Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
    žinoma mano vertinimas subjektyvus, bet imant bendrą važiuotojų masę susidaro būtent toks įspūdis, o važinėju, patikėk, tikrai daug ir po visą lietuvą.
    Tik Kaune teko matyti kaip dienos metu važiuodami ne mažesniu nei 90 km/h greičiu nestabdydami išiminėja posūkį į Vytauto tiltą, susimėto, vos nesirėžia į tilto atramas, bet kažkaip išvairuoja ir nestabdydami išėmę kitą posūkį padidina greitį Mindaugo prospektu.

    Tik Kaune Šilainiuose teko matyti gatvėje dienos metu skriejantį BMW'ą, kuris nė iš šio nė iš to susuko vairą ir apsisuko 360 laipsnių, o tada važiavo toliau paišydamas ant asfalto.

    Tik Kaune teko matyti kaip maršrutiniai mikroautobusai išvažiuoja į priešpriešinę eismo juostą 3 juostų gatvėje..

    Galiu ir daugiau šaunių epizodų prisiminti jei įdomu.

    Apie kokią aukštesnę vairavimo kultūrą kalbam? Apie bumčikus iš niauktų kledarų, girdimus 50m spinduliu išvis patylėsiu.
    http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

    Comment


      Parašė John
      Iš ameninės patirties galiu pasakyti, kad iš visų mano matytų miestų, Vilniuje (ir apskritai Lietuvoje) vairuotojai bene kruopščiausiai laikosi greičio ribojimų. Po Vokietijos ar Nyderlandų atrodo, kad visi kaip prisi***ę važiuoja
      Galiu tik pritarti. Apskritai, pastebėjau, kad kuo didesnis miestas, tuo mažiau laikomasi apribojimų. Pvz. kad ir mažesniuose Lietuvos miesteliuose retai kas viršija leistiną greitį, o pvz. Čikagoje net jei važiuoji dvigubai didesniu nei leistina greičiu, tave vistiek lenks koks 50 proc. vairuotojų.
      Paskutinis taisė GNU; 2010.09.03, 23:41.

      Comment


        Parašė music Rodyti pranešimą
        Tik Kaune teko matyti kaip dienos metu važiuodami ne mažesniu nei 90 km/h greičiu nestabdydami išiminėja posūkį į Vytauto tiltą, susimėto, vos nesirėžia į tilto atramas, bet kažkaip išvairuoja ir nestabdydami išėmę kitą posūkį padidina greitį Mindaugo prospektu.

        Tik Kaune Šilainiuose teko matyti gatvėje dienos metu skriejantį BMW'ą, kuris nė iš šio nė iš to susuko vairą ir apsisuko 360 laipsnių, o tada važiavo toliau paišydamas ant asfalto.

        Tik Kaune teko matyti kaip maršrutiniai mikroautobusai išvažiuoja į priešpriešinę eismo juostą 3 juostų gatvėje..

        Galiu ir daugiau šaunių epizodų prisiminti jei įdomu.

        Apie kokią aukštesnę vairavimo kultūrą kalbam? Apie bumčikus iš niauktų kledarų, girdimus 50m spinduliu išvis patylėsiu.
        Atrodo, kad kitur ir nesi važinėjęs, pabandyk kada prie progos...

        Comment


          Parašė music Rodyti pranešimą
          Tik Kaune teko matyti kaip dienos metu važiuodami ne mažesniu nei 90 km/h greičiu nestabdydami išiminėja posūkį į Vytauto tiltą, susimėto, vos nesirėžia į tilto atramas, bet kažkaip išvairuoja ir nestabdydami išėmę kitą posūkį padidina greitį Mindaugo prospektu.

          Tik Kaune Šilainiuose teko matyti gatvėje dienos metu skriejantį BMW'ą, kuris nė iš šio nė iš to susuko vairą ir apsisuko 360 laipsnių, o tada važiavo toliau paišydamas ant asfalto.

          Tik Kaune teko matyti kaip maršrutiniai mikroautobusai išvažiuoja į priešpriešinę eismo juostą 3 juostų gatvėje..

          Galiu ir daugiau šaunių epizodų prisiminti jei įdomu.

          Apie kokią aukštesnę vairavimo kultūrą kalbam? Apie bumčikus iš niauktų kledarų, girdimus 50m spinduliu išvis patylėsiu.
          Kaune parodžius posūkį, tave įleis į eilę persirikiuoti arba užleis įsukti, išsukti.
          Vilniuje norint tą patį padaryti reikia čiut ne braukti priekį į kitą kad įleistų, posūkio net nebūtina.

          Vilniuje, mirksint šviesoforui visi dar vis važiuoja, o po to kai priekį užsikimšę, stovi viduryje sankryžos ir neleidžia kitiems pravažiuoti. Taip sudarydami gridlock'ą.

          Galiu ir daugiau šaunių epizodų prisiminti jei įdomu.

          Comment


            O, vėl Vilniaus - Kauno fleimas. Kažkaip jau senokai jo nebuvo.

            O šiaip bent jau dėl Vilniaus nepolitikas teisus - į greičio apribojimus daugelis žiūri gana liberaliai. Išskyrus, aišku, ruožus ties "inkilais" - ten, jei galima važiuot 60 km/h, būtinai kas nors pristabdys iki 50 ar net 40. Kita vertus, tie papildomi 10 ar 20 km/h plačioje gatvėje tikrai nėra didžiausias pavojus eismo saugumui.

            Dėl posūkiu su Smaugliu niekaip negaliu sutikt - kiek teko važiuot Kaune tai pagrindinis įspūdis ir buvo būtent tas, kad posūkius ten rodyt visiškai nemadinga.
            Got sun in my face, sleeping rough on the road

            Comment


              Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
              O, vėl Vilniaus - Kauno fleimas. Kažkaip jau senokai jo nebuvo.

              O šiaip bent jau dėl Vilniaus nepolitikas teisus - į greičio apribojimus daugelis žiūri gana liberaliai. Išskyrus, aišku, ruožus ties "inkilais" - ten, jei galima važiuot 60 km/h, būtinai kas nors pristabdys iki 50 ar net 40. Kita vertus, tie papildomi 10 ar 20 km/h plačioje gatvėje tikrai nėra didžiausias pavojus eismo saugumui.

              Dėl posūkiu su Smaugliu niekaip negaliu sutikt - kiek teko važiuot Kaune tai pagrindinis įspūdis ir buvo būtent tas, kad posūkius ten rodyt visiškai nemadinga.
              Pats rodau posūkius. Dėl kitų rodymo neatsakau. Bet aš tą norėjau pasakyti, kad parodžius posūkį, palieka vietos persirikiuoti pvz prie sankryžos į kitą eilę, jei stovi ne toje kurioje tau reikėtų pagal ženklus. O Vilniuje tenka pakovoti norint persirikiuoti, gal tiesiog ten pripratę visi neužleisti vieni kitiem vietos dėl didelių kamščių.

              Comment


                Parašė music Rodyti pranešimą
                Tik Kaune teko matyti kaip dienos metu važiuodami ne mažesniu nei 90 km/h greičiu nestabdydami išiminėja posūkį į Vytauto tiltą, susimėto, vos nesirėžia į tilto atramas, bet kažkaip išvairuoja ir nestabdydami išėmę kitą posūkį padidina greitį Mindaugo prospektu.

                Tik Kaune Šilainiuose teko matyti gatvėje dienos metu skriejantį BMW'ą, kuris nė iš šio nė iš to susuko vairą ir apsisuko 360 laipsnių, o tada važiavo toliau paišydamas ant asfalto.

                Tik Kaune teko matyti kaip maršrutiniai mikroautobusai išvažiuoja į priešpriešinę eismo juostą 3 juostų gatvėje..

                Galiu ir daugiau šaunių epizodų prisiminti jei įdomu.

                Apie kokią aukštesnę vairavimo kultūrą kalbam? Apie bumčikus iš niauktų kledarų, girdimus 50m spinduliu išvis patylėsiu.

                Vel sis Kauno hateris apsijuokt atejo. Pats yra is Vilniaus, tai matyt Kaune vazineja kokia 2% laiko, Vilniuje 98%. Zodziu Kaune vazineja 50 kartu reciau, bet mato 10 kartu daugiau jam nepatinkanciu situaciju. Reiskia Kaune 500 kartu dazniau pasitaiko tokios situacijos. Jei Vilniuje kas "praskrieja ant tukstancio 1 karta per diena, tai Kaune 500 kartu per diena" ir tt. Nu juokas pro asaras, cia atveju atvejis sitas veikejas Reiketu susirupinti savo psichika, cia rimtai patariu, nes priesiskumas Kaunui perzenges visas sveikos mastysenos ribas.

                Comment


                  Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                  vilniaus ir klaipėdos vairuotojai, greičio prasme yra patys nedrausmingiausi lietuvoje
                  Kaip del Klaipedos nezinau, taciau del Vilniaus yra 100% teisybe. Taip yra del vieno paprastos priezasties, nuo seno Kaune uz 10+km/h policininkai stabdydavo, tuo tarp Vilniuje dazniau imdavo tik nuo 20+km/h, todel ten greiti visada didesni laikydavo. Vaziuodamas Vilniuje ta aiskiai jauti, zmogus atvaziaves i Kauna is Vilniaus visada sakydavo - nu kodel visi taip velkasi letai (pagal greicio ribojima arba max +10kmh)
                  Tai yra faktas ir tas Vilnius vs Kaunas fleimas is kai kuriu atrodo juokingai bukas.

                  Comment


                    Radot apie ką diskutuot. Ir ten ir ten bukagalvių vairuotojų yra, o sakyt, kad TIK Kaune arba TIK Vilniui tokie vairuotojai, tai prasilenkia su logika. Beje, posūkius mėgsta nerodyt kaimiečiai, kurie šunkeliais važinėja savo kaime, o atvažiavę į miestą, net nežino kam jie skirti

                    Comment


                      Parašė Mjso Rodyti pranešimą
                      Radot apie ką diskutuot. Ir ten ir ten bukagalvių vairuotojų yra, o sakyt, kad TIK Kaune arba TIK Vilniui tokie vairuotojai, tai prasilenkia su logika. Beje, posūkius mėgsta nerodyt kaimiečiai, kurie šunkeliais važinėja savo kaime, o atvažiavę į miestą, net nežino kam jie skirti
                      Belieka pritarti, dar kaimieciai megsta labai placiai desini posukio manevra daryti.

                      Comment


                        Jo jo privažiuoja į miestus tų kaimiečių su lizinginėm naujom mašinom, su plasmasiniais džipais kaimo blondinukės atrieda ir važinėjasi dienų dienas... o va visi miestiečiai tai tiesiog idealūs vairuotojai. ir posukius rodo ir greičio apribojimų laikosi, ir šiaip labai inteligentiškai bei geranoriškai vairuoja...

                        Comment


                          kiekvienas miestas turi savo važiavimo ritmą. todėl atvažiavus iš kito ritmo kartais būna sunku įsilieti ir tampi kliūtimi. daugiau ir po įvairesnius miestu važinėjantys labai lengvai įsilieja ir vos po kelių sankryžų pajunta kas ir kaip. kitiems deja egzistuoja tik aš o visi kiti px.

                          realiai ir Vilniuje labai lengvai ir greitai įleidžia, aš bent jau neturiu jokių problemų dėl to. galbūt vienas skirtumas Vilniuje tarp mašinų mažesni atstumai, todėl niekas nestabdo (nes rizikuoja gauti smūgį į galą), o tik atleidžia greičio pedalą ir palieka didesnį tarpą įlindimui. žodžiu, kad įleistų tave turi važiuoti panašiu greičiu nei gretima eismo juosta. Jei esi užstabdęs ir šliauži paskui truliką ar autobusą, tai galiu palinkėti truputi kantrybės, kol nueis greitasis srautas arba pasitrauks autobusas į sustojimą.
                          dėl posūkių tai jo sutinku - kuo toliau tuo blogiau pas mus juos rodo.

                          dėl ramesnio važinėjimo mažesniuose miesteliuose - man nekartą yra tekę staigiai stabdyti, nes iš kokios šalutinės gatvelės išlekia net nepasižiūrėjęs koks kaimietis. Jis ramus, nes pagrindiniu retai mašinos važinėja.
                          Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                          Comment


                            Stasys Grigaliūnas, Žurnalas „Transportas”
                            2010 lapkričio mėn. 6 d. 00:02
                            Kelių eismo taisykles koš permainų vėjai

                            Daug painiavos
                            Žurnalo „Transportas“ surengtoje apklausoje dauguma kalbintų vairuotojų dabartinėse KET įžvelgia apsčiai nelogiškumų ir netgi klaidų (...).
                            „Atlikdamas bet kokį manevrą, tarp jų ir aplenkdamas kelyje pasitaikiusią kliūtį, vairuotojas privalo posūkio signalu informuoti kitus eismo dalyvius. Ir esu įsitikinęs, kad taip elgiasi dauguma vairuotojų. Tačiau dabartinėse KET teigiama, jog minėtu atveju posūkio signalo rodyti nereikia, nes tai nėra persirikiavimas, o įvažiavimas į priešpriešinę eismo juostą. "
                            (...)

                            Perkrautos formuluotės
                            Anksčiau automagistrale laikytas kelias, kurio pradžia ir pabaiga pažymėti kelio ženklais „Automagistralė“. Ir viskas buvo tuo pasakyta – labai paprasta ir aišku. Gi dabartinėse KET automagistralės apibrėžimą sudaro daugybė sąlygų, iš kurių punktas apie patį ženklą „Automagistralė“ – paskutinėje vietoje. Netikite – atsiverskite dabartines KET!
                            Citata: „Automagistralė“
                            – specialiai motorinių transporto priemonių eismui suprojektuotas ir nutiestas kelias (viena sąlyga),
                            - kuris nėra skirtas įvažiuoti į šalia esančias teritorijas ir iš jų išvažiuoti (antra sąlyga),
                            - ir kuris turi tam tikras vietas arba atskiras dviejų krypčių važiuojamąsias dalis (trečia sąlyga),
                            - kurios viena nuo kitos atskirtos transporto priemonėms važiuoti nenumatyta skiriamąja juosta (ketvirta sąlyga),
                            - nekerta viename lygyje jokio kito kelio, nekerta geležinkelio bėgių, pėsčiųjų tako ir t. t.,
                            - (ir pagaliau pabaigoje) turi būti pažymėtas kelio ženklu „Automagistralė“.


                            Kitaip tariant, mąstantis vairuotojas, išvydęs kelio ženklą „Automagistralė“, dar negalėtų būti tikras, važiuoja jis automagistrale ar greitkeliu, nes nežino, ar kelias atitinka visas KET išvardintas sąlygas. Pavyzdžiui, išvažiavęs iš Kauno Klaipėdos link ir išvydęs kelio ženklą „Automagistralė“ vairuotojas jau turėtų pradėti ieškoti likusių daugybės automagistralės požymių, apibrėžtų KET, spėliodamas, bus priekyje ar nebus įvažiavimų ir išvažiavimų į šalia esančias teritorijas, sankryžų viename lygyje. Nes ženklo buvimas – tik viena iš daugybės KET išvardintų sąlygų, būtinų, bet nepakankamų.

                            Tačiau kurioziškiausiu dabartinių KET punktu šalies motociklininkų lyderiui atrodo išvardijimas transporto priemonių, kurioms leidžiama važiuoti „Automagistrale“. „Pasirodo, įstatyme bandytų išvardinti visų transporto priemonių sąraše kažkoks valdininkas pamiršo įrašyti motociklus“,
                            (...)

                            Pasirodys nauji kelio ženklai
                            Lietuvos automobilių kelių direkcijos Eismo saugumo skyriaus vedėjo Egidijaus Skrodenio teigimu, kelininkams vadovaujančios žinybos pasiūlymai atnaujinamoms KET susiję su eismo dalyvių kontrole. Į KET rengiamasi įtraukti kelis naujus kelių ženklus pagal ES direktyvas, kaip antai, iškiliosios greičio mažinimo priemonės. Jas iki šiol žymėdavo ženklas „Nelygus kelias“. Dabar kalnelis kaip speciali greičio mažinimo priemonė bus žymima atskiru, o ne tuo pačiu ženklu „Nelygus kelias“.

                            Turėtų būti pakeistas ir kalnelių ženklinimo pobūdis, palengvinsiantis šių įrenginių eksploataciją. Pokyčius patirs ir ženklai 550, 551, skelbiantys gyvenamosios teritorijos pradžią ir pabaigą. (...)

                            http://auto.delfi.lt/autonews/keliu-....d?id=38245191

                            Comment


                              Susisiekimo ministerija ketina taisyti ir papildyti eismo taisykles. „Norime taisykles svarstyti labai viešai“, – pabrėžia susisiekimo viceministras.

                              Pasak susisiekimo viceministro Rimvydo Vaštako, kelių eismo taisyklėms trūksta aiškumo, todėl nuo kitos savaitės Susisiekimo ministerijos internatiniame puslapyje bus galima pamatyti pasiūlymus, kaip koreguoti taisykles.

                              „Esame numatę ir
                              nuo kitos savaitės pradžios ministerijos internetiniame tinklalapyje bus grafa, kurią paspaudus bus galima pamatyti visus eismo taisyklių pakeitimų pasiūlymus. Taip pat tuos pasiūlymus, kurie yra jau pateikti.

                              Norime eismo taisykles svarstyti labai viešai išgirsdami visus pasiūlymus ir kartu bandydami suformuluoti taip, kad viskas būtų kuo aiškiau“, – Lietuvos radijui komentavo R. Vaštakas.
                              Nebūkit abejingi siūlykit savo pakeitimus,visiems kelių eismo dalyviams nuo to bus tik geriau jai kažkas rimtai atsižvelgs į vairuotojų pasiūlymus ir pastabas.

                              info iš : http://www.lrt.lt/news.php?strid=0&id=5603867

                              Comment


                                Sveiki. Noriu su jumis pasitarti ir paklausti kaip jūs interpretuotumėt KET tokioje situacijoje: yra automobilių stovėjimo aikštelė su ženklu 332 "Sustoti draudžiama" ir lentele 826 "Galiojimo laikas" po šiuo ženklu, pastatytais prie įvažiavimo dešiniajame važiuojamosios dalies krašte. Galiojimo laiko lentelėje įrašytas laikas nuo 22h iki 6h. Išeitų, kad naktį, nurodytu laiku, stovėti toje aikštelėje palei dešinįjį kraštą negalima. O kaip tuomet jei aš atvažiavau į aikštelę prieš 22 val., kuomet ženklas galiojimo laikas dar nebuvo prasidėjęs? Po 22 val. atvažiavęs policijos ekipažas gali mane nubausti už stovėjimo taisyklių pažeidimą? Kaip tuomet, jei automobilį ten pastatė kitas vairuotojas, o aš tik atėjau jo pasiimti ir kaip tyčia susitikau ten besisukiojantį policijos ekipažą?

                                Mane nubaudė stovinį to ženklo galiojimo zonoje ir galiojimo laiku. Atvažiavau paimti netoliese žvejojančio draugo. Kai atvažiavau buvo apie 21:15 val. Sėdėjau automobilyje, apie 22:20 val. priėjo pareigūnas, paprašė nueiti kartu su juo į tarnybinį automobilį, man pradėjus ginčytis dėl ženklo galiojimo užvedė variklį, prasuko ratus vietoje, "nupiešė saulę", nuvažiavo taip, kad matytųsi ženklas, ir paklausė "kas dar neaišku?". Na, žodžiu, nevengė galios demonstravimo. Aš tokių situacijų patirties neturiu, ir nežinojau kaip elgtis. Tik su bauda sutikti nenorėjau, tą pareigūnui ir pasakiau. Tada sako "parašyk ant protokolo kad nesutinki, vardą, pavardę, parašą ir gausi kvietimą į svarstymą". Kaip vėliau išsiaiškinau, man bauda buvo jau paskirta (ant protokolo buvo parašyta "skiriama 50Lt bauda", bet aš maniau, jog svarstymo metu tai bus galima pakeisti), jokio svarstymo neturėjo įvykti, o tas mano "nesutinku" jokios reikšmės niekam neturėjo. Apgavo mentas (kitaip nepavadinsi).
                                Paskutinis taisė Robert; 2010.11.08, 11:43.

                                Comment


                                  Nubaudė teisingai. Prieš pastatant automobilį į tą stovėjimo vietą ženklas buvo ir įspėjo apie stovėjimo vietos galiojimo laiką. Draugas tiesiog turėjo įspėti, kad pasiimtum automobilį iki 21 val.
                                  Aš neliūdnas - aš blaivus

                                  Comment


                                    Parašė Robert Rodyti pranešimą
                                    Sveiki. Noriu su jumis pasitarti ir paklausti kaip jūs interpretuotumėt KET tokioje situacijoje: yra automobilių stovėjimo aikštelė su ženklu 332 "Sustoti draudžiama" ir lentele 826 "Galiojimo laikas" po šiuo ženklu, pastatytais prie įvažiavimo dešiniajame važiuojamosios dalies krašte. Galiojimo laiko lentelėje įrašytas laikas nuo 22h iki 6h. Išeitų, kad naktį, nurodytu laiku, stovėti toje aikštelėje palei dešinįjį kraštą negalima. O kaip tuomet jei aš atvažiavau į aikštelę prieš 22 val., kuomet ženklas galiojimo laikas dar nebuvo prasidėjęs? Po 22 val. atvažiavęs policijos ekipažas gali mane nubausti už stovėjimo taisyklių pažeidimą? Kaip tuomet, jei automobilį ten pastatė kitas vairuotojas, o aš tik atėjau jo pasiimti ir kaip tyčia susitikau ten besisukiojantį policijos ekipažą?

                                    Mane nubaudė stovinį to ženklo galiojimo zonoje ir galiojimo laiku. Atvažiavau paimti netoliese žvejojančio draugo. Kai atvažiavau buvo apie 21:15 val. Sėdėjau automobilyje, apie 22:20 val. priėjo pareigūnas, paprašė nueiti kartu su juo į tarnybinį automobilį, man pradėjus ginčytis dėl ženklo galiojimo užvedė variklį, prasuko ratus vietoje, "nupiešė saulę", nuvažiavo taip, kad matytųsi ženklas, ir paklausė "kas dar neaišku?". Na, žodžiu, nevengė galios demonstravimo. Aš tokių situacijų patirties neturiu, ir nežinojau kaip elgtis. Tik su bauda sutikti nenorėjau, tą pareigūnui ir pasakiau. Tada sako "parašyk ant protokolo kad nesutinki, vardą, pavardę, parašą ir gausi kvietimą į svarstymą". Kaip vėliau išsiaiškinau, man bauda buvo jau paskirta (ant protokolo buvo parašyta "skiriama 50Lt bauda", bet aš maniau, jog svarstymo metu tai bus galima pakeisti), jokio svarstymo neturėjo įvykti, o tas mano "nesutinku" jokios reikšmės niekam neturėjo. Apgavo mentas (kitaip nepavadinsi).
                                    Jei jau vairuoji, tai ir KET turėtum mokėti ir ženklus teisingai suprasti, o ne savaip interpretuoti.

                                    O dėl policininko - ir tarp jų pasitaiko visokio plauko impotenciją demonstruojančių avigalvių, bet tai kita tema.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Čia, galima sakyti, irgi tam tikra žvejybos rūšis. Bausti tuos, kas 20 minučių per ilgai užsibuvo (kiti variantai - kas nepastebėjo neseniai pakeisto kelio ženklo, perbraižytų linijų ir pan.). Jeigu liaudis niekada neduotų kyšių, tai ir tokios veiklos neliktų (arba būtų žodiniai įspėjimai, kad kitąsyk žinotum, bet jiems nereikia, kad žinotum, jiems reikia tave pagauti). O dabar savo užsispyrėlišku atkaklumu taip sunervinai Lietuvos Resupublikos pareigūnus, kad net prasidėjo visokie "kas dar neaišku?", "saulės" ir pan.

                                      Kai dėl protokolo, tai kiek suprantu, protokolą privalai pasirašyti, bet turi teisę parašyti savo pastabas, tai kaip ir viskas su tuo dalyku normaliai. Nors esmės tai nekeičia, nes formaliai buvai neteisus.
                                      Paskutinis taisė balietis; 2010.11.08, 13:00.

                                      Comment


                                        Manau, kad KET moku geriau nei statistinis vairuotojas Lietuvoje. Tačiau šitos situacijos, mano supratimu, joks KET punktas tiesiogiai neaprašo.

                                        Comment


                                          Nu kaip. Yra ženklas, draudžiantis sustoti ir stovėti nurodytu laiku. Policija užfiksavo stovėjimo draudžiamu laiku faktą. Kokios čia dar interpretacijos?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X