Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Pratęsiu šį OT (tikėkimės bus viskas perkelta į atitinkamą temą):
    O koks skirtumas? Prašau tuomet "į sceną" ištraukti KET punktą, kuris kažką sako apie greitėjimo juostos nepirmumą ar pirmumą, kitų eismo juostų atžvilgiu
    Šalutinis kelias, pagrindinio atžvilgiu, yra iki sankryžos (yra net aiškus sankryžos apibrėžimus). Greitėjimo juosta bet kokiu atveju būna jau už sankryžos, todėl ar joje, ar gretimoje juostoje esantys jau visi važiuoja "pagrindiniu keliu" ir tada viskas vyksta vadovaujantis persirikiavimą reglamentuojančiomis taisyklėmis.
    Buvo kažkokiam nacionaliniam egzamine toks klausimas. Tai pagal juos greitėjimo juostoje esantis turi praleisti pagrindiniu keliu važiuojančius, http://www.ld.lt/sites/default/files...0atsakymai.pdf (5 klausimas). Tik nelabai aišku kodėl, nes cituojamas 117 punktas nieko apie tai nešneka.

    Comment


      Parašė Lunar Rodyti pranešimą
      Buvo kažkokiam nacionaliniam egzamine toks klausimas. Tai pagal juos greitėjimo juostoje esantis turi praleisti pagrindiniu keliu važiuojančius, http://www.ld.lt/sites/default/files...0atsakymai.pdf (5 klausimas). Tik nelabai aišku kodėl, nes cituojamas 117 punktas nieko apie tai nešneka.
      Tai 2014 m. egzaminas. Iki 2014-10-11 galiojo kita KET redakcija. Tuometinis 117 punktas dabartinėje redakcijoje yra 112:
      112. Jeigu yra greitėjimo juosta, skirta įvažiuoti į kelią, vairuotojas privalo važiuoti ja ir įsilieti į transporto srautą, duodamas kelią juo važiuojančioms transporto priemonėms.

      Comment


        Parašė Robert Rodyti pranešimą
        Taip, bet ne per daug vienam kableliui reikšmės? Tą įterpinį galima išskirti bent jau skliausteliais. KET yra išskirtinis teisės aktas tuo, kad jas mokėti privalo visi eismo dalyviai. Taisyklės turėtų būti kuo paprastesnės, kad net neįgudusiam interpretuoti kablelius eismo dalyviui jų nuostatos būtų labai aiškios.
        Bet kiekvienas eismo dalyvis supranta, kad priekaba nėra motorinė transporto priemonė (daliai kurių yra taikomos išimtys).
        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

        Comment


          Motorinės yra išvardintos, o priekabos prijungtos jungtuku "ir". Taip kad viskas toje formuluotėje gerai.

          Comment


            Formuluotė kaip ir teisinga, be abejo priekabos neįeina į išimtį. Bet gal aiškiau būtų buvę taip:

            230. Nuo lapkričio 10 d. iki kovo 31 d. draudžiama eksploatuoti motorines transporto priemones ir priekabas, išskyrus mopedus, motociklus, triračius, visų rūšių keturračius, su vasarinėmis padangomis. Mopedus, motociklus, triračius, visų rūšių keturračius eksploatuoti su vasarinėmis padangomis draudžiama gruodžio–vasario mėnesiais, taip pat kovo–lapkričio mėnesiais, jeigu bent dalis važiuojamosios dalies, kuria važiuojama, yra apsnigta ar apledėjusi.

            Comment


              Parašė Robert Rodyti pranešimą
              Tai 2014 m. egzaminas. Iki 2014-10-11 galiojo kita KET redakcija. Tuometinis 117 punktas dabartinėje redakcijoje yra 112:
              112. Jeigu yra greitėjimo juosta, skirta įvažiuoti į kelią, vairuotojas privalo važiuoti ja ir įsilieti į transporto srautą, duodamas kelią juo važiuojančioms transporto priemonėms.
              Keistas punktas. Pagal analogija su pagrindiniu keliu gaunasi galima nežiūrint nukirtineti įvaziuojancius.

              Comment


                Sutinku su jūsų pastebėjimais, bet įsivaizduokit kokį neišprususį žmogelį besiaiškinantį ar jo priekabai privalomos žieminės padangos. Mano nuomone taisyklės turėtų būti formuluojamos galvojant būtent apie mažiausiai raštingus. Manau, kad šį punktą tikrai buvo galima padalinti į du - atskirti motorines TP ir priekabas nuo mopedų, motociklų ir keturračių. Panašiai yra ir su kitais punktais - pvz. 140. Na kiek vairuotojui reikia analizuoti tą punktą kad galėtų įsidėmėti kuomet sankryžoje lenkti leidžiama ir kuomet ne

                Comment


                  Na įsiskaitęs sutinku, kad priekabos nepakliūna sakinys be galo ilgas ir painus.

                  Beje, dėl žieminių nuostatos kompromisinės. Panašu, kad bandė pramušti visiems, bet draudikai ar padangistai matyt buvo nepatenkinti. Ir liko lapkričio 10-kovo 31 automobiliams.

                  Nors Latvija, Estija, Suomija yra gruodžio 1- kovo 1 privalomumas dėl padangų. Ir pasikeitimo laikas yra žymiai ilgesnis (t.y. nuo kada leidžiama digliuotos iki kada nebeleidžiama vasarinės).

                  In Finland winter tires are compulsory from 1st December to the end of February. Spiked tires may be
                  used from 1st November until the first Monday after Easter. The tread depth has to be at least 3 mm.
                  These regulations also apply to cars which have been registered abroad.
                  Formaliai latvis (estas, suomis) su vasarinėmis kovo 15 d. teisus pas save ir neteisus pas mus.

                  http://www.ecc.fi/globalassets/ecc/a...mber2013en.pdf

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                    Na įsiskaitęs sutinku, kad priekabos nepakliūna sakinys be galo ilgas ir painus.

                    Beje, dėl žieminių nuostatos kompromisinės. Panašu, kad bandė pramušti visiems, bet draudikai ar padangistai matyt buvo nepatenkinti. Ir liko lapkričio 10-kovo 31 automobiliams.

                    Nors Latvija, Estija, Suomija yra gruodžio 1- kovo 1 privalomumas dėl padangų. Ir pasikeitimo laikas yra žymiai ilgesnis (t.y. nuo kada leidžiama digliuotos iki kada nebeleidžiama vasarinės).



                    Formaliai latvis (estas, suomis) su vasarinėmis kovo 15 d. teisus pas save ir neteisus pas mus.

                    http://www.ecc.fi/globalassets/ecc/a...mber2013en.pdf
                    Įdomi informacija. Faktai labai paradoksalūs

                    Man dar įdomu ir kam reikėjo Lietuvos KET įvesti privalomas žiemines padangas visoms motorinėms TP. Krovininiams, autobusams (troleibusams) ir jų priekaboms padangos nebuvo ir nėra keičiamos, yra SM paaiškinimai, kad neprivaloma, bet taisyklėse parašė kad privalomos visiems. Galiu sugalvoti tik paaiškinimą kad gal buvo taikoma prie konvencijos.

                    Comment


                      Aišku galiu būti sumaišytas su ekskrementais už taisyklių neišmanymą, bet kažkaip man jau pačiam neaišku pasidarė, nors maniau, kad suprantu.

                      Situacija Nr.1:


                      Situacija Nr. 2:


                      Klausimai:
                      1. Ar galima sustoti 1-osios situacijos 2-oje juostoje ir laukti, kol galėsi pasukti į kairę, jei nedega papildoma sekcija į kairę? Šviesoforas įrengtas pagal senovinę tvarką.
                      2. Ar galima sustoti 2-osios situacijos 4-oje juostoje ir laukti, kol galėsi pasukti į kairę, kai dega raudonas šviesoforo signalas posūkiui į kairę?

                      Comment


                        Parašė Pensininkas Rodyti pranešimą
                        Aišku galiu būti sumaišytas su ekskrementais už taisyklių neišmanymą, bet kažkaip man jau pačiam neaišku pasidarė, nors maniau, kad suprantu.

                        <...>
                        Klausimai:
                        1. Ar galima sustoti 1-osios situacijos 2-oje juostoje ir laukti, kol galėsi pasukti į kairę, jei nedega papildoma sekcija į kairę? Šviesoforas įrengtas pagal senovinę tvarką.
                        2. Ar galima sustoti 2-osios situacijos 4-oje juostoje ir laukti, kol galėsi pasukti į kairę, kai dega raudonas šviesoforo signalas posūkiui į kairę?


                        Manau ši sankryža atsakys į abi situcijas. Jei kelio ženklai tai leidžia, vadinasi tereikia sulaukti tinkamo šviesoforo signalo.
                        Paskutinis taisė Smalsuolis; 2016.11.27, 14:38.

                        Comment


                          Taip, abejose situacijose gali sustot laukt.
                          You might surprise yourself.

                          Miestai.net FB

                          Comment


                            Iki tol, kol vakar vakare man stovint vidurinėj juostoj ir laukiant kol užsidegs žalia sekcija posūkiui į kairę nepradėjo iš galo pypinti, neišlipo iš mašinos, neapdaužė manosios (gerai, kad tik ranka) ir nepasiūlė man į snukį už tai kad KET nemoku, maniau, kad stovėti ir laukti galima. Nu bet tokia patirtis verčia suabejoti savo įsitikinimais.

                            Čia situacija nr.1. Posūkis iš Šv. Gertrūdos į Gimnazijos gatvę Kaune, važiuojant nuo Laisvės al. Anksčiau ten buvo pirma juosta tik tiesiai, o antra ir trečia - kairėn. Dabar antra sudubliuota tiesiai ir į kairę. Tik vakar skirtumą pastebėjau.

                            Antra situacija yra ties Kauno Akropoliu. Pateikiau tik kaip panašų pavyzdį.

                            Comment


                              Parašė Pensininkas Rodyti pranešimą
                              Iki tol, kol vakar vakare man stovint vidurinėj juostoj ir laukiant kol užsidegs žalia sekcija posūkiui į kairę nepradėjo iš galo pypinti, neišlipo iš mašinos, neapdaužė manosios (gerai, kad tik ranka) ir nepasiūlė man į snukį už tai kad KET nemoku, maniau, kad stovėti ir laukti galima. Nu bet tokia patirtis verčia suabejoti savo įsitikinimais.

                              Čia situacija nr.1. Posūkis iš Šv. Gertrūdos į Gimnazijos gatvę Kaune, važiuojant nuo Laisvės al. Anksčiau ten buvo pirma juosta tik tiesiai, o antra ir trečia - kairėn. Dabar antra sudubliuota tiesiai ir į kairę. Tik vakar skirtumą pastebėjau.

                              Antra situacija yra ties Kauno Akropoliu. Pateikiau tik kaip panašų pavyzdį.
                              Pagal naujas šviesoforų taisykles toks valdymas draudžiamas. Keista, kad savivaldybė visai neseniai tai numatė Gertrūdos - Gimnazijos sankryžoje. Kadangi ji įrengta pagal seną standartą, taip deja galima.

                              Comment


                                Parašė Pensininkas Rodyti pranešimą
                                Iki tol, kol vakar vakare man stovint vidurinėj juostoj ir laukiant kol užsidegs žalia sekcija posūkiui į kairę nepradėjo iš galo pypinti, neišlipo iš mašinos, neapdaužė manosios (gerai, kad tik ranka) ir nepasiūlė man į snukį už tai kad KET nemoku, maniau, kad stovėti ir laukti galima. Nu bet tokia patirtis verčia suabejoti savo įsitikinimais.
                                Gal nerodei posūkio signalo ar neveikė gale?
                                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                Comment


                                  164. Sankryžoje, kurioje eismas reguliuojamas šviesoforu su papildoma sekcija, vairuotojas, važiuojantis eismo juosta, iš kurios sukama, turi važiuoti toliau įjungtos rodyklės nurodyta kryptimi, jeigu sustojęs jis sutrukdytų kitų ta pačia eismo juosta važiuojančių paskui jį transporto priemonių eismui.
                                  Kelis kartus perskaičiau punktą ir gaunasi kad stovėti negalima. Nebent sakysit, kad paraidžiui skaityti negalima ir reikia kažką kažkaip interpretuoti...

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                    164. Sankryžoje, kurioje eismas reguliuojamas šviesoforu su papildoma sekcija, vairuotojas, važiuojantis eismo juosta, iš kurios sukama, turi važiuoti toliau įjungtos rodyklės nurodyta kryptimi, jeigu sustojęs jis sutrukdytų kitų ta pačia eismo juosta važiuojančių paskui jį transporto priemonių eismui.
                                    Kelis kartus perskaičiau punktą ir gaunasi kad stovėti negalima. Nebent sakysit, kad paraidžiui skaityti negalima ir reikia kažką kažkaip interpretuoti...
                                    KET turi omeny papildomos sekcijos rodyklę, nors punktas skamba dviprasmiškai. Kelio ženklų ir signalų konvencijoje yra toks punktas:

                                    10. Kai trijų spalvų šviesoforas turi vieną ar kelias papildomas žalios šviesos sekcijas su viena ar keliomis rodyklėmis, tokia papildoma deganti rodyklė ar rodyklės reiškia, kad eismas gali judėti rodyklės ar rodyklių rodomomis kryptimis, nepaisant to, kokį signalą tuo metu rodo trijų spalvų šviesoforas; be to, tai reiškia, kad transporto priemonių, esančių eismo juostoje, skirtoje važiuoti rodyklės rodoma kryptimi arba toms priemonėms privaloma važiuoti kryptimi, vairuotojai privalo važiuoti rodyklių rodoma kryptimi, jei sustoję jie kliudytų važiuoti toje pačioje eismo juostoje už jų esančioms transporto priemonėms, tačiau visuomet jie turi praleisti transporto priemones, važiuojančias eismo juosta, į kurią jie įsilieja, ir nekelti grėsmės pėstiesiems. Pageidautina, kad papildomos žalios šviesos sekcijos būtų įtaisytos tame pačiame aukštyje kaip įprastas žalias signalas.

                                    Comment


                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                      KET turi omeny papildomos sekcijos rodyklę, nors punktas skamba dviprasmiškai. Kelio ženklų ir signalų konvencijoje yra toks punktas:
                                      Tai taip, punktas apie 1 situaciją. Konvencija šiuo atveju aiškumo neprideda, nes paraidžiui visvien gaunasi, kad privalai važiuoti.

                                      Comment


                                        Parašė Pensininkas Rodyti pranešimą
                                        Iki tol, kol vakar vakare man stovint vidurinėj juostoj ir laukiant kol užsidegs žalia sekcija posūkiui į kairę nepradėjo iš galo pypinti, neišlipo iš mašinos, neapdaužė manosios (gerai, kad tik ranka) ir nepasiūlė man į snukį už tai kad KET nemoku, maniau, kad stovėti ir laukti galima. Nu bet tokia patirtis verčia suabejoti savo įsitikinimais.
                                        Kaune Taikos pr. prie "Telekomo" yra sankryža kur jau daug metų viena juosta tiesiai ir į kairę. Ten dažniausiai sukantys į kairę užkemša laukdami rodyklės. Bet visiem įprasta, be to yra dar 2 juostos tiesiai.

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                          Tai taip, punktas apie 1 situaciją. Konvencija šiuo atveju aiškumo neprideda, nes paraidžiui visvien gaunasi, kad privalai važiuoti.
                                          Konvencijoje nebuvo numatyta, kad pagrindinis signalas bus su rodykle. Tokie šviesoforai iš esmės yra tik buvusiose sovietinėse valstybėse.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X