Parašė Tomas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Kelių eismo taisyklės
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jos ir yra aiškios. Visa kita yra tik suinteresuotųjų pritempinėjimai prie savo teisybės. Pvz. 4 ir 9 punktai apskritai ignoruojami ir ieškoma KITŲ kaltėsParašė Fulgur Rodyti pranešimą
Taisyklės turi būti aiškios. Dabar taip nėra.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pasiskaitykite kaip nustatomos pėsčiųjų perėjo ribos. Čia bene vienintelis atvejis, kai horizontalusis ženklinimas yra svarbesnis, nei ženklai.Parašė Valandininkas Rodyti pranešimąBet jei prieš tokį ženklinimą yra vertikalus pėsčiųjų perėjos ženklinimas, tai čia išeina, kad šitas ženklinimas nebegalioja ir vis tiek turi vestis dviratį? Kaip policija traktuoja po eismo įvykio?
O Ginthus teigia, kad KET yra aiškios50. Pėsčiųjų perėja – pėsčiųjų perėjimo per kelią vieta, pažymėta nurodomaisiais kelio ženklais „Pėsčiųjų perėja“ ir ženklinimo linijomis arba tik kelio ženklais „Pėsčiųjų perėja“. Pėsčiųjų perėja gali būti žymima vien ženklinimo linijomis KET nustatytais atvejais. Pėsčiųjų perėjos ribas žymi ženklinimo linijos, o jeigu jų nėra, – įsivaizduojamos tiesės, einančios nuo kelio ženklų statmenai per kelią.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aš kaip pėstysis nekenčiu nevispročių vaikštančių per raudoną. Kas būtų, jeigu automobiliai važiuotu per raudoną nes jiems šovė į galvą kad "gal nieko nėra".Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Pagal savo pažiūras taikomos KET. Vieni tiesiog nekenčia pėsčiųjų ir dviratininkų, nes patys nevaikšto/nevažinėja. Kiti gal ramiau reaguoja, jei koks pro raudoną praeis pėstysis per tuščią perėją. ar dviratininką reiks važiuojantį praleist per zebrinę pėsčiųjų perėją.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Stop juosta irgi nurodo kur stoti ir tik jai nesant stojam prie ženklo. Nėra čia jokių išskirtinumų. Neaiškumus randa kapstantys sau pateisinimų, kodėl turėčiau dabar taikyti sau 4 punktą jei anas nesilaiko hmmm... 1995-to...Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Pasiskaitykite kaip nustatomos pėsčiųjų perėjo ribos. Čia bene vienintelis atvejis, kai horizontalusis ženklinimas yra svarbesnis, nei ženklai.
O Ginthus teigia, kad KET yra aiškios
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pakeitimas vertingas, tik atsiradęs ne taip seniai. Jau geriau tegu nenaudoja ir pradeda naudoti, kai gatvė rekonstruojama ir tikrai atitinka dviračių gatvės apibrėžimą, nei esamose bet kokio profilio gatvėse aklai prištampuoja ženklų, kurie neturi nieko bendro nei su eismo saugumu, nei su eismo dalyvių poreikiais, bei su realia situacija. Kad nebūtų tokių atvejų, kai 6m pločio eismo juostų gatvėje įkala ženklą "Gyvenamoji zona" ir visi įsivaizduoja, kad jau gatvė tapo rami ir saugi visiems.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąAr eitų suskaičiuoti atkarpas "Dviračių gatvė" Lietuvoje? Kažin ar sieks 20?
Manau, kad nevertingas KET pakeitimas nes savivaldybės, net didmiesčių, jo beveik nenaudoja.
Apskritai turėtų būti griežti techniniai parametrai, kokiose gatvėse kokius ženklus galima kabinti, kad savivaldybės pasijudintų ir tokias gatves įrenginėtų, vietoje dabar esančių literatūrinių aprašymų, kuriuos galima įvairiai interpretuoti.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Palanga-Šventoji - išspręskite šį rebusąParašė Fulgur Rodyti pranešimąAr eitų suskaičiuoti atkarpas "Dviračių gatvė" Lietuvoje? Kažin ar sieks 20?
Manau, kad nevertingas KET pakeitimas nes savivaldybės, net didmiesčių, jo beveik nenaudoja.
VILNIUS M. K. Čiurlionio g., Sluškų g.
KAUNAS ?
KLAIPĖDA Smiltynės g.
Klaipėda, Vasarotojų gatvė
Vilnius, Z. Sierakausko g., P. Vileišio g.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai tavo nuorodoje draudžiamas motorinės transporto priemonės eismas, bet autobusų iki 12t kaip ir ne? Taip pat ir arklių tempiamam vežimui iki 12t galimas eismas? ????Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Palanga-Šventoji - išspręskite šį rebusą
Klaipėda, Vasarotojų gatvė
Vilnius, Z. Sierakausko g., P. Vileišio g.Paskutinis taisė ojojoj; 2024.07.16, 16:21.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vilniuje prižimėta daug, bet:
Donelaičio g. ne dvirgatvė, o gyv. zona;
Jovaro g. tik papildoma lentelė išskyrus dviračius, bet gatvės pradžioje ženklo dvirgatvė nėra (o senas baigia galiot, nes sankryža?), nors išvažiuojant iš gatvės yra ženklas tokios gatvės pabaiga;
Klimo g. įvažiuojant nėra, išvažiuojant nėra;
Trispalvės al. gyvenama zona.
Toliau nežiūrėjau, realiai nesąmones vėl žymi VMS savo žemėlapiuose.
Visgi nemažai nurodyta įrengti 2025–2026 m., pvz. sukritikuotą Žaliakalnio Vileikoj.
https://sisp.maps.arcgis.com/apps/in...6q9AelEGVfnuGA♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Keletas KET pakeitimų: panaikinamas idiotiškas ištisinės linijos šventumas , nustatoma prievolė laikytis distancijos, atstumo lenkiant dviačius, įteisinama mažos trašos zona.
https://madeinvilnius.lt/transportas...me-magistrale/-
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nedraudžiama maršrutiniams autobusams, aptarnaujančiam transportui, spec. tarnyboms. Taip pat ir arklių tempiamam vežimui iki 12t galimas eismas.Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
Tai tavo nuorodoje draudžiamas motorinės transporto priemonės eismas, bet autobusų iki 12t kaip ir ne? Taip pat ir arklių tempiamam vežimui iki 12t galimas eismas? ????-
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai dabar bus dar sunkiau nubausit debilus sukeliančius avarines situacijas kertant ištisinę liniją.Parašė gerietis Rodyti pranešimąKeletas KET pakeitimų: panaikinamas idiotiškas ištisinės linijos šventumas , nustatoma prievolė laikytis distancijos, atstumo lenkiant dviačius, įteisinama mažos trašos zona.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kad bent straipsnyje rašo tik apie idiotiškos taisyklės panaikinimą, pagal kurią jei tavo kryptyje nuvirto medis, tai tu privalai likti stovėti valandas ar net dienas iki kol medį pašalins ir negali jo apvažiuoti, jei yra ištisinė.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai dabar bus dar sunkiau nubausit debilus sukeliančius avarines situacijas kertant ištisinę liniją.
100 proc vairuotojų ir taip to nedarydavo, tad čia niekas nesikeis.
- 6 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kažkoks idiotizmas dėl tos distancijos. Pagal siūlymą automagistralėje turėtum laikytis daugiau nei trijų "fūrų" ilgio atstumo iki priekyje važiuojančioParašė gerietis Rodyti pranešimąKeletas KET pakeitimų: panaikinamas idiotiškas ištisinės linijos šventumas , nustatoma prievolė laikytis distancijos, atstumo lenkiant dviačius, įteisinama mažos trašos zona.
https://madeinvilnius.lt/transportas...me-magistrale/
 Sunkiai įsivaizduoju kaip atrodytų eismas tokiais atstumais.
							
						
- 8 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ir kaip bus su besirikiuojančiais iš antros vos apvažiavus? Spausti stabdį tarpo sudarymui? GenialuParašė sleader Rodyti pranešimą
Kažkoks idiotizmas dėl tos distancijos. Pagal siūlymą automagistralėje turėtum laikytis daugiau nei trijų "fūrų" ilgio atstumo iki priekyje važiuojančio
 Sunkiai įsivaizduoju kaip atrodytų eismas tokiais atstumais.
Dar smagiau bus kai paprastame kelyje "KET stropuoliai" pradės atlikinėti lenkimus iš tokio "saugaus atstumo".
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nenoriu nuskambėti kaip naglas 90-ųjų stiliaus teisinis nihilistas, na bet....
O kaip man važiuojant 130 km/h pamatuoti atstumą iki prieky esančio automobilio? Žmona turi architektūrinį lazerinį atstumo matuoklį - man jį virš vairo prisimontuoti? Aš suprantu, ką ir kodėl jie daro (saugumas ir t.t.), na bet kaip tokius reikalavimus praktikoje pritaikyti?
- 5 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Man įdomu ir kaip nustatė, kad būtent dėl tokios priežasties žuvo X žmonių. Gal panašiai kaip varžybose laikui, į magistralę įleidžiam pro vartelius po mašiną kas minutę... Jei buvo avarija dėl to, kad įvažiavo į galą, tai galėjo būti iš belenkokio atstumo. Žmonės deja užsižiūri į telefoną vairuodami, būna išgėrę, pavargę, pasisuka kai kalba su keleiviais ir t.t. Dalies atveju gal ir įmanoma išvengti padidinus atstumą, bet matyt labiau padėtų atnaujinimas mašinų parko, kai atstumų laikymo sistemos yra komplektacijoj. Priešingu atveju subjektyvus reikalavimas ir nelabai įgyvendinama kontrolėParašė Riedutis Rodyti pranešimąNenoriu nuskambėti kaip naglas 90-ųjų stiliaus teisinis nihilistas, na bet....
O kaip man važiuojant 130 km/h pamatuoti atstumą iki prieky esančio automobilio? Žmona turi architektūrinį lazerinį atstumo matuoklį - man jį virš vairo prisimontuoti? Aš suprantu, ką ir kodėl jie daro (saugumas ir t.t.), na bet kaip tokius reikalavimus praktikoje pritaikyti?
- 2 patinka
 
Comment
 
			
			
		
Comment