Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Noriu pasidžiaugti vystoma Baltupių jungtimi su centru. Žemėlapyje paryškinau, kokį kelią renkuosi šiandien.

    Click image for larger version  Name:	bYQWJ66.png Views:	10 Size:	304,6 kB ID:	1807325
    (https://i.imgur.com/bYQWJ66.png)
    (pataisymas: matyt palei Vašingtono a. reikėjo paspalvinti mėlynai)

    Pora vietų dar yra pilnai neužbaigtos - tai senvagės takas, grubiai pažymėtas geltonai, ir atkarpa prie naujojo SEB pastato. Ten takas užtvertas, bet realiai pravažiuoti įmanoma (tarp kitko, ten yra gana nesmagi įkalnė).

    Bet labiausiai norėčiau akcentuoti tai, kad kai šios dvi atkarpos atsidarys, centrą nuo licėjaus bus galima pasiekti praktiškai vien tik raudonais dviračių takais. Bent jau man tai yra kažkas nerealaus
    Paskutinis taisė gediminasz; 2020.06.07, 20:53.

    Comment


      Ta proga įkelsiu darbų eigą Senvagės take.

      1. Sankryža su Kernavės g.


      2. Lenda pirmieji brokai, taip pat keliose vietose važiuojant dviračiu stipriai juda trinkelės, galbūt situacija pasikeis kai supils atsijas į tarpus.


      3.


      4.


      5. Ant kalniuko nieko naujo.


      6-7. Ties prudu pradėjo įrenginėti pamatus, matomai atitvarams.



      8-9. Kažkas skubėjo į savaitgalį



      10-11. Ties Linkmenų g. 4 baigė sutvarkyti siauro pėsčiųjų tako broką.


      Paskutinis taisė Kaid; 2020.06.07, 22:04.

      Comment


        Paskutinė foto pasako daug: baro savininkas juk nekaltas, kad klientai išstūmė kėdes ant dviračių tako
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Bet nieko ten katastrofiško: sėdės sau baro lankytojai ant raudono asfalto, dviratininkai padarys 15 m lanką šaligatviu. Ne idealu, bet yra ir prastesnių vietų.

          Comment


            Baras kaip ir gali persikelti link gatves.

            Comment



              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Nelendi į šalikelę, važiuoji per gerą metrą nuo krašto, kad lenkdami turėtų išvažiuoti į priešpriešinę juostą ir tuo bėdos baigiasi... Nebent auto buvimas mažiau nei 5m spinduliu jau užsiskaito kaip "šalia".
              Čia receptas kai greitai atsidurti ligoninėje?

              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Baras kaip ir gali persikelti link gatves.
              Šaligatvis yra skirtas pėstiesiems, o ne barui.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Čia receptas kai greitai atsidurti ligoninėje?
                Dėl nepatenkintų vairuotojų? Neteko turėti problemų jau daug metų. Minėti marozai su lazdom būtų vijęsi šiaip ar taip. Ten buvo labiau "nors ir su svarke, vistiek pizdi gausi" ir šiaip kiti laikai.

                Sulaukiu kokio vieno užpypinimo per metus jei ne mažiau. Priimu kaip komplimentą.

                Comment


                  Parašė alga Rodyti pranešimą
                  Bet nieko ten katastrofiško: sėdės sau baro lankytojai ant raudono asfalto, dviratininkai padarys 15 m lanką šaligatviu. Ne idealu, bet yra ir prastesnių vietų.
                  Šitas geras... "Nu nėra tilto, nuo praplauki tu tą upę, nu nieko ten katastrofiško, ne idealu, nu bet būna ir prasčiau, pvz kai žmogų mašina partrenkia, ar namas dega..."

                  Čia yra naujas projektas, padarytas nuo tuščio lapo, čia nėra bandymas kažką taisyti situacijoje, kai absoliučiai nėra vietos, tad tokie "galėjo būti ir blogiau" argumentai šitoje situacijoje tiesiog negali būti taikomi. O dabar už belenkiek mokesčių mokėtojų pinigų turime amerikietiškų kalnelių stiliaus dviračių taką su belenkiek broko, belenkiek STR pažeidimų, oficiantais, staliukais, lankytojais, tujomis, kūgiais ir dar dviratininkų egzikucijos tvora su metaliniais spygliais. Smagu.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Dėl nepatenkintų vairuotojų? Neteko turėti problemų jau daug metų. Minėti marozai su lazdom būtų vijęsi šiaip ar taip. Ten buvo labiau "nors ir su svarke, vistiek pizdi gausi" ir šiaip kiti laikai.

                    Sulaukiu kokio vieno užpypinimo per metus jei ne mažiau. Priimu kaip komplimentą.
                    Tau sekasi, nei riedutininkai atsitrnekia, nei dviračiu važiuoti pavojinga. Kažkaip mano patirtis yra kitokia.

                    Comment


                      ,,10-11. Ties Linkmenų g. 4 baigė sutvarkyti siauro pėsčiųjų tako broką..''

                      Nežinau kas blogiau - ar palikt kaip buvo brokas iki tol kol bus proga sutvarkyti tiap kaip turi būti ar kaip padaryta dabar taip, greičiausiai, įšaldant broką ne vienam dešimtmečiui... Manau pastarasis variantas blogesnis...

                      Jei jau ėmėsi perdarinėti, o tiksliau pridurti, šaligatvį, tai reikėjo ir perdaryti tą nonsensinę dvirtakio atkarpą sukeičiant dvirtakį su šaligatviu vietomis, kad dvirtakis eitų palei gatvę. Būtų naujausi darbai kainavę kokia 50 proc. daugiau nei dabar, bet būtų išsręsta rimta problema. Galimas net biudžetinis variantas (jei jau EU pinigais padarytų darbų negalima liesti 5 ar kiek ten metų ir tt) - palikti esamo dvirtakio asfaltą pažymint, kad tai šaligatvis, o šalia jo nutiesti dvirtakį...

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Tau sekasi, nei riedutininkai atsitrnekia, nei dviračiu važiuoti pavojinga. Kažkaip mano patirtis yra kitokia.
                        Prie ko čia riedutininkai? Jei apie paspirtukininkus, tai jau rašiau, kad su jais turėjau daugiau avarinių situacijų nei su mašinom.

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Prie ko čia riedutininkai? Jei apie paspirtukininkus, tai jau rašiau, kad su jais turėjau daugiau avarinių situacijų nei su mašinom.
                          matyt sumaišiau, pasirodė kad kitoje temoje rašei, jog paspirtukininai niekada nėra kliudę. my bad.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Baras kaip ir gali persikelti link gatves.
                            Mačiau kažkurią dieną taip ir buvo. Staliukai stovėjo iš abiejų pusių dviračių tako, o padavėja su gėrimais ir maistu per taką pirmyn atgal. Šiaip gal ir visai variantas būtų dviračių taką tiesiog padaryti lanku arčiau gatvės tuos kelis metrus. Galbūt netgi pakaktų perpiešimo ir padažymo raudonais dažais.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Mačiau kažkurią dieną taip ir buvo. Staliukai stovėjo iš abiejų pusių dviračių tako, o padavėja su gėrimais ir maistu per taką pirmyn atgal. Šiaip gal ir visai variantas būtų dviračių taką tiesiog padaryti lanku arčiau gatvės tuos kelis metrus. Galbūt netgi pakaktų perpiešimo ir padažymo raudonais dažais.
                              Būtent taip ir reiktų daryti, jeigu išdidumas savivaldybei nepakiš kojos. Atrodys nekaip, bet saugumas čia turėtų būti prioritetas ir tuo pačiu estetikos nebuvimas būtų paskatinimas netempti dešimtmečiams šitos vietos normaliam sutvarkymui.

                              Comment


                                Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                Čia yra naujas projektas, padarytas nuo tuščio lapo, čia nėra bandymas kažką taisyti situacijoje, kai absoliučiai nėra vietos, tad tokie "galėjo būti ir blogiau" argumentai šitoje situacijoje tiesiog negali būti taikomi. O dabar už belenkiek mokesčių mokėtojų pinigų turime amerikietiškų kalnelių stiliaus dviračių taką su belenkiek broko, belenkiek STR pažeidimų, oficiantais, staliukais, lankytojais, tujomis, kūgiais ir dar dviratininkų egzikucijos tvora su metaliniais spygliais. Smagu.
                                Čia kaip tik užbridau ant video, kaip Kopenhagoj su 100 metų projektavimo dviračiams patirtimi vis tiek pridaro brangiai kainuojančių kliurkų: https://www.youtube.com/watch?v=McvZ68qlho4
                                Gal susitaikyk, žmonės netobuli, pasaulis netobulas. Visi daro klaidas, net dvirtakių projektuotojai tuščio lapo projektuose.

                                Comment


                                  Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                  Būtent taip ir reiktų daryti, jeigu išdidumas savivaldybei nepakiš kojos. Atrodys nekaip, bet saugumas čia turėtų būti prioritetas ir tuo pačiu estetikos nebuvimas būtų paskatinimas netempti dešimtmečiams šitos vietos normaliam sutvarkymui.
                                  O kodėl taip reikėtu daryti? Kad baras užsigrobtų šaligatvį?

                                  Comment


                                    Pristabdai ir pravažiuoji sau ramiai, vis tiek reikės laukti prie šviesoforo.

                                    Comment


                                      Arba kaip tik matai ką tik užsidegusį žalią ir nori spėt pralėkt

                                      Comment


                                        Iš mano patirties - tiesiogiai proporcingas dviratininko atstumui nuo kelkraščio. Pavojingose vietose imu juostą ir pavojingų lenkimų praktiškai nebūna. Užmiestyje su daugiau eismo susiprastinus ant ar net už baltos linijos - važiuoja ir ne 1m, o 15cm atstumu
                                        Praktiškai gal ir veikia, bet teoriškai turėtų atsirasti norinčių "paauklėti" . Pavojingesnėse vietose tas dviratininko atsitraukimas nuo kelkraščio kažkiek ir savaime vyksta. Pvz., Verkių gatvė nuo Verkių rūmų iki Trinapolio vienuolyno. Ten yra greitų nuokalnių, kelias siauras, kelkraščio kai kur išvis nelabai yra, tai nuvažiavimas nuo asfalto gali blogai baigtis.

                                        Iš KET
                                        Važiuoti dviračiu leidžiama tik dviračių takais, pėsčiųjų ir dviračių takais arba dviračių juostomis, o kur jų nėra, – tam tinkamu (su asfalto arba betono danga) kelkraščiu. Kai kelyje nėra dviračių tako, pėsčiųjų ir dviračių tako arba dešinėje kelio pusėje nėra dviračių juostos, kelkraščio, taip pat tais atvejais, kai jais važiuoti negalima (duobėti ir panašiai), leidžiama važiuoti šaligatviu arba viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau jos dešiniojo krašto

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          O kodėl taip reikėtu daryti? Kad baras užsigrobtų šaligatvį?
                                          Kad pėstieji nevaikščiotų dviračių taku, kas visada nutinka nutiesus šaligatvį arčiau gatvės nei dviračių takas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X