padėjo sudaryti būtent Eduardas. Va ką Anton „tikras dviračių entuziastas be dviračio” padarė su planu, tai pradėjo takus įrenginėti eilės tvarka iš kito galo. Pvz. T. Narbuto g. takas – būtent ant palei kalną – yra 9-as eilėje, bet vietoj to, tako dar dabar nėra, bet užtat 82 nr. pažymėtas Birutės vingis nutiestas su fanfaromis ir benzo pjūklais prieš TV kameras. Vau.
Kalbant apie bortus, tai dar yra ir jų, nors 2014–2020 m. turėjo jau būti 400 km dviračių takų tinklas. E kat. rajoninis takas Žemynos g. šią žiemą:
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Man kaip dažnai tais takais bėgiojančiam Vilniaus miesto gyventojui, yra visiškai nusišikti ant Eurovelo. Eurovelo negyvena Vilniuje ir mokesčių nemoka, nenuliūs jeigu į jo interesus laikinai nusispjausim. Kai bus biudžetas ir prioritetas sutvarkyti taip, kaip tai yra padaryta Antakalnio pusėje atkarpoje iki Šilo tilto, gali būti ženklai leidžiantys raudonu asfaltu važiuoti tik dviračiams. O iki to laiko yra pragmatiška ir į žmogų orientuotą leisti pėsčiajam eisti asfaltu ir nevaryti jo į purvą. Neturint galimybių sutvarkyti gerai, per didelė prabanga ten turėti gerą dangą tik dviračiui.Parašė dondc Rodyti pranešimą
Naujas Anton ženklas nuo Trinapolio ir esamas iš kitos pusės nuo Valakampių tilto:
Dar galima pridėti kelių žmonių prašymus prieš 4 m., kad būtų atnaujintas ženklinimas Eurovelo 11 tarp Šilo tilto ir Asmens duomenų išrašymo centro. Ženklinimo ten nei gramo nelikę nei ištisinių juostų šonuose, nei dviračio tako simbolių, o abu takai pilko asfalto.
Beje, įdomi čia pastoviai priešprieša keliama tarp Zuoko ir Šimašiaus/Antono, nors pats Anton 2011-2013 dirbo Zuoko komandoje
 
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Mano atmintyje yra, kad Eduardas dirbo ne pabaigoje, o bent 3 metus, jeigu ne visą kadenciją. Pataisykit, jeigu yra žinomi tikslūs faktai.Parašė dondc Rodyti pranešimąBent jau Zuoko kadencijos pabaigoje, patarėju dirbo minėtas Eduardas (kiek supratau). Na, kai atsirado raudonas asfaltas. Nuėjo Zuokas, dingo ir Eduardas.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tamsiai mėlyna spalva šitame brėžinyje -- "Esamos E1 kategorijos magistralinės dviračių takų trasos". Laisvės prospektas pažymėtas kaip egzistuojantis, Narbuto g. nuo stotelės žemyn, Justiniškių gatvė pažymėta kaip egzistuojanti, visa Žalgirio gatvė ir t.t. Visa dažų ant plytelių infrastruktūra. Matyt, nedaug politinio svorio Eduardas Zuoko administracijoj turėjo, jei pavyko išgaut tik kilometrą normalaus tako.Parašė dondc Rodyti pranešimąTaip pat Dviračių takų specialusis planas įsigaliojo nuo 2014 m., kai dar Anton nedirbo. Jis atėjo tik 2014–2015 m., atrodo.
O dėl Tujų tako 82, tai jį pastatė vietoj nr 1 Mickevičiaus g., ir teisingai padarė. Viena malonesnių vietų mieste. Kelias 900 m. ilgesnis, užtat nėra dviejų šviesoforų.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai žiūrint ką dirbo. PR nėra dviračių takai. Mokėjimas meluoti ir žadėti aukso kalnus neliko nepastebėtas FB.Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Beje, įdomi čia pastoviai priešprieša keliama tarp Zuoko ir Šimašiaus/Antono, nors pats Anton 2011-2013 dirbo Zuoko komandoje
Prie susisiekimo tik 2014 m. viduryje prisėdo, tad prie Dviračių takų spec. plano tikrai neprisidėjo. Jo įgyvendinimą tik absoliučiai ignoravo:
https://www.linkedin.com/in/nikitina...alSubdomain=lt
Pabaigoje turėjau omenyje visą Zuoko istoriją, visas kadencijas. Ne esmė, bet kuriuo atveju. Norėjau konstatuoti tik faktą, kad ne Anton buvo tas pirmasis „dviračių entuziastas savivaldybėje”.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Mano atmintyje yra, kad Eduardas dirbo ne pabaigoje, o bent 3 metus, jeigu ne visą kadenciją. Pataisykit, jeigu yra žinomi tikslūs faktai.
Kaip matom, tenka dar ir šiandien naudotis ta „dažų ant plytelių infrastruktūra” T. Narbuto g. Eduardas yra davęs viešą interviu, kad dviračių takai buvo / yra beveik nefinansuojami. Žinant, kad nebuvo jokių ES fondų nukreiptų į trinkeles, tai dar įdomu kaip reiktų vadinti – ar nutiesė tik 1 km raudono tako, ar nutiesė net 1 km raudono tako, žinant tuometines aplinkybes.Parašė alga Rodyti pranešimą
Tamsiai mėlyna spalva šitame brėžinyje -- "Esamos E1 kategorijos magistralinės dviračių takų trasos". Laisvės prospektas pažymėtas kaip egzistuojantis, Narbuto g. nuo stotelės žemyn, Justiniškių gatvė pažymėta kaip egzistuojanti, visa Žalgirio gatvė ir t.t. Visa dažų ant plytelių infrastruktūra. Matyt, nedaug politinio svorio Eduardas Zuoko administracijoj turėjo, jei pavyko išgaut tik kilometrą normalaus tako.
O dėl Tujų tako 82, tai jį pastatė vietoj nr 1 Mickevičiaus g., ir teisingai padarė. Viena malonesnių vietų mieste. Kelias 900 m. ilgesnis, užtat nėra dviejų šviesoforų.
Birutės (nr. 82) nutiesė ne vietoj Mickevičiaus (nr. 1), nes planas numatė tiesti ir tą, ir aną. Nr. 82 buvo skirtas desertui – rekreacinis takas, kai jau bus išvystytas būtinasis susisiekimas. Pradirbau Žvėryne 10 mėn., teko kasdien įveikinėti visą rajoną išilgai, kartais skirtingomis kryptimis, bet taip ir nebuvo progos užsukti į tą rekreacinį taką, užtat vos mirtinai nenuskynė mašina sankryžoje, kur numatytas takas (nors ir pats buvau kaltas, su tinkama infrastruktūra išvengti klaidų ir minimizuoti padarinius kur kas lengviau). Jeigu būtų įgyvendintas planas eilės tvarka ir pagal pažadus (numatytus tempus), tai labai tikėtina tas dviratininkas nebūtų miręs ant tų T. Narbuto g. laiptų.
Gal žinot kodėl Anton dabar ruošiasi tiesti Žaliųjų Ežerų g.–Europos Parko g. (nr. 70) taką? Nepaisant, kad priešarauja STR dėl nuolydžių (ir turbūt pločiams), DJMP dėl tako tipo ir pločių, Dviračių takų spec. planui dėl eiliškumo.
Taip pat kodėl daromas nusileidimas „parkingo-kiemo pravažiavimo tipo” gatvele nuo Žaliųjų Ežerų g. iki ežero? Prieštarauja irgi STR dėl nuolydžių. Taip pat ta jungtis DJMP buvo panaikinta ir numatyta nauja jungtis priešinga kryptimi į pietus link upės.
Įdomu kas čia per taupymo būdas, tiesti ne tai ką reikia, ne tai kas numatyta pačių VMS, ne tai ką numatė atskiras, kiek suprantu, nepriklausomų ekspertų kurtas DJMP.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pasikartosiu: šiame spec plane Narbuto laiptai neturi numerio, nes laikomi egzistuojančiu, pabaigtu taku.Parašė dondc Rodyti pranešimąJeigu būtų įgyvendintas planas eilės tvarka ir pagal pažadus (numatytus tempus), tai labai tikėtina tas dviratininkas nebūtų miręs ant tų T. Narbuto g. laiptų.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įsižiūrėjau, gerai, dabartiniams laiptams nesuteiktas numeris. Užtat suteiktas 9 nr. dar iki laiptų ir 8 nr. už laiptų. Kaip ir 1 nr. Mickevičiaus g. (Eurovelo) bei 11 nr. tarp Vingio tilto ir T. Narbuto g., kur mirtinai pavojinga nereguliuojama sankryža su nematymo zona dėl pastato (kur vos neišsitaškiau). Visgi įrengė 82 nr. kur neįmanoma pakliūt specialiai ten nevažiuojant (nors dirbau būtent ten visiškai šalia to tako, Birutės g.) arba įrengs 69 nr. (panaikintą jungtį DJMP) bei 70 nr. jungtį į Vilniaus rajoną, nors dar DJMP atskirai rašo, jog pradžioje reikia miesto branduolyje tiesti takus, o ne į užmiestį, kur jų ir tipas kitas, ir kategorija skiriasi su savo tikslais.
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jei atluptumėm viršutinį sluoksnį ir paaiškėtų, jog apatinis sluoksnis sveikas, tuomet pritarčiau. Kol kas labiau įtarimas ant klaidingai projektuojamų pagrindų pakraščiuose. Užvažiuoja sunkioji technika ant vejos bortelio (pastatyto smėliuke) ir viskas smunka.Parašė Kaid Rodyti pranešimąAš pradėdu galvoti, kad reglamentuotas 2,5 cm storio viršutinis asfalto sluoksnis nėra gerai.
P.S. jei kas galit surasti projekte skerspjūvį - įmeskit. Įdomu būtų pamatyti, kas suprojektuota po borteliu.Paskutinis taisė Ginthus; 2021.04.05, 10:16.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jeigu tai ne dėl plono raudono asfalto sluoksnio, tai tada įdomu kodėl ikišimašiniai takai nesusiduria su tokiom problemom, nors kai kuriais jų sunkioji technika važinėja jau daugiau nei 10 metų. Jeigu dėl plono raudono sluoksnio, tada jeigu tai jau tokia neišsprendžiama problema, kad per 5 metus nerado sprendimo, gal tiesiog tegul tiesia iš paprasto asfalto. Taip, raudonas estetiškai gražiau ir yra aiškiau, kad tai dvirtakis, bet jeigu rinktis tarp brangesnių suskilusių takų, nuolatinių remontų ir tvarkingų, bet ne raudonų takų, tai aš rinkčiaus antrą variantą. Juolab, kad iš pigesnio asfalto teoriškai turėtų nutiesti daugiau km.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na, raudonas Pilaitės pr. takas, nutiestas dar prie Zuoko, irgi vietomis buvo suskilinėjęs ir susibangavęs (vienoje vietoje dėl medžių šaknų, kitoje turbūt tiesiog pagrindas nusėdo), tai gal čia bendrai susiję su raudono asfalto kokybe?Parašė ttttt Rodyti pranešimąJeigu tai ne dėl plono raudono asfalto sluoksnio, tai tada įdomu kodėl ikišimašiniai takai nesusiduria su tokiom problemom, nors kai kuriais jų sunkioji technika važinėja jau daugiau nei 10 metų.
Dar pastebėjau, kad po važinėjimo šlapiu raudonu asfaltu, padangos irgi labai greitai tampa raudonos
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Čia tai normalu, nes jis dažytas geležies rūdimis, kurios po truputi išsiplauna.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąDar pastebėjau, kad po važinėjimo šlapiu raudonu asfaltu, padangos irgi labai greitai tampa raudonos
							
						Post in English - fight censorship!
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai po kazkiek laiko takas nebetures tos spalvos?Parašė index Rodyti pranešimą
Čia tai normalu, nes jis dažytas geležies rūdimis, kurios po truputi išsiplauna.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Po daug laiko, kai gal ir patį asfaltą reiks keisti. Bet šiaip matosi, kad senesniuose takuose raudona spalva mažiau sodri (o sniegas žiemą ant dviračių takų raudonas buvo).Parašė evvt Rodyti pranešimą
Tai po kazkiek laiko takas nebetures tos spalvos?Post in English - fight censorship!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Būčiau linkęs pritarti. Šiuo atveju nesimato, bet esant šlapiai dangai (išakrt po lietaus), matosi, kad tokiais atvejais yra ne tik skilimai, bet dangos lygio pasėdimas t.y. į borto pusę esanti danga pakeičia lygį vs kitoje skilimo pusėje. Kas, mano supratimu, rodo, kad pasėdo dangos dalis tarp skilimo ir borto. O čia jau ne raudono asfalto, o tikriausiai viso pagrindo problema.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Jei atluptumėm viršutinį sluoksnį ir paaiškėtų, jog apatinis sluoksnis sveikas, tuomet pritarčiau. Kol kas labiau įtarimas ant klaidingai projektuojamų pagrindų pakraščiuose. Užvažiuoja sunkioji technika ant vejos bortelio (pastatyto smėliuke) ir viskas smunka.
P.S. jei kas galit surasti projekte skerspjūvį - įmeskit. Įdomu būtų pamatyti, kas suprojektuota po borteliu.
Pavyzdys, kur geriau matosi (Oslo g.), kad tarp skilimo ir borto esanti danga yra pasėdusi tikriausiai su visu pagrindu.
							
						
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gali būti, kad raudonas asfaltas labiau linkęs skilti, nei įprastas. Tiesiog pilkas asfaltas irgi pasėda, bet nesuskyla. O skyla tik raudonas. Dėl to ne taip akivaizdu.Parašė ttttt Rodyti pranešimąJeigu tai ne dėl plono raudono asfalto sluoksnio, tai tada įdomu kodėl ikišimašiniai takai nesusiduria su tokiom problemom, nors kai kuriais jų sunkioji technika važinėja jau daugiau nei 10 metų. Jeigu dėl plono raudono sluoksnio, tada jeigu tai jau tokia neišsprendžiama problema, kad per 5 metus nerado sprendimo, gal tiesiog tegul tiesia iš paprasto asfalto. Taip, raudonas estetiškai gražiau ir yra aiškiau, kad tai dvirtakis, bet jeigu rinktis tarp brangesnių suskilusių takų, nuolatinių remontų ir tvarkingų, bet ne raudonų takų, tai aš rinkčiaus antrą variantą. Juolab, kad iš pigesnio asfalto teoriškai turėtų nutiesti daugiau km.
Kitas variantas, kad anksčiau darė geresnius pagrindus, kurių nepaveikdavo šitie veiksniai ir jie apskritai nei nesėsdavo, nei skilinėdavo.
Comment
 


							
						
Comment