Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    manau problemą galima išspręsti horizontaliuoju ženklinimu: punktyrinės linijos nurodytų teisingą kryptį iš birštono g. I juostos į mindaugo pr. II, o iš birštono II į mindaugo III, o juostigalį palikti tiems, kurie važiuos mindaugo pr. tiesiai...
    pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

    Comment


      Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
      manau problemą galima išspręsti horizontaliuoju ženklinimu: punktyrinės linijos nurodytų teisingą kryptį iš birštono g. I juostos į mindaugo pr. II, o iš birštono II į mindaugo III, o juostigalį palikti tiems, kurie važiuos mindaugo pr. tiesiai...
      Tai būtų pernelyg pavojinga, nes sukant iš Birštono gatvės į dešinę, ties raudonu signalu įrengta lentelė su žalia rodykle. Jau nekalbu apie tai, kad ši lentelė apskritai pavojinga, kai leidžiama sukti iš dviejų eismo juostų degant raudonam signalui. Jei leistų sukti į antrą ir trečią Mindaugo prospekto juostas, tai išvis būtų nesaugu.

      Comment


        matau pritarimą, kad vieta buvo problemiška, o po ženklinimo pakeitimo, tapo dar labiau tokia
        pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

        Comment


          Tapo, ar netapo, parodys autoivykiu statistika. Jei sumazes, reiskia teisingai perdaze.
          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

          Comment


            Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
            gal kas gali paaiškinti, kodėl aš tvarkingai pasukęs dešine kraštine juosta į dešinę, turiu ieškoti galimybės persirikiuoti? juk tas juostigalis nėra greitėjimo juosta. (be to kai kas jaučiasi teisus, nes tampa įsukusiam II juosta kliūtimi iš dešinės)
            ir kas čia per keistenybė, kad gatvėje turi atsirasti nepilnavertis juostos gabaliukas arba iš vienos arba iš kitos pusės?
            kaune yra puiki įstaiga "kelių institutas", kuris tokius galvosūkius gliaudo, kaip saulėgrąžas. kažkodėl manau, kad savivaldybė su jais šito klausimo nesvarstė
            Kokia dar kliūtis iš dešinės? Jeigu eismo juosta tvarkingai nusiaurėja ir prapuola, tai ir pats turiu ieškotis galimybės persirikiuot. O tas, kuris persirikiuoja, turi įvertinti situaciją ir tai padaryti saugiai.

            Comment


              Parašė John

              Ir viena, nors ir nelabai avarinė, bet visvien situacija:
              Nors tai vienetinis atvejis, bet įdomu, kiek toks elgesys yra įprastas mūsų automagistralėse ir ar teko dar kam nors atsidurti tokioje situacijoje: gal 3 ar 4 mašinos A1 iš Klaipėdos link Kauno lenkė kažkokią lėčiau važiuojančią mašiną. Kažkur toliau uodegoje antra juosta tuo metu nemažu greičiu (gal 140km/h) artėjo Audi. Paprastai tokioje situacijoje, jei nebūtų daugiau lenkiančiųjų ir antra juosta būtų tuščia, tiesiog leistum tokiam automobiliui tave aplenkti, kad nesutrukdytum, jo greito važiavimo. Tačiau, turint omeny, kad lenkimo manevrą tuo metu jau atlikinėjo kitos 3 mašinos ir Audi visvien teks sulėtinti iki jų greičio, tiesiog "prisijungiau" prie kitų 3 lenkiančiųjų, kurie antra juosta judėjo neypač greit. Tuo momentu tarp manęs ir Audi dar buvo likęs pakankamai nemažas atstumas. Audi prisivijo ir ėmė lėtėti tik man įsibėgėjus lenkimo manevrui ir jau "prisiklijavus" prie kitų priekyje esančių lenkėjų, kuomet priekyje manęs antroje juostoje vis dar buvo tos pačios 3 (galbūt jau tik 2) mašinos. Bet kokiu atveju, antroje juostoje vis dar vyko lenkimo manevras su mažiausiai 3 dalyviais. Nepaisant to, puikiai matydamas situaciją, Audi eme mirksėti ilgosiomis šviesomis (t.y. "ei, ko trukdai man lenkti antra juosta"). Vėlgi, prisiminkime Vokietiją, kur lenkimo manevrai ir važiavimo juostų disciplina yra kur kas giliau įaugusi į vairuotojų kraują (ten juk ir greičiai gerokai didesni). Paprastai tokioje situacijoje niekas nepyksta ir lempomis nemirksi, net jei kažkas kažkam sutrukdo, nes "trukdytojų" tuo metu būna ne vienas, o 3 ar 4 ar dar daugiau ir to išvengti paprasčiausiai neįmanoma. Taigi, įvertinus situaciją iš tokios perspektyvos mano minėtas Audi, mano požiūriu, atrodo kaip paprasčiausias kvailys, kuris nelabai pats supranta, ko nori ir kaip elgiasi kelyje, bei ko tikisi iš kitų eismo dalyvių ir kaip įvertina savo ir jų galimybes manevruoti.
              Kai važiuoji A1, kur eismas labai intensyvus tokių situacijų labai daug, praktiškai visada prieš lenkiat reikia labai įdėmiai įsižiūrėti į galinio vaizdo veidrodėlius ar tolumoje neatskrieja koks BMW ir įvertinti ar spėsi aplenkti nesutrugdydamas to bolido greičiui, nes kitaip prilimpa prie galo, mirksi, viguruoja į visas puses ir pan. Žodžiu nelabai malonus jausmas, nors ir pats važiuoji maksimaliu leistinu greičiu.
              Flickr

              Comment


                Parašė John
                Toks elgesys būtų pateisinamas tiek Lietuvoje, tiek bet kur Kitur, net jei važiuotum maksimaliu leistinu greičiu, jeigu būtum vienintelis tokiam greičio mėgėjui trukdantis dalyvis. Ir jeigu iššoktum jam į priekį, kuomet neiššokdamas ir šiek tiek palaukęs, neatimtum iš jo galimybės netrukdomam prašvilpti antra juosta jo pasirinktu greičiu. Taigi, čia viskas būtų aišku.

                Tačiau, mano minėtoje situacijoje viskas buvo kiek kitaip:

                - aš nebuvau situacijos autorius ar kaltininkas
                - važiuoti jam trukdžiau ne aš vienas, bet dar 3 priekyje buvusios mašinos
                - "užlindau" (kabutėse), kai jis dar turėjo marias laiko sulėtinti greitį, ką jis visvien turėjo padaryti (ir darė) bet kokiu atveju ir matė tai gerokai seniau, nei aš ėmiau atlikti lenkimo manevrą, ko pasekoje žinojo, kad turės sulėtinti, visiškai nepriklausomai nuo to, ar aš atliksiu lenkimo manevrą ar ne.
                Kodėl? Jei jis viršija greitį ir pažeidžia KET tai jo problemos, kodėl dėl to aš turėčiau trugdyti sau ir vilktis paskui fūrą? Nekalbu apie užlindimą visiškai prieš nosį, kas yra irgi KET pažeidimas.
                Flickr

                Comment


                  Parašė John
                  Na tai tiesiog mandagumas ir geros manieros. Aišku, jei jis greitį viršytų kokiais 60km/h, tada tik pats kaltas, nes taip jis rodo nepagarbą kitiems ir kelia pavojų, kuomet 10km/h yra proto ribose ir nekelia pavojaus. Viskam juk yra sveikas protas.

                  Kaip bebūtų, tai nėra esminis dalykas mano minėtoje situacijoje. Tarkim jis važiavo 130km/h. Tai nekeičia esmės.
                  Na aš turiu omeny važiuojančius 160 ir greičiau, tokie kur kas daugiau žalos pridaro nei bobutės pardavinėjančios grybus ar tranzuotojai. Beje, būna, kad kai kurie nekantrūs lenkia ta trečia dešiniąja juosta, kuri skirta sugedusioms mašinons ir pan.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė John
                    Tai maždaug tas pats, kaip gerai pavalgius restorane ir užsinorėjus į gamtą, užuot laukus eilėje prie WC, tiesiog prikakoti prie stalo.
                    Na taip žiauriai nereikia, nes ypač kai yra kamštis ta juosta labai lengvai galima jį apvažiuoti, ir tokių ,,kakojančių'' būna koks penktadalis nuo viso srauto
                    Flickr

                    Comment


                      O tada paaiškėja, kad įvyko avarija, visiškai užtvertas kelias, dešimtys sužeistų, o avarinių tarnybų automobiliai negali privažiuoti, nes iš esmės būtent joms skirtoje juostoje penktadalis srauto bando pasirodyti gudresniais už kitus... Gerai, kad kol kas (kiek aš pamenu) tokių stambių avarijų tiesiog nebuvo.

                      Comment


                        Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                        O tada paaiškėja, kad įvyko avarija, visiškai užtvertas kelias, dešimtys sužeistų, o avarinių tarnybų automobiliai negali privažiuoti, nes iš esmės būtent joms skirtoje juostoje penktadalis srauto bando pasirodyti gudresniais už kitus... Gerai, kad kol kas (kiek aš pamenu) tokių stambių avarijų tiesiog nebuvo.
                        Atsimenu kai buvo sunkvežimis kažkur prie Grigiškių nuvažiavęs nuo kelio ir visas A1 į Vilniaus pusę buvo užtvertas (srautas nejudėjo). Tada irgi atsirado daugybė kaimo genijų, kurie bandė važiuoti kelkraščiu ir visus taip "išdurti". Deja kažkur toli priekyje buvo sugedęs automobilis ir jie visi buvo priversti apsisukti. Jų nelaimei, per tą laiką, kol jie važiavo iki arčiau Vilniaus esančio sugedusio automobilio, šalia manęs baltarusiškas sunkvežimis įvažiavo į kažkokią mašinytę ir buvo priverstas atsistoti šalikelėje. Tada kaimo ereliai (jau apsisukę, tad prieš eismą) bandė grįžti į eilės pradžią (eilė nejudėjo, tad jie negalėjo niekaip persirikiuoti į kelią), bet ten jau stovėjo sunkvežimis! Buvo labai juokinga, nes jie negalėjo nieko padaryti Keli bandė važiuoti per žolę, kiti vėl apsisuko ir nuvažiavo į priekį. Žodžiu, trečio pasaulio šalies lygio chaosas
                        You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                        Comment


                          Pernai ar užpernai daug tokių vaizdelių galėjome stebėti A1 dėl kelio darbų, daug vietų kamščiai buvo susidarę, tai ta eismo juosta irgi negelbėjo, nes dažnai joje stovėdavo užkaitęs automobilis. Pamenat net ir moters nervai neišlaikė su ramentai bandė stabdyti vaižiuojantį pilietį 0 juosta. Pats naudodavau 0 juostą, kai kamštis susidarydavo nuo tilto prie Megos iki Savanorių pr. viaduko. Važiuodavau 0 ir sukdavau į dešinę ir tada lysdavau per miestą į Šilainius. Ir tokių daug vietinių būdavo, nes dažnai kamščiai susidarydavo. Kažkada mane mieste bandė vienas vairuotojas pamokinti, tik per daug kvailai. Gaila siganalas mano neveikė. Žodžiu kamštis buvo važiuojantiems tiesiai ir sukantiems į dešinę. Kadangi daug vietos trims mašinoms tilpti kelias buvo (prie Zoologijos sodo) aš lenkiau kamštį, o vienas užstatė skersai mašiną, kad aš nepravažiuočiau ir taip neužlyščiau prieš jį, nors aš tenorėjau sukti į kairę, bet jam netrukus teko pasitraukti, nes priešprieša mašinos atvažiavo. Kartai "mokytojai" patys nesusivokia

                          Pas jau kultūra vairavimo, nepalyginamai pagerėjus lyginant ankščiau, likę tik "BNV vairuotojai" ir tai jų mažėja, bet kažkoks procentas vis tiek pas mus jų išliks, jie neišnyks
                          You've got one life! Live it!

                          Comment


                            Tokiem mirksėtojam vis kirba mintis iškrėsti pokštą, ant galinės palangės įsitaisyti pačio reguliuojamus stopus tokiam atvejui, pradėda toks labai skubantis ir "turintis nuosavybės teises į savo asmeninę juostą" mirksėti prilipęs prie užpakalio ir nuspaudi knopkę įjungiančią stopus. Tik kad aš stengiuosi būti geras ir nepiktas vairuotojas, tai vis neįgivendinu to sumanymo bet mintyse pagalvojęs apie tokio mirksiaus savijautą tokiu momentu šypsausi...

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Na aš turiu omeny važiuojančius 160 ir greičiau, tokie kur kas daugiau žalos pridaro nei bobutės pardavinėjančios grybus ar tranzuotojai. Beje, būna, kad kai kurie nekantrūs lenkia ta trečia dešiniąja juosta, kuri skirta sugedusioms mašinons ir pan.
                              Nu nuo magistralės tas bobutes su grybais tai būtinai reikia nuvaikyt. Ten nelaimė su žmonių aukom yra tik laiko klausimas. O tada jau prasidės ašaros ir dantų griežimas, o kalti bus visi - policija, kelininkai, Masiulis, Kubilius, Landsbergis, Europos Sąjunga, žydai, gėjai, masonai, dviratininkai, Putinas, karštas oras nu ir taip toliau.
                              Got sun in my face, sleeping rough on the road

                              Comment


                                Parašė John
                                Užtat ir reikia skambinti policijai ir pranešti, kad ant kelio pavojingai vaikšto ir elgiasi ten būti neturintys žmonės. Pilietiškumas ir nenusispjovimas į problemas yra kiekvieno reikalas.

                                Mane labiausiai nervina tokie, kuriems "juk netrukdo" arba "o ką jie blogo daro?".

                                Nors šiaip pati policija galėtų rimčiau į tai žiūrėti, nes patruliavimas greitkeliuose tikrai turi vykti ir jie tikrai turi patys pamatyti tokius pažeidėjus. Tereikia juos įspėti, uždėti numatytą baudą ir paaiškinti, kad daugiau taip nedarytų. Manau, problema greit išnyktų.
                                O greičio viršytojų nepamiršai?
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė John
                                  Viskas priklauso nuo to, kiek kas viršyja. Jei tai nekelia akivaizdaus pavojaus aplinkiniams, tai nematau tame nieko blogo. Viskam yra sveikas protas.
                                  Tą pati galima pasakyti ir apie grybų pardavinėtojus ir tranzuotojus, jei jau ant važiuojamosios kelio dalies stovi tada tikrai negerai.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Dėl mirksėtojų, tai šią vasarą daug tokių prisižiūrėjau tarp Kauno ir Klaipėdos. Juokingiausia, kai toks mirksėtojas staiga apsigalvoja, numeta greitį ir persirikiuoja į dešinesnę juostą, nes jam iš paskos dar kietesnis privažiavo. Kelis sykius taip buvo. Man rodos, ten yra kažkoks tai elgesio kodeksas, apie kurį normalūs žmonės nieko nežino. Tipo, jeigu mašina geresnė (dėl gerumo kriterijų nesu tikras), tai visi turi tau trauktis iš kelio vienas paskui kitą, nesvarbu, kas ten ką lenkia ir koks greitis antroje juostoje tuo metu. Todėl ta audi iš 309 komentaro ir mirksėjo atkakliai, nes jos vairuotojo supratimu, visi turi trauktis.

                                    Comment


                                      Parašė John
                                      Reikia turėti omeny, kad bene didžiausią pavojų kelia ne patys prekiautojai ar grybai (kuriuos irgi gali kas nors užkliudyti), bet koks nors "pirkėjas" sustojęs ir veliau bandantis neleistinai rikiuotis atgal į važiavimui skirtą juostą. Jei eismas intensyvus, tai iškart avarinė situacija.
                                      Aš siūlyčiau prieš įsismarkaujant su baudų skyrimu prieš tai kas 25-30 kilometrų įrengti specialias įvažos aikšteles, kuriose būtų tualetas, apylinkių žemėlapis, stalas grybų/uogų/vantų/šluotų pardavėjams na ir dar kas nors. Žinoma, tokių aikštelių jau yra, tačiau nepakankamai daug. Jų turėtų būti daugiau miškingose magistralės atkarpose. Pagaliau net ir policija ar muitinė tada automobilius galėtų stabdyti ne tiesiog pačioje autostradoje, o nurodytų važiuoti į tam skirtą artimiausią aikštelę.

                                      Parašė balietis Rodyti pranešimą
                                      Dėl mirksėtojų, tai šią vasarą daug tokių prisižiūrėjau tarp Kauno ir Klaipėdos. Juokingiausia, kai toks mirksėtojas staiga apsigalvoja, numeta greitį ir persirikiuoja į dešinesnę juostą, nes jam iš paskos dar kietesnis privažiavo. Kelis sykius taip buvo. Man rodos, ten yra kažkoks tai elgesio kodeksas, apie kurį normalūs žmonės nieko nežino. Tipo, jeigu mašina geresnė (dėl gerumo kriterijų nesu tikras), tai visi turi tau trauktis iš kelio vienas paskui kitą, nesvarbu, kas ten ką lenkia ir koks greitis antroje juostoje tuo metu. Todėl ta audi iš 309 komentaro ir mirksėjo atkakliai, nes jos vairuotojo supratimu, visi turi trauktis.
                                      Pritariu, tokių dalykų būna. Tačiau net man sunku suvokti, kuriems galams su 30 metų senumo Golfuko vairuotojas turėtų važiuoti antra juosta, kai pirma laisva? Labai logiška, kad koks Barštys su savo Lamborgini nenorės važiuoti paskui tą Golfuką 80km/h greičiu. Žinoma, aš sutirštinau spalvas, bet mane stebina kai kurių vairuotojų įprotis važiuoti būtinai antra juosta ir nebūtinai greitai.
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        Na taip žiauriai nereikia, nes ypač kai yra kamštis ta juosta labai lengvai galima jį apvažiuoti, ir tokių ,,kakojančių'' būna koks penktadalis nuo viso srauto
                                        Tokie "kakotojai" yra ypač pavojingi. Mano kaimynas taip nelemtai žuvo -sustojęs avarinėje juostoję nuėjo patikrinti galinės lemputės, o "erelis" praktiškai perkirto jį pusiau vidury baltos dienos.

                                        Comment


                                          Čia kur diskusija buvo apie mirksėjimą, tai man jei tenka taip kaiką pasivyti, tai dažnai tiesiog įjungiu posūkį kairįjį, tai mano nuomone kultūringiau tai atrodo
                                          Paskutinis taisė Romas; 2010.08.19, 07:11. Priežastis: Perkelta iš temos "Lietuvos keliai"

                                          Comment

                                          Working...
                                          X