Stiprus argumentas, kad būtent yra pervaža "išilgai pagrindinio", bet aš kažkaip irgi niekad negalvojau, kad ten galėčiau turėti pirmumą, nes yra kitas punktas, kad keisdamas važiavimo kryptį privalai praleisti kitus, o būtent dviratis, kad įvažiuotų į tą "pervažą pagrindiniame" suka 90° kampu būtent tuo momentu ir "išsitiesina / pasuka" pilnai tik jau pilnai atsidūrus pervažoj. Mašina tai tuo metu dar fiziškai nekeičia važiavimo krypties.
John paminėta Kernavės/Ozo g., turputį kita sitaucija, ten nors ir eina viena tako atšaka, kaip ir čia Viršūluose, bet ten kartu eina ir antras takas išilgai pagrindinio. Iš esmės, čia Viršuliškių skg. bent pratęsus tą taką palei pagrindinį, tada būtų galima bent tikėtis, kad gyvai žmonės suprastų, kad dviračių pirmumas. Visgi net tada pasaugočiau savo šikną atvažiuojant iš to šalutinio...
Reziumuojant, nėra ko ginčytis, kai jau teisiškai viskas nupiešta ant asfalto. Labai gaila, kad ne kitoj gatvės pusėj takas. Ateity, jei padarys viaduką per aplinkkelį, ir gal net pajungus Taikos g. pro tuos garažus (buvo VMS žemėlapy "projektas" nupieštas) tai gal dar padėtis išsitaisys. Visgi dižiausia bėda, jog šaligatvio plotis neatitinka net min. pločio vienoj atkarpoj prie tvoros.
John paminėta Kernavės/Ozo g., turputį kita sitaucija, ten nors ir eina viena tako atšaka, kaip ir čia Viršūluose, bet ten kartu eina ir antras takas išilgai pagrindinio. Iš esmės, čia Viršuliškių skg. bent pratęsus tą taką palei pagrindinį, tada būtų galima bent tikėtis, kad gyvai žmonės suprastų, kad dviračių pirmumas. Visgi net tada pasaugočiau savo šikną atvažiuojant iš to šalutinio...
Reziumuojant, nėra ko ginčytis, kai jau teisiškai viskas nupiešta ant asfalto. Labai gaila, kad ne kitoj gatvės pusėj takas. Ateity, jei padarys viaduką per aplinkkelį, ir gal net pajungus Taikos g. pro tuos garažus (buvo VMS žemėlapy "projektas" nupieštas) tai gal dar padėtis išsitaisys. Visgi dižiausia bėda, jog šaligatvio plotis neatitinka net min. pločio vienoj atkarpoj prie tvoros.
Comment