Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nuo spalio 15d. užtenka 1kg gesintuvo:
    https://www.e-tar.lt/portal/lt/legal...29c4b5fc070a74
    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

    Comment


      Tai tas nepakankamas variklio sukimas ratais gal skaitosi, kada su pavara važiuoji ir ties laisvų apsukų riba bei sumažėjus greičiui, mašina užsitampo?

      Comment


        Ar pats apskritai supranti kas yra stabdymas pavaromis (kitaip - stabdymas varikliu)? Tai iš tiesų visai ne ta situacija, kai pradžioje stabdoma buferiu, paskui radiatoriumi, o galiausiai varikliu.
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Siūlau pasiklausyti radijo laidos "LRT aktualijų studija" 2014-10-29 garso įrašą. Laida apie KET pakeitimus.

          http://www.lrt.lt/mediateka/laidos/L...ualiju_studija

          Comment


            Mano nuomone, naujieji KET pakeitimai dėl posūkių rodymo žiedinėse sankryžose yra naudingi. Kokia jūsų nuomonė? Štai susirašinėjant su pirmųjų lietuviškų KET autoriumi, išaiškėjo jo kritinė nuomonė šiuo klausimu:

            Mane šokiruoja kitas dalykas. Kokie beraščiai išdrįso suniokoti per ilgą laiką idealiai nušlifuotą punktą apie posūkio signalų rodymą: „82. Vairuotojas privalo įspėti atitinkamos krypties posūkių šviesos signalais, o jeigu šviesos signalizacijos nėra arba ji sugedusi, – ranka:

            82.1. prieš pradėdamas važiuoti ir prieš sustodamas;

            82.2. prieš persirikiuodamas, prieš lenkdamas ir baigdamas lenkti, prieš apvažiuodamas kliūtį ir baigdamas ją apvažiuoti, prieš sukdamas į dešinę ar kairę, prieš apsisukdamas, išvažiuodamas iš sankryžos, kurioje eismas vyksta ratu.“ Toliau dar gražiau: „86. Įspėjamieji signalai turi būti pradėti rodyti iš anksto prieš manevrą (stabdymą, susijusį su manevru) ir baigti tuojau pat po manevro (signalizuoti ranka galima baigti prieš pat manevrą). Signalą reikia rodyti taip, kad jis neklaidintų kitų eismo dalyvių. Posūkių šviesos signalai nerodomi įvažiuojant į sankryžą, kurioje eismas vyksta ratu“. Kvapą gniaužia! Kaip 1960 m., kuomet berods buvo atskiri reikalavimai žiedinėms sankryžoms Kaip suprantu, dabar kai kuriais atvejais net tiesiai važiuojant reikės rodyti posūkio signalą, o kai kuriais atvejai signalo nereikės rodyti prieš sukant. Susipainiojo kapitališkai

            Comment


              Gi "ten specialistai sėdi, jie geriau žino"

              Comment


                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                Mano nuomone, naujieji KET pakeitimai dėl posūkių rodymo žiedinėse sankryžose yra naudingi. Kokia jūsų nuomonė? Štai susirašinėjant su pirmųjų lietuviškų KET autoriumi, išaiškėjo jo kritinė nuomonė šiuo klausimu:
                Ar tai A. Augaičio nuomonė? Aš su tokia nuomone nesutiksiu. Manau, kad posūkio signalą reikia suprasti kaip įspėjamąjį signalą plačiąja prasme, o ne vien kaip įspėjimą apie būsimą važiavimo krypties pasikeitimą. Nesunku suprasti tai, kad posūkio signalo naudojimą sankryžose, kuriose eismas vyksta ratu, reglamentuoti yra sunku. Nepaisant to, manau, kad esant dabartinei KET redakcijai, yra aiškiausia ir tuo pačiu turbūt didžiausią saugumą užtikrinanti tvarka, kokią yra įmanoma lakoniškai išdėstyti taisyklėmis.

                Comment


                  Parašė Robert Rodyti pranešimą
                  Ar tai A. Augaičio nuomonė? Aš su tokia nuomone nesutiksiu. Manau, kad posūkio signalą reikia suprasti kaip įspėjamąjį signalą plačiąja prasme, o ne vien kaip įspėjimą apie būsimą važiavimo krypties pasikeitimą. Nesunku suprasti tai, kad posūkio signalo naudojimą sankryžose, kuriose eismas vyksta ratu, reglamentuoti yra sunku. Nepaisant to, manau, kad esant dabartinei KET redakcijai, yra aiškiausia ir tuo pačiu turbūt didžiausią saugumą užtikrinanti tvarka, kokią yra įmanoma lakoniškai išdėstyti taisyklėmis.
                  Taip. Sutinku.

                  Comment


                    Gal yra daugiau specialistų komentarų KET pakeitimų tema? Ar kitokių nurodymų kaip reikėtų interpretuoti vienus ar kitus pakeitimus, jų įvedimo priežastis? Ypač domina aukšto lygio specialistų nuomonės.

                    Comment


                      Teisingai kalbama apie pažeidėjus. Štai, radau kai ką kaip tik:

                      Memfyje ketvirtame dešimtmetyje dažnai eismo taisykles pažeidžiantys vairuotojai gaudavo specialius valstybinius numerius - jų automobiliai buvo pažymimi raidžių ir skaičių deriniu, kurio fonas juodas ir ant jo nupiešta kaukolė.

                      Šaltinis
                      Pritaikius tai tokioje šalyje, kur "ką kaimynas pasakys", visi lakstymai greitai pasibaigtų.

                      Comment


                        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                        Teisingai kalbama apie pažeidėjus. Štai, radau kai ką kaip tik:



                        Pritaikius tai tokioje šalyje, kur "ką kaimynas pasakys", visi lakstymai greitai pasibaigtų.
                        Dabar ne ketvirtasis praėjusiojo amžiaus dešimtmetis - toks sprendimas galėtų būti diskriminacinio pobūdžio ar viešai žeistų asmenis. Idėją reikėtų adaptuoti šiems laikams.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                          Dabar ne ketvirtasis praėjusiojo amžiaus dešimtmetis - toks sprendimas galėtų būti diskriminacinio pobūdžio ar viešai žeistų asmenis. Idėją reikėtų adaptuoti šiems laikams.
                          Ai, pamiršau, kad dabar nusikaltėliai turi daugiau teisių ir yra lygesni už lygius... Tuomet paklauskim kitaip: ar tas recidyvistas, kuris varo stresą visiems aplinkui, nežeidžia tų žmonių?

                          Comment


                            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                            Dabar ne ketvirtasis praėjusiojo amžiaus dešimtmetis - toks sprendimas galėtų būti diskriminacinio pobūdžio ar viešai žeistų asmenis. Idėją reikėtų adaptuoti šiems laikams.
                            Pvz.: įpareigoti važiuojant įjungti violetinės spalvos švyturėlius.
                            Viskas dėl saugumo, nieko asmeniško...

                            Comment


                              Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                              /.../ Idėją reikėtų adaptuoti šiems laikams.
                              Pvz. atimti numerius.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                P.S.S.mieste dauguma greičio matuoklių neveikia, o fariziejams - dzin.
                                Va čia pagal mane ir pagrindinė bėda, visi įprato, kad radarai neveikia ir prie jų visiškai neprisdabdo, tai vidutinis greitis mieste tikrai išaugo, kas tuo pačiu sumažino saugumą.
                                Visokie masiniai reidai dėl girtumo kontrolės gerai, bet kažkaip sumažėjo reidų dėl smulkesnių eismo teisyklių pažeidimų ir realiai pažeisdamas taisykles mieste jautiesi saugesnis, kad liks inenubaustas - aplinkeliuose ar didesnio srauto gatvėse kartais stovi nežymėti policijos automobiliai, bet jų tikrai mažokai, turint omenyje, kad aplinkelyje +20km/h nuo leistino greičio yra srauto judėjimas, o dar daug ir greičiau važiuojančių. Kai įpranti aplinkelyje greit važiuot ir kitose gatvelėse greitį ne taip jauti ir automatiškai greičiau važiuoji.

                                Comment


                                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                  Pvz. atimti numerius.
                                  Galima fantazuoti į valias apie visokiausias baudimo formas, tačiau problema glūdi ne baudos dydije ar formoje, o jos neišvengiamume. Tiksliau išvengiamume, nes gi visi visų giminaičiai, kaimynai ar bendrapartiečiai. Kai visokie vieši veikėjai atvirai išsisukinėja nuo atsakomybės, radarai išjungti atseit dėl finansavimo trūkumo, policijos reidai tik parodomieji, tai apie kokį saugumą kelyje dar gali eiti kalba?

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                    Galima fantazuoti į valias apie visokiausias baudimo formas, tačiau problema glūdi ne baudos dydije ar formoje, o jos neišvengiamume. Tiksliau išvengiamume, nes gi visi visų giminaičiai, kaimynai ar bendrapartiečiai. Kai visokie vieši veikėjai atvirai išsisukinėja nuo atsakomybės, radarai išjungti atseit dėl finansavimo trūkumo, policijos reidai tik parodomieji, tai apie kokį saugumą kelyje dar gali eiti kalba?
                                    Kaip mano pažįstamas "kelių chuliganas" (dabar jau šiek tiek atėjo į protą, yra kelis kartus pabėgęs nuo policijos) pasakė: drausmingai važinėji, todėl tave ir stabdo

                                    Comment


                                      Nežinau ar tinka šioje temoje.

                                      Kai kurie vairuotojai teigia gavę baudą už važiavimą per sankryžą degant raudonam šviesoforo signalui, nors iš tiesų to nedarė, o tik užvažiavo ant „Stop“ linijos. Kodėl taip nutinka, aiškinosi LRT Televizijos laida „Keliai. Mašinos. Žmonės“.
                                      Perspėjimas vairuotojams: Vilniuje - matuokliai, kurie seka ne tik jūsų greitį

                                      Comment


                                        Man toks baudos taikymo principas nėra naujiena. Jau seniai buvau girdėjęs, kad yra atvejų kai užvažiavimą ant Stop linijos degant eismą draudžiančiam signalui pareigūnai (ne įranga) laikė važiavimu per sankryžą ir pritaikė atitinkamą nuobaudą. Nieko blogo tame neįžiūriu. Manau, kad esant tokiai eismo kultūrai, kokią turime Lietuvoje, bauda yra ne per švelni priemonė atgrasyti nuo pažeidimo vairuotojus, mėgstančius aplenkti eilę automobilių ir atsistoti jau sankryžoje prieš pirmąjį, laukiantį leidžiančio signalo. Nuobauda gal skaudoka, bet šiaip - viskas čia gerai

                                        Comment


                                          Per metus pasitaiko 1-2 atvejai, kai tenka sustoti ant linijos, dėl to, kad apsižiūri jog jau geltona užsidegė. Žinoma yra variantas važiuot per geltoną, nes dar iš paskos 3 automobiliai pravažiuotų
                                          Tad manau nebūtų normalu jei imtų ir nubaustų, kad sustojai ant linijos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X