Iškėliau diskusijas dėl eismo taisyklių iš temos "Kamščių Vilniuje nuotraukos". (Ilgas nukrypimas nuo temos)
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
http://kelias.avilda.lt/KET/ket.htmlKELIŲ EISMO TAISYKLĖS
XVIII. VAŽIAVIMAS PER SANKRYŽAS
202. Draudžiama įvažiuoti į važiuojamųjų dalių sankirtą, jeigu joje ar už jos yra kliūtis, kuri priverstų vairuotoją sustoti sankryžoje ir trukdyti kitų transporto priemonių eismą.
Prie Žaliojo tilto ir Operos šviesoforai turbūt sureguliuoti vakariniam srautui (labai sunkus posūkis žiedu į Vilniaus ir Tilto g.).
Kalvarijų gatvė užsikemša iki pat Kalvarijų - Šeimyniškių - Konstitucijos pr. sankryžos (kartais ir dar toliau)
Per šią sankryžą visi bando važiuoja, nors toliau nepravažiuos
Kasryt čia galima matyti tokį vaizdą:
1. Kalvarijų g. dar dega žalia šviesa

2. Bebaigiant degti žaliai šviesai autobusas bando sukti į kairę, tačiau prieš nosį bando įsibrukti dar kelios mašinos

3. Autobusas baigia sukti į kairę degant raudonai šviesai.
Nors jei nebūtų sangrūdos, laisvai galėjo pasukti kelios mašinos

4. Praėjus 5-10 sek. pradeda važiuoti mašinos iš Šeimyniškių g.
Konstitucijos pr. užsikimšęs

5. Praėjo dar 10 sek. (žalia dega jau iš viso 15-20 sek.)
Konstitucijos pr. tebėra užsikimšęs
6. Praėjo dar 10 sek. (žalia dega iš viso 25-30 sek.)
Pagaliau pradedama judėti iš Konstitucijos pr.

7. Praėjo dar 5 sek. (iš viso 30-35 sek.)
Užsidega geltona.
Iš Konstitucijos pr. pagal taisykles spėjo pravažiuoti 3 ar 4 mašinos

8. Praėjo dar 5 sek. Jau dega raudona šviesa
Visi tebekerta Kalvarijų gatvę
Laukti turi tie, kas suka į kairę

9. Praėjo dar kelios sek. (iš viso beveik 10 sek., kai dega raudona šviesa)
Srautas skersai Kalvarijų g. tik dabar baigiasi

Šioje sankryžoje problemos visiems žinomos, bet policijos čia rytais niekada nebūna
Comment
-
Panaši, o kartais ir dar labiau chaotiškesnė situacija yra Ukmergės ir P.Žaideikos gatvių sankryžoje. Ten ir rytais ir vakarais ir savaitgaliais kažkoks bardakas. Šiandien apie 10val. važiuodamas Ukmergės g., nors nuo šviesoforo pajudejau trečias, tačiau vos negavau į šoną nuo atliekančio kairyjį posukį iš Pašilaičių g. Žalia man jau degė kelias sekundes
Comment
-
Na, kadangi nesu vilnietis, tai nežinau kaip ten ta sakryža reguliuojama šviesoforu. Bet būna situacijų, kada norint sukti į kairę, įvažiuojama į sankryžą, esant žaliam šviesoforui, praleidžiamos priešpieša atvažiuojančios mašinos (nėra papildomos lentelės į kairę), užsidega geltona, priešprieša dar reikia praleisti, man jau raudona, dar kelias reikia praleisti ir pradedu važiuoti (padariau viską pagal taisykles), bet man jau signalizuoja baisiausiai, kad sankryžą užkišau, nes kitiems jau seniai žalia ir jie nori važiuoti. Reziumė: didesnę patirtį turintys vairuotojai dažnai "pamiršta" taisykles ir vadovaujasi vien savo sukurtomis "nenuginčijamomis" taisyklėmis. O aš, jaunas, nepatyręs, bet puikiai išlaikęs egzaminą ir gerai mokantis taisykles, būnu tarsi "blogas vairuotojas", lyginant su tais "asais". Čia labiau iš temos išėjo, tiesiog norėjau pasiguostiParašė sleader Rodyti pranešimąPanaši, o kartais ir dar labiau chaotiškesnė situacija yra Ukmergės ir P.Žaideikos gatvių sankryžoje. Ten ir rytais ir vakarais ir savaitgaliais kažkoks bardakas. Šiandien apie 10val. važiuodamas Ukmergės g., nors nuo šviesoforo pajudejau trečias, tačiau vos negavau į šoną nuo atliekančio kairyjį posukį iš Pašilaičių g. Žalia man jau degė kelias sekundes
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Šioje sankryžoje problemos visiems žinomos, bet policijos čia rytais niekada nebūna
Analogiška situacija Savanorių/Žemaitės g. sankryžoje leidžiantis žemyn. Vis neprisiruošiu pafotkinti.
gera gyventi gerai
Comment
-
Puiki naujiena kai kuriems...
Keičiant pradedančiojo vairuotojo pažymėjimą „Regitroje“ egzaminų laikyti nereikės
2008 balandžio mėn. 8 d.
Nuo 2008 m. liepos 1 d. įsigalios Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pakeitimo įstatymo nuostatos, pagal kurias pradedantiesiems vairuotojams bus išduodamas dvejus metus galiojantis vairuotojo pažymėjimas. Valstybės įmonė „Regitra“ informuoja, jog, keičiant po 2008 m. liepos 1 d. pradedantiesiems vairuotojams išduotus pažymėjimus į nuolatos galiojančius, „Regitroje“ egzaminų laikyti nereikės.
Kaip praneša „Regitra“, pradedančiojo vairuotojo pažymėjimą pasibaigus jo galiojimo laikui bus galima pasikeisti bet kuriame vairuotojo pažymėjimus išduodančiame VĮ „Regitra“ padalinyje, nepriklausomai nuo asmens gyvenamosios vietos.
Vairuotojo pažymėjimus išduodantys VĮ „Regitra“ padaliniai veikia visuose apskričių centruose, o taip pat Mažeikiuose, Rokiškyje, Biržuose, Kėdainiuose, Jonavoje ir Jurbarke.
Vilniuje vairuotojo pažymėjimai išduodami ne tik įmonės filiale, esančiame Lentvario g. 7, bet ir naujame „Regitros“ klientų aptarnavimo padalinyje, kuris įkurtas Spaudos rūmuose (Laisvės pr. 60).
Keisdama pradedančiojo vairuotojo pažymėjimą į nuolatos galiojantį, „Regitra“ tikrins informaciją, ar pradedantysis vairuotojas yra baigęs papildomus vairuotojų mokymus.
Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pakeitimo įstatyme sakoma, jog papildomų mokymų tvarką nustato Susisiekimo ministerija. VĮ „Regitra“ papildomo vairuotojų mokymo neorganizuos.
Minėtame įstatyme nustatyta, jog „pradedantysis vairuotojas“ – tai „asmuo, įgijęs teisę vairuoti A, A1, B1, B kategorijos motorinę transporto priemonę ir turintis vairavimo stažą iki dvejų metų“.
Išoriškai dvejus metus galiojantis pradedančiojo vairuotojo pažymėjimas nesiskirs nuo nuolatos galiojančio, skirsis tik jų galiojimo laikas.
Visiems asmenims, iki 2008 m. liepos 1 d. išlaikiusiems vairavimo praktikos egzaminą, bus išduodamas nuolatos (10 m.) galiojantis vairuotojo pažymėjimas.
VĮ „Regitra“ vairuotojo pažymėjimus išduoda nuo 2007 m. gegužės 1 d., kai šią, su tiesiogine policijos paskirtimi nesusijusią, veiklą jai perdavė Policijos departamentas.
„Regitros“ duomenimis, Lietuvoje yra išduota ir šiuo metu galioja apie 1,4 mln. vairuotojo pažymėjimų (532 tūkst. jų išduota moterims, 880 tūkst. - vyrams).
Pernai pirmą kartą teisę vairuoti lengvuosius keleivinius (B kategorija) automobilius gavo 60,7 tūkst. šalies gyventojų. Pradedančiųjų vairuotojų pernai buvo 8,9 proc. daugiau, nei 2006 m.
Daugiau kaip pusė (55 proc.) asmenų, pernai pirmą kartą gavusių teisę vairuoti lengvuosius keleivinius automobilius – moterys (2006 m. – 53 proc.). Palyginus su 2006 m., moterų, pirmą kartą gavusių šią teisę, pernai buvo 12 proc. daugiau, vyrų – 5 proc. daugiau.
Nors tarp pradedančiųjų vairuotojų didžiausią dalį - 51 proc. - sudarė jaunimas iki 21-erių metų, vairuotojo pažymėjimus kasmet gauna ir vis daugiau vyresnio amžiaus žmonių.
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=16606664www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Regitra paprasčiausiai tuos jaunuosius kelių erelius praleidžia su kyšiu ar per pažintis arba jie egzamino metu tiesiog vaizduoja tylias pelytes. Ne visi kategoriškai, ką tik išlaikę teises, yra piemburniai ir kvailiai. Skaudžių avarijų padaro ir žąsinai, turintys teises kelis dešimtmečius ir įsivaizduojantys esą asai.Parašė Mjso Rodyti pranešimąMane labiausia stebina, kaip gatvese vazineja tokie, kurie net masinos nemoka isiparkuoti! Regitra labai atsainiai ziuri, kai tokie dideli srautai besimokanciu vairuoti
po to verkia, kad avaringumas milziniskas ir lyderiaujam europoj
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
O kas tada pagal tave asai? Aukstesnis "asumo" lygis uz kelis desimtmecius vairavimo gali but tik pas profesionalus - lenktyninkus, ralistus. Bet ir tarp eiliniu vairuotoju yra asu.Parašė amiko Rodyti pranešimąRegitra paprasčiausiai tuos jaunuosius kelių erelius praleidžia su kyšiu ar per pažintis arba jie egzamino metu tiesiog vaizduoja tylias pelytes. Ne visi kategoriškai, ką tik išlaikę teises, yra piemburniai ir kvailiai. Skaudžių avarijų padaro ir žąsinai, turintys teises kelis dešimtmečius ir įsivaizduojantys esą asai.
Comment
-
Turėjau omeny, kad žmonės, turintys nemenką vairavimo stažą, per daug gerai save vertina ir įsivaizduoja geriausiais pasaulio vairuotojais.Parašė kaunaz Rodyti pranešimąO kas tada pagal tave asai? Aukstesnis "asumo" lygis uz kelis desimtmecius vairavimo gali but tik pas profesionalus - lenktyninkus, ralistus. Bet ir tarp eiliniu vairuotoju yra asu.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
tamstos žiniai pasakysiu, kad ne patirtis daro vairuotojus asais, o smegenys.Parašė amiko Rodyti pranešimąRegitra paprasčiausiai tuos jaunuosius kelių erelius praleidžia su kyšiu ar per pažintis arba jie egzamino metu tiesiog vaizduoja tylias pelytes. Ne visi kategoriškai, ką tik išlaikę teises, yra piemburniai ir kvailiai. Skaudžių avarijų padaro ir žąsinai, turintys teises kelis dešimtmečius ir įsivaizduojantys esą asai.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Esi kada su tokiais vaziaves? Tiesiog vairavimo menas, kai zmogus jaucia ir valdo masina kaip savo penkis pirstus. Yra tokie zmones kurie turi neeilini talenta vairuot.Parašė amiko Rodyti pranešimąTurėjau omeny, kad žmonės, turintys nemenką vairavimo stažą, per daug gerai save vertina ir įsivaizduoja geriausiais pasaulio vairuotojais.
Comment
-
Tos pacios nuomones ir as. Deja, kaip bebutu gaila, bet ne visiem yra lemta gerai vairuoti.Parašė kaunaz Rodyti pranešimąEsi kada su tokiais vaziaves? Tiesiog vairavimo menas, kai zmogus jaucia ir valdo masina kaip savo penkis pirstus. Yra tokie zmones kurie turi neeilini talenta vairuot.
Comment
-
Sėdint rytiniame kamštyje ir klausantis radijo pranešimų apie "galiojančias visas eismo taisykles" kur nors Gariūnų nuokalnėje ar Stepono Batoro greitkelyje, pagalvoji, kad kartais tie žaliašvarkiai greičio matuotojai galėtų apsilankyti Ozo-Kalvarijų-Kareivių sankryžoje, kur visada yra "gudručių" važiuojančių autobusų juosta ir lendančių į mažiausius tarpelius.
Tikrai baudų surinktų keliskart daugiau, ir nauda būtų visiems eismo dalyviams.





Comment
-
Manau toks lindimas taisyklėse netraktuojamas kaip nusižengimas, atvirkščiai, ten netgi skatinama leisti įsilieti į srautą. Deja, nenumatyta kaip elgtis su nachališkais "įsiliejeliais į srautą".www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
tiesa sakant čia yra šiektiek dviprasmiška situacija. aš šioje vietoje esu turėjęs problemą įsukti (nuo siemenso), nes niekas nesiteikė įleisti, todėl nieko kito nebeliko kaip 100 m pavažiuoti A juosta ir sankryžoje įšokti į reikiamą juostą. žinoma, nuotaraukose situacija kiek kitokia nei mano.Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Toj juostoj leidžiama važiuoti tik autobusams ir sukantiems į dešinę.
Tie "gudručiai" užlįsdami prieš nosį dažnai nesivargina rodyti ir kairiojo posūkio.
aš galėjau išsukti kiek man leidžiama ir įjungęs posūkį laukti kol pajudės eilė ir mane įleis (kurį laiką ir bandžiau tai daryti),tačiau kai iš paskos privažiavo autobusas aš tiesiog nusprendžiau jo nestabdyti ir nuvažiavau aukščiau minėta juosta.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
"Asas" - tai vairuotojas, kuris 1) labai gerai valdo automobilį 2) adekvačiai suvokia situaciją, kurioje važiuojaParašė kaunaz Rodyti pranešimąO kas tada pagal tave asai? Aukstesnis "asumo" lygis uz kelis desimtmecius vairavimo gali but tik pas profesionalus - lenktyninkus, ralistus. Bet ir tarp eiliniu vairuotoju yra asu.
Todėl asmuo, kuris mieste lekia ant 130 km/h, yra ne "asas", o ligonis, neskiriantis gatvės nuo lenktynių trasos (arba kompiuterinio žaidimo). Net jeigu jis ir suvaldo automobilį.
Comment
-
Prisimenu, kai prieš porą metų, kelias paras prasėdėjus prie NFS'o sėdau prie vairo....Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąTodėl asmuo, kuris mieste lekia ant 130 km/h, yra ne "asas", o ligonis, neskiriantis gatvės nuo lenktynių trasos (arba kompiuterinio žaidimo). Net jeigu jis ir suvaldo automobilį.
Gerai kas gerai baigiasi
gera gyventi gerai
Comment
Comment