Parašė sleader
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Kelių eismo taisyklės
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tiesiog statistika.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Čia kažkoks juodas "jumoras", ar paprasčiasias trolinimas?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gal gali patrikti statistiką, kiek nelaimingų įvykių ir mirčių buvo dėl saugaus atstumo nesilaikymo?Parašė sleader Rodyti pranešimą
Tiesiog statistika.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pastovus tailgatinimas yra viena is kokių penkių tėvynėje erzinančių vairuotojų įpročių. Nu kodėl net Italijos greitkeliuose greičiau važiuojantis nejaučia pareigos prisiklijuot prie šiknos ir išstumt iš kelio. O LT A1 ar A2 autostradoj penki iš dešimties greičiau važiuojančiu būtinai prie šiknos prilips.
Video iš kelionės namo - nuo pat sankryžos audine stūmė šiknon, nepaisant to, kad nu nėra kur pasidėt - visos juostos užimtos. Supykau. Ties 70 ženklu tiesiog atleidau gazą. Tada supyko jau ir audi vairuotojas. Taip ir gyvenam - visgi ta rusija arčiau, nei norečiau pripažint
https://www.youtube.com/watch?v=aMwm88WJm-0
Kad ir kaip nenoriu vidutinio greičio matuoklių visuose keliuose, bet jie tikrai padeda išvengt dalies problemų.
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Neturėtum spausti gazo (jeigu tas greitis nėra mažesnis nei leistina), o važiuoti savo greičiu, bet kai tik galėsi pasitraukti, iškart ir pasitraukti. Aš taip darau ir nesusiduriu su jokiomis problemomis. Man iš galo mirkčiojantis idiotas, kuris nemato, kad šią sekundę neturiu kur pasitraukti, o pasitraukti galėsiu tik aplenkęs, vėžio nevaro ir netrukdo važiuoti. Tegu jis ten mirkčioja ir nervuojasi.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tokios neturiu ir nepateiksiu. Gal pats pateiktumėte statistiką, kiek įvykių ir mirčių buvo būtent dėl "mirksėjimo šviesomis iš galo ir rekomenduojamų 70 metrų nesilaikymo"? Tikiu, kad galite pateikti eismo įvykių statistiką (šiaip būtų įdomu pamatyti pastarųjų metų skaičius), kur priežastis bus nurodyta "saugaus atstumo nesilaikymas", bet iš to nematysime kiek tokių įvykių įvyko būtent automagistralėse dėl pernelyg arti priartėjusio automobilio (nebent kažkur kitur važinėjate 140 km/h). Apskritai pas mus renkamus statistinius duomenis galima labai kvestionuoti. Dažna priežastis bus saugaus greičio arba saugaus atstumo nesilaikymas, bet realybėje po tuo gali slėptis kitos priežastys: automobilio techninė būklė (jei sugedus ar netinkamai veikiant stabdžiams kažkam įlėksite į galą, tai bus "saugaus atstumo nesilaikymas"), vairuotojo fiziologinė būklė (užmigus ir nuvažiavus nuo kelio - "saugaus greičio nesilaikymas") ir pan.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Gal gali patrikti statistiką, kiek nelaimingų įvykių ir mirčių buvo dėl saugaus atstumo nesilaikymo?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kad ant užpakalio nesėdėtų, reikia viršyti srauto greitį. Pvz Vilnius- Kaunas kelyje srautas labai intensyvus, tai norint išvengt lenkiančių, prie leistinų 120 km/h reikia važiuoti bent 140 km/h. Mano 85kw dyzeliukui tiek jau daugoka.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Jei važiuotum pakankamai greitai, niekas ant užpakalio nesėdėtų.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
2+1 kelias, kaip Panevėžio aplinkelis.Parašė sankauskas Rodyti pranešimąTai laukiu pasiūlymo kaip tobulinti infrastruktūrą, kad būtų laikomasi rekomenduojamo 40 metrų atstumo.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Neteisinu Audi dėl jo poelgio, bet kaip matau iš įrašo tai nuo 0:23 dešiniau esanti juosta tapo visiškai laisva ir net matymo atstumu, joje nebuvo jokio automobilio, kuris judėtų lėčiau. Iki pat įrašo pabaigos nebuvo privažiuotas nei vienas automobilis judantis dešiniau esančia juosta, kuris sukeltų poreikį persirikiuoti kairiau ir jį apvažiuoti. Sukti į kairę čia irgi nėra kur, todėl jokių objektyvių priežasčių važiuoti kairiausioje juostoje (tuo pačiu ir pažeisti KET) tikrai nebuvo. Ir tai tiesiog akivaizdus įrodymas kodėl pas mus gatvėse/keliuose dažnai eismas juda problematiškai, bei iškyla daug konfliktinių situacijų. Gazą atleisti buvo galima ir persirikiavus į dešinę, į laisvą eismo juostąParašė Nitro Rodyti pranešimąVideo iš kelionės namo - nuo pat sankryžos audine stūmė šiknon, nepaisant to, kad nu nėra kur pasidėt - visos juostos užimtos. Supykau. Ties 70 ženklu tiesiog atleidau gazą. Tada supyko jau ir audi vairuotojas. Taip ir gyvenam - visgi ta rusija arčiau, nei norečiau pripažint
https://www.youtube.com/watch?v=aMwm88WJm-0
Kad ir kaip nenoriu vidutinio greičio matuoklių visuose keliuose, bet jie tikrai padeda išvengt dalies problemų.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kaip ir minėjau - stūmė šiknon nuo sankryžos. O aš, žmogus - ne robotas, tai kartais kvailų principų turiu ir ereliams nepataikauju. Beje video šiek tiek ilgesnį palikau - matosi veiksmo ir su BMW.Parašė sleader Rodyti pranešimąNeteisinu Audi dėl jo poelgio, bet kaip matau iš įrašo tai nuo 0:23 dešiniau esanti juosta tapo visiškai laisva ir net matymo atstumu, joje nebuvo jokio automobilio, kuris judėtų lėčiau. Iki pat įrašo pabaigos nebuvo privažiuotas nei vienas automobilis judantis dešiniau esančia juosta, kuris sukeltų poreikį persirikiuoti kairiau ir jį apvažiuoti. Sukti į kairę čia irgi nėra kur, todėl jokių objektyvių priežasčių važiuoti kairiausioje juostoje (tuo pačiu ir pažeisti KET) tikrai nebuvo. Ir tai tiesiog akivaizdus įrodymas kodėl pas mus gatvėse/keliuose dažnai eismas juda problematiškai, bei iškyla daug konfliktinių situacijų. Gazą atleisti buvo galima ir persirikiavus į dešinę, į laisvą eismo juostą
O šiaip kelyje eilgiuosi taip, kaip noriu kad kiti elgtųsi, tai tikrai be reikalo niekam - įskaitnat ir greitesnius, ir lėtesnius, netrukdau, nes trukdydamas viduje jaučiu kažkokią kaltę dėl kito vairuotojo priverstinau paspausto stabdžio
 Bet tokie ereliai užvirina krauja ir sveikas protas nustumiamas šalin.
PS situacija, kuo gali baigtis juostų kaitaliojimas dė greitesnio praleidimo (persirikiavau į pirmą juostą, nes iš paskos škoda ant šiknos lipo) https://www.youtube.com/watch?v=f31UpTvU1mgPaskutinis taisė Nitro; 2019.10.09, 15:59.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ir tada dundukai nevažiuos 5 metrų atstumu? Baik tu, nemanau.Parašė booraz Rodyti pranešimą
2+1 kelias, kaip Panevėžio aplinkelis.
Esmė ta, kad didelė žmonių nemato nieko blogo taip važiuodami. Sunku juos labai kaltinti. Jie taip išmoko būdami jauni vairuotojai, visa jų aplinka tai važinėja, ir kas čia apskritai blogo taip važiuoti?
Jie gi geri voditeliai, puikiai jaučia savo 1989 metų pasatą, ir ką jau ką bet vairuoti tai jie moka.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nieko nenoriu kaltinti ar pamokslauti, kad reikėtų daryti kažkaip kitaipParašė Nitro Rodyti pranešimąPS situacija, kuo gali baigtis juostų kaitaliojimas dė greitesnio praleidimo (persirikiavau į pirmą juostą, nes iš paskos škoda ant šiknos lipo) https://www.youtube.com/watch?v=f31UpTvU1mg
Prieš tai aprašiau situaciją kaip matyčiau iš savo pusės ir asmeniškai tikriausiai būčiau pasitraukęs į dešinę iškart kai tik galėčiau. Ne vien dėl važiuojančio ir spaudžiančio iš galo, bet tiesiog dažniausiai taip važiuoju, net ir mieste, intensyviame eisme. Audi vietoje irgi būčiau apvažiavęs iš dešinės ir nereikėtų kelti konfliktinės situacijos.
Pastarajame video matomoje situacija yra didelė problema dėl infrastruktūros įrengimo. Todėl po to ir turime, kad pas mus žmonės kažkokie nekultūringi ir blogi vairuotojai, nes tokiose vietose įvyksta eismo įvykiai, o vat "ten vakaruose" to nebūna. Pvz. Nyderlanduose tokiose vietose, kur į eismą įsilieja papildoma juosta, būna tarp 1 ir 2 juostų nubrėžta ištisinė linija, kad iš antros niekas nesirikiuotų į pirmą. Tas pats berods yra ir Švedijoje, jei gerai pamenu. Taigi pas mus visokių kritinių situacijų kyla "lygioje vietoje", kur įrengus tam tikrą infrastruktūros patobulinimą jų galėtų ir nekilti. Na nebent pažeisti KET ir rikiuotis per ištisinę liniją.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Grįžtant prie gariūnų video - ten taip yra įdinga infrastruktūra - nusukimui link Kauno yra skirta viena juosta, o esant intensyviam eismui reikėtų dviejų. Ir atskyrimas kažkoks nepakenktų, nes dabar turim situaciją, kai į vieną juostą susirikiuoja mašinos iš dviejų juostų - vieni paprastesni važiuoja dešiniausią juosta, kiti naglesni lenda iš antros į laisvesnius tarpus pirmoje juostoje, aišku pristabdydami eismą abejose juostose. Todėl važiuoji sau po darbo tiesiog trečiąją juosta ir ties degaline persirikiuoji dešnėn. Tokia ta optimaliausia, saugiausia ir greičiausia "juostų taktika" toje vietoje važiuojant link lentvario.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Normaliai, jeigu žinai, kad važiuosi link Kauno, tai jau kylant į gariūnų kalną reikėtų persirikiuoti į pirmą juostą ir laikytis tos juostos. Bet deja daug tokių kurie sugalvoja į Kauną važiuoti likus 20 metrų iki nusukimo.Parašė Nitro Rodyti pranešimąGrįžtant prie gariūnų video - ten taip yra įdinga infrastruktūra - nusukimui link Kauno yra skirta viena juosta, o esant intensyviam eismui reikėtų dviejų. Ir atskyrimas kažkoks nepakenktų, nes dabar turim situaciją, kai į vieną juostą susirikiuoja mašinos iš dviejų juostų - vieni paprastesni važiuoja dešiniausią juosta, kiti naglesni lenda iš antros į laisvesnius tarpus pirmoje juostoje, aišku pristabdydami eismą abejose juostose. Todėl važiuoji sau po darbo tiesiog trečiąją juosta ir ties degaline persirikiuoji dešnėn. Tokia ta optimaliausia, saugiausia ir greičiausia "juostų taktika" toje vietoje važiuojant link lentvario.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Esate tikras ? Nematau,kad Švedijoje yra daug nežymėtų perėjų fanų, kuriame pėstieji neturi pirmumo:Parašė sleader Rodyti pranešimą
Čia problema ne vairuotojuose, o netinkamai įrengtoje infrastruktūroje. Jeigu lyginsime su šalimis, kuriose aukštas eismo saugumo lygmuo ir mažai žuvusiųjų, tai pamatysime, kad ten tokių "šedevrų" nėra. Tokį perėjimą būtų galimą įrengti tik taip, kad jį aiškiai galima būtų traktuoti kaip pėrėjimą, kuriame pėstiejį/dviratininkai neturi pirmumo. Nelabai realu, kad jeigu nuvažiavime iš greitkelio (šis kelias faktiškai toks ir yra, nesvarbu, kad jis apipavidalintas kaip miesto gatvė) būtų toks praėjimas, tai vairuotojai pėsčiuosius sustotų praleisti Švedijoje, Danijoje ar kokioje Vokietijoje. Todėl ten tokie konfliktiniai taškai tiesiog neįrengiami.
https://www.google.lt/maps/@59.37991...7i13312!8i6656
https://www.google.lt/maps/@59.38208...7i13312!8i6656
https://www.google.lt/maps/@59.32044...7i13312!8i6656
https://www.google.lt/maps/@59.32632...7i13312!8i6656Paskutinis taisė AudriusV; 2019.10.09, 21:55.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ne taip tamsta mane supratote.Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Esate tikras ? Nematau,kad Švedijoje yra daug nežymėtų perėjų fanų, kuriame pėstieji neturi pirmumo:
Norėjau pasakyti, kad Švedijoje nuvažiavimuose nuo greitkelio nėra perėjų, kurios nepažymėtos, bet kuriose yra pirmumas. Tiksliau ten išvis tokiame nuvažiavime nebūna perėjų.
Pateiktuose pvz. turbūt niekam nekyla klausimas, kad ten perėja ir pėsčiąjį reikia praleisti, kitaip nei tokioje situacijoje https://www.google.lt/maps/@54.65436...7i13312!8i6656
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jūsų supratimu, tai nenuvažiavimas ar neperėja ?Parašė sleader Rodyti pranešimąNe taip tamsta mane supratote.
Norėjau pasakyti, kad Švedijoje nuvažiavimuose nuo greitkelio nėra perėjų, kurios nepažymėtos, bet kuriose yra pirmumas. Tiksliau ten išvis tokiame nuvažiavime nebūna perėjų.
https://www.google.lt/maps/@59.37991...7i13312!8i6656
Mano replika lietė taip pat ir tai, kur anksčiau gyrėte sprendimą naikinti perėją, o ne daryti ją reguliuojamą šviesoforu, atvejį , kurį patys prisiminėte.
Štai pavyzdys Švedijoje: "varai" 2+1 plentu 70 km/h, o ten pėsčiasis staiga įjungią šviesoforą:Ne taip kaip pas mus, varai 2+2 plentu 80 km/h, staiga ženklas 50 km/h ir ryškus perėjos skydas, nes ten "saugi" perėja su pirmumu pėstiesiems.
https://www.google.lt/maps/@59.3201265,17.8673648,3a,75y,47.58h,96.55t/data=!3m6!1e1!3m4!1sUBXJg831cLTvwiBV8cTHmw!2e0!7i1 3312!8i6656Paskutinis taisė AudriusV; 2019.10.09, 22:54.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O ko jūs visi ten antra juosta važiuojat? Nu kada pagaliau mes išmoksim iš vokiečių - jei tik dešinėj (ne kažkur toli priekyje, o dešinėj) tuščia, iškart rikiuojies į pirmą juostą. Tuomet ir golfiuks ir ta audinė būtų seniausiai aplenkę ir dingę.Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Video iš kelionės namo - nuo pat sankryžos audine stūmė šiknon, nepaisant to, kad nu nėra kur pasidėt - visos juostos užimtos. Supykau. Ties 70 ženklu tiesiog atleidau gazą. Tada supyko jau ir audi vairuotojas. Taip ir gyvenam - visgi ta rusija arčiau, nei norečiau pripažint
https://www.youtube.com/watch?v=aMwm88WJm-0
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O tamstos supratimu čia analogiška situacija? Čia išvis yra reguliuojama sankryža su nereguliuojamu dešiniuoju posūkiu, kuriame įrengta pažymėta perėja. Greitis ten 50 km/h.Parašė AudriusV Rodyti pranešimąJūsų supratimu, tai nenuvažiavimas ar neperėja ?
https://www.google.lt/maps/@59.37991...7i13312!8i6656
Vargu ar galime pasakyti, kad tai yra tas pats, kas nuvažiavimas iš "greitkelio" 90 km/h, kuriame įrengta perėja, kuri niekaip nepažymėta, bet pagal KET ten pėsčiąjį kaip ir reikia praleisti. T.y. ten kur faktiškai pėsčiojo niekas ir niekada nepraleis, bet jei partrenks neadekvatų drąsuolį - bus kaltas vairuotojas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nepervertink vokiečių ir nenuvertink manes.
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
O ko jūs visi ten antra juosta važiuojat? Nu kada pagaliau mes išmoksim iš vokiečių - jei tik dešinėj (ne kažkur toli priekyje, o dešinėj) tuščia, iškart rikiuojies į pirmą juostą. Tuomet ir golfiuks ir ta audinė būtų seniausiai aplenkę ir dingę.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Viena vertus video autorius nesilaikė dešinės, nors seniai buvo laisva dešinė juosta, kita vertus ‐ specialus stabdymas jau gali būti priskirtas chuliganiškam vairavimui.Parašė Nitro Rodyti pranešimąNepervertink vokiečių ir nenuvertink manes.
Comment
 
Comment