Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Stiprus argumentas, kad būtent yra pervaža "išilgai pagrindinio", bet aš kažkaip irgi niekad negalvojau, kad ten galėčiau turėti pirmumą, nes yra kitas punktas, kad keisdamas važiavimo kryptį privalai praleisti kitus, o būtent dviratis, kad įvažiuotų į tą "pervažą pagrindiniame" suka 90° kampu būtent tuo momentu ir "išsitiesina / pasuka" pilnai tik jau pilnai atsidūrus pervažoj. Mašina tai tuo metu dar fiziškai nekeičia važiavimo krypties.

    John paminėta Kernavės/Ozo g., turputį kita sitaucija, ten nors ir eina viena tako atšaka, kaip ir čia Viršūluose, bet ten kartu eina ir antras takas išilgai pagrindinio. Iš esmės, čia Viršuliškių skg. bent pratęsus tą taką palei pagrindinį, tada būtų galima bent tikėtis, kad gyvai žmonės suprastų, kad dviračių pirmumas. Visgi net tada pasaugočiau savo šikną atvažiuojant iš to šalutinio...

    Reziumuojant, nėra ko ginčytis, kai jau teisiškai viskas nupiešta ant asfalto. Labai gaila, kad ne kitoj gatvės pusėj takas. Ateity, jei padarys viaduką per aplinkkelį, ir gal net pajungus Taikos g. pro tuos garažus (buvo VMS žemėlapy "projektas" nupieštas) tai gal dar padėtis išsitaisys. Visgi dižiausia bėda, jog šaligatvio plotis neatitinka net min. pločio vienoj atkarpoj prie tvoros.
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Parašė KEdas Rodyti pranešimą
      P.S. Su pačiu diskutuoti nematau reikalo, parašiau tik tam, kad kiti nemanytų, jog esate teisus.
      Tai tada prašau manęs necituoti ir nereplikuoti į mano pranešimus
      Labai keistais noras kažką parodyti net nežinant situacijos ir matant kažkokį taką pagrindiniame kelyje. Šiaip tamsta labai teisingai parašė:
      Jei dviračių takas yra kelio dalis, tai pirmumas turi vienodai galioti visam keliui, ne tik jo daliai.
      Tai būtent taip ir yra, kad visas takas yra šalutinėje gatvėje, todėl ties pabaiga jis staiga nepasidaro pagrindiniu ta pačia gatve važiuojančių automobilių atžvilgiu. Tai tik dar vienas dalykas (prie kelio ženklų, horizontaliojo ženklinimo ir KET), kuris būtent ir patvirtina priešingą dalyką nei labai norėjote čia pavaizduoti.

      Comment


        Tik trumpai užprotokoluoti: techniškai KEdas teisus, kad pervaža pagrindinio kelio dalis – fiziškai pagal statybą, tik pats kelio ženklas jau organizuoja eismą, taip, lyg nebūtų pagrindiniame. Siūlau raukt temą.
        Paskutinis taisė dondc; 2025.05.07, 15:22.
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Gal kas gali priminti, kada pabaigtas Manufaktūrų g. dviračių takas? Šiandien pastebėjau, kad praktiškai visame ilgyje pridaryta skersinių asfalto įtrūkimų užpildymas kažkokia medžiaga. Takas iš esmės sugadintas ir tikrai nėra tokios būklės, kokios turėtų būti kelių metų senumo dviračių takas. Ar verta kreiptis į VMS, kad įpareigotų rangovą tvarkyti akivaizdų broką?

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Ar verta kreiptis į VMS, kad įpareigotų rangovą tvarkyti akivaizdų broką?
            Taip, kreipkis su paklausimu „ką ketina daryti ir kada ketina sutaisyti“.
            Kada baigtas tiesti gali pamatyti GSV. 2019-ais tako dar nebuvo.

            Comment


              2021 liepos mėn.

              Manufaktūrų g. atnaujinimas įgauna pagreitį – saugesnė sankryža, dviračių takai, žaliosios erdvės
              https://vilnius.lt/naujienos/manufak...liosios-erdves
              2021-06-11
              Planuojama, kad Manufaktūrų gatvė jau liepos mėnesį taps pagrindiniu Paplaujos rajono akcentu – bulvaru: čia atsiras platus dviračių takas, taip pat ir puikiai apšviestas patogus šaligatvis, rekreacinės erdvės.
              P. S. Gražus plentinukas, John.
              Parašė John Rodyti pranešimą
              Paskutinis taisė dondc; 2025.05.16, 08:18.
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Gal kas gali priminti, kada pabaigtas Manufaktūrų g. dviračių takas? Šiandien pastebėjau, kad praktiškai visame ilgyje pridaryta skersinių asfalto įtrūkimų užpildymas kažkokia medžiaga. Takas iš esmės sugadintas ir tikrai nėra tokios būklės, kokios turėtų būti kelių metų senumo dviračių takas. Ar verta kreiptis į VMS, kad įpareigotų rangovą tvarkyti akivaizdų broką?
                Berods praėjusią savaitę jie tuos tarpus pildė, važiavau tuo metu. Tikėjausi, kad prašlifuos dar kaip nors ir sulygins su asfaltu, bet panašu, kad nesiruošia. Apgailėtina būklė dabar, jausmas beveik kaip žvyrkelio tarka važiuojant.

                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                  2021 liepos mėn.




                  P. S. Gražus plentinukas, John.
                  Ne mano, kažkas šiaip prisiparkavo. Nors pramoginiais tikslais pats iš tiesų važinėju su graveliumbu.

                  Comment


                    Ar įmanoma jau minti tarp Eigulių ir Čiurlionio gatvių tarp Revingio ir Akropolio? Žiemą dar buvo užtverta, dabar užmačiau Citify.eu tokią nuotrauką

                    Click image for larger version

Name:	citify-statybos-gelezinio-vilko-g-2-gatves-41972.jpg
Views:	342
Size:	1,43 MB
ID:	2200846
                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                    Comment


                      Taip ir yra dabar. Visur danga, vienoje vietoje supiltas stipriai iškeltas žvyro keliukas ir daugybe nenužemintų kelių cm aukščio bordiūrų

                      Comment


                        Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą

                        Savanorių skylė yra puikus pavyzdys kodėl tai bloga idėja, kaip dar galima būtų pagalvoti kaip išsityčioti iš miesto centro, ypač kai per pedagoginio žiedą eina viena pagrindinių dviračių magistralių. Pedagoginio žiedo prieigoms reikia reanimacijos, tai, kad jau Avulis ėjo dėl to į VMS parodo, kad plintusas jau pramuštas.
                        Tikrai per šį žiedą eina pagrindinė dviračių magistralė? Kiek važiavau, visi juda paupiu.

                        O prieš pareiškiant kategorišką nuomonę, gal pirma reiktų susirasti objektyvių argumentų.

                        Comment


                          Tiek Savanorių, tiek Pedagoginio žiedas yra kančia važiuoti dviračiu. Veikiausiai tikrai yra saugiau leistis prie upės ir tada kilti atgal į viršų, nei bandyti pervažiuoti Pedagoginio žiedą. Kita vertus, kasdien pro ten važiuoju, tai vis tenka matyti ar pačiam praleisti bent vieną dviratininką (nors daugiausia tai visokie Bolt/Wolt kurjeriai).

                          Tą vietą išspręsti nėra paprasta ir tam reikės, greičiausiai, brangaus sprendimo, kaip vienas ilgas lenktas ar keli dviračių/pėsčiųjų viadukai. Tai dar ilgai nesulauksim.
                          Lietuva visiems.

                          Comment


                            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                            Tikrai per šį žiedą eina pagrindinė dviračių magistralė? Kiek važiavau, visi juda paupiu.

                            O prieš pareiškiant kategorišką nuomonę, gal pirma reiktų susirasti objektyvių argumentų.
                            Dviračių magistralė iš Vakarinės miesto dalies. Ar norite pasakyti, kad iš Pilaitės, Viršuliškių, Karoliniškių, Justiniškių ir t.t. dviratininkai važiuoja palei Nerį? Sakyčiau visa Narbuto g. dviračių tako esmė ir buvo sujungti vakarinę dalį su NMC.

                            Jei jau kalbame apie "kategorišką nuomonę", tai kuo geras Savanorių žiedas pestiesiems? Susmirdę neprižiūrimi tuneliai, nes sveiko proto žmogus savo noru ten nenori būti, tai kaip ten buvo apleista prieš 20 metų, taip ir liko iki dabar. Atstumai pesčiajam yra absurdiškai didieli, patogumo - 0, apie judėjimo negalias turinčius žmones net nekalbu. Jei tokie dalykai dar pateisinami dėl prastos vietos ir menkų srautų, tai čia kalba apie NMC, kur pesčiųjų eismas jau dabar akivaizdžiai auga, o ateityje gerokai didės. LAikyk mane bepročiu, bet jei sekame kokiu pavyzdžiu, tai sakyčiau reikėtų orpentuotis į tokius, kurie būtų patogūs ir malonūs pestiesiems bei dviratininkams.

                            Comment


                              Comment


                                Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą

                                Dviračių magistralė iš Vakarinės miesto dalies. Ar norite pasakyti, kad iš Pilaitės, Viršuliškių, Karoliniškių, Justiniškių ir t.t. dviratininkai važiuoja palei Nerį? Sakyčiau visa Narbuto g. dviračių tako esmė ir buvo sujungti vakarinę dalį su NMC.
                                Kiekvieno už kojų netampiau, bet gan didelė dalis nuo panerio kyla pro Barclays.
                                Kitas, ko gero skaudesnis momentas - dvirtakis ties žiedu keičia gatvės puses. Atvažiavus iš vakarinės dalies tenka arba leistis į požemį, arba leistis į panerį.

                                Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
                                Jei jau kalbame apie "kategorišką nuomonę", tai kuo geras Savanorių žiedas pestiesiems? Susmirdę neprižiūrimi tuneliai, nes sveiko proto žmogus savo noru ten nenori būti, tai kaip ten buvo apleista prieš 20 metų, taip ir liko iki dabar. Atstumai pesčiajam yra absurdiškai didieli, patogumo - 0, apie judėjimo negalias turinčius žmones net nekalbu. Jei tokie dalykai dar pateisinami dėl prastos vietos ir menkų srautų, tai čia kalba apie NMC, kur pesčiųjų eismas jau dabar akivaizdžiai auga, o ateityje gerokai didės. LAikyk mane bepročiu, bet jei sekame kokiu pavyzdžiu, tai sakyčiau reikėtų orpentuotis į tokius, kurie būtų patogūs ir malonūs pestiesiems bei dviratininkams.
                                Savanorių žiedą atsitiktinis pėstysis gali įveikti. Atstumai yra tokie, kokie suprojektuoti. Dar nemačiau nei vienos fizikos, kuri šią problemą išspręstų. Ir taip, neįgaliam žmogui iš tos vietos išsikabaroti beveik neįmanoma. Iš kitos pusės, ten jam ir nelabai yra ką veikti, o visas VT sustoja ir viršutinėse stotelėse.
                                O dėl perėjimų būklės - jūs kažką painiojate.

                                Dabar dėl Pedagoginio žiedo: ten irgi nėra kur eiti. Visuose miestuose stambesni transporto mazgai nutraukia pėsčiųjų srautus, nes dingsta trauka. Kad ten turi atsitikti, kad pradėtų žymiau didėti pėsčiųjų srautai?

                                Comment


                                  Pagal Dviračių spec. planą iki 2020 m., Darnaus judumo planą nuo 2018–2019 m., vėlesnį BP nuo 2020 m.: eina magistralinis E / E1 kat. takas Narbuto g. → Žvėryne Liepyno g. tęsiasi (kurio dabar nėra, kur siūliau dviračių gatvę VMS'ui) → įsilieja į Saltoniškių g. (yra projektas) → nuveda pro "Green Hall" prie Neries.

                                  Esama atkarpa nuo Liepyno g., kur dabartinis takas vėl priartėja prie Narbuto g. "Panoramos", ten pagal Dvir. spec. plan. F kat., pagal BP, DJMP tarprajoninė E / E2 kat.

                                  Click image for larger version

Name:	BP_dviraciai-Zveryne.png
Views:	159
Size:	361,7 kB
ID:	2201194

                                  Dėl tako Konstitucijos pr., tai jį visai panaikino. Neliko ženklų, nutrintas kelio ženklinimas. Naikintos pervažos, nors kelios galėjo likti dar su šviesoforo mygtukais gatvės viduryje. Iš esmės, dabar proga prašyt atiduot A juostą dviračių takui, 1-ą auto juostą paimt A juostai.

                                  Klausimas: kas žinot šiais metais panaikintus dvirtakius surašykit. Man žinomi ką tik panaikinti: 1. Konstitucijos pr., 2. Žirmūnų g., 3. M. Valančiaus (keliolika užslėptų ir užsilikusių metrų nuo pirminio naikinimo prieš kelis metus). Spėju žiūrėjo į tą mano proteguojamą žemėlapį forumiuko paraše, tai usual suspects žinomi.



                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                    kas žinot šiais metais panaikintus dvirtakius surašykit.
                                    K. Ulvydo berods downgrade'ino pėsčiųjų ir dviračių bendrą iki tik pėsčiųjų.

                                    Comment


                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                      Dėl tako Konstitucijos pr., tai jį visai panaikino. Neliko ženklų, nutrintas kelio ženklinimas. Naikintos pervažos, nors kelios galėjo likti dar su šviesoforo mygtukais gatvės viduryje. Iš esmės, dabar proga prašyt atiduot A juostą dviračių takui, 1-ą auto juostą paimt A juostai.
                                      Keista, nes Konstitusijos pr jis vis dar yra ries savivaldybe, K21, K23 ir toks vaizdas, kad jį nusuko link GVilko, per Linkmenų ir estakados mazgu.
                                      Dabar nepamenu Lvivo68 projekto, bet berods ten dviračių takas yra.

                                      Comment


                                        Nėra net ties savivaldybe. 2022 m. street view dar buvo ženklas. 2023 m. ženklo nėra. Tada laukė, kol nusitrinks kelio ženklinimas, nenusitrynė, tai nutrynė šiemet. Šio mėnesio FB įrašas su daug foto. Prieš pat savivaldybe:
                                        Click image for larger version  Name:	495193860_4110016582566381_9045812513850751548_n.jpg Views:	0 Size:	312,8 kB ID:	2201252

                                        Ten kur nusukimas link GV prieš pat K29, tai ten irgi išnaikino. Tik pervažos liko kažkodėl. https://www.facebook.com/groups/viln...664435&__cft__[0]=AZV3YxkwwMx8MCwhvKV7Sq5i0YibYOhUluCFYXtBolgnlA-4nxOsrhV6VMg-q2OVewJ_e7-XPFDvw4mirZRYUj8KI-v51MCetYQLkI17TyDXoPc3ciUkxPIjRSgXDErOl8ahm373Hs0L GY1hCDbZtlSriaFbQbWqhKtpSAgvOla2OA&__tn__=R]-R
                                        Click image for larger version  Name:	Screenshot (4).png Views:	0 Size:	144,8 kB ID:	2201253
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                          Tiek Savanorių, tiek Pedagoginio žiedas yra kančia važiuoti dviračiu. Veikiausiai tikrai yra saugiau leistis prie upės ir tada kilti atgal į viršų, nei bandyti pervažiuoti Pedagoginio žiedą. Kita vertus, kasdien pro ten važiuoju, tai vis tenka matyti ar pačiam praleisti bent vieną dviratininką (nors daugiausia tai visokie Bolt/Wolt kurjeriai).

                                          Tą vietą išspręsti nėra paprasta ir tam reikės, greičiausiai, brangaus sprendimo, kaip vienas ilgas lenktas ar keli dviračių/pėsčiųjų viadukai. Tai dar ilgai nesulauksim.
                                          Negali komentuoti dėl Savanorių, bet dėl Pedagoginio bent jau aš asmeniškai neturiu nusiskundimų, atskirti įvažiavimai su juostomis padidino saugumą dviračiams. Aišku ten neidealu, prieš kertant važiuojamąją dalį būtina įsitikinti, kad mane kaip dviratininką mato ir praleis, bet su tuo kyla problema kone kiekvienoje pervažoje. Gal tik kiek erzina kad nėra pervažos ties požemine perėja Forumo pusėje, o norint patekti į Linkmenų g. reikia pralaukti tris šviesoforo fazes, nes "pralaidumas".


                                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                          Nėra net ties savivaldybe. 2022 m. street view dar buvo ženklas. 2023 m. ][/URL]

                                          Ten kur nusukimas link GV prieš pat K29, tai ten irgi išnaikino. Tik pervažos liko kažkodėl.
                                          Mane erzina, kad nutrina pažymėtus takus kuriais normaliai galima riedėti nežinia dėl ko, dėl to kad danga ne asfaltas?
                                          Paskutinis taisė Zefyras; Šiandien, 14:12.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X