Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John
    Panašu, kad tiesiog apsižioplino.
    Sakyčiau, kad akivaizdu, kad apsižioplino. Kitaip paaiškinti to neįmanoma. Juk šiuose ženkluose yra rodomi greičiai visoje šalyje. Jei vienas ženklas sako, kad visoje šalyje tam tikruose keliuose maksimalus greitis yra toks, o kitas sako, kad tuose pačiuose keliuose visoje šalyje maksimalus greitis yra kitoks, tai yra akivaizdu, kad vienas iš jų tiesiog nėra teisingas.
    You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

    Comment


      Parašė John
      Beje, prie to paties. Kiek ir kur Lietuvoje yra "greitkelių" (expressway)? Pats tą mėlyną ženklą esu matęs tik kažkur tarp Vilniaus ir Kauno A1. Kaip suprantu, tai vienintelė keliolikos (ar kelaisdešimties?) km atkarpa, nes jokiame kitame 2+2 kelyje Lietuvoje tokio ženklo nemačiau. Labai keista, nes bent Miunchene tokį ženklą mačiau netgi vidinio ring-road'o atkarpoje, kuris eina kone pro centinę miesto dalį ir iš esmės niekuo nesiskiria nuo kai kurių Geležinio Vilko g. atkarpų ir net neprilygsta Vilniaus Pietiniam aplinkkeliui.

      Atrodo, kad Lietuvoje įsivyravusi kažkokia patologiška baimė 2+2 keliams suteikti greitkelio/AM statusą, nors tam jokių logiškų priežasčių kaip ir nėra.
      Logiškų tai yra (mieste gali žmonės sugalvot perbėgti gatvę, automobiliai dažnai manevruoja iš vienos juostos į kitą, t.y. išvažiuoja/įvažiuoja iš jos.) Kelis kartus Geležinio vilko gatvėje per apsisukančius, kurie darydami tai per daug išlenda priekiu į važiuojamąja dalį, vos skaudžių įvykių pavyko išvengti, būtų buvęs didesnis greitis kažin ar būčiau spėjęs staigiai pasukt. Taip, kad saugumas manau pakankamai logiška piežastis. Jeigu dabar klausi kodėl Vokietijoje tas saugumas mažiau svarbus, tai atsakymas gana paprastas, pas mus vairuotojai mažiau atsakingesni ir plius dar autoparkas gerokai senesnis.
      Flickr

      Comment


        Parašė John
        Dėl Geležinio Vilko tiek jau to. Nors tai būtų galima pasiekti įgyvendinus keletą saugumo priemonių: įrengus tvoras ir lėtėjimo/greitėjimo juostas, kur jų nėra, įrengi požemines pėsčiųjų perėjas ar, geriau, tiltelius. Kas trukdo Pietiniam Aplinkkeliui suteikti tokį ženkliuką kad ir iki pat Gariūnų? ar bent jau iki žiedo? Būsimam Vakariniam Aplinkkeliui (kažkodėl jau dabar beveik "žinau", kad to nebus ). Kodėl to negalėjo būti A12 atkarpoje nuo Šiaulių iki Bubių? Ir ypač naujoje A13 atkarpoje tarp Palangos ir Klaipėdos? Pastarajam keliui būtų galima laisvai suteikti automagistralės statusą kad ir šiandien. Jokių techninių kliūčių tam nekiltų.

        Užmesk akį į video iš Miuncheno (dešinėje nuo 3s.).

        Youtube video
        Tose smulkmenose ir esmė. 80 dabartinei Geležinio vilko gatvei su trumpomis skiriamosiomis juostomis, prasta kelio danga, apsisukimais yra netgi per daug sakyčiau. Manau kur kas svarbiau, kad apskritai būtų tokių gatvių kaip Pietinis aplinkkelis, Pietinis senamiesčio aplinkkelis, dabar Vakarinis tiesiamas. O greitis 80 ar 100 nėra didelio skirtumo. Dėl užmieščio kelių, kaip ir minėjau, turbūt dar nepasiruošę esam didesniam greičiui, ypač kai ir taip Europoje pirmaujam pagal žuvusius keliuose.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Tose smulkmenose ir esmė. 80 dabartinei Geležinio vilko gatvei su trumpomis skiriamosiomis juostomis, prasta kelio danga, apsisukimais yra netgi per daug sakyčiau. Manau kur kas svarbiau, kad apskritai būtų tokių gatvių kaip Pietinis aplinkkelis, Pietinis senamiesčio aplinkkelis, dabar Vakarinis tiesiamas. O greitis 80 ar 100 nėra didelio skirtumo. Dėl užmieščio kelių, kaip ir minėjau, turbūt dar nepasiruošę esam didesniam greičiui, ypač kai ir taip Europoje pirmaujam pagal žuvusius keliuose.
          Nepasakyčiau, kad GV gatvės danga labai jau prasta, yra dar prastesnės dangos pagrindinių gatvių (nebent ta vieta ties sankryža su Žalgirio gatve). Tačiau greitėjimo/lėtėjimo juostos arba apsisukimai tikrai trumpoki... Pvz įsukant iš J. Kazlausko g. į GV gatvę jokios greitėjimo juostos nėra. Nėra ir lėtėjimo juostos sukantiems iš GV į Kazlausko gatvę
          Kas dėl žuvusių keliuose, tai beveik pusė mirtinų avarijų padaro neblaivūs už vairo, o tokiems kelio ženklai nėra kliūtis. Dar nemaža dalis avarijų nutinka dėl automobilio techninės būklės — vairuotojas leistino greičio neviršijo, tačiau padangos be protektorių, todėl nespėjo sustabdyti arba sumėtė
          Kažin, ar Vakarų Europoje yra tiesiami dviračių takai lygiagrečiai autostardoms ir greitkeliams, atskiriant juos apsaugine tvorele? Kasmet Lietuvoje žūsta keli dviratininkai, važiuojantys kelkraščiais. Apie sužeistuosius spauda tikriausiai nesivargina rašyti...
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
            Nepasakyčiau, kad GV gatvės danga labai jau prasta, yra dar prastesnės dangos pagrindinių gatvių (nebent ta vieta ties sankryža su Žalgirio gatve). Tačiau greitėjimo/lėtėjimo juostos arba apsisukimai tikrai trumpoki... Pvz įsukant iš J. Kazlausko g. į GV gatvę jokios greitėjimo juostos nėra. Nėra ir lėtėjimo juostos sukantiems iš GV į Kazlausko gatvę
            Kas dėl žuvusių keliuose, tai beveik pusė mirtinų avarijų padaro neblaivūs už vairo, o tokiems kelio ženklai nėra kliūtis. Dar nemaža dalis avarijų nutinka dėl automobilio techninės būklės — vairuotojas leistino greičio neviršijo, tačiau padangos be protektorių, todėl nespėjo sustabdyti arba sumėtė
            Kažin, ar Vakarų Europoje yra tiesiami dviračių takai lygiagrečiai autostardoms ir greitkeliams, atskiriant juos apsaugine tvorele? Kasmet Lietuvoje žūsta keli dviratininkai, važiuojantys kelkraščiais. Apie sužeistuosius spauda tikriausiai nesivargina rašyti...
            Greitis yra pagrindinė priežastis žuvusiųjų, nes kiek per žinias parodo, tai pastoviai viršiję leistiną greitį būna. Alkoholis manau antroje vietoje būtų.
            O danga Geležinio vilko gatvės tikrai prasta, krato kaip reikalas visą laiką. Iš pagrindinių senesnių gatvių Vilniuje tik Ukmergės g. kelio danga yra gera.
            Flickr

            Comment


              Turbut mašinos pas jum sportinės, kad taip krato
              Neseniai su tėvo "Žiguliuku" pravažiavau visą Vilnių, nuo įvažiavimo iš Ukmergės iki Aerouosto. Tik keliose vietose jautėsi asfalto "bangavimas". Kelio dangai duočiau 4 balus iš 5.
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                Turbut mašinos pas jum sportinės, kad taip krato
                Neseniai su tėvo "Žiguliuku" pravažiavau visą Vilnių, nuo įvažiavimo iš Ukmergės iki Aerouosto. Tik keliose vietose jautėsi asfalto "bangavimas". Kelio dangai duočiau 4 balus iš 5.
                Šiaip ir pirmo pagalvojimo, labai juokingas postas. Taip nuoširdžiai prajuokino.

                Bet pagalvojau, kad tame maršrute išties neblogos gatvės. Ypač Ukmergės g.

                Comment


                  Parašė Mantoske Rodyti pranešimą
                  Šiaip ir pirmo pagalvojimo, labai juokingas postas. Taip nuoširdžiai prajuokino.

                  Bet pagalvojau, kad tame maršrute išties neblogos gatvės. Ypač Ukmergės g.
                  Taip, Ukmergės g. būklė puiki, toliau šiek tiek nelygumų yra Geležinio vilko gatvėje, po to Pietinis aplinkkelis iš vis nauja gatvė, o Dariaus ir Girėno gatvėje irgi nauja danga.
                  Flickr

                  Comment


                    Manau, jog tos kameros yra Šengeno informacinės sistemos dalis. Duomenim gaut, kuriais po to galima būtų keistis ir užtikrint saugumą. Tokių esu matęs ir Suomijoj, Švedijoj. Bet čia tik spėjimas.
                    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                    Comment


                      Parašė LinS Rodyti pranešimą
                      150 tenka dažnai važiuoti į Pasvalį. Rekonstravus tikrai pagerėjo situacija. Prieš tai kai kurios atkarpos tikrai prastos buvo. Kuo dar geras tas kelias tai praktiškai nebūna policijos jame na tik prieš Šiaulius kartas nuo karto stovi
                      Siulyčiau atsargiau vertinti dėl policijos buvimo jame, kadangi šiame kelio ruože budi juodas (ne tarnybinėmis spalvomis dažytas) juodas passat'as, kurį aplenkus po kiek laiko gali išvysti su mirksinčiais (po grotelėmis esančiais) švyturėliais
                      Paskutinis taisė copper; 2010.05.10, 18:25.

                      Comment


                        Parašė copper Rodyti pranešimą
                        Siulyčiau atsargiau vertinti dėl policijos buvimo jame, kadangi šiame kelio ruože budi juodas (ne tarnybinėmis spalvomis dažytas) juodas passat'as, kurį aplenkus po kiek laiko gali išvysti su mirksinčiais (po grotelėmis esančiais) švyturėliais
                        Asmeninė patirtis???
                        You might surprise yourself.

                        Miestai.net FB

                        Comment


                          Ne, čia iš sąrašo netarnybinių spalvų policijos mašinos ir vieno pažįstamo pasakojimo

                          Comment


                            Na 10 metelių savaitgaliais važinėju tfu tfu tfu neužkibau

                            Comment


                              pasikeitė horizontalusis ženklinimas birštono g. ir karaliaus mindaugo pr. sankryžoje kaune. į dešinę galima sukti 2 juostomis.
                              dabar pirma juosta pasukus iš birštono g. į dešinę (link aleksoto tilto), atsiduri siaurėjančioje ir pasibaigiančioje juostoje.
                              kvailiau nesugalvosi.
                              yra aiškus ket reikalavimas laikytis kraštinės dešinės juostos. naujas ženklinimas tuos besilaikančius pastato į kvailą padėtį...
                              pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                              Comment


                                Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                                pasikeitė horizontalusis ženklinimas birštono g. ir karaliaus mindaugo pr. sankryžoje kaune. į dešinę galima sukti 2 juostomis.
                                dabar pirma juosta pasukus iš birštono g. į dešinę (link aleksoto tilto), atsiduri siaurėjančioje ir pasibaigiančioje juostoje.
                                kvailiau nesugalvosi.
                                yra aiškus ket reikalavimas laikytis kraštinės dešinės juostos. naujas ženklinimas tuos besilaikančius pastato į kvailą padėtį...
                                Va paaiskinimas:
                                http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...u-i-dvi-280061

                                Manau sprendimas teisingas, nes nuo KM (nuo Akropolio) puses srautas didesnis nei sukantis is Birstono gatves. Tad laisvesnis judejimas paliktas didesniam srautui.

                                Comment


                                  tas paaiškinimas sukantiems į dešinę iš birštono g. kaip kompresas "nabašnikui".
                                  jau dabar matosi, kad avaringumas toje vietoje padidėjo, beveik kasdien matau ten baksteltas mašinėles. ir pats vos neįkliuvau, reikėjo staigiai stabdyti, nes netikėtai baigėsi juosta
                                  beje tą pakeitimą straipsnyje pakomentavau, kaip teisingą: "dabar bus, kaip reikia"
                                  praktika parodė, kad klydau...
                                  Paskutinis taisė nepolitikas; 2010.06.09, 15:11.
                                  pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                                  Comment


                                    Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                                    tas paaiškinimas sukantiems į dešinę iš birštono g. kaip kompresas "nabašnikui".
                                    jau dabar matosi, kad avaringumas toje vietoje padidėjo, beveik kasdien matau ten baksteltas mašinėles. ir pats vos neįkliuvau, reikėjo staigiai stabdyti, nes netikėtai baigėsi juosta
                                    beje tą pakeitimą straipsnyje pakomentavau, kaip teisingą: "dabar bus, kaip reikia"
                                    praktika parodė, kad klydau...
                                    Manau tai pripratimo reikalas, realiai atidziai vaziuojant kelyje "netiketai" negali buti. Taciau mes visi musu kasdieniais kelias jau vaziuojam autopilotu ir jei kazkas pakeiciama, ne visada taip greit pasikeicia autopiloto juosteleje

                                    Comment


                                      Man nauja tvarka geresne. Dabar is KM kevirtos juostos galima be problemu vaziuoti iki Aleksoto tilto. Taip pat daznai vaziuoju is Bistono i desine link tilto, jokiu problemu iki Zamenhofo surasti vieta persirikiavimui i antra.
                                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                      Comment


                                        gal kas gali paaiškinti, kodėl aš tvarkingai pasukęs dešine kraštine juosta į dešinę, turiu ieškoti galimybės persirikiuoti? juk tas juostigalis nėra greitėjimo juosta. (be to kai kas jaučiasi teisus, nes tampa įsukusiam II juosta kliūtimi iš dešinės)
                                        ir kas čia per keistenybė, kad gatvėje turi atsirasti nepilnavertis juostos gabaliukas arba iš vienos arba iš kitos pusės?
                                        kaune yra puiki įstaiga "kelių institutas", kuris tokius galvosūkius gliaudo, kaip saulėgrąžas. kažkodėl manau, kad savivaldybė su jais šito klausimo nesvarstė
                                        pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                                        Comment


                                          Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                                          gal kas gali paaiškinti, kodėl aš tvarkingai pasukęs dešine kraštine juosta į dešinę, turiu ieškoti galimybės persirikiuoti?...
                                          Todel, kad prie liuteronu baznycios KM turi 4 juostas, o prie Palangos g. - 6.:

                                          (C) Google.maps
                                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                          Comment

                                          Working...
                                          X