Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
Santariškės
Kažkas pasistatė mašiną autobuso stotelėje
Kai užblokuoja ratus, randi bent lapelį prilipintą prie lango. O čia telieka klausinėti aplinkinių, kur dingo mašina

Įdomu, kaip ketinama spręsti parkavimo problemą, jei visas miesto ligonines kada nors sukels į Santariškes ir į Lazdynus.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąSantariškės
Kažkas pasistatė mašiną autobuso stotelėje
Kai užblokuoja ratus, randi bent lapelį prilipintą prie lango. O čia telieka klausinėti aplinkinių, kur dingo mašina

Įdomu, kaip ketinama spręsti parkavimo problemą, jei visas miesto ligonines kada nors sukels į Santariškes ir į Lazdynus.
Pastatys daugiaauksti parkinga. Gal. Bet gatve jau ir dabar reiketu atlaisvinti nuo stovinciu masinu.
Logiskiausias sprendimas butu suteikti prioriteta visuomeniniam transportui, o parkavima apmokestinti rimta sumele.
Cia kaip ir centre - nera vietos, kad visi norintys galetu parkuotis.
Ir viskas tik del to, kad kazkam zeme grazino, kazkas kotedzus statosi. O juk pries 10 metu ten laukai buvo. Dabar net neaisku, kaip i ten turetu sutalpinti planuojamas perkelti klinikas, Vilniaus universiteto medicinos fakulteta. Tai kur dar parkingui vietos surasti?
Comment
-
Talentas...Parašė Mjso Rodyti pranešimąTos pacios nuomones ir as. Deja, kaip bebutu gaila, bet ne visiem yra lemta gerai vairuoti.
Zinom tokius talentus, kurie meistiriskai nardo transporto sraute is 1 i 4 ar atvirksciai. Taciau vis deleto tai nachalai ir chuliganai, o ne talentai.
Comment
-
Tačiau ką daryt kai skubi (nors važiuoji leistinu greičiu), o antraja juosta vos velkasi ant 40, pirmoje neskubantys važiuoja 50, o leistina 60 ?Parašė Al1 Rodyti pranešimąTalentas...
Zinom tokius talentus, kurie meistiriskai nardo transporto sraute is 1 i 4 ar atvirksciai. Taciau vis deleto tai nachalai ir chuliganai, o ne talentai.
Comment
-
„Sostinė“ 2008-08-20
Aurelija JONUŠAITĖ
http://www.lrytas.lt/?data=20080820&...&sk_id=&view=2Kelio ženklai – tiktai dėl akių
Kelių ženklai vilniečiams – nė motais. Tuo galima įsitikinti vos kelias minutes spūsčių metu pastovėjus Kalvarijų gatvės ir Konstitucijos prospekto sankryžoje. Lyg nematomas šioje sankryžoje tampa kelio ženklas, draudžiantis darbo dienomis nuo 16 iki 19 valandos sukti iš Kalvarijų gatvės į Konstitucijos prospektą.
Vien per dešimt minučių „Sostinė“ vakar suskaičiavo aštuonis vairuotojus, kurie „nematė“ į kairę draudžiančio sukti kelio ženklo. Todėl užsidegus žaliam šviesoforo signalui per sankryžą pravažiavo vos keli kairiąja juosta važiuojantys automobiliai. Taip judrioje gatvėje greitai susidarė didelės automobilių spūstys. Ir taip kiekvieną darbo dieną.
Comment
-
Panasiu situaciju galima pamatyti ne viena. Taciau kartais nepakanka vien pamatyti kelio zenkla, reikia dar ir suprasti ka juo norima pasakyti. Pvz. Galves gatve Vilniuje, vaziuojant nuo Traku Vokes link centro. Pravaziavus sviesoforine vokes sankryza, pakalneje pamatome greicio ribojima 70 darbo dienomis iki 19 valandos. Pala pala, o tai koks greitis po 19val? Kai kurie, nesugebeje sau atsakyti i si klausima, nusprendzia nerizikuoti ir toliau vaziuoja 70, trukdydami eisma. Is dalies as juos suprantu, statant keliu zenklus reiktu labiau pagalvoti apie zmogiskaji faktoriu ir inesti daugiau aiskumo. As ir pats pakol pervaziuoju Aukstuosius Panerius link Gariunu, ne karta susimastau - blin, o koks cia leidziamas greitis? Buvo miesto zenklas baltame fone ar nebuvo (lyg ir miesto teritorija ten)?Parašė Romas Rodyti pranešimą
Prisiminiau dar viena keista zenkla. Isvaziuojant is Lentvario Fabriko gatves, sukant i kaire i Galves gatve yra rodykle kairen su uzrasu "Centras" baltame fone. Pala pala, tai reiskia, kad pasukus kairen yra miesto teritorija ir leistinas greitis 50? Na nepasiduoda jokiai logikai toks zenklinimas.Paskutinis taisė Ginthus; 2008.08.20, 08:08.
Comment
-
cia kaip suprantu, jei galetumet, tai visas pesciuju perejas panaikintumet, kad su masina vaziuojant ir kebabus valgant niekas ant kelio nesimaisytu - sugalvoja, matai, savizudziai per pesciuju pereja eit. kazi kas maziau subines judina ar tie kur masinoj sedi, ar tie kurie pestute vaiksto?Parašė spirit Rodyti pranešimąTą perėją reik išvis naikint. Tegul žmonės pajudina subines ir eina per žiedą.
Comment
-
o kiek tu laiko sutaupai laukdamas kol galėsi pereit? o gal leki kaip kamikadzė nesidairydamas?Parašė Bakennon Rodyti pranešimąNegyveni prie tos perėjos, tai ir palaikyk savo nuomonę sau.. Aš, kaip netoliese gyvenantis, manau, kad ji reikalinga, nes sutaupo laiką... O laikas šiais laikas lb svarbus...
Comment
-
Tiek, kol tokie vairuotojai kaip tu teikiasi įvykdyti pareigą - praleisti pėstįjį, norintį pereiti gatvę vietoje, kuri tam ir skirta.Parašė spirit Rodyti pranešimąo kiek tu laiko sutaupai laukdamas kol galėsi pereit? o gal leki kaip kamikadzė nesidairydamas?
Tos perėjos ten reikia. Arčiau, toliau, bet reikia, o iki žiedo perėjų yra per toli - faktas. O jei kalbam apie subinių judinimą, tada ir automobilininkams tas pats galioja - galit judint tas kūno vietas ir važiuoti kitais maršrutais.N N N
Comment
-
Pagrindinėse gatvėse tai joa. Aišku, visų nepanaikinsi, bet palikt reikia tada reguliuojamas.Parašė nerius Rodyti pranešimącia kaip suprantu, jei galetumet, tai visas pesciuju perejas panaikintumet, kad su masina vaziuojant ir kebabus valgant niekas ant kelio nesimaisytu - sugalvoja, matai, savizudziai per pesciuju pereja eit. kazi kas maziau subines judina ar tie kur masinoj sedi, ar tie kurie pestute vaiksto?
Dėl šitos dar nieko nesakau, bet tarkim Šeškinėj perėja per Ukmergės gatvę tai išvis... Už 50 metrų stovi viadukas bet tai ne - būtinai turi būti perėja. Gatvė judri, greičiai ten sąlyginai nemaži (60-70 km/h), plius dar nuokalnė. Vat ir spėk ar atspėsi, pamatysi tu laiku vakare tamsiai apsirengusį pėstininką ar nepamatysi.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Ką rūkai? Kokiais dar kitais maršrutais? Aš, kaip vairuotojas, neprivalau sustot prie kiekvieno pėsčiojo kad jį praleisčiau. Na o kad tau paeit 10 metrų iki žiedo yra sunku tai jau ne mano problemos. Tuo labiau, kad ja nesinaudoja tiek daug žmonių kad būtų galima kalbėt apie jos naudingumą.Parašė LBP Rodyti pranešimąTiek, kol tokie vairuotojai kaip tu teikiasi įvykdyti pareigą - praleisti pėstįjį, norintį pereiti gatvę vietoje, kuri tam ir skirta.
Tos perėjos ten reikia. Arčiau, toliau, bet reikia, o iki žiedo perėjų yra per toli - faktas. O jei kalbam apie subinių judinimą, tada ir automobilininkams tas pats galioja - galit judint tas kūno vietas ir važiuoti kitais maršrutais.
Comment
-
Tu kaip vairuotojas turi pareigą sustoti ir praleisti per perėją einantį pėstįjį. Aišku, pėstysis, savo ruožtu, turi laukti tinkamos progos gatvę pereiti, o ne pulti stačia galva po ratais. Be to, jam draudžiama per gatvę eiti pats žinai kokiose vietose.
Nerūkau nieko.Paskutinis taisė LBP; 2008.11.21, 13:48.N N N
Comment
-
Aš turiu praleist tik tada kai esu įsitikinęs kad tai nekels problemų eismo saugumui. O apie skubančius pas šventą Petrą yra kita kalba.Parašė LBP Rodyti pranešimąTu kaip vairuotojas turi pareigą sustoti ir praleisti per perėją einantį pėstįjį. Aišku, pėstysis, savo ruožtu, turi laukti tinkamos progos gatvę pereiti, o ne pulti stačia galva po ratais. Be to, jam draudžiama per gatvę eiti pats žinai kokiose vietose.
Nerūkau nieko.
Comment
-
nors as pats daugiau vairuotojas negu pestysis, bet negaliu praleisti pro akis kai kuriu pasisakymuParašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąPagrindinėse gatvėse tai joa. Aišku, visų nepanaikinsi, bet palikt reikia tada reguliuojamas.
Dėl šitos dar nieko nesakau, bet tarkim Šeškinėj perėja per Ukmergės gatvę tai išvis... Už 50 metrų stovi viadukas bet tai ne - būtinai turi būti perėja. Gatvė judri, greičiai ten sąlyginai nemaži (60-70 km/h), plius dar nuokalnė. Vat ir spėk ar atspėsi, pamatysi tu laiku vakare tamsiai apsirengusį pėstininką ar nepamatysi.
na panaikins ta pesciuju pereja, tai vistiek visi eis per ta gatve, jei iki perejimo yra 50 metru ar pan., tik tada bus daugiau pavoju tiek pestiesiems tiek vairuotojams. sutinku, kad vakare/nakti nesimato, del to ir reikia pesciuju pereju, gerai apsviestu ir tinkamose vietose, kad nevaiksciotu kas kur nori
Comment
-
Prie ko čia kamikadzės?? Jei prieš tave kos beprotis išlekė, tai nereiškia, kad visi tokie...Parašė spirit Rodyti pranešimąo kiek tu laiko sutaupai laukdamas kol galėsi pereit? o gal leki kaip kamikadzė nesidairydamas?
Jei yra ženklas "pėsčiųjų perėja" - reikia būti labiau atidžiam! Galbūt sumažinti greitį, nesikalbėti telefonu arba bent jau nespoksoti į šalia stovinčios moteriškės užpakalį...Parašė spirit Rodyti pranešimąjei šalia nebūtų žiedo perėjų, tai viskas gal ir būtų ok. Plius, ta vieta yra labai judri ir ne kiekvienas gali pastebėti pėsčiąjį. Aš jau nekalbu apie tuos, kurie dar turi per mažai patirties, "čiainikus". Taip sakau todėl kad aš esu už saugumą kelyje ir niekas mano nuomonės apie tą perėją nepakeis.
Nebūtinai namas turi stovėti prie pat perėjos, kad ta perėja naudotumeisi..Parašė Sula Rodyti pranešimąTai kad nei vienoje nei kitoje pusėje nėra gyvenamųjų namų
Neišmokinsi žmonių vaikščioti aplinkeliais ir gaišti nereikalingai laiką... Geriau jau, kai žmogus eina per perėją, o ne neleistinoje vietoje.. Tam ir daromos perėjos, kad pesčiajam būtų patogiau ir kad vairuotoją perspėtų ("šioje vietoje žmonės pereina gatvę")...Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąPagrindinėse gatvėse tai joa. Aišku, visų nepanaikinsi, bet palikt reikia tada reguliuojamas.
Dėl šitos dar nieko nesakau, bet tarkim Šeškinėj perėja per Ukmergės gatvę tai išvis... Už 50 metrų stovi viadukas bet tai ne - būtinai turi būti perėja. Gatvė judri, greičiai ten sąlyginai nemaži (60-70 km/h), plius dar nuokalnė. Vat ir spėk ar atspėsi, pamatysi tu laiku vakare tamsiai apsirengusį pėstininką ar nepamatysi.
Būtent, kad tu privalai visada sustoti prieš perėja, jei koks nors pėstysis nori pereiti gatvę! Negyvename Maskvoje, kur į pėsčiuosius žiūrima kaip į kliūtis...Parašė spirit Rodyti pranešimąKą rūkai? Kokiais dar kitais maršrutais? Aš, kaip vairuotojas, neprivalau sustot prie kiekvieno pėsčiojo kad jį praleisčiau. Na o kad tau paeit 10 metrų iki žiedo yra sunku tai jau ne mano problemos. Tuo labiau, kad ja nesinaudoja tiek daug žmonių kad būtų galima kalbėt apie jos naudingumą.
Comment
-
Be abejo. Tik reikia, kad prieš perėją VISI lėtintų greitį. Kitaip bus vadinamosios "žirklės", kai vienas praleidžia, o kitas nukerta. Morališkai tuomet lieka kaltas tas, kuris pristabdė. O tam, kuris nulėkė dažniausiai px.Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąTuri praleist stovincius prie pesciuju perejos, o ne tada kai jau isbega i gatve nu tada sustos
Comment
-
Parašė Bakennon Rodyti pranešimąGalbūt sumažinti greitį, nesikalbėti telefonu arba bent jau nespoksoti į šalia stovinčios moteriškės užpakalį...
Reikia pasistengti pamatyti moteriškę demonstruojančią savo iškilumus ant važiuojančios mašinos kapoto
Comment
Comment