Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Persirikiuojama labai paprastai - nekliudant gretima eismo juosta važiuojantiems, t.y. persirikiuojantysis turi praleisti važiuojančius greta.
    Tada norėčiau paklaust kam reikalingas ženklas nurodantis kad sukantieji iš Žalgirio gatves važiuoja šalutiniu keliu ir turi praleist važiuojančius pagrindiniu?

    P.S nors dabar ten lig jau šviesoforas yra sukantiems? Tada tas ženklas negaliuoja...

    Comment


      Vaziuojant is zalgirio ir rikiuojantis i gv praleidziame nes mes isvaziuojame is salutinio kelio bet kai i musu salutini kelia bando ivaziuot auto is pagrindinio gv kad isuktu i rimi. Keista bet dauguma sako kad turi sustot greitejimo juostoj ir praleist is pagrindinio kelio nusukancius...

      Comment


        Ar ten yra ženklas, kad išsukantys iš Žalgirio g. važiuoja greitėjimo juostoj? Atrodo, kad nėra. Ar nebūtų logiška laikyti, kad pasibaigus ištisinei, visi tampa važiuojantys pagrindiniu keliu, ir kaip minėta #1544, važiuojantis GV turi praleisti įvažiuojančius iš Žalgirio, kadangi persirikiuoja.

        Comment


          Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
          Ar ten yra ženklas, kad išsukantys iš Žalgirio g. važiuoja greitėjimo juostoj? Atrodo, kad nėra. Ar nebūtų logiška laikyti, kad pasibaigus ištisinei, visi tampa važiuojantys pagrindiniu keliu, ir kaip minėta #1544, važiuojantis GV turi praleisti įvažiuojančius iš Žalgirio, kadangi persirikiuoja.
          Pridėkime dar, kad galimybės nusukti iš GV į Rimi yra ribotos - labai trumpas tarpas tarp įsukimo į Rimi ir GV sankryžos pabaigos. Ten reikia uždaryti galimybę įvažiuoti į Rimi aikštelę ir tiek, bet "privatus investuotojas skyrė viešajai infrastruktūra" ir už tai gavo trumpą įsukimą.

          Comment


            Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
            Tada norėčiau paklaust kam reikalingas ženklas nurodantis kad sukantieji iš Žalgirio gatves važiuoja šalutiniu keliu ir turi praleist važiuojančius pagrindiniu?

            P.S nors dabar ten lig jau šviesoforas yra sukantiems? Tada tas ženklas negaliuoja...
            Man irgi būtų įdomu sužinoti, kodėl kažkas vis dar projektuoja tokį ženklinimą. Anksčiau, kai nebuvo ženklo Nr. 522 nebuvo kaip parodyti, kad iš šalutinio kelio galima įvažiuoti tik į vieną eismo juostą. Tačiau dabar reikėtų naudoti būtent šį kelio ženklą.

            Parašė Prosenelis Rodyti pranešimą
            Vaziuojant is zalgirio ir rikiuojantis i gv praleidziame nes mes isvaziuojame is salutinio kelio bet kai i musu salutini kelia bando ivaziuot auto is pagrindinio gv kad isuktu i rimi. Keista bet dauguma sako kad turi sustot greitejimo juostoj ir praleist is pagrindinio kelio nusukancius...
            Rikiuojantis reikia praleisti, nes atliekant persirikiavimą to reikalauja KET. Nesvarbu ar ką tik išvažiavai iš šalutinio kelio ar tą atlieki atkarpoje be jokių sankryžų, nuvažiavimų.
            Nežinau kas ta dauguma, bet kaip ji grindžia, kad reikia praleisti atliekančius posūkį į dešinę iš antros eismo juostos, kai kelio ženklai neleidžia to daryti? T.y. kodėl kažkas turi paleisti (kuo vadovaujantis?) vairuotojus, kurie nesilaiko kelių eismo taisyklių?
            Paskutinis taisė sleader; 2016.09.17, 13:13.

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Rikiuojantis reikia praleisti, nes atliekant persirikiavimą to reikalauja KET. Nesvarbu ar ką tik išvažiavai iš šalutinio kelio ar tą atlieki atkarpoje be jokių sankryžų, nuvažiavimų.
              Nežinau kas ta dauguma, bet kaip ji grindžia, kad reikia praleisti atliekančius posūkį į dešinę iš antros eismo juostos, kai kelio ženklai neleidžia to daryti? T.y. kodėl kažkas turi paleisti (kuo vadovaujantis?) vairuotojus, kurie nesilaiko kelių eismo taisyklių?
              O kam trikampis stovi už sankryžos? Visus jis ir glumina.
              Analogiška situacija.
              2 juostos nuo žiedo, 2 nuo estakados - ant tilto 4. Ir trikampis. Jei jis yra, matyt reikalingas.

              Comment


                Vakar kaip tik šonais susibedė ties aptarinėjama RIMI. Turbūt viena norėjo nusukt iš GV į Rimi, kita iš Žalgirio važiavo.
                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                  KET kalba apie posūkius "į kairę". Bet ne "įžambiai į kairę". Tai nelegalu
                  Manau, kad tikslingiau šią diskusiją pratęsti šioje temoje. KET apie transporto šviesoforų signalų rodykles kalbama šiuose punktuose:

                  28. Reguliuojamoje sankryžoje ar pėsčiųjų perėjoje, kai šviesoforo ar reguliuotojo signalai leidžia važiuoti, vairuotojas privalo duoti kelią nespėjusiam pereiti važiuojamosios dalies pėsčiajam, kuris įžengė į ją esant leidžiančiam eiti signalui. Važiuodamas kryptimi, kurią rodo rodyklė, įjungta papildomoje sekcijoje kartu su geltonu arba raudonu signalu, vairuotojas privalo duoti kelią pėsčiajam.

                  73.2. žalias rodyklių formos signalas tamsiame fone leidžia eismą tik rodyklių nurodytomis kryptimis; tą pačią reikšmę turi ir žalia rodyklė papildomoje šviesoforo sekcijoje (kai leidžiama sukti į kairę, leidžiama ir apsisukti);

                  73.6. žalias signalas su juodo kontūro rodykle (rodyklėmis) leidžia važiuoti jame pažymėtos rodyklės (rodyklių) kryptimi (kryptimis);

                  75. Jeigu ties žaliu šviesoforo signalu įrengta papildoma sekcija su žalia rodykle, važiuoti rodyklės nurodyta kryptimi leidžiama tik įsijungus šios sekcijos signalui.

                  163. Važiuodamas kryptimi, kurią rodo rodyklė, įjungta papildomoje šviesoforo sekcijoje kartu su geltonu arba raudonu signalu, vairuotojas privalo duoti kelią iš kitų krypčių pagal leidžiamąjį šviesoforo signalą važiuojančioms transporto priemonėms.

                  164. Sankryžoje, kurioje eismas reguliuojamas šviesoforu su papildoma sekcija, vairuotojas, važiuojantis eismo juosta, iš kurios sukama, turi važiuoti toliau įjungtos rodyklės nurodyta kryptimi, jeigu sustojęs jis sutrukdytų kitų ta pačia eismo juosta važiuojančių paskui jį transporto priemonių eismui.
                  Šiuose punktuose net nekalbama apie rodykles tiesiai ir į dešinę, bet tokios rodyklės naudojamos. Tad panašu, kad KET nėra tas dokumentas, kuris apibrėžia rodyklių kryptis. O gatvėse nėra vien tik sankryžos su kertamomis 90 laipsnų gatvėmis, tad realios šviesoforų rodyklių kryptys, kaip ir kelio ženklų, gali būti nestandartinės.
                  Paskutinis taisė dsanto; 2016.10.09, 14:20.

                  Comment


                    73.2. žalias rodyklių formos signalas tamsiame fone leidžia eismą tik rodyklių nurodytomis kryptimis; tą pačią reikšmę turi ir žalia rodyklė papildomoje šviesoforo sekcijoje (kai leidžiama sukti į kairę, leidžiama ir apsisukti);
                    Čia ir atsakymas. Jei rodyklė 15 laipsnių į kairę - ar bus leidžiama apsisukti?

                    Comment


                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                      Čia ir atsakymas. Jei rodyklė 15 laipsnių į kairę - ar bus leidžiama apsisukti?
                      Jei rodyklė bent kiek nukreipta į kairę, reiškia ji rodo į kairę.

                      Comment


                        Kaip šitoje sankryžoje nupiešti šviesoforo rodykles? Pagal mėlyną ženklą? Pagal raudoną? Ar dar kažkaip?

                        https://www.google.lt/maps/@54.68841...2!8i6656?hl=lt

                        Comment


                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                          Kaip šitoje sankryžoje nupiešti šviesoforo rodykles? Pagal mėlyną ženklą? Pagal raudoną? Ar dar kažkaip?

                          https://www.google.lt/maps/@54.68841...2!8i6656?hl=lt
                          Tai vat būtent tokie liapsusai ir pasipils su tais laipsniais. Galėsit slankmatį vežiotis, kad laipsnius išsimatuot ir suprast, kur visgi kryptis nurodyta.

                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                          Jei rodyklė bent kiek nukreipta į kairę, reiškia ji rodo į kairę.
                          Tai nuo kelių laipsnių jau reikės priimti, kad jau kažkiek pakreipta? Nuo 1, 2, 3? Nes gi tobulumui ribų nėra. Negi praleisi progą pasiginčyt, kad šviesoforas 0,5 laipsnio kryptį blogai rodė?

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                            Tai vat būtent tokie liapsusai ir pasipils su tais laipsniais. Galėsit slankmatį vežiotis, kad laipsnius išsimatuot ir suprast, kur visgi kryptis nurodyta.
                            Jeigu horizontalusis ženklinimas rodo tiesiai, tai šviesoforas negali rodyt į kairę, nesvarbu kokiu laipsniu. Horizontalusis krypties ženklinimas Lietuvoje negali būt orientuotas į posūkio laipsnį: gali rodyt tik tiesiai, į dešinę, į kairę, etc.
                            Paskutinis taisė PoDV; 2016.10.10, 11:25.

                            Comment


                              Kartais nebesuprantu, kaip kai kurie teises turi. Neduok dieve, KET nebus parašyta, kokia rodyklės kryptis gali būti, tai nežinos, kaip važiuoti.

                              Comment


                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                Kartais nebesuprantu, kaip kai kurie teises turi. Neduok dieve, KET nebus parašyta, kokia rodyklės kryptis gali būti, tai nežinos, kaip važiuoti.
                                Tai teises ir duoda už taisyklių žinojimą. Aš pvz. nesuprantu, kaip turint teises galima aiškint, kad kelio ženklų numeriai svarbūs tik kelininkams, todėl galima juos kaitalioti su kiekviena KET redakcija. Užaugo mat pox...stų karta.

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                  Tai teises ir duoda už taisyklių žinojimą.
                                  O tai neužtenka žinoti, kaip važiuoti pagal šviesoforų rodykles, kad ir į kokią pusę jos būtų nukreiptos, pagal šį KET punktą?

                                  73.11. raudonas signalas arba du pakaitomis mirksintys raudoni signalai draudžia eismą; jeigu signale yra juodo kontūro rodyklės, jos informuoja, kuriomis kryptimis bus leidžiama važiuoti įsijungus žaliam signalui;

                                  Comment


                                    230. Nuo lapkričio 10 d. iki kovo 31 d. draudžiama eksploatuoti motorines transporto priemones, išskyrus mopedus, motociklus, triračius, visų rūšių keturračius, ir priekabas su vasarinėmis padangomis. Mopedus, motociklus, triračius, visų rūšių keturračius eksploatuoti su vasarinėmis padangomis draudžiama gruodžio–vasario mėnesiais, taip pat kovo–lapkričio mėnesiais, jeigu bent dalis važiuojamosios dalies, kuria važiuojama, yra apsnigta ar apledėjusi.
                                    Nauja nuostata. Priekaboms žieminių nebereikės?

                                    Comment


                                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                      Nauja nuostata. Priekaboms žieminių nebereikės?
                                      Siūlau laikyti kad priekaboms žieminės (universalios) padangos išlieka privalomos. Remiuosi punkto dėstymu ir skyryba. Tą pačią mintį išsakė ir SM atstovas, komentuodamas pakeitimus per LRT radiją.

                                      Formuluotė galėjo būti ir žymiai geresnė... Lyginamajame variante aiškiau matyti, kad įterpiniu norėta išskirti tik mopedus, motociklus, triračius ir visų rūšių keturračius, bet ne priekabas.
                                      Paskutinis taisė Robert; 2016.11.04, 19:54.

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                        Nauja nuostata. Priekaboms žieminių nebereikės?
                                        Normali ta formuluotė. Kablelis, esantis šioje vietoje,
                                        visų rūšių keturračius, ir priekabas su
                                        aiškiai nurodo, kad draudžiama eksploatuoti priekabas su vasarinėmis padangomis.

                                        Comment


                                          Parašė Austras Rodyti pranešimą
                                          Normali ta formuluotė. Kablelis, esantis šioje vietoje, aiškiai nurodo, kad draudžiama eksploatuoti priekabas su vasarinėmis padangomis.
                                          Taip, bet ne per daug vienam kableliui reikšmės? Tą įterpinį galima išskirti bent jau skliausteliais. KET yra išskirtinis teisės aktas tuo, kad jas mokėti privalo visi eismo dalyviai. Taisyklės turėtų būti kuo paprastesnės, kad net neįgudusiam interpretuoti kablelius eismo dalyviui jų nuostatos būtų labai aiškios.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X