Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kuri dalis iš

    332 Sustoti draudžiama

    Draudžiama transporto priemonėms sustoti (stovėti) toje kelio pusėje, kurioje yra kelio ženklas.
    ir

    826 Galiojimo laikas

    Nurodo, kad ženklas galioja kasdien, nurodytomis valandomis.
    tau nėra tiesioginis aprašymas, ko nereikėtų daryti šio ženklo galiojimo srityje tarp 22h ir 6h? 21:59 turėjai pasitraukti iš ženklo veikimo srities, ir jokios kitos interpretacijos čia negalioja.

    Comment


      Parašė Robert Rodyti pranešimą
      Manau, kad KET moku geriau nei statistinis vairuotojas Lietuvoje. Tačiau šitos situacijos, mano supratimu, joks KET punktas tiesiogiai neaprašo.
      Nežinau, kaip tave, bet mane mokino kad jei yra tokia situacija, tai iki to laiko perstatyk mašiną kitur.
      You might surprise yourself.

      Miestai.net FB

      Comment


        Ko neaprašo KET?? Kad reikia statant automobilį vadovautis galiojančiais stacionariais ženklais?? Su kilnojamais ženklais tai gal dar yra galimybių pasiginčyti, dabar nežinau kaip ten baigėsi viena situacija, kai statybininkai pastatė kilnojamą ženklą, o policininkai nubaudė vairuotojus, kurie buvo pasistatę a/m prieš pastatant tą ženklą. Mes čia ne policininkai, prieš mus nereikia čia teisintis ar išsisukinėti, nes čia akivaizdus KET pažeidimas.
        Aš neliūdnas - aš blaivus

        Comment


          Aišku, kad nubaudė teisingai. Koks skirtumas, kada į aikštelę įvažiavai - 13:40, 19:12 ar 21:59.

          Faktas - kad 22:00 tavęs ten neturi būti nė kvapo. Ir iš kur policininkui žinoti, kelintą valandą ten atvažiavai? Esmė, kad nuo 22 h negalima stovėti ir taškas.

          Comment


            Parašė Robert Rodyti pranešimą
            Manau, kad KET moku geriau nei statistinis vairuotojas Lietuvoje. Tačiau šitos situacijos, mano supratimu, joks KET punktas tiesiogiai neaprašo.

            Jei tikrai KET mokėjimas būtų toks kaip deklaruojamas, tada klausimų nekiltu.

            Kiekvienos galimo situacijos ar varianto jokios taisyklės neaprašys, taigi reikia vadovautis bendrosiomis normomis jas pritaikant konkrečiam atvejui. Jei kelio ženklas draustu ne sustoti (stovėti), o pastatyti automobilį jo galiojimo zonoje. Tada ir būtų galima kelti klausimą, jeigu jis pastatytas anksčiau. Tačiau nesvarbu kada jis ten pastatytas, jis stovi draudžiamoje zonoje, vadinasi pažeidžia kelio ženklo reikalavimus.

            Comment


              Parašė Robert Rodyti pranešimą
              Manau, kad KET moku geriau nei statistinis vairuotojas Lietuvoje. Tačiau šitos situacijos, mano supratimu, joks KET punktas tiesiogiai neaprašo.
              O aš manau, kad gerokai save pervertini... per tokius "manančius" ir vyksta cirkai kelyje...

              Comment


                OK. Suprantu klydęs. Tai, turbūt, išmintigiausia ką galiu pasakyt. Ne visų jūsų nuomonė man pasirodė adekvati mano klausimui, nes klausiau aš nepiktai, ir kaltinimų dėl eismo saugumo nenusipelniau.

                Comment


                  Na, kadangi diskusija toliau nesiplėtoja, matyt nesutrukdysiu forumiečių paklausdamas kur galėčiau rasti saugaus eismo taisykles. Būtent saugaus (ne KET). Kai laikiau B kategoriją, teorijos dėstytojas buvo išdalinęs lapus su juose surašytomis taisyklėmis apie tai, kad negalima važiuoti išmynus sankabos, ar riedėti laisva pavara, buvo trumpai aprašytas akvaplaningas ir kiti panašūs dalykai. Ir tai buvo pavadinta saugaus eismo taisyklėmis. Praėjusią vasarą, kai laikiau kitas kategorijas, dėstytojo apie saugaus eismo taisykles klausiau, bet jis atsakė "saugaus eismo, kelių eismo - koks skirtumas? turi knygelę ir skaityk". Gali būti, kad šios taisyklės, apie kurias kalbu, iš tikrūjų vadinasi kitaip, bet manau supratot apie ką kalbu. Pats internete ieškoti jau bandžiau, bet neradau.
                  Paskutinis taisė Robert; 2010.11.10, 23:21.

                  Comment


                    Parašė Chipsas Rodyti pranešimą
                    Susisiekimo ministerija ketina taisyti ir papildyti eismo taisykles. „Norime taisykles svarstyti labai viešai“, – pabrėžia susisiekimo viceministras.

                    Nebūkit abejingi siūlykit savo pakeitimus,visiems kelių eismo dalyviams nuo to bus tik geriau jai kažkas rimtai atsižvelgs į vairuotojų pasiūlymus ir pastabas.

                    info iš : http://www.lrt.lt/news.php?strid=0&id=5603867
                    Susisiekimo ministerijos puslapyje nieko nerandu dėl to KET keitimo. Gal kas rado?

                    Comment


                      Keliuose šiemet žuvo 20 proc. mažiau žmonių, kiek mažiau sužeista, sumažėjo ir neblaivių vairuotojų.
                      Iki gruodžio 20 dienos per eismo įvykius Lietuvoje užgeso 293 žmonių gyvybės — maždaug 20 proc. mažiau nei pernai ir apie 40 proc. mažiau nei 2008-aisiais.
                      Mažėja ir sužeistųjų per eismo įvykius skaičius. Šių metų rodikliai panašūs į praėjusiųjų, kai buvo sužeisti 4459 eismo dalyviai, šiemet — 4239.
                      Keliuose gerokai sumažėjo neblaivių vairuotojų. Prieš dešimtmetį pareigūnai per metus sulaikydavo apie 30 tūkst. jų, o šiais metais — perpus mažiau.
                      (...)
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        va kur smagi statistika

                        Comment


                          Ar tik ne todel kad gyventoju kiekis sumazejo?

                          Comment


                            Parašė x21 Rodyti pranešimą
                            Ar tik ne todel kad gyventoju kiekis sumazejo?
                            Gal dar ir todėl kad dauguma išvažiavusių yra, na patys žinot kokie. Kiek teko matyti, sutikti užsienyje. Žinoma čia ne 100%. Eismo salygos irgi gerėja, kelius tvarko, platina, saleles daro, žiedus.

                            Comment


                              Kairių gatvė Klaipėdoje:
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                Nuo kovo 1 įsigaliojo naujos baudos - pavyzdžiui, „tiems, kurie ignoruos atšvaitus tamsiuoju paros metu, teks mokėti nuo 80 iki 140 Lt baudą. Iki šiol ji buvo nuo 20 iki 40 Lt“. Klausimas - atšvaitai pėstiesiems reikalingi visada tamsiu paros metu, ar tik tada, kai jie eina neapšviestu keliu (kelkraščiu) ar pan.?

                                Comment


                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  Nuo kovo 1 įsigaliojo naujos baudos - pavyzdžiui, „tiems, kurie ignoruos atšvaitus tamsiuoju paros metu, teks mokėti nuo 80 iki 140 Lt baudą. Iki šiol ji buvo nuo 20 iki 40 Lt“. Klausimas - atšvaitai pėstiesiems reikalingi visada tamsiu paros metu, ar tik tada, kai jie eina neapšviestu keliu (kelkraščiu) ar pan.?
                                  48. Pėstieji, eidami neapšviestu kelkraščiu arba važiuojamosios dalies kraštu tamsiuoju paros metu arba esant blogam matomumui, privalo neštis šviečiantį žibintą arba vilkėti ryškiaspalvę liemenę su šviesą atspindinčiais elementais arba būti prie drabužių prisisegę kitiems eismo dalyviams matomoje vietoje atšvaitą. Traukiamas (stumiamas) platesnis kaip 1 m vežimėlis turi būti su atšvaitais: kairėje vežimėlio pusėje iš priekio – baltu, o iš galo – raudonu.

                                  Comment


                                    Jei tik kertu neapšviestą kelią, bet daugiau juo neinu, manęs nubaust negali?

                                    Comment


                                      O apskritai ar pėstysim privalo žinoti kas parašyta kelių eismo taisyklėse? Jei tarkim aš nevairuoju, neturiu vairuotojo pažymėjimo tai ar yra kur reglamentuota jog aš privalau žinoti tas taisykles?

                                      Comment


                                        Parašė qwe Rodyti pranešimą
                                        O apskritai ar pėstysim privalo žinoti kas parašyta kelių eismo taisyklėse? Jei tarkim aš nevairuoju, neturiu vairuotojo pažymėjimo tai ar yra kur reglamentuota jog aš privalau žinoti tas taisykles?
                                        Tikrai sunku suprast žmonių mąstymą, negi pačiam neaišku, kad atšvaitą turi devėti dėl savo saugumo? O baudos ir visa kita yra tik paskatinamosios priemonės, kad tave pasiektų informacija ir žinotum, kad atšvaito devėjimas išgelbės tau gyvybę.

                                        Iš patirties galiu pasakyti kaip vairuojantis daug neapšviestais keliais, tai atšvaitai labai padeda, deja juos dėvi tik maždaug trečdalis žmonių ir dėl to buvo atveju, kai iki avarinės situacijos truko nedaug...

                                        Tikiuosi, lietuviškas mąstymas, kad jeigu yra įstatymas, tai reikia ieškoti kaip jį apeiti nesuveiks šį kartą ir nugalės sveikas protas.

                                        Comment


                                          Parašė qwe Rodyti pranešimą
                                          O apskritai ar pėstysim privalo žinoti kas parašyta kelių eismo taisyklėse? Jei tarkim aš nevairuoju, neturiu vairuotojo pažymėjimo tai ar yra kur reglamentuota jog aš privalau žinoti tas taisykles?
                                          Privalo žinoti, jei yra eismo dalyvis (pvz vaikšto keliais). O tai parašyta pačiose KET: "Eismo dalyviai privalo išmanyti Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatymą, mokėti šias taisykles ir jų laikytis."

                                          Comment

                                          Working...
                                          X