Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiaurinės kaip greitos eismo gatvės daryti nereikia. Joje du lygiai turi būti vienintelėje vietoje - sankirtoje su GV, nes GV yra greito eismo g..

    Jei jau daryti kažkur šalia greito eismo gatvę, tai būčiau linkęs Ozo arteriją padaryti greito eismo gatve nuo VA iki Valakampių tilto, nes ši arterija ne tik aptarnautų Pilaitę vakaruose, bet ir iš Nemenčinės pusės rytuose, kur numatomas ir tiltas per Nerį Balsiams aptarnauti, bei veiktų kaip reali greitam susisiekimui, ir kaip arterija tranzitiniam eismui. Taip pat jei stadionas atsiras ties Akropoliu tai būtų gera arterija jam aptarnauti.

    Tuomet turėtume tokį greito eismo gatvių tinklą:

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	866
Size:	76,3 kB
ID:	2199740

    Comment


      Pietinis aplinkkelis tai reikalingas tik tiems kaimeliams ir sodams, kurie toje puseje yra. Visas kitas tranzitinis srautas puikiausiai keliauja esama Tukstantmecio gatve. Tiek pinigu i sita nesamone vardan keletos baltarusisku furu investuoti - va cia butu(yra) zymiai konkretesnis svaistymas uz Siaurine gatve.

      Comment


        Apsaugok Dieve nuo greito eismo Ozo/Kareivių g.

        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
        Pietinis apklinkkelis tai reikalingas tik tiems kaimeliams ir sodams, kurie toje puseje yra. Visas kitas tranzitinis srautas puikiausiai keliauja esama Tukstantmecio gatve. Tiek pinigu i sita nesamone vardan keletos baltarusisku furu investuoti - va cia butu(yra) zymiai konkretesnis svaistymas uz Siaurine gatve.
        "puikiausiai keliauja" čia netinkama, nes Tūkstantmečio g. daugiausiai ko gero naudojama vidiniam susisiekimui, o ne tranzitui. Kamščiai piko valandomis tą gerai įliustruoja. Tranzitas neturėtų praktiškai išvis į miestą įvažiuot idealiu atveju.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Apsaugok Dieve nuo greito eismo Ozo/Kareivių g.
          Per kažkur srautas į/iš Antakalnio ir Nemenčinės plento į VA ir šiaurinę miesto dalį važiuos. Net ir į A1 ir lietvakarinius priemiesčius geriau važiuot per Ozo ir tada GV nei pro senamiestį.

          Dabar gaunasi, kad iš kokios Jeruzalės piko metu į Antakalnio galą (ar atvirkščiai) greičiau per Balsius ir Nemenčinę nei per miestą.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Apsaugok Dieve nuo greito eismo Ozo/Kareivių g.



            "puikiausiai keliauja" čia netinkama, nes Tūkstantmečio g. daugiausiai ko gero naudojama vidiniam susisiekimui, o ne tranzitui. Kamščiai piko valandomis tą gerai įliustruoja. Tranzitas neturėtų praktiškai išvis į miestą įvažiuot idealiu atveju.
            Mano mintis buvo, kad baltarusiskas tranzitas zenkliai sumazejes. Jei tranzitas bus nukreiptas kitur, kamsciai Tukstantmecio gatveje nesumazes.

            Comment


              Parašė spekas Rodyti pranešimą
              Šiaurinės kaip greitos eismo gatvės daryti nereikia. Joje du lygiai turi būti vienintelėje vietoje - sankirtoje su GV, nes GV yra greito eismo g..

              Jei jau daryti kažkur šalia greito eismo gatvę, tai būčiau linkęs Ozo arteriją padaryti greito eismo gatve nuo VA iki Valakampių tilto, nes ši arterija ne tik aptarnautų Pilaitę vakaruose, bet ir iš Nemenčinės pusės rytuose, kur numatomas ir tiltas per Nerį Balsiams aptarnauti, bei veiktų kaip reali greitam susisiekimui, ir kaip arterija tranzitiniam eismui. Taip pat jei stadionas atsiras ties Akropoliu tai būtų gera arterija jam aptarnauti.
              Tai tiek Kareivių+Ozo, tiek ir Šiaurinė "prasidės/pasibaigs" toje pačioj vietoj Žirmūnuose, todėl vietoj to, kad jau dabar ne greito eismo gatvę versti greita, tiesiog naują tiesti kaip greito eismo gatvę, skirtą ne tik vietiniam, bet ir tranzitiniam susiekimui.

              Plius Kareivių+Ozo galų gale remiasi į Vakarinį aplinkelį per arti Pilaitės mazgo, ten tektų pro Vilnius Outlet aplink išvažiuot link Kauno, per artimas išsiskaidymas. Galimas, bet manau ne prioritetinis. Šiaurinė remsis į Vakarinį aplinkelį daugiau proporcingų atstumu nuo kitų arterijų
              Paskutinis taisė RamasN; 2025.05.09, 16:38.

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Per kažkur srautas į/iš Antakalnio ir Nemenčinės plento į VA ir šiaurinę miesto dalį važiuos. Net ir į A1 ir lietvakarinius priemiesčius geriau važiuot per Ozo ir tada GV nei pro senamiestį.

                Dabar gaunasi, kad iš kokios Jeruzalės piko metu į Antakalnio galą (ar atvirkščiai) greičiau per Balsius ir Nemenčinę nei per miestą.
                Idealiu atveju tas srautas turėtų važiuoti per miesto šiaurinį aplinkkelį (ne čia diskutuojamą gatvę) ir į Vakarinį aplinkkelį.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Idealiu atveju tas srautas turėtų važiuoti per miesto šiaurinį aplinkkelį (ne čia diskutuojamą gatvę) ir į Vakarinį aplinkkelį.
                  Tas šiaurinis aplinkelis per kur eitų?

                  Vienas variantas yra Ozo arba Šiaurinė gatvė.

                  Per Balsius su nauju tiltu abejotina dėl parko, reljefo ties Verkių Rieše kur reiktų kokio kilometro ilgio viaduko ir veikėjų kurie net dvirtakio tiesimą jau netoli 10 metų blokuoja. Ta proga ir VMS planai ten pat per Nerį statyti ne daugiau nei pėsčiųjų tiltą.

                  108 kelias tinka kaip išorinis aplinkelis iš Ignalinos važiuojant į vakarinę miesto pusę ar link Trakų ir t.t. Bet miesto susisiekimui gaunasi toks papildomas atstumas, kad kamščių nenuima. Tik alternatyva kai kuriems maršrutams kai per miestą važiuot jau visiškai šikna.

                  Comment


                    Nežinau per kur galėtų eiti. Bet turėtų būti ir turėtų eiti ne per smarkiai apgyvendintas vietoves. Visos išvardintos problemos yra išsprendžiamos.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Nežinau per kur galėtų eiti. Bet turėtų būti ir turėtų eiti ne per smarkiai apgyvendintas vietoves. Visos išvardintos problemos yra išsprendžiamos.
                      Siūlyčiau vietoj tuščio burbuliavimo atsidaryt žemėlapį. Gal tada pasimatys, kad Ozo gatvės užbaigimas ne toks ir blogas variantas.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Nežinau per kur galėtų eiti. Bet turėtų būti ir turėtų eiti ne per smarkiai apgyvendintas vietoves. Visos išvardintos problemos yra išsprendžiamos.
                        Ozo g. užbaigimas padėtų nuimti srautus nuo paprastų, tam nepritaikytų gatvių Justiniškėse ir Viršuliškėse.

                        Comment


                          Tai be abejo padėtų. Padėtų ir dar krūvos gatvių padarymas magistralinėnėmis, pvz., Laisvės pr. arba Kalvarijų g. Bet tai nėra tai, ko reikėtų miestui.

                          Comment


                            Principe, tai Šiaurinė gatvė turėtų ne užsibaigti ne Žirmūnuose tarp daugiabučių, bet lįsti po Žirmūnais arba juos apvažiuoti, tiltu persikelti per Nerį ir jau ten įsilieti į Milašiaus gatvę. Bet čia labiau ne realybės, o miesto statymo kompiuterinių žaidimų variantas.

                            Comment


                              Parašė eigh Rodyti pranešimą
                              Principe, tai Šiaurinė gatvė turėtų ne užsibaigti ne Žirmūnuose tarp daugiabučių, bet lįsti po Žirmūnais arba juos apvažiuoti, tiltu persikelti per Nerį ir jau ten įsilieti į Milašiaus gatvę. Bet čia labiau ne realybės, o miesto statymo kompiuterinių žaidimų variantas.
                              Na arba variantas, kuris nemanau, kad patiktų daugumai, bet Valakampių tilto platinimas + Kareivių g. platinimas. Kad Kareivių/Žirmūnų g. sankryža nesprogtų kairysis posūkis iš Žirmūnų g. link Valakampių tilto eitų viaduku.

                              Comment


                                Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                                Na arba variantas, kuris nemanau, kad patiktų daugumai, bet Valakampių tilto platinimas + Kareivių g. platinimas. Kad Kareivių/Žirmūnų g. sankryža nesprogtų kairysis posūkis iš Žirmūnų g. link Valakampių tilto eitų viaduku.
                                Kiek pamenu senuose Šiaurinės planuose būtent toks sprendimas ir buvo.

                                Dauguma manau supranta, kad tai vienintelis realus sprendimas. Apart pavienių nimbyistų kurie galimai gyvena netoli Kareivių gatvės.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Tai be abejo padėtų. Padėtų ir dar krūvos gatvių padarymas magistralinėnėmis, pvz., Laisvės pr. arba Kalvarijų g. Bet tai nėra tai, ko reikėtų miestui.
                                  Jos eina šiaurės-pietų kryptymi, o reikia vakarai-rytai jungties. Su šiaurė-pietūs jungtimis yra radikaliai geresnė padėtis nei su vakarai-rytai susisiekimu. Net nematau ką reikėtų papildomai daryti su susisiekimu ŠP kryptymi, o su VR kryptymi dar ir kaip reikalų yra.

                                  Comment


                                    Parašė spekas Rodyti pranešimą

                                    Jos eina šiaurės-pietų kryptymi, o reikia vakarai-rytai jungties. Su šiaurė-pietūs jungtimis yra radikaliai geresnė padėtis nei su vakarai-rytai susisiekimu. Net nematau ką reikėtų papildomai daryti su susisiekimu ŠP kryptymi, o su VR kryptymi dar ir kaip reikalų yra.
                                    Visi vakarai - rytai laikosi ant kelių gatvių. Ozo/Kareivių/Valakampių tiltas/O.Milašiaus, Pilaitės pr./T.Narbuto/Konstitucijos pr./Šeiminiškių/Olandų/S. Batoro, Gariūnų/Oslo/Tūkstantmečio/Žirnių/Minsko pl.

                                    Comment


                                      Vilnius 2025. Gatvių kategorijų žemėlapis. Trūkstamos gatvių tinklo jungtys.

                                      https://maps.vilnius.lt/map/shared-t...f-ec8cf0b49e8b
                                      Attached Files

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Kiek pamenu senuose Šiaurinės planuose būtent toks sprendimas ir buvo.

                                        Dauguma manau supranta, kad tai vienintelis realus sprendimas. Apart pavienių nimbyistų kurie galimai gyvena netoli Kareivių gatvės.
                                        Tikrai juk, pykime ant nimbyistų, ypač tų, kurie atsikels į pačios sankryžos prieigose šiandien statomus namus, kad jiems po langais non stop triukšmas...

                                        Comment


                                          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                                          Tikrai juk, pykime ant nimbyistų, ypač tų, kurie atsikels į pačios sankryžos prieigose šiandien statomus namus, kad jiems po langais non stop triukšmas...
                                          Tas pats kaip pykti ant chebrytės, kuri n metų stabdo Mykolo Lietuvio gatvės tiesimą. Visi galėjo pasivartyt prieš n metų sudarytus planus, bet pirko ką pirko. Tai taip, patys kalti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X